hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.13. 19:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 355 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 354 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer
HozzászólásElküldve:2012.07.31. 13:18 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Sziasztok!

Valaki ki tudja javítani ezt az sma-t nekem? Szerintem nem jól kértem le a pontokat, de remélem valaki javítani tudja!

Error:
Kód:
  1. Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

  2. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

  3.  

  4. files/9168194/9168194.sma(78 -- 79) : warning 215: expression has no effect

  5. files/9168194/9168194.sma(84 -- 85) : warning 215: expression has no effect

  6. files/9168194/9168194.sma(91 -- 92) : warning 215: expression has no effect

  7. files/9168194/9168194.sma(99 -- 100) : warning 215: expression has no effect

  8. files/9168194/9168194.sma(106 -- 107) : warning 215: expression has no effect

  9. files/9168194/9168194.sma(114 -- 115) : warning 215: expression has no effect


Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <cstrike>

  4. #include <fakemeta>

  5. #include <fun>

  6. #include <colorchat>

  7. #include <dhudmessage>

  8. #include <hamsandwich>

  9.  

  10. #define PLUGIN "Surf Ski 2"

  11. #define VERZIO "1.0"

  12. #define KESZITO "OroSzRuLetT. & Bence98007"

  13.  

  14. /////////////////////////////////////////////////////////////////////

  15. //   Definiálom a különböző értékeket!                             //

  16. /////////////////////////////////////////////////////////////////////

  17.  

  18. #define KEZDOPONT       5

  19. #define KEZDOPONT_VIP   10

  20. #define OLESPONT        5

  21. #define OLESPONT_VIP    5

  22.  

  23. #define BONUSZ1         5

  24. #define BONUSZ2         10

  25. #define BONUSZ3         15

  26.  

  27. #define BONUSZIDO1      180.0

  28. #define BONUSZIDO2      300.0

  29. #define BONUSZIDO3      600.0

  30.  

  31. #define VIPJOG          ADMIN_LEVEL_B

  32.  

  33. #define SZINT_2         50

  34. #define SZINT_2_BONUSZ  10

  35.  

  36. /////////////////////////////////////////////////////////////////////

  37. //  Elkészítem azokat a "tömböket", amelyeknek szerepük lesz a     //

  38. //  mindenkori pontok meghatározásában, és a HUD színének kisorso- //

  39. //  lásában!                                                       //

  40. /////////////////////////////////////////////////////////////////////

  41.  

  42. new pontok[33]

  43. new r

  44. new g

  45. new b

  46. new menu

  47.        

  48. public plugin_init() {

  49.         register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO)

  50.         register_clcmd("say /pontok", "kiir_pont")

  51.         register_clcmd("say /pont", "kiir_pont")

  52.         register_clcmd("say /shop", "go_shopmenu")

  53.         register_clcmd("say /bolt", "go_shopmenu")

  54.        

  55.         register_dictionary("pontrendszer.txt")

  56.        

  57.         RegisterHam(Ham_Killed,         "player", "fw_player_killed")

  58.        

  59.         {

  60.                 menu = menu_create("\yDubstepCity \wShop Menu","menu_funkciok")

  61.                 menu_additem(menu, "\yAK47 - |30|")

  62.                 menu_additem(menu, "\yGranat - |10|")

  63.                 menu_additem(menu, "\yUZI - |20|")

  64.                 menu_additem(menu, "\yAuto Shotgun - |25|")

  65.                 menu_additem(menu, "\yMagozo |40|")

  66.                 menu_additem(menu, "\yDeagle |25|")

  67.         }

  68. }

  69.  

  70. public menu_funkciok(id, menu, key)

  71. {

  72.         key++

  73.         if(key == 1)

  74.         {

  75.                 new pont = pontok[id]

  76.                 give_item(id, "weapon_ak47")

  77.                 cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,120)

  78.                 pont - 30

  79.         }

  80.         if(key == 2)

  81.         {

  82.                 new pont = pontok[id]

  83.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  84.                 pont - 10

  85.         }

  86.         if(key == 3)

  87.         {

  88.                 new pont = pontok[id]

  89.                 give_item(id, "weapon_mac10")

  90.                 cs_set_user_bpammo(id,CSW_MAC10,120)

  91.                 pont - 20

  92.         }

  93.        

  94.         if(key == 4)

  95.         {

  96.                 new pont = pontok[id]

  97.                 give_item(id, "weapon_xm1014")

  98.                 cs_set_user_bpammo(id,CSW_XM1014,70)

  99.                 pont - 25

  100.         }

  101.         if(key == 5)

  102.         {

  103.                 new pont = pontok[id]

  104.                 give_item(id, "weapon_sg550")

  105.                 cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG550,90)

  106.                 pont - 40

  107.         }

  108.        

  109.         if(key == 6)

  110.         {

  111.                 new pont = pontok[id]

  112.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  113.                 cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,60)

  114.                 pont - 25

  115.         }

  116. }

  117. public client_putinserver( id )

  118. {

  119.         pontok[id] = KEZDOPONT

  120.         set_task(5.0, "kiir_hud_pont", id)

  121.         set_task(5.1, "kiir_chat_info", id)    

  122.        

  123.         //Ido bonusz

  124.         set_task(BONUSZIDO1, "bonusz_1", id)

  125.         set_task(BONUSZIDO2, "bonusz_2", id)

  126.         set_task(BONUSZIDO3, "bonusz_3", id)

  127. }

  128. public bonusz_1( id )

  129. {

  130.         pontok[id] += BONUSZ1

  131.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BONUSZ_1", BONUSZ1, BONUSZIDO1)

  132. }

  133. public bonusz_2( id )

  134. {

  135.         pontok[id] += BONUSZ2

  136.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BONUSZ_2", BONUSZ2, BONUSZIDO1)

  137. }

  138. public bonusz_3( id )

  139. {

  140.         pontok[id] += BONUSZ3

  141.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BONUSZ_3", BONUSZ3, BONUSZIDO1)

  142. }

  143.  

  144. public kiir_hud_pont( id )

  145. {

  146.         r = random_num(50, 256)

  147.         g = random_num(50, 256)

  148.         b = random_num(50, 256)

  149.         set_dhudmessage(r, g, b, 0.7,-1.0, 0, 6.0, 12.0)

  150.         show_dhudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER, "PONTOK_HUD", pontok[id])

  151. }

  152.  

  153. public kiir_chat_info( id )

  154. {

  155.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "INFO_CHAT_1")

  156.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "INFO_CHAT_2")

  157. }

  158.  

  159. public kiir_pont( id )

  160. {

  161.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "PONTOK_CHAT", pontok[id])

  162. }

  163.  

  164.  

  165. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)

  166. {

  167.         if(get_user_flags(id, VIPJOG))

  168.         {

  169.                 pontok[attacker] += OLESPONT_VIP

  170.                 ColorChat(attacker, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "OLES", OLESPONT_VIP)

  171.                

  172.                 if(pontok[id] >= SZINT_2)

  173.                 {      

  174.                         new name[33]

  175.                         get_user_name(id, name, 31)

  176.                         ColorChat(0, RED, "%L", LANG_PLAYER, "SZINTLEPES", name, SZINT_2_BONUSZ)

  177.                         pontok[id] += SZINT_2_BONUSZ

  178.                 }      

  179.         }else{

  180.                 pontok[attacker] += OLESPONT

  181.                 ColorChat(attacker, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "OLES", OLESPONT)

  182.         }

  183. }

  184.  

  185. public go_shopmenu(id)

  186. {

  187. menu_display(id,menu)

  188.  

  189. return PLUGIN_HANDLED

  190. }

  191.  


Köszi előre is!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve:2012.07.31. 13:32 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Az összes key-nél ugyanaz a hiba szóval csak az egyiknél írom le.
Kód:
  1.  

  2. new pont = pontok[id]

  3. give_item(id, "weapon_ak47")

  4. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,120)

  5. pont - 30//Így kellene: pont -= 30

  6.  


Igazából ennek így nem sok értelme van(kivéve ha a végére odaírod, hogy: pontok[id] = pont)
Kód:
  1.  

  2. if(pontok[id] >= 30)

  3. {

  4.     give_item(id, "weapon_ak47")

  5.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,120)

  6.     pontok[id] -= 30

  7. }

A második megoldás jobb lenne, mert így csak akkor tudod megvásárolni, ha van rá elég pontod. (A te módszeredben mínuszba is mehetnek a pontok).

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve:2012.07.31. 16:09 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Á már értem! És egy olyanban tudsz segíteni, hogy egy consol cmdvel pontot lehessen adni vkinek?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole