hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 369 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 368 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ZM Informer
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 17:29 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Amikor át alakítom ír 5 Warningot és attól még át alakítja,de ez nem rontja a szerót, vagy valamit nem csinál hogy van benne warning?
SMA:
Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2.  

  3. #include <amxmodx>

  4. #include <amxmisc>

  5. #include <zombieplague>

  6.  

  7. #define PLUGIN "ZM Informer"

  8. #define VERSION "1.0"

  9. #define AUTHOR "RED"

  10.  

  11. new Float:g_newround_time,Float:g_roundstart_time,Float:g_freezetime,Float:g_roundtime;

  12. new g_playtime = 1

  13. new pcvar_roundtime, pcvar_freezetime

  14.  

  15. new gMaxPlayers

  16.  

  17. public plugin_init() {

  18.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  19.        

  20.         register_event("TextMsg", "eRestart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")

  21.         register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End")

  22.         register_event("HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0")

  23.         register_logevent("eRoundStart", 2, "1=Round_Start")

  24.    

  25.                

  26.         gMaxPlayers = get_maxplayers()

  27.         pcvar_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")

  28.         pcvar_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")

  29.        

  30.         set_task(1.0, "get_informer", 1, "", 0, "b")

  31. }

  32.  

  33. public eRestart() {

  34.         g_playtime = 0

  35. }

  36. public eRoundEnd() {

  37.         g_playtime = 0

  38. }

  39. public eNewRound() {

  40.         g_playtime = 1

  41.  

  42.         new Float:freezetime = get_pcvar_float(pcvar_freezetime)

  43.         if(freezetime)

  44.         {

  45.                 g_newround_time = get_gametime()

  46.                 g_freezetime = freezetime

  47.         }

  48.         g_roundtime = floatmul(get_pcvar_float(pcvar_roundtime), 60.0) - 1.0

  49. }

  50. public eRoundStart() {

  51.         g_playtime = 2

  52.         g_roundstart_time = get_gametime()

  53. }

  54. public get_remaining_seconds() {

  55.         if(g_playtime==2){

  56.         return floatround( g_roundtime - ( get_gametime() - g_roundstart_time ) , floatround_ceil )

  57.         }else{

  58.         return 0

  59. }

  60. }

  61.  

  62. public get_informer()

  63. {

  64.  

  65.                 new human, timer

  66.                 timer = get_remaining_seconds()

  67.                 human = zp_get_human_count()

  68.                

  69.  

  70.  

  71.                 for( new id = 1; id <= gMaxPlayers; id++ )

  72.                 {

  73.                         if(is_user_alive(id))

  74.                         {

  75.                         if(zp_get_user_zombie(id))

  76.                         {                              

  77.                                                         if(human==0){

  78.                                                         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 1, 1.0, 1.0)

  79.                                                         }else{

  80.                                                         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)

  81.                                                         }

  82.                                         show_hudmessage(id, "[eb@ - Info] Zombi vagy^nElo emberek: %i", human)

  83.                         }else{                 

  84.                                                         if(timer<10){

  85.                                                         set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.18, 1, 1.0, 1.0)

  86.                                                         }else{

  87.                                                         set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)

  88.                                                         }              

  89.                                         show_hudmessage(id, "[eb@ - Info]Ember vagy^nKITARTAS!-> Fanmaradotido: %i", timer)

  90.                                         }

  91.                                 }

  92.                         }

  93.  

  94. }

  95. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  96. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  97. */

  98.  


Warning:
Kód:
  1. Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

  2. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

  3.  

  4. files/9270206/9270206.sma(60) : warning 209: function "get_remaining_seconds" should return a value

  5. files/9270206/9270206.sma(82) : warning 217: loose indentation

  6. files/9270206/9270206.sma(89) : warning 217: loose indentation

  7. files/9270206/9270206.sma(98) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g_freezetime"

  8. files/9270206/9270206.sma(98) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g_newround_time"

  9. Header size:            576 bytes

  10. Code size:             2132 bytes

  11. Data size:             1104 bytes

  12. Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=778 cells (3112 bytes)

  13. Total requirements:   20196 bytes

  14.  

  15. 5 Warnings.

  16. Done.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZM Informer
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 19:56 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
"loose indentation" Ez csak bekezdéshiba, szal tuti hogy nem.
Többit nem tudom...

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZM Informer
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 21:13 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
get_remaining_seconds függvény végére írd egy return PLUGIN_CONTINUE-t.
Töröld a g_freezetime, és a g_newround_time változókat.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZM Informer
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 09:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
oroszrulett írta:
get_remaining_seconds függvény végére írd egy return PLUGIN_CONTINUE-t.
Töröld a g_freezetime, és a g_newround_time változókat.

Nem-nem.Ha törölni fogja,akkor újabb hibákat fog dobni.Nézd meg jobban a kódot orosz! A g_freezetime és a g_newround_time használva vannak ! Csak akkor én sem értem,hogy jelenleg miért írja ki,hogy nincsenek használva,mikor használva vannak !


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZM Informer
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 10:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Ezt amikor atirtam enis dobott par warnt:)Nembefolyasolja a jatekot.Es igen orosz nezd meg megegyszer:)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZM Informer
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 12:45 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Nincsenek használva... Az értékük meg van adva, de használva sehol nincsenek. ( Ha értékük sem lenne, akkor mást írna ki. )

Itt van szépen hibátlanul a plugin:
Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2.  

  3.  

  4.  

  5. #include <amxmodx>

  6.  

  7. #include <amxmisc>

  8.  

  9. #include <zombieplague>

  10.  

  11.  

  12.  

  13. #define PLUGIN "ZM Informer"

  14.  

  15. #define VERSION "1.0"

  16.  

  17. #define AUTHOR "RED"

  18.  

  19.  

  20.  

  21. new Float:g_roundstart_time,Float:g_roundtime;

  22.  

  23. new g_playtime = 1

  24.  

  25. new pcvar_roundtime, pcvar_freezetime

  26.  

  27.  

  28.  

  29. new gMaxPlayers

  30.  

  31.  

  32.  

  33. public plugin_init() {

  34.  

  35.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  36.  

  37.        

  38.  

  39.         register_event("TextMsg", "eRestart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")

  40.  

  41.         register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End")

  42.  

  43.         register_event("HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0")

  44.  

  45.         register_logevent("eRoundStart", 2, "1=Round_Start")

  46.  

  47.    

  48.  

  49.                

  50.  

  51.         gMaxPlayers = get_maxplayers()

  52.  

  53.         pcvar_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")

  54.  

  55.         pcvar_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")

  56.  

  57.        

  58.  

  59.         set_task(1.0, "get_informer", 1, "", 0, "b")

  60.  

  61. }

  62.  

  63.  

  64.  

  65. public eRestart() {

  66.  

  67.         g_playtime = 0

  68.  

  69. }

  70.  

  71. public eRoundEnd() {

  72.  

  73.         g_playtime = 0

  74.  

  75. }

  76.  

  77. public eNewRound() {

  78.  

  79.         g_playtime = 1

  80.  

  81.  

  82.  

  83.         new Float:freezetime = get_pcvar_float(pcvar_freezetime)

  84.  

  85.         if(freezetime)

  86.  

  87.         {

  88.  

  89.               //  g_newround_time = get_gametime()

  90.  

  91.            

  92.  

  93.         }

  94.  

  95.         g_roundtime = floatmul(get_pcvar_float(pcvar_roundtime), 60.0) - 1.0

  96.  

  97. }

  98.  

  99. public eRoundStart() {

  100.  

  101.         g_playtime = 2

  102.  

  103.         g_roundstart_time = get_gametime()

  104.  

  105. }

  106.  

  107. public get_remaining_seconds() {

  108.  

  109.         if(g_playtime==2){

  110.  

  111.         return floatround( g_roundtime - ( get_gametime() - g_roundstart_time ) , floatround_ceil )

  112.  

  113.         }else{

  114.  

  115.         return 0

  116.  

  117. }

  118.  

  119.         return PLUGIN_HANDLED

  120. }

  121.  

  122.  

  123.  

  124. public get_informer()

  125.  

  126. {

  127.  

  128.  

  129.  

  130.                 new human, timer

  131.  

  132.                 timer = get_remaining_seconds()

  133.  

  134.                 human = zp_get_human_count()

  135.  

  136.                

  137.  

  138.  

  139.  

  140.  

  141.  

  142.                 for( new id = 1; id <= gMaxPlayers; id++ )

  143.                 {

  144.                         if(is_user_alive(id))

  145.                         {

  146.                                 if(zp_get_user_zombie(id))

  147.                                 {                              

  148.                                         if(human==0)

  149.                                         {

  150.                                                         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 1, 1.0, 1.0)

  151.                                         }else{

  152.                                                         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)

  153.                                         }

  154.  

  155.                                         show_hudmessage(id, "[eb@ - Info] Zombi vagy^nElo emberek: %i", human)

  156.                                 }else{                  

  157.                                         if(timer<10){

  158.                                                         set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.18, 1, 1.0, 1.0)

  159.                                         }else{

  160.                                                         set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)

  161.                                         }              

  162.                                         show_hudmessage(id, "[eb@ - Info]Ember vagy^nKITARTAS!-> Fanmaradotido: %i", timer)

  163.  

  164.                                         }

  165.  

  166.                                 }

  167.  

  168.                         }

  169.  

  170.  

  171.  

  172. }

  173.  

  174. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  175.  

  176. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  177.  

  178. */

  179.  

  180.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZM Informer
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 11:36 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
oroszrulett írta:
Nincsenek használva... Az értékük meg van adva, de használva sehol nincsenek. ( Ha értékük sem lenne, akkor mást írna ki. )

Itt van szépen hibátlanul a plugin:
Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2.  

  3.  

  4.  

  5. #include <amxmodx>

  6.  

  7. #include <amxmisc>

  8.  

  9. #include <zombieplague>

  10.  

  11.  

  12.  

  13. #define PLUGIN "ZM Informer"

  14.  

  15. #define VERSION "1.0"

  16.  

  17. #define AUTHOR "RED"

  18.  

  19.  

  20.  

  21. new Float:g_roundstart_time,Float:g_roundtime;

  22.  

  23. new g_playtime = 1

  24.  

  25. new pcvar_roundtime, pcvar_freezetime

  26.  

  27.  

  28.  

  29. new gMaxPlayers

  30.  

  31.  

  32.  

  33. public plugin_init() {

  34.  

  35.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  36.  

  37.        

  38.  

  39.         register_event("TextMsg", "eRestart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")

  40.  

  41.         register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End")

  42.  

  43.         register_event("HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0")

  44.  

  45.         register_logevent("eRoundStart", 2, "1=Round_Start")

  46.  

  47.    

  48.  

  49.                

  50.  

  51.         gMaxPlayers = get_maxplayers()

  52.  

  53.         pcvar_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")

  54.  

  55.         pcvar_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")

  56.  

  57.        

  58.  

  59.         set_task(1.0, "get_informer", 1, "", 0, "b")

  60.  

  61. }

  62.  

  63.  

  64.  

  65. public eRestart() {

  66.  

  67.         g_playtime = 0

  68.  

  69. }

  70.  

  71. public eRoundEnd() {

  72.  

  73.         g_playtime = 0

  74.  

  75. }

  76.  

  77. public eNewRound() {

  78.  

  79.         g_playtime = 1

  80.  

  81.  

  82.  

  83.         new Float:freezetime = get_pcvar_float(pcvar_freezetime)

  84.  

  85.         if(freezetime)

  86.  

  87.         {

  88.  

  89.               //  g_newround_time = get_gametime()

  90.  

  91.            

  92.  

  93.         }

  94.  

  95.         g_roundtime = floatmul(get_pcvar_float(pcvar_roundtime), 60.0) - 1.0

  96.  

  97. }

  98.  

  99. public eRoundStart() {

  100.  

  101.         g_playtime = 2

  102.  

  103.         g_roundstart_time = get_gametime()

  104.  

  105. }

  106.  

  107. public get_remaining_seconds() {

  108.  

  109.         if(g_playtime==2){

  110.  

  111.         return floatround( g_roundtime - ( get_gametime() - g_roundstart_time ) , floatround_ceil )

  112.  

  113.         }else{

  114.  

  115.         return 0

  116.  

  117. }

  118.  

  119.         return PLUGIN_HANDLED

  120. }

  121.  

  122.  

  123.  

  124. public get_informer()

  125.  

  126. {

  127.  

  128.  

  129.  

  130.                 new human, timer

  131.  

  132.                 timer = get_remaining_seconds()

  133.  

  134.                 human = zp_get_human_count()

  135.  

  136.                

  137.  

  138.  

  139.  

  140.  

  141.  

  142.                 for( new id = 1; id <= gMaxPlayers; id++ )

  143.                 {

  144.                         if(is_user_alive(id))

  145.                         {

  146.                                 if(zp_get_user_zombie(id))

  147.                                 {                              

  148.                                         if(human==0)

  149.                                         {

  150.                                                         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 1, 1.0, 1.0)

  151.                                         }else{

  152.                                                         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)

  153.                                         }

  154.  

  155.                                         show_hudmessage(id, "[eb@ - Info] Zombi vagy^nElo emberek: %i", human)

  156.                                 }else{                  

  157.                                         if(timer<10){

  158.                                                         set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.18, 1, 1.0, 1.0)

  159.                                         }else{

  160.                                                         set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)

  161.                                         }              

  162.                                         show_hudmessage(id, "[eb@ - Info]Ember vagy^nKITARTAS!-> Fanmaradotido: %i", timer)

  163.  

  164.                                         }

  165.  

  166.                                 }

  167.  

  168.                         }

  169.  

  170.  

  171.  

  172. }

  173.  

  174. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  175.  

  176. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  177.  

  178. */

  179.  

  180.  

Kösz :)

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole