hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.08. 23:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 368 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 366 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: strip_user_weapons
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 16:03 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Hogy lehetne megoldani, hogy strip_user_weapons(id) nál a bombát ne vegye ell..??
Valahogy azt kivételezni lehetne?? Vagy csak úgy, hogy lekérem, hogy kinél van a bomba és utána vissza adnám neki??

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: strip_user_weapons
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 16:27 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
az úgy nem jó mert bugos lesz
Kód:
  1. new bool:c4

  2. if(has_user_weapon(id, CSW_C4))

  3. c4 = true

  4. strip_user_weapons(id)

  5. //adsz neki kést stb

  6. if(c4){

  7. //adsz neki c4et

  8. cs_set_user_plant(id, 1, 1) // tudjon bombat lerakni

  9. c4 = false

  10. }

cstrike szükséges

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: strip_user_weapons
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 16:58 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
ez odáig okés is de nekem fegyver menübe kell ami minden spawn kor bejön mindenkinek és azért az nem lenne jó ha mindenki kapna bombát.. kivétellel nem lehet megoldani, hogy bomba kivételével vegyen el mindent?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: strip_user_weapons
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 17:00 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
a boolt idre rakod és sztem jólesz, elég para így csak simán egy bool változó ilyet még nem is láttam...

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: strip_user_weapons
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 17:09 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Akkor hogy is néz ki együtt??
Kód:
  1. case 2:

  2.    {

  3.       strip_user_weapons(id);

  4.       give_player_grenades(id);

  5.       give_item(id, "weapon_knife");

  6.       give_item(id, "weapon_deagle");

  7.       give_item(id, "ammo_50ae");

  8.       give_item(id, "ammo_50ae");

  9.       give_item(id, "ammo_50ae");

  10.       give_item(id, "weapon_m4a1");

  11.       give_item(id, "ammo_556nato");

  12.       give_item(id, "ammo_556nato");

  13.       give_item(id, "ammo_556nato");

  14.       ColorChat(id, GREEN, "TQL: Kaptal egy M4A1 packot!");

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: strip_user_weapons
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 18:10 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
csak nem a pluginomat másolod? :D
megoldás (nálam):
Kód:
  1.  

  2.         menu_additem(menu, "\yNem kerek semmit!", "1", 0);

  3.         if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))

  4.         {

  5.                 menu_additem(menu, "\rM4A1 \yPack.", "2", 0);

  6.                 menu_additem(menu, "\rAK47 \ypack.", "3", 0);

  7.                 menu_additem(menu, "\rAWP \yPack \d(elso 4 embernek)", "4", 0);

  8.                 menu_additem(menu, "\rMachineGun \ypack.", "5", 0);

  9.                 menu_additem(menu, "\rAUG \ypack.", "6", 0);

  10.                 menu_additem(menu, "\rKrieg550 \ypack. \d", "7", 0);

  11.                 menu_additem(menu, "\rFamas \ypack.", "8", 0);

  12.                 menu_additem(menu, "\rGali \ypack.", "9", 0);

  13.                 menu_additem(menu, "\rSmg \ypack.", "10", 0);

  14.                 menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \ypack. \d(xm1014)", "11", 0);

  15.                 menu_additem(menu, "\rShotgun \ypack. \d(m3)", "12", 0);

  16.                

  17.         }

  18.         else

  19.         menu_additem(menu, "\rNades \yPack.^n^n\d[\rINFO\d] \yNalad van a bomba!", "13", 0);

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: strip_user_weapons
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 18:25 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
nem a tiedet másolom mert nekem ez a fegyvermenü már rég bent van a szervern, mondjuk nem olyan rég mint neked, de 2 hét kellett neki, hogy rájöjjek, hogy a fegyver menü miatt bugol a bomba...
de neked az else mit csinál?? vagyis ha a játékosnál van a bomba?? annak nem hozza be a menüt vagy mi?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: strip_user_weapons
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 21:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Ha a játékosnál van a bomba akkor egy olyan menüt hoz be neki emiben nicns strip_user_weapons és csak gránátot választhat.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: strip_user_weapons
HozzászólásElküldve:2012.07.12. 13:32 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
Ha a játékosnál van a bomba akkor egy olyan menüt hoz be neki emiben nicns strip_user_weapons és csak gránátot választhat.

Persze már..meg akkor fegyver nélkül megy mert nála van a bomba.. az már a hülyeség azért...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: strip_user_weapons
HozzászólásElküldve:2012.07.12. 18:16 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
expert írta:
fear_ezmegmi írta:
Ha a játékosnál van a bomba akkor egy olyan menüt hoz be neki emiben nicns strip_user_weapons és csak gránátot választhat.

Persze már..meg akkor fegyver nélkül megy mert nála van a bomba.. az már a hülyeség azért...

Amint lattam nalad levan tiltva a buy.
Ugy oldanam meg lementi kinel volt a bomba kezdesnel es akkor visszadja neki valasztas utan :Dvagy valahogy igy

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole