hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 21:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 348 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 347 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Lövés Effect - Javítás
HozzászólásElküldve:2012.07.07. 19:33 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Valaki kitudná javítani?

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3. #include <hamsandwich>

  4.  

  5. #define DLIGHT_LIFE 8

  6. #define DLIGHT_DECAY 60

  7.  

  8. #define MAX_CLIENTS 32

  9.  

  10. #define M4A1_SILENCED (1<<2)

  11. #define USP_SILENCED (1<<0)

  12.  

  13. #define MAX_WEAPONS 30

  14. #define NOT_GUNS_BITSUM (1 << CSW_HEGRENADE | 1 << CSW_SMOKEGRENADE | 1 << CSW_FLASHBANG | 1 << CSW_KNIFE | 1 << CSW_C4)

  15.  

  16. enum Coord_e {Float:x, Float:y, Float:z};

  17.  

  18. new g_pEnable, g_pRadius, g_pColor, g_pSilenced;

  19. new g_Enable, g_Red, g_Green, g_Blue, g_Radius, g_Silenced;

  20.  

  21. const m_iWeaponType = 43;

  22. const m_iSilencerFireMode = 74;

  23. const m_iZoomType = 363;

  24. const m_pActiveItem = 373;

  25.  

  26. #define message_begin_f(%1,%2,%3) (engfunc (EngFunc_MessageBegin, %1, %2, %3))

  27. #define write_coord_f(%1) (engfunc (EngFunc_WriteCoord, %1))

  28.  

  29. #define EXTRAOFFSET_WEAPONS 4

  30. #define IsWeaponNotEmpty(%1) (get_pdata_int (%1, m_iClip, EXTRAOFFSET_WEAPONS))

  31.  

  32. new const g_szGunsEvents[][]=

  33. {

  34.         "events/awp.sc","events/g3sg1.sc", "events/ak47.sc", "events/scout.sc",

  35.         "events/m249.sc","events/m4a1.sc", "events/sg552.sc", "events/aug.sc",

  36.         "events/sg550.sc", "events/m3.sc", "events/xm1014.sc", "events/usp.sc",

  37.         "events/mac10.sc", "events/ump45.sc", "events/fiveseven.sc", "events/p90.sc",

  38.         "events/deagle.sc", "events/p228.sc", "events/glock18.sc", "events/mp5n.sc",

  39.         "events/tmp.sc", "events/elite_left.sc", "events/elite_right.sc",

  40.         "events/galil.sc", "events/famas.sc"

  41. }

  42.  

  43. new g_GunsEventidsBitsum, g_MaxClients, g_FwdId;

  44.  

  45. public plugin_precache ()

  46. {

  47.         g_FwdId = register_forward (FM_PrecacheEvent, "Forward_PrecacheEvent", 1)

  48. }

  49.  

  50. public Forward_PrecacheEvent (const Type, const szName[])

  51. {

  52.         for (new i; i < sizeof g_szGunsEvents; ++i)

  53.         {

  54.                 if (equal (g_szGunsEvents[i], szName))

  55.                 {

  56.                         g_GunsEventidsBitsum |= (1 << get_orig_retval())

  57.                         return FMRES_HANDLED;

  58.                 }

  59.         }

  60.         return FMRES_IGNORED;

  61. }

  62.  

  63. public plugin_init()

  64. {

  65.         register_plugin ("Weapon Lights", "0.7.1", "HiSS & Arkshine");

  66.  

  67.         register_event ("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");

  68.  

  69.         g_pEnable   = register_cvar ("weapon_lights", "1")

  70.         g_pRadius   = register_cvar ("weapon_lights_radius", "18");

  71.         g_pColor    = register_cvar ("weapon_lights_color" , "255 0 0");

  72.         g_pSilenced = register_cvar ("weapon_lights_silenced", "2");

  73.  

  74.         unregister_forward (FM_PrecacheEvent, g_FwdId, 1);

  75.         register_forward (FM_PlaybackEvent, "Forward_PlaybackEvent");

  76.  

  77.         g_MaxClients = global_get (glb_maxClients);

  78.         CacheCvarsValue ();

  79. }

  80.  

  81. public Forward_PlaybackEvent (const Flags, const Invoker, const EventId)

  82. {

  83.         if (g_Enable && (g_GunsEventidsBitsum & (1 << EventId)) && 1 <= Invoker <= g_MaxClients)

  84.         {

  85.                 static ActiveWeaponIndex; ActiveWeaponIndex = get_pdata_cbase (Invoker, m_pActiveItem);

  86.  

  87.                 if (!(!g_Silenced && GetWeaponSilen (ActiveWeaponIndex)))

  88.                 {

  89.                         static Coord_e:vecOrigin [Coord_e];

  90.                         pev (Invoker,pev_origin, vecOrigin);

  91.  

  92.                         message_begin_f (MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin, 0);

  93.                         write_byte (TE_DLIGHT);

  94.                         write_coord_f (vecOrigin [x ]);

  95.                         write_coord_f (vecOrigin [y ]);

  96.                         write_coord_f (vecOrigin [z ]);

  97.                         write_byte (g_Silenced == 2 && GetWeaponSilen (ActiveWeaponIndex) ? floatround (g_Radius * 0.5) : g_Radius);

  98.                         write_byte (g_Red);

  99.                         write_byte (g_Green);

  100.                         write_byte (g_Blue);

  101.                         write_byte (DLIGHT_LIFE);

  102.                         write_byte (DLIGHT_DECAY);

  103.                         message_end();

  104.  

  105.                         return FMRES_HANDLED;

  106.                 }

  107.         }

  108.         return FMRES_IGNORED;

  109. }

  110.  

  111. public Event_NewRound ()

  112. {

  113.         CacheCvarsValue ();

  114. }

  115.  

  116. CacheCvarsValue ()

  117. {

  118.         new szDLightColor [16];

  119.         get_pcvar_string (g_pColor, szDLightColor, charsmax (szDLightColor));

  120.  

  121.         new szRed [4], szGreen [4], szBlue [4];

  122.         parse (szDLightColor, szRed, charsmax (szRed), szGreen, charsmax (szGreen), szBlue, charsmax (szBlue));

  123.  

  124.         g_Red = clamp (str_to_num (szRed)  , 1, 255);

  125.         g_Green = clamp (str_to_num (szGreen), 1, 0);

  126.         g_Blue = clamp (str_to_num (szBlue) , 1, 0);

  127.  

  128.         g_Enable = get_pcvar_num (g_pEnable);

  129.         g_Radius = get_pcvar_num (g_pRadius);

  130.         g_Silenced = get_pcvar_num (g_pSilenced);

  131. }

  132.  

  133. GetWeaponSilen (const WeaponIndex)

  134. {

  135.         switch (get_pdata_int (WeaponIndex, m_iWeaponType, EXTRAOFFSET_WEAPONS))

  136.         {

  137.                 case CSW_M4A1 : return (get_pdata_int (WeaponIndex, m_iSilencerFireMode, EXTRAOFFSET_WEAPONS) & M4A1_SILENCED);

  138.                 case CSW_USP  : return (get_pdata_int (WeaponIndex, m_iSilencerFireMode, EXTRAOFFSET_WEAPONS) & USP_SILENCED);

  139.                 case CSW_TMP  : return 1;

  140.         }

  141.         return 0;

  142. }

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Lövés Effect - Javítás
HozzászólásElküldve:2012.07.07. 19:35 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
hiba?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Lövés Effect - Javítás
HozzászólásElküldve:2012.07.07. 19:36 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Silent írta:
hiba?

Kód:
  1.  

  2. L 07/07/2012 - 19:31:25: Start of error session.

  3. L 07/07/2012 - 19:31:25: Info (map "zm_world_rmx_fixed") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120707.log")

  4. L 07/07/2012 - 19:31:25: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_loves_effect.amxx")

  5. L 07/07/2012 - 19:31:25: [AMXX] Run time error 10: native error (native "clamp")

  6. L 07/07/2012 - 19:31:25: [AMXX]    [0] 2852033.sma::CacheCvarsValue (line 125)

  7. L 07/07/2012 - 19:31:25: [AMXX]    [1] 2852033.sma::plugin_init (line 78)

  8. L 07/07/2012 - 19:31:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_loves_effect.amxx")

  9. L 07/07/2012 - 19:31:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "clamp")

  10. L 07/07/2012 - 19:31:39: [AMXX]    [0] 2852033.sma::CacheCvarsValue (line 125)

  11. L 07/07/2012 - 19:31:39: [AMXX]    [1] 2852033.sma::Event_NewRound (line 113)

  12.  

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole