hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.17. 12:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 332 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 331 vendég

A legtöbb felhasználó (2859 fő) 2025.07.16. 13:43-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Ant-Hátbaszúrás
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 06:22 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Hamarabb megírom mint h megkeresném..xd


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ant-Hátbaszúrás
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 07:09 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Hát. Visszalökősdi része nem tuti, hogy jó, de nem engedi h hátba szúrja :D

Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2.  

  3. #include <amxmodx>

  4. #include <hamsandwich>

  5. #include <engine>

  6.  

  7. #define PLUGIN "Anti Backstab"

  8. #define VERSION "1.0"

  9. #define AUTHOR "Silent"

  10.  

  11.  

  12. public plugin_init() {

  13.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

  14.         RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamagePost", 1);

  15. }

  16.  

  17.  

  18. public HamTakeDamagePost(this, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)

  19. {

  20.         new iattacker, ihitzone, iweapon;

  21.         get_user_attacker(inflictor, iweapon, ihitzone)

  22.         if(ihitzone != HIT_HEAD && damage >= 66)

  23.         {

  24.                 new Float:origin[3]; entity_get_vector(iattacker,EV_VEC_origin,origin)

  25.                 origin[1] -= 30.0;

  26.                 entity_set_origin(iattacker, origin);

  27.                 return HAM_SUPERCEDE;

  28.         }

  29.         return HAM_IGNORED;

  30. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ant-Hátbaszúrás
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 07:23 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Fujjjjjj engine, amm ez nem vissza loki:D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ant-Hátbaszúrás
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 07:27 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
itt van az eredeti
Kód:
  1.     #include <amxmodx>

  2.     #include <hamsandwich>

  3.     #include <fakemeta>

  4.      

  5.     #define PLUGIN "Anti Behind"

  6.     #define VERSION "1.1"

  7.     #define AUTHOR "Bobs"

  8.      

  9.     #define fm_get_user_team(%1) get_pdata_int(%1, FM_OFFSET_TEAM)

  10.     #define FM_OFFSET_TEAM 114

  11.      

  12.     #define BACKSTAB_ANGLE 93.0     //Changeable

  13.     #define BACKSTAB_MAX_DAMAGE 0.0 //Changeable

  14.      

  15.     #define FFADE_IN         0x0000

  16.     #define FFADE_OUT        0x0001

  17.      

  18.     new gmsgScreenFade;

  19.     new gMaxPlayers;

  20.     new bool:gBackStabing[33];

  21.     new cvar_slap;

  22.      

  23.      

  24.     public plugin_init()  

  25.     {

  26.             register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

  27.            

  28.             register_forward(FM_CmdStart, "Fwd_CmdStart");

  29.            

  30.             cvar_slap = register_cvar("ab_slap", "1");

  31.            

  32.             RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Event_TakeDamage");

  33.            

  34.             gMaxPlayers = global_get(glb_maxClients);

  35.            

  36.             gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");

  37.     }

  38.      

  39.     public Fwd_CmdStart(id, uc_handle, uc_seed)

  40.     {

  41.             if(!is_user_alive(id))

  42.                     return FMRES_IGNORED;

  43.            

  44.             static Float:fViewAngles[3], iButton, iTemp;

  45.             get_uc(uc_handle, UC_ViewAngles, fViewAngles);

  46.             iButton = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

  47.            

  48.             if(((iButton & IN_ATTACK) || (iButton & IN_ATTACK2)) && get_user_weapon(id, iTemp, iTemp) == CSW_KNIFE)

  49.             {

  50.                     static iEnt, Float:fOrigin[3];

  51.                     pev(id, pev_origin, fOrigin);

  52.                    

  53.                     iEnt = fm_trace_target(id, fOrigin, 100);

  54.                    

  55.                     if(!(1 <= iEnt <= gMaxPlayers))

  56.                             return FMRES_IGNORED;

  57.                    

  58.                     static Float:fTViewAngles[3];

  59.                     pev(iEnt, pev_v_angle, fTViewAngles);

  60.                    

  61.                     static Float:fMinAngle, Float:fMaxAngle;

  62.                     fMinAngle = fViewAngles[1] - BACKSTAB_ANGLE;

  63.                     fMaxAngle = fViewAngles[1] + BACKSTAB_ANGLE;

  64.                    

  65.                     if(fMinAngle <= fTViewAngles[1] <= fMaxAngle)

  66.                     {

  67.                             gBackStabing[id] = true;

  68.                     }

  69.                     else

  70.                     {

  71.                             gBackStabing[id] = false;

  72.                     }

  73.             }

  74.             return FMRES_IGNORED;

  75.     }

  76.      

  77.     public Event_TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage, dmgbits)

  78.     {

  79.             if(inflictor == 0)

  80.                     return HAM_IGNORED;

  81.            

  82.             if(!is_user_alive(attacker) || !gBackStabing[attacker] || (fm_get_user_team(this) == fm_get_user_team(attacker)))

  83.                     return HAM_IGNORED;

  84.            

  85.             if(damage > BACKSTAB_MAX_DAMAGE)

  86.             {

  87.                     SetHamParamFloat(4, BACKSTAB_MAX_DAMAGE);

  88.                     set_task(0.1, "FadeScreenAttacker", attacker);

  89.                     set_task(0.1, "FadeScreenVictim", this);

  90.             }

  91.             return HAM_HANDLED;

  92.     }

  93.      

  94.     stock fm_trace_target(ignoreent, const Float:start[3], distance)

  95.     {

  96.             new Float:fAim[3], Float:end[3];

  97.             velocity_by_aim(ignoreent, distance, fAim);

  98.            

  99.             end[0] = start[0] + fAim[0];

  100.             end[1] = start[1] + fAim[1];

  101.             end[2] = start[2] + fAim[2];

  102.            

  103.             engfunc(EngFunc_TraceLine, start, end, ignoreent == -1 ? 1 : 0, ignoreent, 0);

  104.            

  105.             new ent = get_tr2(0, TR_pHit);

  106.            

  107.             return pev_valid(ent) ? ent : 0;

  108.     }

  109.      

  110.     public FadeScreenAttacker(idattacker)

  111.     {

  112.             if(!is_user_connected(idattacker))

  113.             {

  114.                     return PLUGIN_HANDLED;

  115.             }

  116.            

  117.             if(get_pcvar_num(cvar_slap))

  118.             {

  119.                     user_slap(idattacker, 0);

  120.                     user_slap(idattacker, 0);

  121.                     user_slap(idattacker, 0);

  122.             }

  123.            

  124.             message_begin(MSG_ONE, gmsgScreenFade, {0,0,0}, idattacker);

  125.             write_short(2000); // Timer ex: 1000 = 1 sec

  126.             write_short(2000); // Timer ex: 1000 = 1 sec

  127.             write_short(FFADE_IN);

  128.             write_byte(139); // Red

  129.             write_byte(26); // Green

  130.             write_byte(26); // Blue

  131.             write_byte(255); // Transperency

  132.             message_end();

  133.            

  134.             return PLUGIN_HANDLED;

  135.     }

  136.      

  137.     public FadeScreenVictim(id)

  138.     {

  139.             if(!is_user_connected(id))

  140.             {

  141.                     return PLUGIN_HANDLED;

  142.             }

  143.            

  144.             message_begin(MSG_ONE, gmsgScreenFade, {0,0,0}, id);

  145.             write_short(600); // Timer ex: 1000 = 1 sec

  146.             write_short(600); // Timer ex: 1000 = 1 sec

  147.             write_short(FFADE_IN);

  148.             write_byte(20); // Red

  149.             write_byte(20); // Green

  150.             write_byte(255); // Blue

  151.             write_byte(175); // Transperency

  152.             message_end();

  153.            

  154.             return PLUGIN_HANDLED

  155.     }

  156.     /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  157.     *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1030\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  158.     */

  159.      

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ant-Hátbaszúrás
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 07:27 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
kiki írta:
Fujjjjjj engine, amm ez nem vissza loki:D


Senki se hajlandó elmagyarázni / megmutatni fakemetát így ezt használom.. Am meg akk mitcsinál? xd


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole