hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 16:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 409 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 408 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: precache_control
HozzászólásElküldve:2012.08.13. 08:49 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2011.11.08. 08:18
Hozzászólások:116
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Üdv én felrakom a precache_control plugint a szerveremre és működik de egy idő után ledob a szerverről "Server is Shutting Down!" üzenettel.

Válaszokat előre is köszönöm.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: precache_control
HozzászólásElküldve:2012.08.13. 10:05 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
valaki quitolja a szervert, rconnal!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: precache_control
HozzászólásElküldve:2012.08.13. 11:12 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2011.11.08. 08:18
Hozzászólások:116
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Kiki nem quitolja senki a szervert, ugyanis csakis én és rajtam kívül 2 ember rendelkezik rcon jelszóval és ök nincsenek jelen sem most, sem mikor leállt..
De viszont a precache_controlban nincs quit cmd szóval nem értem...
Most ki van véve és nincs Server is Shutting Down...

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: precache_control
HozzászólásElküldve:2012.08.13. 11:56 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Sma?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: precache_control
HozzászólásElküldve:2012.08.13. 12:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ez nekem is volt,olyan fájt "unprecacheltél" amit nem lenne szabad.Másold be ide az sma-t.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: precache_control
HozzászólásElküldve:2012.08.14. 08:25 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2011.11.08. 08:18
Hozzászólások:116
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <hamsandwich>

  4. #include <fakemeta>

  5.  

  6. #define MAPSETTINGS 0

  7.  

  8. new ConfigDirectory[] = "precacheControl"

  9. new WeaponsDirectory[] = "weapons"

  10.  

  11. new ConfigPath[200]

  12. new WeaponsPath[200]

  13.  

  14. const MaxFilenameLength = 100

  15.  

  16. new Array:C4Entries

  17.  

  18. enum Cvar

  19. {

  20.         CvarC4,

  21.         CvarCZ,

  22.         CvarHL,

  23.         CvarWeapons

  24. }

  25.  

  26. new CvarSuffixes[Cvar][] =

  27. {

  28.         "c4",

  29.         "cz",

  30.         "hl",

  31.         "weapons"

  32. }

  33.  

  34. new CvarPrefix[] = "precache_"

  35.  

  36. new Cvars[Cvar]

  37.  

  38. new HamHook:SpawnBombsiteHook1

  39. new HamHook:SpawnBombsiteHook2

  40.  

  41. new Trie:BlockedEntries

  42.  

  43. validPathOrDie(path[])

  44. {

  45.         if(!dir_exists(path))

  46.         {

  47.                 set_fail_state("Plugin installation problem. You don't have the configuration folders in place")

  48.         }

  49. }

  50.  

  51. Array:getFileEntries(file[],bool:isWeapon=false)

  52. {

  53.         static path[200]

  54.        

  55.         formatex(path,charsmax(path),"%s%s.ini",isWeapon ? WeaponsPath : ConfigPath , file)

  56.        

  57.         if(!file_exists(path))

  58.         {

  59.                 set_fail_state("Plugin installation problem. You don't have the configuration files in place")

  60.         }

  61.        

  62.         new file = fopen(path,"r")

  63.        

  64.         if(file)

  65.         {

  66.                 new Array:array = ArrayCreate(MaxFilenameLength)

  67.                

  68.                 new line[MaxFilenameLength+1]

  69.                

  70.                 while(fgets(file,line,charsmax(line)))

  71.                 {

  72.                         trim(line)

  73.                        

  74.                         ArrayPushString(array,line)

  75.                 }

  76.                

  77.                 fclose(file)

  78.                

  79.                 return array

  80.         }

  81.         else

  82.         {

  83.                 static msg[200]

  84.                 formatex(msg,charsmax(msg),"Failed to open file [%s]",path)

  85.                 set_fail_state(msg)

  86.         }

  87.        

  88.         return Array:0

  89. }

  90.  

  91. blockEntries(Array:array)

  92. {

  93.         new entryData[MaxFilenameLength]

  94.        

  95.         for(new i=0;i<ArraySize(array);i++)

  96.         {

  97.                 ArrayGetString(array,i,entryData,charsmax(entryData))

  98.                

  99.                 TrieSetCell(BlockedEntries,entryData,true)

  100.         }

  101. }

  102.  

  103. handleFolders()

  104. {

  105.         get_configsdir(ConfigPath,charsmax(ConfigPath))

  106.         format(ConfigPath,charsmax(ConfigPath),"%s/%s/",ConfigPath,ConfigDirectory)

  107.        

  108.         validPathOrDie(ConfigPath)

  109.        

  110.         formatex(WeaponsPath,charsmax(WeaponsPath),"%s%s/",ConfigPath,WeaponsDirectory)

  111.        

  112.         validPathOrDie(WeaponsPath)

  113. }

  114.  

  115. handleCvars()

  116. {

  117.         new FullCvar[charsmax(CvarPrefix) + 10]

  118.        

  119.         new at = copy(FullCvar,charsmax(FullCvar),CvarPrefix)

  120.        

  121.         for(new Cvar:i=Cvar:0;i<Cvar;i++)

  122.         {

  123.                 formatex(FullCvar[at],charsmax(FullCvar) - at,CvarSuffixes[i])

  124.                

  125.                 Cvars[i] = !!get_pcvar_num(register_cvar(FullCvar,"0"))

  126.         }

  127. }

  128.  

  129. blockWeapons()

  130. {

  131.         new path[200]

  132.        

  133.         get_configsdir(path,charsmax(path))

  134.        

  135. #if MAPSETTINGS

  136.         new mapname[32]

  137.         get_mapname(mapName,charsmax(mapName))

  138.         format(path,charsmax(path),"%s/weaprest_%s.ini",path, mapname)

  139. #else

  140.         format(path,charsmax(path),"%s/weaprest.ini",path)

  141. #endif

  142.  

  143.         new file = fopen(path,"r")

  144.        

  145.         if(file)

  146.         {

  147.                 new line[100]

  148.                

  149.                 while(fgets(file,line,charsmax(line)))

  150.                 {

  151.                         trim(line)

  152.                        

  153.                         if(line[0] && line[0] != ';')

  154.                         {

  155.                                 new spaceIndex = contain(line," ")

  156.                                 line[spaceIndex] = 0

  157.                                

  158.                                 blockEntries(getFileEntries(line,true))

  159.                         }

  160.                 }

  161.                

  162.                 fclose(file)

  163.         }

  164. }

  165.  

  166. public plugin_precache()

  167. {

  168.         register_plugin("precacheControl","1.0","")

  169.        

  170.         BlockedEntries = TrieCreate()

  171.        

  172.         handleFolders()

  173.         handleCvars()  

  174.        

  175.         if(!Cvars[CvarCZ])

  176.         {

  177.                 blockEntries(getFileEntries("cz"))

  178.         }

  179.        

  180.         if(!Cvars[CvarHL])

  181.         {

  182.                 blockEntries(getFileEntries("hl"))

  183.         }

  184.        

  185.         if(!Cvars[CvarC4])

  186.         {

  187.                 blockEntries(C4Entries = getFileEntries("c4",true))

  188.                

  189.                 SpawnBombsiteHook1 = RegisterHam(Ham_Spawn,"func_bomb_target","precacheBombsite")

  190.                 SpawnBombsiteHook2 = RegisterHam(Ham_Spawn,"info_bomb_target","precacheBombsite")

  191.         }      

  192.        

  193.         if(!Cvars[CvarWeapons])

  194.         {

  195.                 blockWeapons()

  196.         }

  197.        

  198.         register_forward(FM_PrecacheModel,"precache")

  199.         register_forward(FM_PrecacheSound,"precache")

  200. }

  201.  

  202. public precacheBombsite()

  203. {      

  204.         new entryData[MaxFilenameLength]

  205.        

  206.         for(new i=0;i<ArraySize(C4Entries);i++)

  207.         {

  208.                 ArrayGetString(C4Entries,i,entryData,charsmax(entryData))

  209.                

  210.                 new len = strlen(entryData)

  211.                

  212.                 new soundExtension[] = ".wav"

  213.                

  214.                 new extensionIndex = len - charsmax(soundExtension)

  215.                

  216.                 if(extensionIndex > 0)

  217.                 {

  218.                         if(equal(entryData[extensionIndex],soundExtension))

  219.                         {

  220.                                 engfunc(EngFunc_PrecacheSound,entryData)

  221.                         }

  222.                         else

  223.                         {

  224.                                 engfunc(EngFunc_PrecacheModel,entryData)

  225.                         }

  226.                        

  227.                         server_print("Unblocking precache [%s]",entryData)

  228.                 }

  229.         }

  230.        

  231.         DisableHamForward(SpawnBombsiteHook1)

  232.         DisableHamForward(SpawnBombsiteHook2)

  233. }

  234.  

  235. public precache(data[])

  236. {

  237.         if(TrieKeyExists(BlockedEntries,data))

  238.         {

  239.                 server_print("Blocking precache [%s]",data)

  240.                 return FMRES_SUPERCEDE

  241.         }

  242.        

  243.         return FMRES_IGNORED

  244. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: precache_control
HozzászólásElküldve:2012.08.14. 08:29 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
VirTuaL ~` írta:
Ez nekem is volt,olyan fájt "unprecacheltél" amit nem lenne szabad.Másold be ide az sma-t.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: precache_control
HozzászólásElküldve:2012.08.14. 08:29 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2011.11.08. 08:18
Hozzászólások:116
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
És én honnan tudjam melyik lehet az?:DD

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: precache_control
HozzászólásElküldve:2012.08.14. 09:02 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Én nem ezt használtam :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: precache_control
HozzászólásElküldve:2012.08.14. 09:07 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2011.11.08. 08:18
Hozzászólások:116
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Akkor mit használtál?:D

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole