hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.09.15. 10:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 310 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 309 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Model precachelése..
HozzászólásElküldve:2012.08.11. 22:01 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Itt az idő, hogy megtudjam hogy kell normálisan precachelni, például ebben az admin modell pluginban, ugye van egy fájlunk amihez tartozik egy modellT.mdl is, tudtommal ez az a precache fájl amivel precachelem a modellt..pluginba ezt hogy és HOVÁ kell berakni ?
Kód:
  1.  

  2.     #include <amxmodx>

  3.     #include <amxmisc>

  4.     #include <cstrike>

  5.      

  6.     public plugin_init() {

  7.     register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")

  8.     register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")

  9.     return PLUGIN_CONTINUE

  10.     }

  11.      

  12.     public plugin_precache() {

  13.     precache_model("models/player/admin_ct/admin_ct.mdl")

  14.     precache_model("models/player/admin_te/admin_te.mdl")

  15.      

  16.     return PLUGIN_CONTINUE

  17.     }

  18.      

  19.     public resetModel(id, level, cid) {

  20.     if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {

  21.     new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

  22.     if (userTeam == CS_TEAM_T) {

  23.     cs_set_user_model(id, "admin_te")

  24.     }

  25.     else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {

  26.     cs_set_user_model(id, "admin_ct")

  27.     }

  28.     else {

  29.     cs_reset_user_model(id)

  30.     }

  31.     }

  32.      

  33.     return PLUGIN_CONTINUE

  34.     }

  35.      

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model precachelése..
HozzászólásElküldve:2012.08.11. 22:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
nemigen értem a kérdést de megpróbálom :D ha van 1 admin_t.mdl modelled és tartozik hozzá még 1 admin_tT.mdl is akkor precache így lesz szerintem:D
precache_model(models/player/admin_t/admin_t.mdl")
precache_model(models/player/admin_t/admin_tT.mdl")

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model precachelése..
HozzászólásElküldve:2012.08.11. 22:12 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
és ezt a plugin végére vagy közepébe vagy hova kell írni általában? vagy teljesen mindegy?
szerk.: amúgy ebben már van ilyen rész, akkor oda kell írni ebben az esetben az admin_ctT.mdl modellt..?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model precachelése..
HozzászólásElküldve:2012.08.11. 22:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
mind1, hogy hova írod a precache-t és pl a admin_ctT.mdl-t csak a precacheba kell beleírd
pl
fileok: admin_ct.mdl, admin_ctT.mdl , admin_t.mdl
Kód:
  1.  

  2.         #include <amxmodx>

  3.         #include <amxmisc>

  4.         #include <cstrike>

  5.          

  6.         public plugin_init() {

  7.         register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")

  8.         register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")

  9.         return PLUGIN_CONTINUE

  10.         }

  11.          

  12.         public plugin_precache() {

  13.         precache_model("models/player/admin_ct/admin_ct.mdl")

  14.         precache_model("models/player/admin_te/admin_t.mdl")

  15.         precache_model("models/player/admin_ct/admin_ctT.mdl")

  16.          

  17.         return PLUGIN_CONTINUE

  18.         }

  19.          

  20.         public resetModel(id, level, cid) {

  21.         if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {

  22.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

  23.         if (userTeam == CS_TEAM_T) {

  24.         cs_set_user_model(id, "admin_t")

  25.         }

  26.         else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {

  27.         cs_set_user_model(id, "admin_ct")

  28.         }

  29.         else {

  30.         cs_reset_user_model(id)

  31.         }

  32.         }

  33.          

  34.         return PLUGIN_CONTINUE

  35.         }

  36.          

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model precachelése..
HozzászólásElküldve:2012.08.13. 00:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Tson az a lenyeg h legyen meg a gyereknek T modell amit precachelsz, nem kell kulon atirni mast csak letolteni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole