hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 13:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 342 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 340 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Handler probléma...
HozzászólásElküldve:2012.09.08. 20:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Minek nem megy ez? A menü bejön,viszont a handler nem végzi a dolgát : /

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public menu(id)
  2. {
  3. new menu = menu_create("Valassz targyat!", "handler");
  4.  
  5. menu_additem(menu, "Bunnyhop", "0", 0);
  6. menu_additem(menu, "Dupla ugras", "1", 0);
  7. menu_additem(menu, "Ejtoernyo", "2", 0);
  8. menu_additem(menu, "AK-47", "3", 0);
  9. menu_additem(menu, "M4A1", "4", 0);
  10. menu_additem(menu, "AWP^n", "5", 0);
  11. menu_additem(menu, "\r*V.I.P.* \yVasarlas", "6", 0);
  12.  
  13. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  14.  
  15. menu_display(id, menu);
  16. }
  17.  
  18. public handler(id, menu, item)
  19. {
  20. if(item == MENU_EXIT)
  21. {
  22. menu_destroy(menu);
  23. }
  24. new szCommand[6] , szName[64]; new access , callback;
  25. menu_item_getinfo(menu , item , access , szCommand , 5 , szName , 63 , callback);
  26. new i = str_to_num(szCommand)
  27. switch(i)
  28. {
  29. case 0:
  30. {
  31. if(points[id] >= get_pcvar_num(pBunny))
  32. {
  33. gBunny[id] = true;
  34. //cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pBunny));
  35. points[ id ] -= get_pcvar_num(pBunny);
  36. ColorChat(id, GREEN, "[Easy DR]^x01 Sikeresen vettel^x04 BunnyHopp^x01-ot! Csak erre a korre szol!")
  37. }
  38. else
  39. {
  40. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.41, 1, 6.0, 4.0)
  41. show_hudmessage(id, "Nincs eleg pontod hogy megvehesd a BunnyHop-ot!")
  42. }
  43.  
  44. }
  45.  
  46. case 1:
  47. {
  48. if(points[id] >= get_pcvar_num(pMulti))
  49. {
  50. gMulti[id] = true;
  51. //cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pMulti));
  52. points[ id ] -= get_pcvar_num(pMulti);
  53. ColorChat(id, GREEN, "[Easy DR]^x01 Sikeresen vettel^x04 Dupla Ugras^x01-t! Csak erre a korre szol!")
  54. }
  55. else
  56. {
  57. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.41, 1, 6.0, 4.0)
  58. show_hudmessage(id, "Nincs eleg pontod hogy megvehesd a Dupla Ugras-t!")
  59. }
  60.  
  61. }
  62.  
  63. case 2:
  64. {
  65. if (points[id] >= get_pcvar_num(pParac))
  66. {
  67. has_parachute[id] = true;
  68. //cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pParac));
  69. points[ id ] -= get_pcvar_num(pParac);
  70. ColorChat(id, GREEN, "[Easy DR]^x01 Sikeresen vettel^x04 Ejto Ernyo^x01-t! Csak erre a korre szol!")
  71. }
  72. else
  73. {
  74. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.41, 1, 6.0, 4.0)
  75. show_hudmessage(id, "Nincs eleg pontod hogy megvehesd az Ejto Ernyo-t!")
  76. }
  77.  
  78. }
  79.  
  80. case 3:
  81. {
  82. if(points[id] >= get_pcvar_num(pAK))
  83. {
  84. give_item(id, "weapon_ak47");
  85. cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
  86. //cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pAK));
  87. points[ id ] -= get_pcvar_num(pAK);
  88. ColorChat(id, GREEN, "[Easy DR]^x01 Sikeresen vettel egy^x04 AK47^x01-et! Csak erre a korre szol!")
  89. }
  90.  
  91. else
  92. {
  93. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.41, 1, 6.0, 4.0)
  94. show_hudmessage(id, "Nincs eleg pontod hogy megvehesd az AK47-et!")
  95. }
  96. }
  97.  
  98. case 4:
  99. {
  100. if(points[id] >= get_pcvar_num(pM4))
  101. {
  102. give_item(id, "weapon_m4a1");
  103. cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
  104. //cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pM4));
  105. points[ id ] -= get_pcvar_num(pM4);
  106. ColorChat(id, GREEN, "[Easy DR]^x01 Sikeresen vettel egy^x04 M4^x01-et! Csak erre a korre szol!")
  107. }
  108.  
  109. else
  110. {
  111. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.41, 1, 6.0, 4.0)
  112. show_hudmessage(id, "Nincs eleg pontod hogy megvehesd az M4-et!")
  113. }
  114. }
  115.  
  116. case 5:
  117. {
  118. if(points[id] >= get_pcvar_num(pAWP))
  119. {
  120. give_item(id, "weapon_awp");
  121. cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
  122. //cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pAWP));
  123. points[ id ] -= get_pcvar_num(pAWP);
  124. ColorChat(id, GREEN, "[Easy DR]^x01 Sikeresen vettel egy^x04 AWP^x01-t! Csak erre a korre szol!")
  125. }
  126.  
  127. else
  128. {
  129. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.41, 1, 6.0, 4.0)
  130. show_hudmessage(id, "Nincs eleg pontod hogy megvehesd az AWP-t!")
  131. }
  132.  
  133. }
  134.  
  135. case 6:
  136. {
  137. if(points[id] >= get_pcvar_num(pVIP))
  138. {
  139. gVIP[id] = true;
  140. gBunny[id] = true; gMulti[id] = true; has_parachute[id] = true;
  141. //cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pVIP));
  142. points[ id ] -= get_pcvar_num(pVIP);
  143. ColorChat(id, GREEN, "[Easy DR]^x01 Gratulalok !^x04 ~[VIP]~ TAG^x01 lettel !")
  144. }
  145.  
  146. else
  147. {
  148. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.41, 1, 6.0, 4.0)
  149. show_hudmessage(id, "Nincs eleg pontod hogy megvehesd a VIP-t!")
  150. }
  151. }
  152. }
  153. return PLUGIN_CONTINUE;
  154. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Handler probléma...
HozzászólásElküldve:2012.09.08. 21:11 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
new i = str_to_num(szCommand)

nem kell alap az szCommand switcheld

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Handler probléma...
HozzászólásElküldve:2012.09.08. 21:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
CSak nemjó...Nem reagál... Így néz ki most:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public menu(id)
  2. {
  3. new menu = menu_create("Valassz targyat!", "handler");
  4.  
  5. menu_additem(menu, "\r*V.I.P.* \yVasarlas", "1", 0);
  6.  
  7. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  8.  
  9. menu_display(id, menu);
  10. }
  11.  
  12. public handler(id, menu, item)
  13. {
  14. if(item == MENU_EXIT)
  15. {
  16. menu_destroy(menu);
  17. }
  18. new data[6], szName[64];
  19.  
  20. new access, callback;
  21.  
  22. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  23.  
  24. new key = str_to_num(data);
  25.  
  26. switch(key)
  27. {
  28. case 1:
  29. {
  30. if(points[id] >= get_pcvar_num(pVIP))
  31. {
  32. gVIP[id] = true;
  33. //cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pVIP));
  34. points[ id ] -= get_pcvar_num(pVIP);
  35. ColorChat(id, GREEN, "[Easy DR]^x01 Gratulalok !^x04 ~[VIP]~ TAG^x01 lettel !")
  36. }
  37.  
  38. else
  39. {
  40. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.41, 1, 6.0, 4.0)
  41. show_hudmessage(id, "Nincs eleg pontod hogy megvehesd a VIP-t!")
  42. }
  43. }
  44. }
  45. return PLUGIN_HANDLED;
  46. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Handler probléma...
HozzászólásElküldve:2012.09.09. 11:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Lehetséges Virtual, hogy más Handler is van ugyanezen a néven, velem is volt már baj almenüs dolgokkal...ugyan az a neve a handlernek és akkor még le se fordítja...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Handler probléma...
HozzászólásElküldve:2012.09.09. 11:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nem attól,mindnek más neve volt,de mind1 mostmár kiszedtem azt a részt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole