hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 08:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 346 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 345 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ut_killstreak_adv1
HozzászólásElküldve: 2012.10.04. 20:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Ha hud_messages üzenetett így csinálom akkor mindig más színű lesz??

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Ultimate KillStreak Advanced
  2.  
  3.  
  4.   ! Available Sounds for enemy kills, headshot kills, knife kills , first blood kills , double kill , round counter.
  5.  
  6. 1) 10 sounds for enemy kills :
  7. - At 3 kills -> play TripleKill sound
  8. - 4 -> play MultiKill sound (it's not basically multikill sound)
  9. - 6 -> play UltraKill sound (it's not basically ultrakill sound)
  10. - 8 -> play KillingSpree sound (it's not basically killingspree sound)
  11. - 10 -> play MegaKill sound
  12. - 12 -> play Holy Shit sound
  13. - 14 -> play Ludicrouskill sound
  14. - 15 -> play rampage sound
  15. - 16 -> play Unstoppable Sound (it's not basically unstoppable sound)
  16. - 18 -> play Monster Kill sound (it's not basically monster kill sound)
  17.  
  18.  
  19. 2) 2 Sounds for Headshot (random play)
  20. 3) 2 Sounds for Knife Kill (random play)
  21. 4) 2 Sounds for First Blood (random play)
  22. 5) 3 Sounds for Round Counter Events (random play)
  23. 6) 1 Sound for Grenade Kill Events
  24. 7) 4 Sounds for Suicide Events
  25. 8) 2 Sounds for Double Kill Events
  26.  
  27.  
  28.  
  29. * CVARs:
  30.  
  31. - ut_killstreak_advanced (default 3) - enable/disable kill report, hudmessages
  32. 1 = Only HudMessages
  33. 2 = Only Sounds
  34. 3 = Sounds and HudMessages
  35.  Another number disable this event
  36.  
  37.  
  38. - ut_killstreak_hs (default 1) -> enable/disable headshot events
  39.   Includes 2 sounds, hudmessages
  40.  
  41. - ut_killstreak_knife (default 1) -> enable/disable knife kill events
  42.   Includes 2 sounds, hudmessages
  43.  
  44. - ut_firstblood (default 1) -> enable/disable first blood events
  45.   Includes 2 sounds, hudmessages
  46.  
  47. - ut_nade_events (default 1) -> enable/disable Grenade kill events
  48.   Includes 1 sounds, hudmessages
  49.  
  50. - ut_suicide_events (default 1) -> enable/disable Suicide Events
  51.   Includes 4 sounds, hudmessages
  52.  
  53. - ut_doublekill_events (default 1) -> enable/disable Double Kill Events
  54.   Includes 2 sounds, hudmessage
  55.  
  56. - ut_roundcout_sounds (default 1) -> enable/disable Round Counter Sounds
  57.   Includes 3 sounds, hudmessage
  58.  
  59.  
  60. * [UPDATE] 0.6 - > 0.7 (10/02/2007)
  61. - Changed the ul_killstreak_advanced cvar (read on head plugin at "CVARS"
  62. - Chaged the cord of hudmessages, to be to center
  63. - Now on killstreak announce, messages will be with random colors
  64.  
  65.  
  66. * [UPDATE] 0.5 -> 0.6
  67. - Fixed bugs
  68. - Added Round Counter Cvar:
  69. ut_roundcout_sounds
  70.  
  71.  
  72.  
  73. * [UPDATE] 0.4 -> 0.5
  74. - Added Double Kill Events
  75. Cvar : ut_doublekill_events (default 1)
  76. Sounds : 2 sounds (random play)
  77. Messages : 1 Hud Message
  78.  This is only if you kill 2 players with a bullet
  79.  
  80. * [UPDATE] 0.3 -> 0.4
  81. - Added Grenade Kill Events ->
  82. Cvar : ut_nade_events (default 1)
  83. Sounds : 1 sound
  84. Messages : 4 hud messages (random display)
  85.  
  86. - Added Suicide Events
  87. Cvar : ut_suicide_events (default 1)
  88. Sounds : 4 (random play)
  89. Messages : 2 hud messages (random display)
  90.  
  91.  
  92. * [UPDATE] 0.2 -> 0.3
  93. - Added First Blood Events:
  94. Cvar : ut_firstblood (default 1)
  95. Sounds : 2 sounds (random play)
  96. Messages : 3 hud messages (random display)
  97.  
  98. - Added Round Counter Events:
  99. Sounds : 3 sounds (random play)
  100. Messages : 1 hud message
  101.  
  102.  
  103.  
  104. * [UPDATE] 0.1 -> 0.2
  105. - Added new 4 headshot kill messages
  106. - Added new 3 knife kill messages
  107.   This messages will displayed at random
  108.  
  109.  
  110. * Install:
  111. 1) Enable Plugin
  112. 2) Copy "ultimate_sounds" folder in to your "cstrike\sound" folder
  113. 3) Restart server
  114.  
  115.  
  116. * Credits:
  117. - xxAvalancheXx for double kill codes
  118. - jim_yang for some sugestion and grenade events codes
  119. - bo0m! for help me with an register event function
  120. - Duca for Streak Mode Example
  121.  
  122. * Have a nice day now
  123.  
  124. */
  125.  
  126.  
  127.  
  128.  
  129. #include <amxmodx>
  130. #include <amxmisc>
  131. #include <colorchat>
  132.  
  133. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  134. #define PLUGIN_VERSION "0.7"
  135. #define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI"
  136.  
  137.  
  138. new kills[33] = {0,...};
  139. new deaths[33] = {0,...};
  140. new firstblood
  141. new kill[33][24];
  142.  
  143. #define LEVELS 10
  144. #define hsounds 2
  145. #define knsounds 2
  146. #define fbsounds 2
  147. #define prpsounds 3
  148. #define suicidesounds 4
  149. #define maxdbsounds 2
  150. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  151.  
  152. new hsenable
  153. new knifeenable
  154. new firstbloodenable
  155. new nadecvar
  156. new suicidecvar
  157. new cvardouble
  158. new rnstartcvar
  159. new killstreaktype
  160.  
  161.  
  162. new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};
  163.  
  164. new sounds[10][] =
  165. {
  166. "ultimate_sounds/triplekill_ultimate",
  167. "ultimate_sounds/multikill_ultimate",
  168. "ultimate_sounds/ultrakill_ultimate",
  169. "ultimate_sounds/killingspree_ultimate",
  170. "ultimate_sounds/megakill_ultimate",
  171. "ultimate_sounds/holyshit_ultimate",
  172. "ultimate_sounds/ludicrouskill_ultimate",
  173. "ultimate_sounds/rampage_ultimate",
  174. "ultimate_sounds/unstoppable_ultimate",
  175. "ultimate_sounds/monsterkill_ultimate"
  176. };
  177.  
  178. new messages[10][] =
  179. {
  180. "%s: Triple Kill !",
  181. "%s: Multi Kill !",
  182. "%s: Ultra Kill !",
  183. "%s: Killing Spree !",
  184. "%s: Mega Kill !",
  185. "%s: Holy Shit !",
  186. "%s: Ludicrous Kill !",
  187. "%s: Rampage !",
  188. "%s: Unstoppable !",
  189. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
  190. };
  191.  
  192. new hslist[hsounds][] =
  193. {
  194. "ultimate_sounds/headshot1_ultimate",
  195. "ultimate_sounds/headshot2_ultimate"
  196. }
  197.  
  198. new fblist[fbsounds][]=
  199. {
  200. "ultimate_sounds/firstblood1_ultimate",
  201. "ultimate_sounds/firstblood2_ultimate"
  202. }
  203.  
  204. new preplist[prpsounds][]=
  205. {
  206. "ultimate_sounds/prepare1_ultimate",
  207. "ultimate_sounds/prepare2_ultimate",
  208. "ultimate_sounds/prepare3_ultimate"
  209. }
  210.  
  211.  
  212. new fbmessages[3][]=
  213. {
  214. "%s :Ölt elsönek !!",
  215. "%s Elsönek rajzolt a falra vért !!",
  216. "%s -nak Meg van az első gyilkosága !!"
  217. }
  218.  
  219. new hsmessages[4][]=
  220. {
  221. "%s Meggyilkolta %s -t Hatalmas fejjesel !!",
  222. "%s -nak volt egy super célzása %s -n !",
  223. "%s Csinált egy nagyszerű fejlővést %s -n !!",
  224. "%s Adott %s -nak egy nagyszerű H-E-A-D-S-H-O-T-T !"
  225. }
  226.  
  227. new knlist[knsounds][]=
  228. {
  229. "ultimate_sounds/knife1_ultimate",
  230. "ultimate_sounds/knife2_ultimate"
  231. }
  232.  
  233. new knmessages[3][]=
  234. {
  235. "%s Ledöfte %s -t !!",
  236. "%s Szét szúrkálta és megnézte a belső szerverit %s -nak !!",
  237. "%s Egy cigány, megkéselte %s -t"
  238. }
  239.  
  240. new nademessages[3][]=
  241. {
  242. "%s meg ajándékozta egy gránáttal %s -t",
  243. "%s Elérte egy gránáttal %s -t",
  244. "%s Egy L-O-W B-O-T kirobantotta magát ..."
  245. }
  246.  
  247. new suicidemess[2][]=
  248. {
  249. "%s tudja, hogy a vadász zsákmány parancs hogyan működik !!",
  250. "%s Jobban szeret ölni mint hazai pályán elbukni !!"
  251. }
  252.  
  253. new suicidelist[suicidesounds][]=
  254. {
  255. "ultimate_sounds/suicide1_ultimate",
  256. "ultimate_sounds/suicide2_ultimate",
  257. "ultimate_sounds/suicide3_ultimate",
  258. "ultimate_sounds/suicide4_ultimate"
  259. }
  260.  
  261. new doublelist[maxdbsounds][]=
  262. {
  263. "ultimate_sounds/doublekill1_ultimate",
  264. "ultimate_sounds/doublekill2_ultimate"
  265. }
  266.  
  267. is_mode_set(bits) {
  268. new mode[9];
  269. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  270. return read_flags(mode) & bits;
  271. }
  272.  
  273. public plugin_init() {
  274. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  275. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  276. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  277. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  278. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  279. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  280. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  281. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  282. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  283. suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
  284. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  285. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  286.  
  287. return PLUGIN_CONTINUE;
  288. }
  289.  
  290.  
  291. public event_death(id) {
  292. new killer = read_data(1);
  293. new victim = read_data(2);
  294. new headshot = read_data(3);
  295. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  296. read_data(4,weapon,23)
  297. get_user_name(victim,vicname,31)
  298. get_user_name(killer,killname,31)
  299.  
  300.  
  301.  
  302. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  303. {
  304.  
  305. new r = random(256)
  306. new g = random(256)
  307. new b = random(256)
  308.  
  309. set_hudmessage(r, g, b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  310. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  311. new i
  312. i = random_num(0,hsounds-1)
  313. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  314. }
  315.  
  316.  
  317. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  318. {
  319.  
  320. new r = random(256)
  321. new g = random(256)
  322. new b = random(256)
  323.  
  324. set_hudmessage(r, g, b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  325. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  326. new r
  327. r = random_num(0,knsounds-1)
  328. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  329. }
  330.  
  331.  
  332. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  333. {
  334.  
  335. new r = random(256)
  336. new g = random(256)
  337. new b = random(256)
  338.  
  339. set_hudmessage(r, g, b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  340. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  341. new t
  342. t = random_num(0,fbsounds-1)
  343. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  344. firstblood = 0
  345. }
  346.  
  347.  
  348. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  349. {
  350.  
  351. new r = random(256)
  352. new g = random(256)
  353. new b = random(256)
  354.  
  355. set_hudmessage(r, g, b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  356. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  357. client_cmd(0,"spk ultimate_sounds/nade_ultimate")
  358. }
  359.  
  360.  
  361. if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
  362. {
  363.  
  364. new r = random(256)
  365. new g = random(256)
  366. new b = random(256)
  367.  
  368. set_hudmessage(r, g, b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  369. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  370. new z
  371. z = random_num(0,suicidesounds-1)
  372. client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
  373.  
  374. }
  375.  
  376.  
  377. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  378. {
  379.  
  380. new r = random(256)
  381. new g = random(256)
  382. new b = random(256)
  383.  
  384. set_hudmessage(r, g, b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  385. show_hudmessage(0,"W-O-W %s csoda szép dupla ölést csinált a pályán!!", killname)
  386. kill[killer][0] = 0;
  387. new q
  388. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  389. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  390. }
  391.  
  392. else
  393. {
  394. kill[killer] = weapon;
  395. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  396. }
  397.  
  398.  
  399.  
  400. kills[killer] += 1;
  401. kills[victim] = 0;
  402. deaths[killer] = 0;
  403. deaths[victim] += 1;
  404.  
  405. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  406. {
  407. if (kills[killer] == levels[i])
  408. {
  409. announce(killer, i);
  410. return PLUGIN_CONTINUE;
  411. }
  412. }
  413.  
  414. return PLUGIN_CONTINUE;
  415. }
  416.  
  417. announce(killer, level)
  418. {
  419.  
  420. new name[33]
  421. new r = random(256)
  422. new g = random(256)
  423. new b = random(256)
  424.  
  425. get_user_name(killer, name, 32);
  426. set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  427.  
  428. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  429. return PLUGIN_HANDLED;
  430.  
  431.  
  432.  
  433. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  434. {
  435. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  436. }
  437.  
  438. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  439. {
  440. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  441. }
  442.  
  443. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  444. {
  445. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  446. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  447. }
  448.  
  449. return PLUGIN_CONTINUE;
  450.  
  451. }
  452.  
  453.  
  454. public reset_hud(id)
  455. {
  456. firstblood = 1
  457. if (is_mode_set(16)) {
  458. if (kills[id] > levels[0]) {
  459. ColorChat(id, NORMAL,
  460. "* ^1[^4G^1]^4ara^1[^4G^1]^4e ^1Gratúlálunk egymás után öltél ^4%d ^1játékost. Így tovább ^4!!", kills[id]);
  461. } else if (deaths[id] > 1) {
  462. ColorChat(id, GREEN,
  463. "* ^1[^4G^1]^4ara^1[^4G^1]^4e ^1Vigyázz a bundádra haver már meghaltál ^4%dx ^1Ovatosabban játszál ^4!!", deaths[id]);
  464.  
  465. }
  466. }
  467. }
  468.  
  469. public rnstart(id)
  470. {
  471. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  472. {
  473. firstblood = 1
  474.  
  475. new r = random(256)
  476. new g = random(256)
  477. new b = random(256)
  478.  
  479. set_hudmessage(r, g, b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  480. show_hudmessage(0, "KÉSZÍSD ELŐ FEGYVERED ÉS MENJ HARCOLNI !!")
  481. new q
  482. q = random_num(0,prpsounds-1)
  483. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  484. }
  485. }
  486.  
  487. public client_connect(id) {
  488. kills[id] = 0;
  489. deaths[id] = 0;
  490. }
  491.  
  492. public clear_kill(taskid)
  493. {
  494. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  495. kill[id][0] = 0;
  496. }
  497.  
  498. public plugin_precache()
  499. {
  500. precache_sound("ultimate_sounds/triplekill_ultimate.wav")
  501. precache_sound("ultimate_sounds/multikill_ultimate.wav")
  502. precache_sound("ultimate_sounds/ultrakill_ultimate.wav")
  503. precache_sound("ultimate_sounds/killingspree_ultimate.wav")
  504. precache_sound("ultimate_sounds/megakill_ultimate.wav")
  505. precache_sound("ultimate_sounds/holyshit_ultimate.wav")
  506. precache_sound("ultimate_sounds/ludicrouskill_ultimate.wav")
  507. precache_sound("ultimate_sounds/rampage_ultimate.wav")
  508. precache_sound("ultimate_sounds/unstoppable_ultimate.wav")
  509. precache_sound("ultimate_sounds/monsterkill_ultimate.wav")
  510. precache_sound("ultimate_sounds/headshot1_ultimate.wav")
  511. precache_sound("ultimate_sounds/headshot2_ultimate.wav")
  512. precache_sound("ultimate_sounds/knife1_ultimate.wav")
  513. precache_sound("ultimate_sounds/knife2_ultimate.wav")
  514. precache_sound("ultimate_sounds/firstblood1_ultimate.wav")
  515. precache_sound("ultimate_sounds/firstblood2_ultimate.wav")
  516. precache_sound("ultimate_sounds/prepare1_ultimate.wav")
  517. precache_sound("ultimate_sounds/prepare2_ultimate.wav")
  518. precache_sound("ultimate_sounds/prepare3_ultimate.wav")
  519. precache_sound("ultimate_sounds/nade_ultimate.wav")
  520. precache_sound("ultimate_sounds/suicide1_ultimate.wav")
  521. precache_sound("ultimate_sounds/suicide2_ultimate.wav")
  522. precache_sound("ultimate_sounds/suicide3_ultimate.wav")
  523. precache_sound("ultimate_sounds/suicide4_ultimate.wav")
  524. precache_sound("ultimate_sounds/doublekill1_ultimate.wav")
  525. precache_sound("ultimate_sounds/doublekill2_ultimate.wav")
  526. }
  527.  
  528.  
  529.  
  530.  

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ut_killstreak_adv1
HozzászólásElküldve: 2012.10.06. 00:13 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
ja

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ut_killstreak_adv1
HozzászólásElküldve: 2012.10.06. 13:51 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
ty

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 85 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole