hlmod.hu
https://hlmod.hu/

loose indentation hiba
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=5924
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Balage74 [2012.09.10. 20:25 ]
Hozzászólás témája:  loose indentation hiba

kódrészlet:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. gets_user_stats(iPlayer)
  3. {
  4. new bad_id[5] = "hltv"
  5. new bad_id2[18] = "VALVE_ID_LOOPBACK"
  6. new sAuthid[MAX_NAME_LENGTH+1]
  7.  
  8. get_user_authid(iPlayer, sAuthid, MAX_NAME_LENGTH)
  9.  
  10. if (is_user_connected(iPlayer) && contain(sAuthid,bad_id) == -1 && contain(sAuthid,bad_id2) == -1)
  11. {
  12. //if we're on LAN save by IP, else save by steam_id
  13.  


és erre a sorra adja a fordító a hibát:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if (is_user_connected(iPlayer) && contain(sAuthid,bad_id) == -1 && contain(sAuthid,bad_id2) == -1)

mi lehet a probléma a szintaxissal?
Nem vettem észre, hogy a plugin ettől hibásan működne, de előfordulhat.
Egy másik kérdés, miből szokták számolni az accourary-t (lövések/találatok???) és az accouraryheadshoot-ot (találatok/fejlövések???? vagy halálok/fejlövések???)
A plugin szerint a pontosság=találatok*100/lövések (ez gondolom jó)
fejlövés pontosság=fejlövések*100/lövések (szerintem ez nem jó...)

egyébként az sqlstats plugin-ről van szó, kijavítottam pár alap hibát az eredetiben de ilyenek maradtak még.

Szerző:  IrOn [2012.09.10. 20:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: loose indentation hiba

Balage74 írta:
kódrészlet:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. gets_user_stats(iPlayer)
  3. {
  4. new bad_id[5] = "hltv"
  5. new bad_id2[18] = "VALVE_ID_LOOPBACK"
  6. new sAuthid[MAX_NAME_LENGTH+1]
  7.  
  8. get_user_authid(iPlayer, sAuthid, MAX_NAME_LENGTH)
  9.  
  10. if (is_user_connected(iPlayer) && contain(sAuthid,bad_id) == -1 && contain(sAuthid,bad_id2) == -1)
  11. {
  12. //if we're on LAN save by IP, else save by steam_id
  13.  


és erre a sorra adja a fordító a hibát:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if (is_user_connected(iPlayer) && contain(sAuthid,bad_id) == -1 && contain(sAuthid,bad_id2) == -1)

mi lehet a probléma a szintaxissal?
Nem vettem észre, hogy a plugin ettől hibásan működne, de előfordulhat.
Egy másik kérdés, miből szokták számolni az accourary-t (lövések/találatok???) és az accouraryheadshoot-ot (találatok/fejlövések???? vagy halálok/fejlövések???)
A plugin szerint a pontosság=találatok*100/lövések (ez gondolom jó)
fejlövés pontosság=fejlövések*100/lövések (szerintem ez nem jó...)

egyébként az sqlstats plugin-ről van szó, kijavítottam pár alap hibát az eredetiben de ilyenek maradtak még.


csak bekezdés hiba, plugin működésébe nem számít bele
Hibás bekezezdés:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new blabla;
  2. new blabla2; // <-- ez hibás
  3. new blabla3;


Hibátlan:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new blabla;
  2. new blabla2;
  3. new blabla3;


Te kódod jól:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. gets_user_stats(iPlayer)
  3. {
  4. new bad_id[5] = "hltv"
  5. new bad_id2[18] = "VALVE_ID_LOOPBACK"
  6. new sAuthid[MAX_NAME_LENGTH+1]
  7.  
  8. get_user_authid(iPlayer, sAuthid, MAX_NAME_LENGTH)
  9.  
  10. if (is_user_connected(iPlayer) && contain(sAuthid,bad_id) == -1 && contain(sAuthid,bad_id2) == -1)
  11. {
  12. //if we're on LAN save by IP, else save by steam_id
  13.  

Szerző:  Balage74 [2012.09.10. 21:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: loose indentation hiba

köszönöm sejtettem, hogy valami apróság (loose indentation = laza szerkezet) viszont a másik kérdésemre nem tudja valaki a választ?

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/