hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Sprite STEAM-ID re
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=5051
Oldal: 1 / 1

Szerző:  CeDee [2012.07.03. 13:24 ]
Hozzászólás témája:  Sprite STEAM-ID re

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3.  

  4. new gSprite

  5.  

  6.  

  7. public plugin_init() {

  8.         register_plugin("SteamSPR", "1.0", "n/a")

  9. }

  10.  

  11. public plugin_precache(){

  12.  

  13.         gSprite = precache_model("sprites/cede/cede.spr")

  14.  

  15. }

  16.  

  17. public ikonadas(id)

  18.  

  19. {

  20.         new authid[32]

  21.         get_user_authid(id,authid,31)

  22.         if (equali(authid, "STEAM:ID"))

  23.         {  

  24.         message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)

  25.         write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)

  26.         write_byte(id)

  27.         write_coord(50)

  28.         write_short(gSprite)

  29.         write_short(36740)

  30.  

  31.         message_end()

  32.         }

  33. }

probálkoztam, hogy lehetne sprite képet adni a játékos feje fölé persze steam idre de nem nagyon ment vmi ötlet?

Szerző:  fuck604 [2012.07.03. 15:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sprite STEAM-ID re

A public ikonadás(id) nem nyílik meg ehelyett ajánlanám a HamSpawnt hiszen ha meghal már nem lesz a feje felett egyébként a módszer szerintem helyes.

Szerző:  oroszrulett [2012.07.03. 16:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sprite STEAM-ID re

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3. #include <hamsandwich>

  4.  

  5. new gSprite

  6. new steamid[20] = "STEAM:0.1.2.3.4"

  7.  

  8. public plugin_init()

  9. {

  10.         register_plugin("SteamSPR", "1.0", "n/a")

  11.         RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ikonadas", 1)

  12. }

  13.  

  14. public plugin_precache()

  15. {

  16.         gSprite = precache_model("sprites/cede/cede.spr")

  17. }

  18.  

  19. public ikonadas(id)

  20. {

  21.         new authid[32]

  22.         get_user_authid(id,authid,31)

  23.        

  24.         if (equali(authid, steamid))

  25.         {  

  26.                 message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)

  27.                 write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)

  28.                 write_byte(id)

  29.                 write_coord(50)

  30.                 write_short(gSprite)

  31.                 write_short(36740)

  32.                 message_end()

  33.         }

  34.  

  35. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/