hlmod.hu
https://hlmod.hu/

frissítési hiba
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=5915
Oldal: 1 / 1

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.09.10. 12:55 ]
Hozzászólás témája:  frissítési hiba

Van ez a kódrészlet,néha nem frissül...Mikor csak simán "else"-t használtam,akkor szinte soha nem frissült csak néha-néha,most hogy letagadtam a változókat,így inkább többször mint kevesebbszer frissül,de még így is néha a Várakozás marad ott,mikor választott...Mitől lehet?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Client_PreThink(id)
  2. {
  3. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(id))
  4. {
  5. new frag = get_user_frags(id);
  6. new death = get_user_deaths(id);
  7.  
  8. new timeleft = get_timeleft()
  9.  
  10. if(gBunny[id])
  11. {
  12. set_hudmessage(0, 255, 255, x, y)
  13. ShowSyncHudMsg(id, hudmsg, "[ Kasztod: BunnyHop ]^n[ Frag: %d ]^n[ Halál: %d ]^n^n[ Hátralévő Idő: %d perc ]", frag, death, timeleft / 60, timeleft % 60)
  14. }
  15.  
  16. if(gMulti[id])
  17. {
  18. set_hudmessage(0, 255, 255, x, y)
  19. ShowSyncHudMsg(id, hudmsg, "[ Kasztod: 2 Ugrás ]^n[ Frag: %d ]^n[ Halál: %d ]^n^n[ Hátralévő Idő: %d perc ]", frag, death, timeleft / 60, timeleft % 60)
  20. }
  21.  
  22. if(has_parachute[id])
  23. {
  24. set_hudmessage(0, 255, 255, x, y)
  25. ShowSyncHudMsg(id, hudmsg, "[ Kasztod: Ejtőernyő ]^n[ Frag: %d ]^n[ Halál: %d ]^n^n[ Hátralévő Idő: %d perc ]", frag, death, timeleft / 60, timeleft % 60)
  26. }
  27.  
  28. else if(!gBunny[id] && !gMulti[id] && !has_parachute[id])
  29. {
  30. set_hudmessage(0, 255, 255, x, y)
  31. ShowSyncHudMsg(id, hudmsg, "[ Kasztod: Várakozás... ]^n[ Frag: %d ]^n[ Halál: %d ]^n^n[ Hátralévő Idő: %d perc ]", frag, death, timeleft / 60, timeleft % 60)
  32. }
  33. }
  34. }

Szerző:  kiki [2012.09.10. 13:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: frissítési hiba

Kevés fps esetén kevésszer fut le!
TFH: A játékosnak van 100fpse akkor 1mp allat 100szor fut le, ha 10fpse van 1mp allat 10szer fut le!

De nem nagyon értem mit akarsz kifejezni...

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.09.10. 13:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: frissítési hiba

Hát van 1 menüm meg egy folytonos hud üzenetem.Ha választ a játékos a menüből,akkor néha nem frissül a Kasztod: xyz hud üzenet,hanem a Várakozás marad ott.Nézd meg a képet,akkor megérted :http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=83&t=5905 Itt az első kép (spilerben van).De példáúl ha van 1 halálom,és nullázom a statomat akkor a Halál: xyz hud üzenet frissül...

Szerző:  kiki [2012.09.10. 13:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: frissítési hiba

Ha kiválasztja bhoppot akkor a másik kettő változót falsera rakod? Ugyan így a többit is?

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.09.10. 13:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: frissítési hiba

Mikor kiválassza akkor csak true-zok,de spawnoláskor mindet lefalse-ozom!

Szerző:  kiki [2012.09.10. 13:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: frissítési hiba

FElmentem, s tökéletesen megy nekem!

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.09.10. 13:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: frissítési hiba

Ja :D Mondom ritka hogy nem frissül.

Szerző:  Bence98007 [2012.09.10. 13:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: frissítési hiba

VirTuaL ~` írta:
Ja :D Mondom ritka hogy nem frissül.

Igen, tegnap nálam se frissült.

Amúgy én az ilyet úgy oldottam meg, hogy a hud üzeneteket nem Client_Prethinkbe tettem, hanem külön public xyzbe, és azt taskoltam 0.1-el, majd megint meghívtam taskkal magát, így 0.1 ként frissült... már rég csináltam de adhatok egy példát ha érdekel :roll:

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.09.10. 13:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: frissítési hiba

Nemkell,szerintem mostmár jó mert már nem csinálja,csak első körben mikor kör restart következik,az meg nem baj :D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/