hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 23:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 522 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 521 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Érdekes hiba. COD:MW
HozzászólásElküldve: 2012.08.30. 21:39 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2010.08.10. 21:48
Hozzászólások: 60
Sziasztok újra én, leszedtem egy COD:MW modot, de valamiért ezt a hibát kapom:
[error]Uploading dump (in-process) [proxy '']
/tmp/dumps/crash_20120830213448_1.dmp
success = yes
response: CrashID=bp-f0185118-0c44-490d-8c05-6b0e32120830
./hlds_run: line 321: 29964 Segmentation fault $HL_CMD[/error]
Ez a plugin okozza a hibát:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Demolisher";
new const opis[] = "Dinamitot kapsz, ami területi károkat okoz.";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;


new bool:ma_dynamit[33];

new sprite_blast,
     sprite_white;

public plugin_init()
{
   register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
   
   cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
   register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
   register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}

public plugin_precache()
{
   sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
   sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
   precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
   ma_dynamit[id] = true;

public cod_class_skill_used(id)
{      
   if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id))
      return PLUGIN_CONTINUE;
      
   static dynamit_gracza[33];
   if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
   {
      ma_dynamit[id] = false;
      
      new Float:fOrigin[3];
      entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
   
      new iOrigin[3];
      for(new i=0;i<3;i++)
         iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
   
      message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
      write_byte(TE_EXPLOSION);
      write_coord(iOrigin[0]);
      write_coord(iOrigin[1]);
      write_coord(iOrigin[2]);
      write_short(sprite_blast);
      write_byte(32);
      write_byte(20);
      write_byte(0);
      message_end();
      
      message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
      write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
      write_coord( iOrigin[0] );
      write_coord( iOrigin[1] );
      write_coord( iOrigin[2] );
      write_coord( iOrigin[0] );
      write_coord( iOrigin[1] + 250 );
      write_coord( iOrigin[2] + 250 );
      write_short( sprite_white );
      write_byte( 0 );
      write_byte( 0 );
      write_byte( 10 );
      write_byte( 10 );
      write_byte( 255 );
      write_byte( 255 );
      write_byte( 100 );
      write_byte( 100 );
      write_byte( 128 );
      write_byte( 0 );
      message_end();
   
      new entlist[33];
      new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
      
      for (new i=0; i < numfound; i++)
      {      
         new pid = entlist[i];
         
         if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
            cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
      }
      remove_entity(dynamit_gracza[id]);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
      
   new Float:origin[3];
   entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
      
   dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
   entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
   entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
   entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
   entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
   entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
   
   entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
   entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
   
   drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}   

public ResetHUD(id)
{
   client_disconnect(id);
   ma_dynamit[id] = true;
}

public client_disconnect(id)
{
   new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
   while(ent > 0)
   {
      if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
         remove_entity(ent);
      ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
   }
}

public NowaRunda()
{
   new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
   while(ent > 0)
   {
      remove_entity(ent);
      ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");   
   }
}

Valaki mondja el pls, hogy mi a hiba.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Érdekes hiba. COD:MW
HozzászólásElküldve: 2012.08.31. 07:58 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Sunwell hoszting? Ott tiltott az orpheu modul használata, ne próbálkozz orpheus dolgokkal

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Érdekes hiba. COD:MW
HozzászólásElküldve: 2012.08.31. 16:04 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2010.08.10. 21:48
Hozzászólások: 60
Idézet:
kiki írta:
Sunwell hoszting? Ott tiltott az orpheu modul használata, ne próbálkozz orpheus dolgokkal

Nem Sunwell hoszting, hanem clans.hu, és nem lehet kijavítani a hibát, vagy nem a plugin hibás?

Mi az? Most hogy ezt leírtam senkinek sincs semmi egyéb ötlete, a plugint ellenőrizné egy hozzáértő, hogy van - e benne hiba, ha van posztolná?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 165 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole