hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.10.26. 00:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 308 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 307 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve:2012.07.30. 15:56 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Átalakításkor ezt írja:
Kód:
  1. Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

  2. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

  3.  

  4. files/8748349/8748349.sma(37) : error 017: undefined symbol "id"

  5.  

  6. 1 Error.

  7. Could not locate output file 8748349.amx (compile failed).


Valaki meg csinálná?

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3. #include <zombieplague>

  4. #define PLUGIN "[ZP] Class : [A]dvanced [I]nvisible Zombie"

  5. #define VERSION "1.0.8"

  6. #define AUTHOR "Fry!"

  7. new const zclass_name[] = "Lathatatlan Zombie"

  8. new const zclass_info[] = "Guggolva teljesen lathatatlan"

  9. new const zclass_model[] = "zombie_source"

  10. new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_zombie.mdl"

  11. const zclass_health = 1100

  12. const zclass_speed = 200

  13. const Float:zclass_gravity = 1.0

  14. const Float:zclass_knockback = 1.35

  15. new const zombie_idle_sound1[] = "zombie_plague/zombie_moan.wav"

  16. new const zombie_idle_sound2[] = "zombie_plague/zombie_breathing.wav"

  17. new zisA, zisB

  18. new g_zclass_ai_zombie, g_ai_zombie_invisible

  19. public plugin_init()

  20. {

  21.  register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  22.  

  23.  register_cvar("zp_zclass_advanced_invisble_zombie",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)

  24.  

  25.  g_ai_zombie_invisible = register_cvar("zp_ai_zombie_invisibility", "0")

  26.  

  27.  register_forward(FM_PlayerPreThink, "fm_PlayerPreThink")

  28. }

  29. public plugin_precache()

  30. {

  31.  g_zclass_ai_zombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)

  32.  zisA = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound1)

  33.  zisB = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound2)

  34. }

  35. public zp_user_infected_post(player, infector)

  36. {

  37.  if (zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass_ai_zombie && !zp_get_user_nemesis(id))

  38.  {

  39.   if ((pev(player, pev_flags) & FL_DUCKING))

  40.   {

  41.    set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)

  42.    set_pev(player, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)

  43.    set_pev(player, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))

  44.   }

  45.  }

  46.  return PLUGIN_CONTINUE

  47. }

  48. public fm_PlayerPreThink(id)

  49. {

  50.  if (!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))

  51.   return FMRES_IGNORED

  52.  

  53.  if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ai_zombie)

  54.   return FMRES_IGNORED

  55.  

  56.  if (!(pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING))

  57.  {

  58.   set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxNone)

  59.   set_pev(id, pev_rendermode, kRenderNormal)

  60.   set_pev(id, pev_renderamt, 255.0)

  61.  

  62.   new iRandomNum = random_num(zisA, zisB)

  63.  

  64.   if (iRandomNum == zisA)

  65.   {

  66.    emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  67.   }

  68.  

  69.   else if (iRandomNum == zisB)

  70.   {

  71.    emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound2, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  72.   }

  73.  }

  74.  

  75.  else

  76.  {

  77.   set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)

  78.   set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)

  79.   set_pev(id, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))

  80.  }

  81.  return FMRES_IGNORED

  82. }

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.30. 15:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
37. sor:
!zp_get_user_nemesis(id) helyett !zp_get_user_nemesis(player)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.07.30. 16:02 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
VirTuaL ~` írta:
37. sor:
!zp_get_user_nemesis(id) helyett !zp_get_user_nemesis(player)

Kösz

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole