hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 376 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 374 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Touch & Velocity probléma
HozzászólásElküldve:2012.09.14. 07:12 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.09.03. 14:36
Hozzászólások:71
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Hali,
egy egyszerűbb kérdésem lenne, de először is a kód:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "author"
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. RegisterHam(Ham_Touch, "func_wall", "World_Touch")
  13. RegisterHam(Ham_Touch, "func_breakable","World_Touch")
  14. RegisterHam(Ham_Touch, "worldspawn", "World_Touch")
  15. }
  16.  
  17. public World_Touch(iEnt, id)
  18. {
  19. new Float:velocity[3] = { 0.0, 0.0, 1000.0 }
  20. set_pev(id, pev_velocity, velocity)
  21. }


Szerintem nem kell nagyon fejtegetnem mire hivatott ez a kis kód, a probléma ott van, hogy nem csinál semmit a
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_pev(id, pev_velocity, velocity)

, viszont pev_origin-nel működik. Abban kérném a segítségeteket, hogy ez most valami "bug", vagy én rontok el valamit ennyire?

Válaszokat előre is köszönöm!
Idarav


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Touch & Velocity probléma
HozzászólásElküldve:2012.09.14. 12:48 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
A Velocity ugyebár "effektel" rak oda, az origin meg egyből oda rak, lehetséges hogy valami akadályba ütközne ha az adott kordinátára érkezne, esetleg másik plugin bezavar, pl duplaugrás.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Touch & Velocity probléma
HozzászólásElküldve:2012.09.14. 15:03 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.09.03. 14:36
Hozzászólások:71
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Igen, tudom, hogy a velocity a mozgásomat írja le, és nem oda rak egy megadott ponthoz.
A cél lényegében az lenne, ha hozzáérek a falhoz, dobjon fel a plugin, mintha ugranék egy nagyot, na persze kiegészítve még pár dologgal.

Nincs semmi olyan plugin a szerveren ami bezavarhatna.
Igazából magát a problémát megtudom oldani más módon szerintem, de akkor is kíváncsi lennék, mi akadálya van a dolognak.

A választ köszönöm.
Idarav

Edit: Sikerült megoldani pev_basevelocity-vel.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole