hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.04. 23:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 383 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 381 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2012.10.03. 19:22 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Ebben mi a hiba??

HIBA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. fegyvermenu.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
  2. amx/include/cstrike.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
  3. amx/include/fun.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
  4. amx/include/fun.inc(45) : error 017: undefined symbol "kRenderFxNone"
  5. amx/include/fun.inc(68) : error 070: rational number support was not enabled
  6. amx/include/fun.inc(74) : error 070: rational number support was not enabled
  7. amx/include/hamsandwich.inc(47) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
  8. amx/include/hamsandwich.inc(361) : error 017: undefined symbol "get_func_id"
  9. amx/include/hamsandwich.inc(364) : error 017: undefined symbol "callfunc_begin_i"
  10. amx/include/hamsandwich.inc(366) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int"
  11. amx/include/hamsandwich.inc(367) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int"
  12. amx/include/hamsandwich.inc(368) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_str"
  13. amx/include/hamsandwich.inc(369) : error 017: undefined symbol "callfunc_end"
  14. amx/include/hamsandwich.inc(376) : error 017: undefined symbol "set_fail_state"
  15. amx/include/colorchat.inc(37) : error 017: undefined symbol "vformat"
  16. amx/include/colorchat.inc(44) : error 017: undefined symbol "MSG_ALL"
  17. amx/include/colorchat.inc(46) : error 017: undefined symbol "MSG_ONE"
  18. amx/include/colorchat.inc(49) : error 017: undefined symbol "get_user_team"
  19. amx/include/colorchat.inc(58) : error 017: undefined symbol "message_begin"
  20. amx/include/colorchat.inc(59) : error 017: undefined symbol "write_byte"
  21. amx/include/colorchat.inc(60) : error 017: undefined symbol "write_string"
  22. amx/include/colorchat.inc(61) : error 017: undefined symbol "message_end"
  23. amx/include/colorchat.inc(62) : warning 203: symbol is never used: "type"
  24. amx/include/colorchat.inc(62) : warning 203: symbol is never used: "id"
  25. amx/include/colorchat.inc(65) : error 017: undefined symbol "message_begin"
  26. amx/include/colorchat.inc(66) : error 017: undefined symbol "write_byte"
  27. amx/include/colorchat.inc(67) : error 017: undefined symbol "write_string"
  28. amx/include/colorchat.inc(68) : error 017: undefined symbol "message_end"


KÓD:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "Fegyver menu"
  14.  
  15. #define VERSION "1.2"
  16.  
  17. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  18.  
  19.  
  20.  
  21. new gWP;
  22.  
  23.  
  24.  
  25. public plugin_init()
  26.  
  27. {
  28.  
  29. register_plugin("Fegyver menu" , "1.2" , "fear_ezmegmi")
  30.  
  31. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End");
  32.  
  33. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);
  34.  
  35. }
  36.  
  37. public korveg()
  38.  
  39. {
  40.  
  41. gWP = 0;
  42.  
  43. }
  44.  
  45. public Fegyvermenu(id)
  46.  
  47. {
  48.  
  49. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  50.  
  51. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  52.  
  53. {
  54.  
  55. strip_user_weapons(id);
  56.  
  57. give_item(id, "weapon_knife");
  58.  
  59. give_item(id, "weapon_glock18")
  60.  
  61. give_item(id,"ammo_9mm")
  62.  
  63. give_item(id,"ammo_9mm")
  64.  
  65. give_item(id,"ammo_9mm")
  66.  
  67. give_item(id,"ammo_9mm")
  68.  
  69. give_item(id,"ammo_9mm")
  70.  
  71. give_item(id,"ammo_9mm")
  72.  
  73. give_item(id, "weapon_c4")
  74.  
  75. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  76.  
  77. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  78.  
  79. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  80.  
  81. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  82.  
  83. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  84.  
  85. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  86.  
  87. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  88.  
  89. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  90.  
  91. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  92.  
  93. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  94.  
  95. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  96.  
  97. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  98.  
  99. menu_display(id, menu, 0);
  100.  
  101. }
  102.  
  103. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  104.  
  105. {
  106.  
  107. strip_user_weapons(id);
  108.  
  109. give_item(id, "weapon_knife");
  110.  
  111. give_item(id, "weapon_usp")
  112.  
  113. give_item(id,"ammo_45acp")
  114.  
  115. give_item(id,"ammo_45acp")
  116.  
  117. give_item(id,"ammo_45acp")
  118.  
  119. give_item(id,"ammo_45acp")
  120.  
  121. give_item(id,"ammo_45acp")
  122.  
  123. give_item(id,"ammo_45acp")
  124.  
  125. give_item(id,"ammo_45acp")
  126.  
  127. give_item(id,"ammo_45acp")
  128.  
  129. give_item(id,"ammo_45acp")
  130.  
  131. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  132.  
  133. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  134.  
  135. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  136.  
  137. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  138.  
  139. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  140.  
  141. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  142.  
  143. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  144.  
  145. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  146.  
  147. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  148.  
  149. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  150.  
  151. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  152.  
  153. menu_display(id, menu, 0);
  154.  
  155. }
  156.  
  157. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  158.  
  159. {
  160.  
  161. strip_user_weapons(id);
  162.  
  163. give_item(id, "weapon_knife");
  164.  
  165. give_item(id, "weapon_glock18")
  166.  
  167. give_item(id,"ammo_9mm")
  168.  
  169. give_item(id,"ammo_9mm")
  170.  
  171. give_item(id,"ammo_9mm")
  172.  
  173. give_item(id,"ammo_9mm")
  174.  
  175. give_item(id,"ammo_9mm")
  176.  
  177. give_item(id,"ammo_9mm")
  178.  
  179. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  180.  
  181. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  182.  
  183. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  184.  
  185. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  186.  
  187. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  188.  
  189. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  190.  
  191. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  192.  
  193. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  194.  
  195. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  196.  
  197. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  198.  
  199. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  200.  
  201. menu_display(id, menu, 0);
  202.  
  203. }
  204.  
  205. }
  206.  
  207. Deaglemenu(id)
  208.  
  209. {
  210.  
  211. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  212.  
  213. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  214.  
  215. {
  216.  
  217. strip_user_weapons(id);
  218.  
  219. give_item(id, "weapon_knife");
  220.  
  221. give_item(id, "weapon_deagle");
  222.  
  223. give_item(id,"ammo_50ae");
  224.  
  225. give_item(id,"ammo_50ae");
  226.  
  227. give_item(id,"ammo_50ae");
  228.  
  229. give_item(id,"ammo_50ae");
  230.  
  231. give_item(id,"ammo_50ae");
  232.  
  233. give_item(id, "weapon_c4")
  234.  
  235. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  236.  
  237. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!",
  238. "menu_handler");
  239.  
  240. menu_additem(menu, "\M4A1", "m1", 0);
  241.  
  242. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  243.  
  244. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  245.  
  246. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  247.  
  248. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  249.  
  250. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  251.  
  252. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  253.  
  254. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  255.  
  256. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  257.  
  258. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  259.  
  260. menu_display(id, menu, 0);
  261.  
  262. }
  263.  
  264. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  265.  
  266. {
  267.  
  268. strip_user_weapons(id);
  269.  
  270. give_item(id, "weapon_knife");
  271.  
  272. give_item(id, "weapon_deagle");
  273.  
  274. give_item(id,"ammo_50ae");
  275.  
  276. give_item(id,"ammo_50ae");
  277.  
  278. give_item(id,"ammo_50ae");
  279.  
  280. give_item(id,"ammo_50ae");
  281.  
  282. give_item(id,"ammo_50ae");
  283.  
  284. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  285.  
  286. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  287.  
  288. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  289.  
  290. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  291.  
  292. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  293.  
  294. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  295.  
  296. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  297.  
  298. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  299.  
  300. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  301.  
  302. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  303.  
  304. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  305.  
  306. menu_display(id, menu, 0);
  307.  
  308. }
  309.  
  310. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  311.  
  312. {
  313.  
  314. strip_user_weapons(id);
  315.  
  316. give_item(id, "weapon_knife");
  317.  
  318. give_item(id, "weapon_deagle");
  319.  
  320. give_item(id,"ammo_50ae");
  321.  
  322. give_item(id,"ammo_50ae");
  323.  
  324. give_item(id,"ammo_50ae");
  325.  
  326. give_item(id,"ammo_50ae");
  327.  
  328. give_item(id,"ammo_50ae");
  329.  
  330. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  331.  
  332. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  333.  
  334. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  335.  
  336. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  337.  
  338. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  339.  
  340. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  341.  
  342. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  343.  
  344. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  345.  
  346. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  347.  
  348. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  349.  
  350. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  351.  
  352. menu_display(id, menu, 0);
  353.  
  354. }
  355.  
  356. }
  357.  
  358. Cuccosmenu(id)
  359.  
  360. {
  361.  
  362. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  363.  
  364. if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  365.  
  366. {
  367.  
  368. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz Cuccost !!", "menu_handler")
  369.  
  370. menu_additem(menu, "\bDeagle", "s1", 0);
  371.  
  372. menu_additem(menu, "\b[Smoke] \rGránát", "s2", 0);
  373.  
  374. menu_additem(menu, "\b[He] \rGránát", "s3", 0);
  375.  
  376. menu_additem(menu, "\b[Flash] \rGránát", "s4", 0);
  377.  
  378. menu_additem(menu, "\bDefuse KIT", "s5", 0);
  379.  
  380. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  381.  
  382. menu_display(id, menu, 0);
  383.  
  384. }
  385.  
  386. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  387.  
  388. {
  389.  
  390. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz Cuccost !!", "menu_handler")
  391.  
  392. menu_additem(menu, "\bDeagle", "s1", 0);
  393.  
  394. menu_additem(menu, "\b[Smoke] \rGránát", "s2", 0);
  395.  
  396. menu_additem(menu, "\b[He] \rGránát", "s3", 0);
  397.  
  398. menu_additem(menu, "\b[Flash] \rGránát", "s4", 0);
  399.  
  400. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  401.  
  402. menu_display(id, menu, 0);
  403.  
  404. }
  405.  
  406. }
  407.  
  408. Vegsomenu(id)
  409.  
  410. {
  411.  
  412. new menu = menu_create("\y[\bBY: \w[G]ara[G]e Team \y]", "menu_handler")
  413.  
  414. menu_additem(menu, "\bBefejeztem a Vásárlást \r!!", "t1", 0);
  415.  
  416. menu_additem(menu, "\bVissza a cuccosokhoz \r!!", "t2", 0);
  417.  
  418. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  419.  
  420. menu_display(id, menu, 0);
  421.  
  422. }
  423.  
  424. public menu_handler(id, menu, item)
  425.  
  426. {
  427.  
  428. new data[6], szName[64];
  429.  
  430. new access, callback;
  431.  
  432. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  433.  
  434. new key = str_to_num(data[1]);
  435.  
  436. switch( data[0] )
  437.  
  438. {
  439.  
  440. case 'm':
  441.  
  442. {
  443.  
  444. switch( key )
  445.  
  446. {
  447.  
  448. case 1:
  449.  
  450. {
  451.  
  452. give_item(id, "weapon_m4a1");
  453.  
  454. give_item(id,"ammo_556nato");
  455.  
  456. give_item(id,"ammo_556nato");
  457.  
  458. give_item(id,"ammo_556nato");
  459.  
  460. give_item(id, "item_assaultsuit")
  461.  
  462. Cuccosmenu(id);
  463.  
  464. }
  465.  
  466. case 2:
  467.  
  468. {
  469.  
  470. give_item(id, "weapon_ak47");
  471.  
  472. give_item(id,"ammo_762nato");
  473.  
  474. give_item(id,"ammo_762nato");
  475.  
  476. give_item(id,"ammo_762nato");
  477.  
  478. give_item(id, "item_assaultsuit")
  479.  
  480. Cuccosmenu(id);
  481.  
  482. }
  483.  
  484. case 3:
  485.  
  486. {
  487.  
  488. give_item(id, "weapon_xm1014");
  489.  
  490. give_item(id,"ammo_buckshot");
  491.  
  492. give_item(id,"ammo_buckshot");
  493.  
  494. give_item(id,"ammo_buckshot");
  495.  
  496. give_item(id,"ammo_buckshot");
  497.  
  498. give_item(id,"ammo_buckshot");
  499.  
  500. give_item(id, "item_assaultsuit")
  501.  
  502. Cuccosmenu(id);
  503.  
  504. }
  505.  
  506. case 4:
  507.  
  508. {
  509.  
  510. give_item(id, "weapon_p90");
  511.  
  512. give_item(id,"ammo_57mm");
  513.  
  514. give_item(id,"ammo_57mm");
  515.  
  516. give_item(id, "item_assaultsuit")
  517.  
  518. Cuccosmenu(id);
  519.  
  520. }
  521.  
  522. case 5:
  523.  
  524. {
  525.  
  526. if(gWP < 4)
  527.  
  528. {
  529.  
  530. give_item(id, "weapon_awp");
  531.  
  532. give_item(id,"ammo_338magnum");
  533.  
  534. give_item(id,"ammo_338magnum");
  535.  
  536. give_item(id,"ammo_338magnum");
  537.  
  538. give_item(id, "item_assaultsuit")
  539.  
  540. gWP++
  541.  
  542. Cuccosmenu(id);
  543.  
  544. }
  545.  
  546. else
  547.  
  548. {
  549.  
  550. ColorChat(id, NORMAL, "^1[^4G^1]^4ara^1[^4G^1]^4e ^1Csak ^44 ^1ember használhatja az awp -t ^4!!");
  551.  
  552. Fegyvermenu(id);
  553.  
  554. }
  555.  
  556. }
  557.  
  558. case 6:
  559.  
  560. {
  561.  
  562. give_item(id, "weapon_m3");
  563.  
  564. give_item(id,"ammo_buckshot");
  565.  
  566. give_item(id,"ammo_buckshot");
  567.  
  568. give_item(id,"ammo_buckshot");
  569.  
  570. give_item(id,"ammo_buckshot");
  571.  
  572. give_item(id, "item_assaultsuit")
  573.  
  574. Cuccosmenu(id);
  575.  
  576. }
  577.  
  578. case 7:
  579.  
  580. {
  581.  
  582. give_item(id, "weapon_mac10");
  583.  
  584. give_item(id,"ammo_45acp");
  585.  
  586. give_item(id,"ammo_45acp");
  587.  
  588. give_item(id,"ammo_45acp");
  589.  
  590. give_item(id,"ammo_45acp");
  591.  
  592. give_item(id, "item_assaultsuit")
  593.  
  594. Cuccosmenu(id);
  595.  
  596. }
  597.  
  598. case 8:
  599.  
  600. {
  601.  
  602. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  603.  
  604. give_item(id,"ammo_9mm");
  605.  
  606. give_item(id,"ammo_9mm");
  607.  
  608. give_item(id,"ammo_9mm");
  609.  
  610. give_item(id,"ammo_9mm");
  611.  
  612. give_item(id, "item_assaultsuit")
  613.  
  614. Cuccosmenu(id);
  615.  
  616. }
  617.  
  618. case 9:
  619.  
  620. {
  621.  
  622. give_item(id, "weapon_aug");
  623.  
  624. give_item(id,"ammo_556nato");
  625.  
  626. give_item(id,"ammo_556nato");
  627.  
  628. give_item(id,"ammo_556nato");
  629.  
  630. give_item(id, "item_assaultsuit")
  631.  
  632. Cuccosmenu(id);
  633.  
  634. }
  635.  
  636. }
  637.  
  638. }
  639.  
  640. case 's':
  641.  
  642. {
  643.  
  644. switch( key )
  645.  
  646. {
  647.  
  648. case 1:
  649.  
  650. {
  651.  
  652. Deaglemenu(id)
  653.  
  654. }
  655.  
  656. case 2:
  657.  
  658. {
  659.  
  660. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  661.  
  662. Vegsomenu(id);
  663.  
  664. }
  665.  
  666. case 3:
  667.  
  668. {
  669.  
  670. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  671.  
  672. Vegsomenu(id);
  673.  
  674. }
  675.  
  676. case 4:
  677.  
  678. {
  679.  
  680. give_item(id, "weapon_flashbang")
  681.  
  682. give_item(id, "weapon_flashbang")
  683.  
  684. Vegsomenu(id);
  685.  
  686. }
  687.  
  688. case 5:
  689.  
  690. {
  691.  
  692. give_item(id, "item_thighpack")
  693.  
  694. Vegsomenu(id);
  695.  
  696. }
  697.  
  698. }
  699.  
  700. }
  701.  
  702. case 't':
  703.  
  704. {
  705.  
  706. switch( key )
  707.  
  708. {
  709.  
  710. case 1:
  711.  
  712. {
  713.  
  714. return PLUGIN_HANDLED;
  715.  
  716. }
  717.  
  718. case 2:
  719.  
  720. {
  721.  
  722. Cuccosmenu(id);
  723.  
  724. }
  725.  
  726. }
  727.  
  728. }
  729.  
  730. }
  731.  
  732. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2012.10.03. 19:22 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
A hibák:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. fegyvermenu.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
  2. amx/include/cstrike.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
  3. amx/include/fun.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
  4. amx/include/fun.inc(45) : error 017: undefined symbol "kRenderFxNone"
  5. amx/include/fun.inc(68) : error 070: rational number support was not enabled
  6. amx/include/fun.inc(74) : error 070: rational number support was not enabled
  7. amx/include/hamsandwich.inc(47) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
  8. amx/include/hamsandwich.inc(361) : error 017: undefined symbol "get_func_id"
  9. amx/include/hamsandwich.inc(364) : error 017: undefined symbol "callfunc_begin_i"
  10. amx/include/hamsandwich.inc(366) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int"
  11. amx/include/hamsandwich.inc(367) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int"
  12. amx/include/hamsandwich.inc(368) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_str"
  13. amx/include/hamsandwich.inc(369) : error 017: undefined symbol "callfunc_end"
  14. amx/include/hamsandwich.inc(376) : error 017: undefined symbol "set_fail_state"
  15. amx/include/colorchat.inc(37) : error 017: undefined symbol "vformat"
  16. amx/include/colorchat.inc(44) : error 017: undefined symbol "MSG_ALL"
  17. amx/include/colorchat.inc(46) : error 017: undefined symbol "MSG_ONE"
  18. amx/include/colorchat.inc(49) : error 017: undefined symbol "get_user_team"
  19. amx/include/colorchat.inc(58) : error 017: undefined symbol "message_begin"
  20. amx/include/colorchat.inc(59) : error 017: undefined symbol "write_byte"
  21. amx/include/colorchat.inc(60) : error 017: undefined symbol "write_string"
  22. amx/include/colorchat.inc(61) : error 017: undefined symbol "message_end"
  23. amx/include/colorchat.inc(62) : warning 203: symbol is never used: "type"
  24. amx/include/colorchat.inc(62) : warning 203: symbol is never used: "id"
  25. amx/include/colorchat.inc(65) : error 017: undefined symbol "message_begin"
  26. amx/include/colorchat.inc(66) : error 017: undefined symbol "write_byte"
  27. amx/include/colorchat.inc(67) : error 017: undefined symbol "write_string"
  28. amx/include/colorchat.inc(68) : error 017: undefined symbol "message_end"
  29.  

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2012.10.03. 19:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
kiki írta:
A hibák:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. fegyvermenu.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
  2. amx/include/cstrike.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
  3. amx/include/fun.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
  4. amx/include/fun.inc(45) : error 017: undefined symbol "kRenderFxNone"
  5. amx/include/fun.inc(68) : error 070: rational number support was not enabled
  6. amx/include/fun.inc(74) : error 070: rational number support was not enabled
  7. amx/include/hamsandwich.inc(47) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
  8. amx/include/hamsandwich.inc(361) : error 017: undefined symbol "get_func_id"
  9. amx/include/hamsandwich.inc(364) : error 017: undefined symbol "callfunc_begin_i"
  10. amx/include/hamsandwich.inc(366) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int"
  11. amx/include/hamsandwich.inc(367) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int"
  12. amx/include/hamsandwich.inc(368) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_str"
  13. amx/include/hamsandwich.inc(369) : error 017: undefined symbol "callfunc_end"
  14. amx/include/hamsandwich.inc(376) : error 017: undefined symbol "set_fail_state"
  15. amx/include/colorchat.inc(37) : error 017: undefined symbol "vformat"
  16. amx/include/colorchat.inc(44) : error 017: undefined symbol "MSG_ALL"
  17. amx/include/colorchat.inc(46) : error 017: undefined symbol "MSG_ONE"
  18. amx/include/colorchat.inc(49) : error 017: undefined symbol "get_user_team"
  19. amx/include/colorchat.inc(58) : error 017: undefined symbol "message_begin"
  20. amx/include/colorchat.inc(59) : error 017: undefined symbol "write_byte"
  21. amx/include/colorchat.inc(60) : error 017: undefined symbol "write_string"
  22. amx/include/colorchat.inc(61) : error 017: undefined symbol "message_end"
  23. amx/include/colorchat.inc(62) : warning 203: symbol is never used: "type"
  24. amx/include/colorchat.inc(62) : warning 203: symbol is never used: "id"
  25. amx/include/colorchat.inc(65) : error 017: undefined symbol "message_begin"
  26. amx/include/colorchat.inc(66) : error 017: undefined symbol "write_byte"
  27. amx/include/colorchat.inc(67) : error 017: undefined symbol "write_string"
  28. amx/include/colorchat.inc(68) : error 017: undefined symbol "message_end"
  29.  



Tényleg na ne mond-.-"

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2012.10.03. 19:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nekem lefut...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2012.10.03. 19:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Igen de a magyar oldalon a színeket nem fogja úgy írni hanem így:

\bVálasz \yFegyvert !! <--És nekem nem így kell

Ezen neked se fog le fútni:

http://amx.freakz.ro/

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2012.10.03. 19:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Hát nem fut le,de nem is ezeket a hibákat dobja...csináld Amxx Studioval.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2012.10.03. 19:49 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Ott hol lehet átkonvertálni??

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2012.10.03. 19:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "Fegyver menu"
  14.  
  15. #define VERSION "1.2"
  16.  
  17. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  18.  
  19.  
  20.  
  21. new gWP;
  22.  
  23.  
  24.  
  25. public plugin_init()
  26.  
  27. {
  28.  
  29. register_plugin("Fegyver menu" , "1.2" , "fear_ezmegmi")
  30.  
  31. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End");
  32.  
  33. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);
  34.  
  35. }
  36.  
  37. public korveg()
  38.  
  39. {
  40.  
  41. gWP = 0;
  42.  
  43. }
  44.  
  45. public Fegyvermenu(id)
  46.  
  47. {
  48.  
  49. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  50.  
  51. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  52.  
  53. {
  54.  
  55. strip_user_weapons(id);
  56.  
  57. give_item(id, "weapon_knife");
  58.  
  59. give_item(id, "weapon_glock18")
  60.  
  61. give_item(id,"ammo_9mm")
  62.  
  63. give_item(id,"ammo_9mm")
  64.  
  65. give_item(id,"ammo_9mm")
  66.  
  67. give_item(id,"ammo_9mm")
  68.  
  69. give_item(id,"ammo_9mm")
  70.  
  71. give_item(id,"ammo_9mm")
  72.  
  73. give_item(id, "weapon_c4")
  74.  
  75. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  76.  
  77. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  78.  
  79. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  80.  
  81. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  82.  
  83. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  84.  
  85. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  86.  
  87. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  88.  
  89. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  90.  
  91. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  92.  
  93. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  94.  
  95. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  96.  
  97. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  98.  
  99. menu_display(id, menu, 0);
  100.  
  101. }
  102.  
  103. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  104.  
  105. {
  106.  
  107. strip_user_weapons(id);
  108.  
  109. give_item(id, "weapon_knife");
  110.  
  111. give_item(id, "weapon_usp")
  112.  
  113. give_item(id,"ammo_45acp")
  114.  
  115. give_item(id,"ammo_45acp")
  116.  
  117. give_item(id,"ammo_45acp")
  118.  
  119. give_item(id,"ammo_45acp")
  120.  
  121. give_item(id,"ammo_45acp")
  122.  
  123. give_item(id,"ammo_45acp")
  124.  
  125. give_item(id,"ammo_45acp")
  126.  
  127. give_item(id,"ammo_45acp")
  128.  
  129. give_item(id,"ammo_45acp")
  130.  
  131. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  132.  
  133. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  134.  
  135. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  136.  
  137. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  138.  
  139. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  140.  
  141. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  142.  
  143. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  144.  
  145. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  146.  
  147. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  148.  
  149. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  150.  
  151. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  152.  
  153. menu_display(id, menu, 0);
  154.  
  155. }
  156.  
  157. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  158.  
  159. {
  160.  
  161. strip_user_weapons(id);
  162.  
  163. give_item(id, "weapon_knife");
  164.  
  165. give_item(id, "weapon_glock18")
  166.  
  167. give_item(id,"ammo_9mm")
  168.  
  169. give_item(id,"ammo_9mm")
  170.  
  171. give_item(id,"ammo_9mm")
  172.  
  173. give_item(id,"ammo_9mm")
  174.  
  175. give_item(id,"ammo_9mm")
  176.  
  177. give_item(id,"ammo_9mm")
  178.  
  179. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  180.  
  181. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  182.  
  183. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  184.  
  185. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  186.  
  187. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  188.  
  189. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  190.  
  191. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  192.  
  193. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  194.  
  195. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  196.  
  197. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  198.  
  199. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  200.  
  201. menu_display(id, menu, 0);
  202.  
  203. }
  204.  
  205. }
  206.  
  207. Deaglemenu(id)
  208.  
  209. {
  210.  
  211. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  212.  
  213. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  214.  
  215. {
  216.  
  217. strip_user_weapons(id);
  218.  
  219. give_item(id, "weapon_knife");
  220.  
  221. give_item(id, "weapon_deagle");
  222.  
  223. give_item(id,"ammo_50ae");
  224.  
  225. give_item(id,"ammo_50ae");
  226.  
  227. give_item(id,"ammo_50ae");
  228.  
  229. give_item(id,"ammo_50ae");
  230.  
  231. give_item(id,"ammo_50ae");
  232.  
  233. give_item(id, "weapon_c4")
  234.  
  235. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  236.  
  237. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!",
  238. "menu_handler");
  239.  
  240. menu_additem(menu, "\M4A1", "m1", 0);
  241.  
  242. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  243.  
  244. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  245.  
  246. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  247.  
  248. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  249.  
  250. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  251.  
  252. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  253.  
  254. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  255.  
  256. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  257.  
  258. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  259.  
  260. menu_display(id, menu, 0);
  261.  
  262. }
  263.  
  264. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  265.  
  266. {
  267.  
  268. strip_user_weapons(id);
  269.  
  270. give_item(id, "weapon_knife");
  271.  
  272. give_item(id, "weapon_deagle");
  273.  
  274. give_item(id,"ammo_50ae");
  275.  
  276. give_item(id,"ammo_50ae");
  277.  
  278. give_item(id,"ammo_50ae");
  279.  
  280. give_item(id,"ammo_50ae");
  281.  
  282. give_item(id,"ammo_50ae");
  283.  
  284. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  285.  
  286. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  287.  
  288. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  289.  
  290. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  291.  
  292. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  293.  
  294. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  295.  
  296. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  297.  
  298. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  299.  
  300. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  301.  
  302. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  303.  
  304. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  305.  
  306. menu_display(id, menu, 0);
  307.  
  308. }
  309.  
  310. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  311.  
  312. {
  313.  
  314. strip_user_weapons(id);
  315.  
  316. give_item(id, "weapon_knife");
  317.  
  318. give_item(id, "weapon_deagle");
  319.  
  320. give_item(id,"ammo_50ae");
  321.  
  322. give_item(id,"ammo_50ae");
  323.  
  324. give_item(id,"ammo_50ae");
  325.  
  326. give_item(id,"ammo_50ae");
  327.  
  328. give_item(id,"ammo_50ae");
  329.  
  330. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  331.  
  332. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  333.  
  334. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  335.  
  336. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  337.  
  338. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  339.  
  340. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  341.  
  342. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  343.  
  344. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  345.  
  346. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  347.  
  348. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  349.  
  350. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  351.  
  352. menu_display(id, menu, 0);
  353.  
  354. }
  355.  
  356. }
  357.  
  358. Cuccosmenu(id)
  359.  
  360. {
  361.  
  362. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  363.  
  364. if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  365.  
  366. {
  367.  
  368. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz Cuccost !!", "menu_handler")
  369.  
  370. menu_additem(menu, "\bDeagle", "s1", 0);
  371.  
  372. menu_additem(menu, "\b[Smoke] \rGránát", "s2", 0);
  373.  
  374. menu_additem(menu, "\b[He] \rGránát", "s3", 0);
  375.  
  376. menu_additem(menu, "\b[Flash] \rGránát", "s4", 0);
  377.  
  378. menu_additem(menu, "\bDefuse KIT", "s5", 0);
  379.  
  380. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  381.  
  382. menu_display(id, menu, 0);
  383.  
  384. }
  385.  
  386. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  387.  
  388. {
  389.  
  390. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz Cuccost !!", "menu_handler")
  391.  
  392. menu_additem(menu, "\bDeagle", "s1", 0);
  393.  
  394. menu_additem(menu, "\b[Smoke] \rGránát", "s2", 0);
  395.  
  396. menu_additem(menu, "\b[He] \rGránát", "s3", 0);
  397.  
  398. menu_additem(menu, "\b[Flash] \rGránát", "s4", 0);
  399.  
  400. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  401.  
  402. menu_display(id, menu, 0);
  403.  
  404. }
  405.  
  406. }
  407.  
  408. Vegsomenu(id)
  409.  
  410. {
  411.  
  412. new menu = menu_create("\y[\bBY: \w[G]ara[G]e Team \y]", "menu_handler")
  413.  
  414. menu_additem(menu, "\bBefejeztem a Vásárlást \r!!", "t1", 0);
  415.  
  416. menu_additem(menu, "\bVissza a cuccosokhoz \r!!", "t2", 0);
  417.  
  418. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  419.  
  420. menu_display(id, menu, 0);
  421.  
  422. }
  423.  
  424. public menu_handler(id, menu, item)
  425.  
  426. {
  427.  
  428. new data[6], szName[64];
  429.  
  430. new access, callback;
  431.  
  432. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  433.  
  434. new key = str_to_num(data[1]);
  435.  
  436. switch( data[0] )
  437.  
  438. {
  439.  
  440. case 'm':
  441.  
  442. {
  443.  
  444. switch( key )
  445.  
  446. {
  447.  
  448. case 1:
  449.  
  450. {
  451.  
  452. give_item(id, "weapon_m4a1");
  453.  
  454. give_item(id,"ammo_556nato");
  455.  
  456. give_item(id,"ammo_556nato");
  457.  
  458. give_item(id,"ammo_556nato");
  459.  
  460. give_item(id, "item_assaultsuit")
  461.  
  462. Cuccosmenu(id);
  463.  
  464. }
  465.  
  466. case 2:
  467.  
  468. {
  469.  
  470. give_item(id, "weapon_ak47");
  471.  
  472. give_item(id,"ammo_762nato");
  473.  
  474. give_item(id,"ammo_762nato");
  475.  
  476. give_item(id,"ammo_762nato");
  477.  
  478. give_item(id, "item_assaultsuit")
  479.  
  480. Cuccosmenu(id);
  481.  
  482. }
  483.  
  484. case 3:
  485.  
  486. {
  487.  
  488. give_item(id, "weapon_xm1014");
  489.  
  490. give_item(id,"ammo_buckshot");
  491.  
  492. give_item(id,"ammo_buckshot");
  493.  
  494. give_item(id,"ammo_buckshot");
  495.  
  496. give_item(id,"ammo_buckshot");
  497.  
  498. give_item(id,"ammo_buckshot");
  499.  
  500. give_item(id, "item_assaultsuit")
  501.  
  502. Cuccosmenu(id);
  503.  
  504. }
  505.  
  506. case 4:
  507.  
  508. {
  509.  
  510. give_item(id, "weapon_p90");
  511.  
  512. give_item(id,"ammo_57mm");
  513.  
  514. give_item(id,"ammo_57mm");
  515.  
  516. give_item(id, "item_assaultsuit")
  517.  
  518. Cuccosmenu(id);
  519.  
  520. }
  521.  
  522. case 5:
  523.  
  524. {
  525.  
  526. if(gWP < 4)
  527.  
  528. {
  529.  
  530. give_item(id, "weapon_awp");
  531.  
  532. give_item(id,"ammo_338magnum");
  533.  
  534. give_item(id,"ammo_338magnum");
  535.  
  536. give_item(id,"ammo_338magnum");
  537.  
  538. give_item(id, "item_assaultsuit")
  539.  
  540. gWP++
  541.  
  542. Cuccosmenu(id);
  543.  
  544. }
  545.  
  546. else
  547.  
  548. {
  549.  
  550. ColorChat(id, NORMAL, "^1[^4G^1]^4ara^1[^4G^1]^4e ^1Csak ^44 ^1ember használhatja az awp -t ^4!!");
  551.  
  552. Fegyvermenu(id);
  553.  
  554. }
  555.  
  556. }
  557.  
  558. case 6:
  559.  
  560. {
  561.  
  562. give_item(id, "weapon_m3");
  563.  
  564. give_item(id,"ammo_buckshot");
  565.  
  566. give_item(id,"ammo_buckshot");
  567.  
  568. give_item(id,"ammo_buckshot");
  569.  
  570. give_item(id,"ammo_buckshot");
  571.  
  572. give_item(id, "item_assaultsuit")
  573.  
  574. Cuccosmenu(id);
  575.  
  576. }
  577.  
  578. case 7:
  579.  
  580. {
  581.  
  582. give_item(id, "weapon_mac10");
  583.  
  584. give_item(id,"ammo_45acp");
  585.  
  586. give_item(id,"ammo_45acp");
  587.  
  588. give_item(id,"ammo_45acp");
  589.  
  590. give_item(id,"ammo_45acp");
  591.  
  592. give_item(id, "item_assaultsuit")
  593.  
  594. Cuccosmenu(id);
  595.  
  596. }
  597.  
  598. case 8:
  599.  
  600. {
  601.  
  602. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  603.  
  604. give_item(id,"ammo_9mm");
  605.  
  606. give_item(id,"ammo_9mm");
  607.  
  608. give_item(id,"ammo_9mm");
  609.  
  610. give_item(id,"ammo_9mm");
  611.  
  612. give_item(id, "item_assaultsuit")
  613.  
  614. Cuccosmenu(id);
  615.  
  616. }
  617.  
  618. case 9:
  619.  
  620. {
  621.  
  622. give_item(id, "weapon_aug");
  623.  
  624. give_item(id,"ammo_556nato");
  625.  
  626. give_item(id,"ammo_556nato");
  627.  
  628. give_item(id,"ammo_556nato");
  629.  
  630. give_item(id, "item_assaultsuit")
  631.  
  632. Cuccosmenu(id);
  633.  
  634. }
  635.  
  636. }
  637.  
  638. }
  639.  
  640. case 's':
  641.  
  642. {
  643.  
  644. switch( key )
  645.  
  646. {
  647.  
  648. case 1:
  649.  
  650. {
  651.  
  652. Deaglemenu(id)
  653.  
  654. }
  655.  
  656. case 2:
  657.  
  658. {
  659.  
  660. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  661.  
  662. Vegsomenu(id);
  663.  
  664. }
  665.  
  666. case 3:
  667.  
  668. {
  669.  
  670. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  671.  
  672. Vegsomenu(id);
  673.  
  674. }
  675.  
  676. case 4:
  677.  
  678. {
  679.  
  680. give_item(id, "weapon_flashbang")
  681.  
  682. give_item(id, "weapon_flashbang")
  683.  
  684. Vegsomenu(id);
  685.  
  686. }
  687.  
  688. case 5:
  689.  
  690. {
  691.  
  692. give_item(id, "item_thighpack")
  693.  
  694. Vegsomenu(id);
  695.  
  696. }
  697.  
  698. }
  699.  
  700. }
  701.  
  702. case 't':
  703.  
  704. {
  705.  
  706. switch( key )
  707.  
  708. {
  709.  
  710. case 1:
  711.  
  712. {
  713.  
  714. return PLUGIN_HANDLED;
  715.  
  716. }
  717.  
  718. case 2:
  719.  
  720. {
  721.  
  722. Cuccosmenu(id);
  723.  
  724. }
  725.  
  726. }
  727.  
  728. }
  729.  
  730. }
  731. return PLUGIN_CONTINUE;
  732. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2012.10.03. 20:06 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Én már válaszoltam a kérdésre....

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2012.10.03. 20:45 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "Fegyver menu"
  14.  
  15. #define VERSION "1.2"
  16.  
  17. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  18.  
  19.  
  20.  
  21. new gWP;
  22.  
  23.  
  24.  
  25. public plugin_init()
  26.  
  27. {
  28.  
  29. register_plugin("Fegyver menu" , "1.2" , "fear_ezmegmi")
  30.  
  31. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End");
  32.  
  33. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);
  34.  
  35. }
  36.  
  37. public korveg()
  38.  
  39. {
  40.  
  41. gWP = 0;
  42.  
  43. }
  44.  
  45. public Fegyvermenu(id)
  46.  
  47. {
  48.  
  49. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  50.  
  51. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  52.  
  53. {
  54.  
  55. strip_user_weapons(id);
  56.  
  57. give_item(id, "weapon_knife");
  58.  
  59. give_item(id, "weapon_glock18")
  60.  
  61. give_item(id,"ammo_9mm")
  62.  
  63. give_item(id,"ammo_9mm")
  64.  
  65. give_item(id,"ammo_9mm")
  66.  
  67. give_item(id,"ammo_9mm")
  68.  
  69. give_item(id,"ammo_9mm")
  70.  
  71. give_item(id,"ammo_9mm")
  72.  
  73. give_item(id, "weapon_c4")
  74.  
  75. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  76.  
  77. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  78.  
  79. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  80.  
  81. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  82.  
  83. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  84.  
  85. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  86.  
  87. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  88.  
  89. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  90.  
  91. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  92.  
  93. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  94.  
  95. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  96.  
  97. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  98.  
  99. menu_display(id, menu, 0);
  100.  
  101. }
  102.  
  103. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  104.  
  105. {
  106.  
  107. strip_user_weapons(id);
  108.  
  109. give_item(id, "weapon_knife");
  110.  
  111. give_item(id, "weapon_usp")
  112.  
  113. give_item(id,"ammo_45acp")
  114.  
  115. give_item(id,"ammo_45acp")
  116.  
  117. give_item(id,"ammo_45acp")
  118.  
  119. give_item(id,"ammo_45acp")
  120.  
  121. give_item(id,"ammo_45acp")
  122.  
  123. give_item(id,"ammo_45acp")
  124.  
  125. give_item(id,"ammo_45acp")
  126.  
  127. give_item(id,"ammo_45acp")
  128.  
  129. give_item(id,"ammo_45acp")
  130.  
  131. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  132.  
  133. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  134.  
  135. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  136.  
  137. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  138.  
  139. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  140.  
  141. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  142.  
  143. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  144.  
  145. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  146.  
  147. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  148.  
  149. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  150.  
  151. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  152.  
  153. menu_display(id, menu, 0);
  154.  
  155. }
  156.  
  157. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  158.  
  159. {
  160.  
  161. strip_user_weapons(id);
  162.  
  163. give_item(id, "weapon_knife");
  164.  
  165. give_item(id, "weapon_glock18")
  166.  
  167. give_item(id,"ammo_9mm")
  168.  
  169. give_item(id,"ammo_9mm")
  170.  
  171. give_item(id,"ammo_9mm")
  172.  
  173. give_item(id,"ammo_9mm")
  174.  
  175. give_item(id,"ammo_9mm")
  176.  
  177. give_item(id,"ammo_9mm")
  178.  
  179. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  180.  
  181. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  182.  
  183. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  184.  
  185. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  186.  
  187. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  188.  
  189. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  190.  
  191. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  192.  
  193. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  194.  
  195. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  196.  
  197. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  198.  
  199. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  200.  
  201. menu_display(id, menu, 0);
  202.  
  203. }
  204.  
  205. }
  206.  
  207. Deaglemenu(id)
  208.  
  209. {
  210.  
  211. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  212.  
  213. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  214.  
  215. {
  216.  
  217. strip_user_weapons(id);
  218.  
  219. give_item(id, "weapon_knife");
  220.  
  221. give_item(id, "weapon_deagle");
  222.  
  223. give_item(id,"ammo_50ae");
  224.  
  225. give_item(id,"ammo_50ae");
  226.  
  227. give_item(id,"ammo_50ae");
  228.  
  229. give_item(id,"ammo_50ae");
  230.  
  231. give_item(id,"ammo_50ae");
  232.  
  233. give_item(id, "weapon_c4")
  234.  
  235. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  236.  
  237. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!",
  238. "menu_handler");
  239.  
  240. menu_additem(menu, "\M4A1", "m1", 0);
  241.  
  242. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  243.  
  244. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  245.  
  246. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  247.  
  248. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  249.  
  250. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  251.  
  252. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  253.  
  254. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  255.  
  256. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  257.  
  258. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  259.  
  260. menu_display(id, menu, 0);
  261.  
  262. }
  263.  
  264. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  265.  
  266. {
  267.  
  268. strip_user_weapons(id);
  269.  
  270. give_item(id, "weapon_knife");
  271.  
  272. give_item(id, "weapon_deagle");
  273.  
  274. give_item(id,"ammo_50ae");
  275.  
  276. give_item(id,"ammo_50ae");
  277.  
  278. give_item(id,"ammo_50ae");
  279.  
  280. give_item(id,"ammo_50ae");
  281.  
  282. give_item(id,"ammo_50ae");
  283.  
  284. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  285.  
  286. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  287.  
  288. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  289.  
  290. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  291.  
  292. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  293.  
  294. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  295.  
  296. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  297.  
  298. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  299.  
  300. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  301.  
  302. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  303.  
  304. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  305.  
  306. menu_display(id, menu, 0);
  307.  
  308. }
  309.  
  310. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  311.  
  312. {
  313.  
  314. strip_user_weapons(id);
  315.  
  316. give_item(id, "weapon_knife");
  317.  
  318. give_item(id, "weapon_deagle");
  319.  
  320. give_item(id,"ammo_50ae");
  321.  
  322. give_item(id,"ammo_50ae");
  323.  
  324. give_item(id,"ammo_50ae");
  325.  
  326. give_item(id,"ammo_50ae");
  327.  
  328. give_item(id,"ammo_50ae");
  329.  
  330. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz fegyvert !!", "menu_handler");
  331.  
  332. menu_additem(menu, "\bM4A1", "m1", 0);
  333.  
  334. menu_additem(menu, "\bAK47", "m2", 0);
  335.  
  336. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[XM1014]", "m3", 0);
  337.  
  338. menu_additem(menu, "\bP90", "m4", 0);
  339.  
  340. menu_additem(menu, "\bAWP \r[Csak \y4 \rembernek!!]", "m5", 0);
  341.  
  342. menu_additem(menu, "\bShotgun \r[M3]", "m6", 0);
  343.  
  344. menu_additem(menu, "\bMAC-10", "m7", 0);
  345.  
  346. menu_additem(menu, "\bMP5", "m8", 0);
  347.  
  348. menu_additem(menu, "\bAug", "m9", 0);
  349.  
  350. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  351.  
  352. menu_display(id, menu, 0);
  353.  
  354. }
  355.  
  356. }
  357.  
  358. Cuccosmenu(id)
  359.  
  360. {
  361.  
  362. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  363.  
  364. if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  365.  
  366. {
  367.  
  368. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz Cuccost !!", "menu_handler")
  369.  
  370. menu_additem(menu, "\bDeagle", "s1", 0);
  371.  
  372. menu_additem(menu, "\b[Smoke] \rGránát", "s2", 0);
  373.  
  374. menu_additem(menu, "\b[He] \rGránát", "s3", 0);
  375.  
  376. menu_additem(menu, "\b[Flash] \rGránát", "s4", 0);
  377.  
  378. menu_additem(menu, "\bDefuse KIT", "s5", 0);
  379.  
  380. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  381.  
  382. menu_display(id, menu, 0);
  383.  
  384. }
  385.  
  386. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  387.  
  388. {
  389.  
  390. new menu = menu_create("\r[G]ara[G]e \yVálasz Cuccost !!", "menu_handler")
  391.  
  392. menu_additem(menu, "\bDeagle", "s1", 0);
  393.  
  394. menu_additem(menu, "\b[Smoke] \rGránát", "s2", 0);
  395.  
  396. menu_additem(menu, "\b[He] \rGránát", "s3", 0);
  397.  
  398. menu_additem(menu, "\b[Flash] \rGránát", "s4", 0);
  399.  
  400. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  401.  
  402. menu_display(id, menu, 0);
  403.  
  404. }
  405.  
  406. }
  407.  
  408. Vegsomenu(id)
  409.  
  410. {
  411.  
  412. new menu = menu_create("\y[\bBY: \w[G]ara[G]e Team \y]", "menu_handler")
  413.  
  414. menu_additem(menu, "\bBefejeztem a Vásárlást \r!!", "t1", 0);
  415.  
  416. menu_additem(menu, "\bVissza a cuccosokhoz \r!!", "t2", 0);
  417.  
  418. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  419.  
  420. menu_display(id, menu, 0);
  421.  
  422. }
  423.  
  424. public menu_handler(id, menu, item)
  425.  
  426. {
  427.  
  428. new data[6], szName[64];
  429.  
  430. new access, callback;
  431.  
  432. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  433.  
  434. new key = str_to_num(data[1]);
  435.  
  436. switch( data[0] )
  437.  
  438. {
  439.  
  440. case 'm':
  441.  
  442. {
  443.  
  444. switch( key )
  445.  
  446. {
  447.  
  448. case 1:
  449.  
  450. {
  451.  
  452. give_item(id, "weapon_m4a1");
  453.  
  454. give_item(id,"ammo_556nato");
  455.  
  456. give_item(id,"ammo_556nato");
  457.  
  458. give_item(id,"ammo_556nato");
  459.  
  460. give_item(id, "item_assaultsuit")
  461.  
  462. Cuccosmenu(id);
  463.  
  464. }
  465.  
  466. case 2:
  467.  
  468. {
  469.  
  470. give_item(id, "weapon_ak47");
  471.  
  472. give_item(id,"ammo_762nato");
  473.  
  474. give_item(id,"ammo_762nato");
  475.  
  476. give_item(id,"ammo_762nato");
  477.  
  478. give_item(id, "item_assaultsuit")
  479.  
  480. Cuccosmenu(id);
  481.  
  482. }
  483.  
  484. case 3:
  485.  
  486. {
  487.  
  488. give_item(id, "weapon_xm1014");
  489.  
  490. give_item(id,"ammo_buckshot");
  491.  
  492. give_item(id,"ammo_buckshot");
  493.  
  494. give_item(id,"ammo_buckshot");
  495.  
  496. give_item(id,"ammo_buckshot");
  497.  
  498. give_item(id,"ammo_buckshot");
  499.  
  500. give_item(id, "item_assaultsuit")
  501.  
  502. Cuccosmenu(id);
  503.  
  504. }
  505.  
  506. case 4:
  507.  
  508. {
  509.  
  510. give_item(id, "weapon_p90");
  511.  
  512. give_item(id,"ammo_57mm");
  513.  
  514. give_item(id,"ammo_57mm");
  515.  
  516. give_item(id, "item_assaultsuit")
  517.  
  518. Cuccosmenu(id);
  519.  
  520. }
  521.  
  522. case 5:
  523.  
  524. {
  525.  
  526. if(gWP < 4)
  527.  
  528. {
  529.  
  530. give_item(id, "weapon_awp");
  531.  
  532. give_item(id,"ammo_338magnum");
  533.  
  534. give_item(id,"ammo_338magnum");
  535.  
  536. give_item(id,"ammo_338magnum");
  537.  
  538. give_item(id, "item_assaultsuit")
  539.  
  540. gWP++
  541.  
  542. Cuccosmenu(id);
  543.  
  544. }
  545.  
  546. else
  547.  
  548. {
  549.  
  550. ColorChat(id, NORMAL, "^1[^4G^1]^4ara^1[^4G^1]^4e ^1Csak ^44 ^1ember használhatja az awp -t ^4!!");
  551.  
  552. Fegyvermenu(id);
  553.  
  554. }
  555.  
  556. }
  557.  
  558. case 6:
  559.  
  560. {
  561.  
  562. give_item(id, "weapon_m3");
  563.  
  564. give_item(id,"ammo_buckshot");
  565.  
  566. give_item(id,"ammo_buckshot");
  567.  
  568. give_item(id,"ammo_buckshot");
  569.  
  570. give_item(id,"ammo_buckshot");
  571.  
  572. give_item(id, "item_assaultsuit")
  573.  
  574. Cuccosmenu(id);
  575.  
  576. }
  577.  
  578. case 7:
  579.  
  580. {
  581.  
  582. give_item(id, "weapon_mac10");
  583.  
  584. give_item(id,"ammo_45acp");
  585.  
  586. give_item(id,"ammo_45acp");
  587.  
  588. give_item(id,"ammo_45acp");
  589.  
  590. give_item(id,"ammo_45acp");
  591.  
  592. give_item(id, "item_assaultsuit")
  593.  
  594. Cuccosmenu(id);
  595.  
  596. }
  597.  
  598. case 8:
  599.  
  600. {
  601.  
  602. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  603.  
  604. give_item(id,"ammo_9mm");
  605.  
  606. give_item(id,"ammo_9mm");
  607.  
  608. give_item(id,"ammo_9mm");
  609.  
  610. give_item(id,"ammo_9mm");
  611.  
  612. give_item(id, "item_assaultsuit")
  613.  
  614. Cuccosmenu(id);
  615.  
  616. }
  617.  
  618. case 9:
  619.  
  620. {
  621.  
  622. give_item(id, "weapon_aug");
  623.  
  624. give_item(id,"ammo_556nato");
  625.  
  626. give_item(id,"ammo_556nato");
  627.  
  628. give_item(id,"ammo_556nato");
  629.  
  630. give_item(id, "item_assaultsuit")
  631.  
  632. Cuccosmenu(id);
  633.  
  634. }
  635.  
  636. }
  637.  
  638. }
  639.  
  640. case 's':
  641.  
  642. {
  643.  
  644. switch( key )
  645.  
  646. {
  647.  
  648. case 1:
  649.  
  650. {
  651.  
  652. Deaglemenu(id)
  653.  
  654. }
  655.  
  656. case 2:
  657.  
  658. {
  659.  
  660. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  661.  
  662. Vegsomenu(id);
  663.  
  664. }
  665.  
  666. case 3:
  667.  
  668. {
  669.  
  670. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  671.  
  672. Vegsomenu(id);
  673.  
  674. }
  675.  
  676. case 4:
  677.  
  678. {
  679.  
  680. give_item(id, "weapon_flashbang")
  681.  
  682. give_item(id, "weapon_flashbang")
  683.  
  684. Vegsomenu(id);
  685.  
  686. }
  687.  
  688. case 5:
  689.  
  690. {
  691.  
  692. give_item(id, "item_thighpack")
  693.  
  694. Vegsomenu(id);
  695.  
  696. }
  697.  
  698. }
  699.  
  700. }
  701.  
  702. case 't':
  703.  
  704. {
  705.  
  706. switch( key )
  707.  
  708. {
  709.  
  710. case 1:
  711.  
  712. {
  713.  
  714. return PLUGIN_HANDLED;
  715.  
  716. }
  717.  
  718. case 2:
  719.  
  720. {
  721.  
  722. Cuccosmenu(id);
  723.  
  724. }
  725.  
  726. }
  727.  
  728. }
  729.  
  730. }
  731. return PLUGIN_CONTINUE;
  732. }


Még mindig ugyan az a hiba itt:
http://amx.freakz.ro/

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole