hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.10.31. 15:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 293 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 291 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Átalakítónál hibát mutat a plugin
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 15:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv.!

Írtam egy plugint és eszt tobja átalakításnál:
Kód:
  1. //tmp/textU5HvTJ.sma(90) : error 018: initialization data exceeds declared size

  2. /tmp/textU5HvTJ.sma(165) : error 018: initialization data exceeds declared size

  3. /tmp/textU5HvTJ.sma(196) : warning 217: loose indentation

  4. /tmp/textU5HvTJ.sma(199) : warning 217: loose indentation

  5. /tmp/textU5HvTJ.sma(211) : warning 217: loose indentation

  6. /tmp/textU5HvTJ.sma(218) : warning 217: loose indentation

  7. /tmp/textU5HvTJ.sma(220) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "iVictim"

  8. /tmp/textU5HvTJ.sma(220) : warning 209: function "eDeath" should return a value


SMA:
Kód:
  1. /*****************************

  2.  

  3. Pluign: XP Mód

  4. Készítő: Bence98007

  5. Verzió: 1.0

  6.  

  7.  

  8. ******************************/

  9. #include <amxmodx>

  10. #include <amxmisc>

  11. #include <nvault>

  12.  

  13. #define MAXSZINT 69

  14.  

  15.  

  16. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]

  17. new xp_kill,xp_kes,xp_hs,xp_mentes

  18. new g_vault

  19.  

  20. new const CLASSES[MAXSZINT][] = {

  21.    

  22.         "Private",

  23.         "Private I",

  24.         "Private II",

  25.         "Private First Class",

  26.         "Private First Class I",

  27.         "Private First Class II",

  28.         "Specialist",

  29.         "Specialist I",

  30.         "Specialist II",

  31.         "Corporal",

  32.         "Corporal I",

  33.         "Corporal II",

  34.         "Sergeant",

  35.         "Sergeant I",

  36.         "Sergeant II",

  37.         "Staff Sergeant",

  38.         "Staff Sergeant I",

  39.         "Staff Sergeant II",

  40.         "Sergeant First Class",

  41.         "Sergeant First Class I",

  42.         "Sergeant First Class II",

  43.         "Master Sergeant",

  44.         "Master Sergeant I",

  45.         "Master Sergeant II",

  46.         "First Sergeant",

  47.         "First Sergeant I",

  48.         "First Sergeant II",

  49.         "Sergeant Major",

  50.         "Sergeant Major I",

  51.         "Sergeant Major II",

  52.         "Command Sergeant Major",

  53.         "Command Sergeant Major I",

  54.         "Command Sergeant Major II",

  55.         "2nd Lieutenant",

  56.         "2nd Lieutenant I",

  57.         "2nd Lieutenant II",

  58.         "1st Lieutenant",

  59.         "1st Lieutenant I",

  60.         "1st Lieutenant II",

  61.         "Captain",

  62.         "Captain I",

  63.         "Captain II",

  64.         "Major",

  65.         "Major I",

  66.         "Major II",

  67.         "Lieutenant Colonel",

  68.         "Lieutenant Colonel I",

  69.         "Lieutenant Colonel II",

  70.         "Lieutenant Colonel III",

  71.         "Colonel",

  72.         "Colonel I",

  73.         "Colonel II",

  74.         "Colonel III",

  75.         "Brigadier General",

  76.         "Brigadier General I",

  77.         "Brigadier General II",

  78.         "Brigadier General III",

  79.         "Major General",

  80.         "Major General I",

  81.         "Major General II",

  82.         "Major General III",

  83.         "Lieutenant General",

  84.         "Lieutenant General I",

  85.         "Lieutenant General II",

  86.         "Lieutenant General III",

  87.         "General",

  88.         "General I",

  89.         "General II",

  90.         "General III",

  91.         "Commander"

  92. }

  93.  

  94.  

  95. new const LEVELS[7] = {

  96. 0,

  97. 100,

  98. 300,

  99. 500,

  100. 700,

  101. 900,

  102. 1100,

  103. 1300,

  104. 1500,

  105. 1700,

  106. 1900,

  107. 2100,

  108. 2300,

  109. 2500,

  110. 2700,

  111. 2900,

  112. 3100,

  113. 3300,

  114. 3500,

  115. 3700,

  116. 3900,

  117. 4100,

  118. 4300,

  119. 4500,

  120. 4700,

  121. 4900,

  122. 5100,

  123. 5300,

  124. 5500,

  125. 5700,

  126. 5900,

  127. 6100,

  128. 6300,

  129. 6500,

  130. 6700,

  131. 6900,

  132. 6100,

  133. 7300,

  134. 7500,

  135. 7700,

  136. 7900,

  137. 8100,

  138. 8300,

  139. 8500,

  140. 8700,

  141. 8900,

  142. 9100,

  143. 9300,

  144. 9500,

  145. 9700,

  146. 9900,

  147. 10100,

  148. 11300,

  149. 11500,

  150. 11700,

  151. 11900,

  152. 12100,

  153. 12300,

  154. 12500,

  155. 12700,

  156. 12900,

  157. 13100,

  158. 13300,

  159. 13500,

  160. 13700,

  161. 13900,

  162. 14000,

  163.  

  164.  

  165. }

  166.  

  167. public plugin_init()

  168. {

  169.     register_plugin("XP-mod", "1.0", "Bence98007")

  170.  

  171.     register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")

  172.  

  173.     xp_mentes = register_cvar("xpmentes","1")

  174.  

  175.     xp_kill=register_cvar("XP_kill", "20")

  176.  

  177.     xp_hs=register_cvar("XP_hs","22")

  178.  

  179.     xp_kes=register_cvar("XP_kes","30")

  180.  

  181.     g_vault = nvault_open("xpmod")

  182.  

  183.     register_clcmd("say /xp", "ShowHud")

  184.     register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")

  185. }

  186.  

  187. public eDeath()

  188. {

  189.  

  190.     new attacker = read_data( 1 )

  191.  

  192.     new iVictim = read_data( 2 )

  193.  

  194.     new headshot = read_data( 3 )

  195.  

  196.      if(PlayerClass[attacker] == 0)

  197.          return PLUGIN_CONTINUE

  198.  

  199.     new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);

  200.  

  201.     PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_kill)

  202.  

  203.    

  204.     if(headshot)

  205.         PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_hs)

  206.  

  207.     if(weapon == CSW_KNIFE)

  208.         PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_kes)

  209.  

  210.        

  211.      while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])

  212.     {  

  213.         client_print(attacker, print_chat, "[XP-Mod] Grat! Szinted: %i Rangod: %s !", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])

  214.      

  215.         PlayerLevel[attacker] += 1

  216.     }

  217.  

  218.     ShowHud(attacker)

  219.  

  220. }

  221.  

  222.  

  223.  

  224. public ShowHud(id)

  225. {

  226.     set_hudmessage(85, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 12.0)

  227.     show_hudmessage(id, "[Szinted] %i [XP]: %i [Rangod] %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])

  228. }

  229.  

  230.  

  231.  

  232. public client_connect(id)

  233. {

  234.     if(get_pcvar_num(xp_mentes) == 1)

  235.     {

  236.         LoadData(id)

  237.     }

  238. }

  239.  

  240. public client_disconnect(id)

  241. {

  242.      if(get_pcvar_num(xp_mentes) == 1)

  243.      {

  244.           SaveData(id)

  245.      }

  246. }

  247.  

  248.  

  249. public SaveData(id)

  250. {

  251.     new name[32]

  252.     get_user_name(id, name, 31)

  253.  

  254.     new vaultkey[64],vaultdata[256]

  255.    

  256.     format(vaultkey,63,"%sXPmod", name)

  257.    

  258.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])

  259.  

  260.    

  261.  

  262.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)

  263.     return PLUGIN_CONTINUE

  264. }

  265.  

  266.  

  267. public LoadData(id)

  268. {

  269.     new name[32]

  270.     get_user_name(id, name, 31)

  271.     new vaultkey[64],vaultdata[256]

  272.    

  273.     format(vaultkey,63,"%sXPmod", name)

  274.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])

  275.    

  276.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)

  277.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

  278.    

  279.     new playerxp[32], playerlevel[32]

  280.     parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)

  281.    

  282.     PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)

  283.     PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)

  284.    

  285.     return PLUGIN_CONTINUE

  286. }  

  287.  

  288.  


Valaki javítaná nekem benne a hibá(ka)t?
Köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 15:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék remélem észrevehető amit javítottam ha nem és érdekelne szólj :)
Kód:
/*****************************
 
Pluign: XP Mód
Készítő: Bence98007
Verzió: 1.0
 
 
******************************/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
 
#define MAXSZINT 70
 
 
new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
new xp_kill,xp_kes,xp_hs,xp_mentes
new g_vault
 
new const CLASSES[MAXSZINT][] = {
   
        "Private",
        "Private I",
        "Private II",
        "Private First Class",
        "Private First Class I",
        "Private First Class II",
        "Specialist",
        "Specialist I",
        "Specialist II",
        "Corporal",
        "Corporal I",
        "Corporal II",
        "Sergeant",
        "Sergeant I",
        "Sergeant II",
        "Staff Sergeant",
        "Staff Sergeant I",
        "Staff Sergeant II",
        "Sergeant First Class",
        "Sergeant First Class I",
        "Sergeant First Class II",
        "Master Sergeant",
        "Master Sergeant I",
        "Master Sergeant II",
        "First Sergeant",
        "First Sergeant I",
        "First Sergeant II",
        "Sergeant Major",
        "Sergeant Major I",
        "Sergeant Major II",
        "Command Sergeant Major",
        "Command Sergeant Major I",
        "Command Sergeant Major II",
        "2nd Lieutenant",
        "2nd Lieutenant I",
        "2nd Lieutenant II",
        "1st Lieutenant",
        "1st Lieutenant I",
        "1st Lieutenant II",
        "Captain",
        "Captain I",
        "Captain II",
        "Major",
        "Major I",
        "Major II",
        "Lieutenant Colonel",
        "Lieutenant Colonel I",
        "Lieutenant Colonel II",
        "Lieutenant Colonel III",
        "Colonel",
        "Colonel I",
        "Colonel II",
        "Colonel III",
        "Brigadier General",
        "Brigadier General I",
        "Brigadier General II",
        "Brigadier General III",
        "Major General",
        "Major General I",
        "Major General II",
        "Major General III",
        "Lieutenant General",
        "Lieutenant General I",
        "Lieutenant General II",
        "Lieutenant General III",
        "General",
        "General I",
        "General II",
        "General III",
        "Commander"
}
 
 
new const LEVELS[67] = {
0,
100,
300,
500,
700,
900,
1100,
1300,
1500,
1700,
1900,
2100,
2300,
2500,
2700,
2900,
3100,
3300,
3500,
3700,
3900,
4100,
4300,
4500,
4700,
4900,
5100,
5300,
5500,
5700,
5900,
6100,
6300,
6500,
6700,
6900,
6100,
7300,
7500,
7700,
7900,
8100,
8300,
8500,
8700,
8900,
9100,
9300,
9500,
9700,
9900,
10100,
11300,
11500,
11700,
11900,
12100,
12300,
12500,
12700,
12900,
13100,
13300,
13500,
13700,
13900,
14000
}
 
public plugin_init()
{
    register_plugin("XP-mod", "1.0", "Bence98007")
 
    register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
 
    xp_mentes = register_cvar("xpmentes","1")
 
    xp_kill=register_cvar("XP_kill", "20")
 
    xp_hs=register_cvar("XP_hs","22")
 
    xp_kes=register_cvar("XP_kes","30")
 
    g_vault = nvault_open("xpmod")
 
    register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
    register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
}
 
public eDeath()
{
 
    new attacker = read_data( 1 )
 
    new iVictim = read_data( 2 )
 
    new headshot = read_data( 3 )
 
     if(PlayerClass[attacker] == 0)
         return PLUGIN_CONTINUE
 
    new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
 
    PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_kill)
 
   
    if(headshot)
        PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_hs)
 
    if(weapon == CSW_KNIFE)
        PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_kes)
 
       
     while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
    { 
        client_print(attacker, print_chat, "[XP-Mod] Grat! Szinted: %i Rangod: %s !", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])
     
        PlayerLevel[attacker] += 1
    }
 
    ShowHud(attacker)
 
}
 
 
 
public ShowHud(id)
{
    set_hudmessage(85, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 12.0)
    show_hudmessage(id, "[Szinted] %i [XP]: %i [Rangod] %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
}
 
 
 
public client_connect(id)
{
    if(get_pcvar_num(xp_mentes) == 1)
    {
        LoadData(id)
    }
}
 
public client_disconnect(id)
{
     if(get_pcvar_num(xp_mentes) == 1)
     {
          SaveData(id)
     }
}
 
 
public SaveData(id)
{
    new name[32]
    get_user_name(id, name, 31)
 
    new vaultkey[64],vaultdata[256]
   
    format(vaultkey,63,"%sXPmod", name)
   
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
 
   
 
    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
public LoadData(id)
{
    new name[32]
    get_user_name(id, name, 31)
    new vaultkey[64],vaultdata[256]
   
    format(vaultkey,63,"%sXPmod", name)
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
   
    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
   
    new playerxp[32], playerlevel[32]
    parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
   
    PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
    PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
   
    return PLUGIN_CONTINUE

 

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 17:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Köszönöm! Remélem jó! Majd szólok ha rossz!

**EDIT:**
Errort dob:

Kód:
  1. files/8324608/8324608.sma(194) : warning 217: loose indentation

  2. files/8324608/8324608.sma(197) : warning 217: loose indentation

  3. files/8324608/8324608.sma(209) : warning 217: loose indentation

  4. files/8324608/8324608.sma(216) : warning 217: loose indentation

  5. files/8324608/8324608.sma(218) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "iVictim"

  6. files/8324608/8324608.sma(218) : warning 209: function "eDeath" should return a value

de legalább átalakítja!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 17:59 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Warning, errort nem latok! Amm nem te írtad látni rajta:D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 18:09 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Én írtam, aszem Silent, vagy Virtual tutorialjából! Szal sukk van!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 18:18 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Silent tutorialja, de akkor nem te írtad... Csak átírtad úgy ahogy neked kell...

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 18:20 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Hú de nem érdekel! Akkor beleírom a nevét h ne sírjatok nekem -.-"

Nem tudom mi a hiba...valaki segítsen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 18:42 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Egyik sem para, mind csak "indentation" és "should"... Szóval kód nem hibás.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 21:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
De nem viszi a szeró a plugint! semmi! meg se jelenik! rendesen bele van írva a plugins.ini


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.18. 09:51 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <nvault>

  4.  

  5. #define MAXSZINT 70

  6.  

  7.  

  8. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]

  9. new xp_kill,xp_kes,xp_hs,xp_mentes

  10. new g_vault

  11.  

  12. new const CLASSES[MAXSZINT][] = {

  13.    

  14.         "Private",

  15.         "Private I",

  16.         "Private II",

  17.         "Private First Class",

  18.         "Private First Class I",

  19.         "Private First Class II",

  20.         "Specialist",

  21.         "Specialist I",

  22.         "Specialist II",

  23.         "Corporal",

  24.         "Corporal I",

  25.         "Corporal II",

  26.         "Sergeant",

  27.         "Sergeant I",

  28.         "Sergeant II",

  29.         "Staff Sergeant",

  30.         "Staff Sergeant I",

  31.         "Staff Sergeant II",

  32.         "Sergeant First Class",

  33.         "Sergeant First Class I",

  34.         "Sergeant First Class II",

  35.         "Master Sergeant",

  36.         "Master Sergeant I",

  37.         "Master Sergeant II",

  38.         "First Sergeant",

  39.         "First Sergeant I",

  40.         "First Sergeant II",

  41.         "Sergeant Major",

  42.         "Sergeant Major I",

  43.         "Sergeant Major II",

  44.         "Command Sergeant Major",

  45.         "Command Sergeant Major I",

  46.         "Command Sergeant Major II",

  47.         "2nd Lieutenant",

  48.         "2nd Lieutenant I",

  49.         "2nd Lieutenant II",

  50.         "1st Lieutenant",

  51.         "1st Lieutenant I",

  52.         "1st Lieutenant II",

  53.         "Captain",

  54.         "Captain I",

  55.         "Captain II",

  56.         "Major",

  57.         "Major I",

  58.         "Major II",

  59.         "Lieutenant Colonel",

  60.         "Lieutenant Colonel I",

  61.         "Lieutenant Colonel II",

  62.         "Lieutenant Colonel III",

  63.         "Colonel",

  64.         "Colonel I",

  65.         "Colonel II",

  66.         "Colonel III",

  67.         "Brigadier General",

  68.         "Brigadier General I",

  69.         "Brigadier General II",

  70.         "Brigadier General III",

  71.         "Major General",

  72.         "Major General I",

  73.         "Major General II",

  74.         "Major General III",

  75.         "Lieutenant General",

  76.         "Lieutenant General I",

  77.         "Lieutenant General II",

  78.         "Lieutenant General III",

  79.         "General",

  80.         "General I",

  81.         "General II",

  82.         "General III",

  83.         "Commander"

  84. }

  85.  

  86.  

  87. new const LEVELS[] = {

  88. 0,

  89. 100,

  90. 300,

  91. 500,

  92. 700,

  93. 900,

  94. 1100,

  95. 1300,

  96. 1500,

  97. 1700,

  98. 1900,

  99. 2100,

  100. 2300,

  101. 2500,

  102. 2700,

  103. 2900,

  104. 3100,

  105. 3300,

  106. 3500,

  107. 3700,

  108. 3900,

  109. 4100,

  110. 4300,

  111. 4500,

  112. 4700,

  113. 4900,

  114. 5100,

  115. 5300,

  116. 5500,

  117. 5700,

  118. 5900,

  119. 6100,

  120. 6300,

  121. 6500,

  122. 6700,

  123. 6900,

  124. 6100,

  125. 7300,

  126. 7500,

  127. 7700,

  128. 7900,

  129. 8100,

  130. 8300,

  131. 8500,

  132. 8700,

  133. 8900,

  134. 9100,

  135. 9300,

  136. 9500,

  137. 9700,

  138. 9900,

  139. 10100,

  140. 11300,

  141. 11500,

  142. 11700,

  143. 11900,

  144. 12100,

  145. 12300,

  146. 12500,

  147. 12700,

  148. 12900,

  149. 13100,

  150. 13300,

  151. 13500,

  152. 13700,

  153. 13900,

  154. 14000,

  155.  

  156.  

  157. }

  158.  

  159. public plugin_init()

  160. {

  161.     register_plugin("XP-mod", "1.0", "Bence98007")

  162.  

  163.     register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")

  164.  

  165.     xp_mentes = register_cvar("xpmentes","1")

  166.  

  167.     xp_kill=register_cvar("XP_kill", "20")

  168.  

  169.     xp_hs=register_cvar("XP_hs","22")

  170.  

  171.     xp_kes=register_cvar("XP_kes","30")

  172.  

  173.     g_vault = nvault_open("xpmod")

  174.  

  175.     register_clcmd("say /xp", "ShowHud")

  176.     register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")

  177. }

  178.  

  179. public eDeath()

  180. {

  181.  

  182.         new attacker = read_data( 1 )

  183.  

  184.         new headshot = read_data( 3 )

  185.  

  186.         if(PlayerClass[attacker] == 0)

  187.         return PLUGIN_CONTINUE

  188.  

  189.         new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);

  190.  

  191.         PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_kill)

  192.  

  193.    

  194.         if(headshot)

  195.         PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_hs)

  196.  

  197.         if(weapon == CSW_KNIFE)

  198.         PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_kes)

  199.  

  200.        

  201.         while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])

  202.         {  

  203.                 client_print(attacker, print_chat, "[XP-Mod] Grat! Szinted: %i Rangod: %s !", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])

  204.      

  205.                 PlayerLevel[attacker] += 1

  206.         }

  207.  

  208.         ShowHud(attacker)

  209.         return PLUGIN_CONTINUE;

  210. }

  211.  

  212.  

  213.  

  214. public ShowHud(id)

  215. {

  216.     set_hudmessage(85, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 12.0)

  217.     show_hudmessage(id, "[Szinted] %i [XP]: %i [Rangod] %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])

  218. }

  219.  

  220.  

  221.  

  222. public client_connect(id)

  223. {

  224.     if(get_pcvar_num(xp_mentes) == 1)

  225.     {

  226.         LoadData(id)

  227.     }

  228. }

  229.  

  230. public client_disconnect(id)

  231. {

  232.      if(get_pcvar_num(xp_mentes) == 1)

  233.      {

  234.           SaveData(id)

  235.      }

  236. }

  237.  

  238.  

  239. public SaveData(id)

  240. {

  241.     new name[32]

  242.     get_user_name(id, name, 31)

  243.  

  244.     new vaultkey[64],vaultdata[256]

  245.    

  246.     format(vaultkey,63,"%sXPmod", name)

  247.    

  248.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])

  249.  

  250.    

  251.  

  252.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)

  253.     return PLUGIN_CONTINUE

  254. }

  255.  

  256.  

  257. public LoadData(id)

  258. {

  259.     new name[32]

  260.     get_user_name(id, name, 31)

  261.     new vaultkey[64],vaultdata[256]

  262.    

  263.     format(vaultkey,63,"%sXPmod", name)

  264.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])

  265.    

  266.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)

  267.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

  268.    

  269.     new playerxp[32], playerlevel[32]

  270.     parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)

  271.    

  272.     PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)

  273.     PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)

  274.    

  275.     return PLUGIN_CONTINUE

  276. }  

  277.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole