hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 351 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 349 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Tight zombie
HozzászólásElküldve:2012.08.24. 13:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Minek nem ugrik 3-at? o.O (csak 1-et ugrik)

Kód:
  1.  

  2. #include <amxmodx>

  3. #include <amxmisc>

  4. #include <engine>

  5. #include <fakemeta>

  6. #include <zombieplague>

  7.  

  8. new jumpznum[33] = 0

  9. new bool:dozjump[33] = false

  10. new cvar_jumps

  11. new g_zclass_tight

  12.  

  13. // Tight Zombie Atributes

  14. new const zclass_name[] = { "Tight" } // name

  15. new const zclass_info[] = { "\y[ 3 UGRAS ] \r[ SPACE ]" } // description

  16. new const zclass_model[] = { "zombie_source" } // model

  17. new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model

  18. const zclass_health = 1000 // health

  19. const zclass_speed = 220 // speed

  20. const Float:zclass_gravity = 0.8 // gravity

  21. const Float:zclass_knockback = 1.5 // knockback

  22.  

  23. public plugin_init()

  24. {

  25.         register_plugin("[ZP] Class Tight", "1.0c", "MultiJump by twistedeuphoria, Plagued by Dabbi, Classed by B!gBud")

  26.         cvar_jumps = register_cvar("zp_tight_jump","2")

  27. }

  28.  

  29. public plugin_precache()

  30. {

  31.         g_zclass_tight = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)

  32. }

  33.  

  34. public client_putinserver(id)

  35. {

  36.         jumpznum[id] = 0

  37.         dozjump[id] = false

  38. }

  39.  

  40. public client_disconnect(id)

  41. {

  42.         jumpznum[id] = 0

  43.         dozjump[id] = false

  44. }

  45.  

  46. public client_PreThink(id)

  47. {

  48.         if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE

  49.         if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_tight) return PLUGIN_CONTINUE

  50.        

  51.         new nzbut = get_user_button(id)

  52.         new ozbut = get_user_oldbutton(id)

  53.         if((nzbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(ozbut & IN_JUMP))

  54.         {

  55.                 if (jumpznum[id] < get_pcvar_num(cvar_jumps))

  56.                 {

  57.                         dozjump[id] = true

  58.                         jumpznum[id]++

  59.                         return PLUGIN_CONTINUE

  60.                 }

  61.         }

  62.         if((nzbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))

  63.         {

  64.                 jumpznum[id] = 0

  65.                 return PLUGIN_CONTINUE

  66.         }      

  67.         return PLUGIN_CONTINUE

  68. }

  69.  

  70. public client_PostThink(id)

  71. {

  72.         if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE

  73.         if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_tight) return PLUGIN_CONTINUE

  74.        

  75.         if(dozjump[id] == true)

  76.         {

  77.                 new Float:vezlocityz[3]

  78.                 entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)

  79.                 vezlocityz[2] = random_float(265.0,285.0)

  80.                 entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)

  81.                 dozjump[id] = false

  82.                 return PLUGIN_CONTINUE

  83.         }      

  84.         return PLUGIN_CONTINUE

  85. }      

  86.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Tight zombie
HozzászólásElküldve:2012.08.24. 15:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Mivan vele?xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Tight zombie
HozzászólásElküldve:2012.08.24. 15:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nemsok értelme lesz,már most 2-n van,tehát 3-at kellene ugorjon.Az alap ugrás +2.Egyéb 5let?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Tight zombie
HozzászólásElküldve:2012.08.24. 20:10 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2012.08.02. 10:50
Hozzászólások:8
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Használd ezt :
Kód:
  1. /*

  2. Multijump addon by twistedeuphoria

  3. Plagued by Dabbi

  4. Classed by B!gBud

  5.  

  6. CVARS:

  7.         zp_tight_jump 3 (Default)

  8.  

  9. */

  10.  

  11. #include <amxmodx>

  12. #include <amxmisc>

  13. #include <engine>

  14. #include <fakemeta>

  15. #include <zombieplague>

  16.  

  17. new jumpznum[33] = 0

  18. new bool:dozjump[33] = false

  19. new cvar_jumps

  20. new g_zclass_tight

  21.  

  22. // Tight Zombi Atributes

  23. new const zclass_name[] = { "Tight Zombi" } // name

  24. new const zclass_info[] = { "3-at tud ugarni" } // description

  25. new const zclass_model[] = { "zombie_source" } // model

  26. new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model

  27. const zclass_health = 1000 // health

  28. const zclass_speed = 220 // speed

  29. const Float:zclass_gravity = 0.8 // gravity

  30. const Float:zclass_knockback = 1.5 // knockback

  31.  

  32. public plugin_init()

  33. {

  34.         register_plugin("[ZP] Class Tight", "1.0c", "MultiJump by twistedeuphoria, Plagued by Dabbi, Classed by B!gBud")

  35.         cvar_jumps = register_cvar("zp_tight_jump","2")

  36. }

  37.  

  38. public plugin_precache()

  39. {

  40.         g_zclass_tight = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)

  41. }

  42.  

  43. public client_putinserver(id)

  44. {

  45.         jumpznum[id] = 0

  46.         dozjump[id] = false

  47. }

  48.  

  49. public client_disconnect(id)

  50. {

  51.         jumpznum[id] = 0

  52.         dozjump[id] = false

  53. }

  54.  

  55. public client_PreThink(id)

  56. {

  57.         if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE

  58.         if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_tight) return PLUGIN_CONTINUE

  59.        

  60.         new nzbut = get_user_button(id)

  61.         new ozbut = get_user_oldbutton(id)

  62.         if((nzbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(ozbut & IN_JUMP))

  63.         {

  64.                 if (jumpznum[id] < get_pcvar_num(cvar_jumps))

  65.                 {

  66.                         dozjump[id] = true

  67.                         jumpznum[id]++

  68.                         return PLUGIN_CONTINUE

  69.                 }

  70.         }

  71.         if((nzbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))

  72.         {

  73.                 jumpznum[id] = 0

  74.                 return PLUGIN_CONTINUE

  75.         }      

  76.         return PLUGIN_CONTINUE

  77. }

  78.  

  79. public client_PostThink(id)

  80. {

  81.         if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE

  82.         if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_tight) return PLUGIN_CONTINUE

  83.        

  84.         if(dozjump[id] == true)

  85.         {

  86.                 new Float:vezlocityz[3]

  87.                 entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)

  88.                 vezlocityz[2] = random_float(265.0,285.0)

  89.                 entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)

  90.                 dozjump[id] = false

  91.                 return PLUGIN_CONTINUE

  92.         }      

  93.         return PLUGIN_CONTINUE

  94. }      

  95. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  96. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  97. */

  98.  

_________________
~|K3PT3L3N|~ Deathrun Ip: 79.172.195.191:27008


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Tight zombie
HozzászólásElküldve:2012.08.24. 20:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ez pont ugyan az...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole