hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.09.17. 23:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 289 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 287 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 03:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv!

Írtam egy olyan plugint, ami a T-knek, és a CT-knek is más-más késmodellt állít be (Furienhez kellet! :) lassan publikálom :) )

De valamiért nem jó...valamit rosszul alkalmaztam volna?
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <cstrike>

  4.  

  5. #define PLUGINNAME    "CT-és T kés modell választó"

  6. #define VERSION       "1.0"

  7. #define AUTHOR        "Bence98007"

  8.  

  9. public plugin_init() {

  10.         register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR)

  11.         register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")

  12.         return PLUGIN_CONTINUE

  13. }

  14.  

  15. public plugin_precache() {

  16.         precache_model("models/DubstepCityFurien/ctkes.mdl")

  17.         precache_model("models/DubstepCityFurien/tkes.mdl")

  18.  

  19.         return PLUGIN_CONTINUE

  20. }

  21.  

  22. public resetModel(id, level, cid) {

  23.                 new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

  24.                 if (userTeam == CS_TEAM_T) {

  25.                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DubstepCityFurien/tkes.mdl")

  26.                 }

  27.                 else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {

  28.                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DubstepCityFurien/ctkes.mdl")

  29.                 }

  30.         }

  31.  

  32.         return PLUGIN_CONTINUE

  33. }

  34.  



Errors and Warnings:
Kód:
  1. files/8360608/8360608.sma(25) : error 017: undefined symbol "entity_set_string"

  2. files/8360608/8360608.sma(25) : warning 215: expression has no effect

  3. files/8360608/8360608.sma(25) : error 001: expected token: ";", but found ")"

  4. files/8360608/8360608.sma(25) : error 029: invalid expression, assumed zero

  5. files/8360608/8360608.sma(25) : fatal error 107: too many error messages on one line


Köszöntem a segítséget előre is ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 07:51 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Elég sok hiba van, főleg hogy engine inc lemaradt xd

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 10:14 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Javítottam.

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <engine>

  3. #include <cstrike>

  4.  

  5. #define PLUGINNAME    "CT-és T kés modell választó"

  6. #define VERSION       "1.1"

  7. #define AUTHOR        "Bence98007"

  8.  

  9. public plugin_init() {

  10.         register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR);

  11.         register_event("CurWeapon","callbackFunc","be","1=6");

  12. }

  13.  

  14. public plugin_precache() {

  15.         precache_model("models/DubstepCityFurien/ctkes.mdl");

  16.         precache_model("models/DubstepCityFurien/tkes.mdl");

  17. }

  18.  

  19. public callbackFunc(id)

  20. {

  21.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

  22.         switch(userTeam)

  23.         {

  24.                 case CS_TEAM_T:

  25.                 {

  26.                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DubstepCityFurien/tkes.mdl");

  27.                 }

  28.                 case CS_TEAM_CT:

  29.                 {

  30.                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DubstepCityFurien/ctkes.mdl");

  31.                 }

  32.         }

  33.         return PLUGIN_CONTINUE;

  34. }

  35.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 15:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Köszönöm Silent! Megnézem jó-e

Kiki: Minek engine elmagyaráznád?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Anonymous 2012.07.19. 15:46-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 15:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Bence98007 írta:
Köszönöm Virtual! Megnézem jó-e

Kiki: Minek engine elmagyaráznád?

entity_set_string miatt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 15:45 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Jah kajak xD most láttam én is xD
Srry Kikkentyű



**EDIT:**
Nem mükszik!
A modelleket szépen letölti, de nem cseréli! Valaki help?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole