hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 18:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 452 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 452 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Runtime error...
HozzászólásElküldve: 2012.09.17. 18:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Hy.Valaki megnézhetné mivan ezzel,mert már idegesít,módosítgattam,de csak logol.Úgy kb 1 óránként 1 GB-s error logot nyom,ez az egyetlen plugin,és nincs több ötletem.Ez valami native error,akkor a móddal lehet valami?

Error:
Idézet:
L 09/17/2012 - 18:45:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_extra_jetpack_bazooka32.amxx")
L 09/17/2012 - 18:45:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_get_user_zombie")
L 09/17/2012 - 18:45:48: [AMXX] [0] 9042e2n3.sma.p::jp_forward (line 174)
L 09/17/2012 - 18:45:48: [AMXX] [1] 9042e2n3.sma.p::fm_startFrame (line 167)


SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <engine>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <zombieplague>
  7.  
  8. #define PLUGINNAME "Jetpack+Bazoka"
  9. #define VERSION "3.2"
  10. #define AUTHOR "B!gBud"
  11.  
  12. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_LEVEL_A
  13. #define VOTE_ACCESS ADMIN_CFG
  14.  
  15. #define TE_EXPLOSION 3
  16. #define TE_BEAMFOLLOW 22
  17. #define TE_BEAMCYLINDER 21
  18.  
  19. #define JETPACK_COST 25 // set how may ammopacks the Jatpack+Rocket cost
  20.  
  21. new ROCKET_MDL[64] = "models/rpgrocket.mdl"
  22. new ROCKET_SOUND[64] = "weapons/rocketfire1.wav"
  23. new getrocket[64] = "items/9mmclip2.wav"
  24.  
  25. new bool:fly[33] = false
  26. new bool:rocket[33] = false
  27. new bool:rksound[33] = false
  28. new bool:shot[33] = false
  29.  
  30. new Float:gltime = 0.0
  31. new Float:last_Rocket[33] = 0.0
  32. new Float:jp_cal[33] = 0.0
  33. new Float:jp_soun[33] = 0.0
  34. new flame, explosion, trail, white
  35. new g_flyEnergy[33], hasjet[33]
  36. new cvar_jetpack, cvar_jetpackSpeed, cvar_jetpackUpSpeed, cvar_jetpackAcrate ,cvar_RocketDelay, cvar_RocketSpeed, cvar_RocketDmg, cvar_Dmg_range, cvar_fly_max_engery, cvar_fly_engery, cvar_regain_energy, g_item_jetpack, cvar_cal_time, cvar_oneround
  37.  
  38.  
  39. public plugin_init() {
  40. register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR)
  41.  
  42. g_item_jetpack = zp_register_extra_item("Jetpack + Bazooka (halalig)", JETPACK_COST, ZP_TEAM_HUMAN)
  43. register_clcmd("drop","cmdDrop")
  44. register_clcmd("say /jphelp","cmdHelp",0,": Displays Jetpack help")
  45.  
  46. new ver[64]
  47. format(ver,63,"%s v%s",PLUGINNAME,VERSION)
  48. register_cvar("zp_jp_version",ver,FCVAR_SERVER)
  49.  
  50. cvar_jetpack = register_cvar("zp_jetpack", "2")
  51.  
  52. cvar_jetpackSpeed=register_cvar("zp_jp_forward_speed","300.0")
  53. cvar_jetpackUpSpeed=register_cvar("zp_jp_up_speed","35.0")
  54. cvar_jetpackAcrate=register_cvar("zp_jp_accelerate","100.0")
  55.  
  56. cvar_RocketDelay=register_cvar("zp_jp_rocket_delay","15.0")
  57. cvar_RocketSpeed=register_cvar("zp_jp_rocket_speed","1500")
  58. cvar_RocketDmg=register_cvar("zp_jp_rocket_damage","1500")
  59. cvar_Dmg_range=register_cvar("zp_jp_damage_radius","350")
  60.  
  61. cvar_fly_max_engery = register_cvar("zp_jp_max_engery", "100")
  62. cvar_fly_engery = register_cvar("zp_jp_engery", "10")
  63. cvar_regain_energy = register_cvar("zp_jp_regain_energy", "3")
  64. cvar_cal_time = register_cvar("zp_jp_energy_cal", "1.0")
  65. cvar_oneround = register_cvar("zp_jp_oneround", "0")
  66.  
  67.  
  68. register_event("CurWeapon", "check_models", "be")
  69. register_event("DeathMsg", "id_die", "a")
  70. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  71.  
  72. register_forward(FM_StartFrame, "fm_startFrame")
  73. register_forward(FM_EmitSound, "emitsound")
  74. }
  75.  
  76. public plugin_precache() {
  77. precache_model("models/p_egon.mdl")
  78. precache_model("models/v_egon.mdl")
  79. precache_model("models/w_egon.mdl")
  80. precache_sound("jetpack.wav")
  81. precache_sound("jp_blow.wav")
  82.  
  83. precache_model(ROCKET_MDL)
  84. precache_sound(ROCKET_SOUND)
  85. precache_sound(getrocket)
  86.  
  87. explosion = precache_model("sprites/zerogxplode.spr")
  88. trail = precache_model("sprites/smoke.spr")
  89. flame = precache_model("sprites/xfireball3.spr")
  90. white = precache_model("sprites/white.spr")
  91. }
  92.  
  93. public client_putinserver(id) {
  94. fly[id] = false
  95. rocket[id] = false
  96. hasjet[id] = 0
  97. g_flyEnergy[id] = 0
  98. }
  99.  
  100. public client_disconnect(id) {
  101. fly[id] = false
  102. rocket[id] = false
  103. hasjet[id] = 0
  104. g_flyEnergy[id] = 0
  105. }
  106.  
  107. public event_round_start()
  108. {
  109. remove_jetpacks();
  110. if (get_pcvar_num(cvar_oneround) == 1) {
  111. for (new id; id <= 32; id++) hasjet[id] = 0, g_flyEnergy[id] = 0, fly[id] = false;
  112. }
  113. }
  114.  
  115. public fm_startFrame(){
  116.  
  117. gltime = get_gametime()
  118. static id
  119. for (id = 1; id <= 32; id++)
  120. {
  121. jp_forward(id)
  122. }
  123. }
  124.  
  125. public jp_forward(id)
  126. {
  127.  
  128. if (!is_user_alive(id) && (zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)))
  129. return FMRES_IGNORED
  130.  
  131. if (!hasjet[id])
  132. return FMRES_IGNORED
  133.  
  134. if(jp_cal[id] < gltime){
  135. jp_energy(id); jp_cal[id] = gltime + get_pcvar_float(cvar_cal_time)
  136. }
  137.  
  138. check_rocket(id)
  139.  
  140. new clip,ammo
  141. new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  142. if (wpnid == CSW_KNIFE){
  143. if(get_pcvar_num(cvar_jetpack) == 1){
  144. if(!(pev(id, pev_flags)&FL_ONGROUND) && pev(id,pev_button)&IN_ATTACK){
  145. if((g_flyEnergy[id] > get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.3) && (g_flyEnergy[id] <= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery))){
  146. if(jp_soun[id] < gltime){
  147. emit_sound(id,CHAN_ITEM,"jetpack.wav",1.0,ATTN_NORM,1,PITCH_HIGH)
  148. jp_soun[id] = gltime + 1.0
  149. }
  150. }
  151. else if((g_flyEnergy[id] > 0) && (g_flyEnergy[id] < get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.3)){
  152. if(jp_soun[id] < gltime){
  153. emit_sound(id,CHAN_ITEM,"jp_blow.wav",1.0,ATTN_NORM,1,PITCH_HIGH)
  154. jp_soun[id] = gltime + 1.0
  155. }
  156. }
  157. }
  158. human_fly(id)
  159. attack(id)
  160. }
  161. if((pev(id,pev_button)&IN_ATTACK2)){
  162. attack2(id)
  163. }
  164. }
  165. if((get_pcvar_num(cvar_jetpack) == 2 && !(pev(id, pev_flags)&FL_ONGROUND)) && (pev(id,pev_button)&IN_JUMP && pev(id,pev_button)&IN_DUCK)){
  166. if((g_flyEnergy[id] > get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.3) && (g_flyEnergy[id] <= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery))){
  167. if(jp_soun[id] < gltime){
  168. emit_sound(id,CHAN_ITEM,"jetpack.wav",1.0,ATTN_NORM,1,PITCH_HIGH)
  169. jp_soun[id] = gltime + 1.0
  170. }
  171. }
  172. else if((g_flyEnergy[id] > 0) && (g_flyEnergy[id] < get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.3)){
  173. if(jp_soun[id] < gltime){
  174. emit_sound(id,CHAN_ITEM,"jp_blow.wav",1.0,ATTN_NORM,1,PITCH_HIGH)
  175. jp_soun[id] = gltime + 1.0
  176. }
  177. }
  178. human_fly(id)
  179. attack(id)
  180. }
  181. // Icon Show system
  182. /*if (!is_user_alive(id) && zp_get_user_zombie(id) && zp_get_user_nemesis(id) && zp_get_user_survivor(id))
  183. Icon_Energy({0, 255, 0}, 0, id);
  184. //Icon_Energy({128, 128, 0}, 0, id);
  185. //Icon_Energy({255, 255, 0}, 0, id);
  186.  
  187. }*/
  188. if((g_flyEnergy[id] >= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.8) && (g_flyEnergy[id] <= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery))){
  189. Icon_Energy({0, 255, 0}, 1, id); // Green
  190. }
  191. else if((g_flyEnergy[id] >= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.5) && (g_flyEnergy[id] < get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.8)){
  192. Icon_Energy({255, 255, 0}, 1, id); // yellow
  193. }
  194. else if((g_flyEnergy[id] >= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.3) && (g_flyEnergy[id] < get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.5)){
  195. Icon_Energy({255, 215, 0}, 2, id);
  196. }
  197. else if((g_flyEnergy[id] > 0) && (g_flyEnergy[id] < get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.3)){
  198. Icon_Energy({255, 0, 0}, 1, id);
  199. }
  200.  
  201. return FMRES_IGNORED
  202. }
  203.  
  204. public jp_energy(id) {
  205.  
  206. if (!(pev(id, pev_flags)&FL_ONGROUND) && pev(id,pev_button)&IN_ATTACK)
  207. {
  208. // Get our current velocity
  209. new clip,ammo
  210. new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  211. if (wpnid == CSW_KNIFE)
  212. {
  213. // flying
  214. if(g_flyEnergy[id] > get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.09)
  215. g_flyEnergy[id] = g_flyEnergy[id] - get_pcvar_num(cvar_fly_engery); // Increase distance counter
  216. }
  217. }
  218. else if ((get_pcvar_num(cvar_jetpack) == 2 && !(pev(id, pev_flags)&FL_ONGROUND)) && (pev(id,pev_button)&IN_JUMP && pev(id,pev_button)&IN_DUCK))
  219. {
  220. if(g_flyEnergy[id] > get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.09)
  221. g_flyEnergy[id] = g_flyEnergy[id] - get_pcvar_num(cvar_fly_engery); // Increase distance counter
  222. }
  223. // Walking/Runnig
  224. if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
  225. g_flyEnergy[id] = g_flyEnergy[id] + get_pcvar_num(cvar_regain_energy);// Decrease distance counter
  226. }
  227.  
  228. public attack(id) {
  229. //code snippa from TS_Jetpack 1.0 - Jetpack plugin for The Specialists.
  230. //http://forums.alliedmods.net/showthread.php?s=3ea22295e3e5a292fa82899676583326&t=55709&highlight=jetpack
  231. //By: Bad_Bud
  232. if(fly[id])
  233. {
  234. static Float:JetpackData[3]
  235. pev(id,pev_velocity,JetpackData)
  236.  
  237. new fOrigin[3],Float:Aim[3]
  238. VelocityByAim(id, 10, Aim)
  239. get_user_origin(id,fOrigin)
  240. fOrigin[0] -= floatround(Aim[0])
  241. fOrigin[1] -= floatround(Aim[1])
  242. fOrigin[2] -= floatround(Aim[2])
  243.  
  244.  
  245. if((pev(id,pev_button)&IN_FORWARD) && !(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND))
  246. {
  247.  
  248. message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY)
  249. write_byte(17)
  250. write_coord(fOrigin[0])
  251. write_coord(fOrigin[1])
  252. write_coord(fOrigin[2])
  253. write_short(flame)
  254. write_byte(10)
  255. write_byte(255)
  256. message_end()
  257.  
  258. static Float:Speed
  259. Speed=floatsqroot(JetpackData[0]*JetpackData[0]+JetpackData[1]*JetpackData[1])
  260.  
  261. if(Speed!=0.0)//Makes ids only lay down if their speed isn't 0; if they are thrusting forward.
  262. {
  263. set_pev(id,pev_gaitsequence,0)
  264. set_pev(id,pev_sequence,111)
  265. }
  266.  
  267. if(Speed<get_pcvar_float(cvar_jetpackSpeed))
  268. Speed+=get_pcvar_float(cvar_jetpackAcrate)
  269.  
  270. static Float:JetpackData2[3]
  271. pev(id,pev_angles,JetpackData2)
  272. JetpackData2[2]=0.0//Remove the Z value/
  273.  
  274. angle_vector(JetpackData2,ANGLEVECTOR_FORWARD,JetpackData2)
  275. JetpackData2[0]*=Speed
  276. JetpackData2[1]*=Speed
  277.  
  278. JetpackData[0]=JetpackData2[0]
  279. JetpackData[1]=JetpackData2[1]
  280. }
  281.  
  282. if(JetpackData[2]<get_pcvar_float(cvar_jetpackSpeed)&&JetpackData[2]>0.0)//Jetpacks get more power on the way down -- it helps landing.
  283. JetpackData[2]+=get_pcvar_float(cvar_jetpackUpSpeed)
  284. else if(JetpackData[2]<0.0)
  285. JetpackData[2]+=(get_pcvar_float(cvar_jetpackUpSpeed)*1.15)
  286.  
  287. set_pev(id,pev_velocity,JetpackData)
  288. }
  289. }
  290.  
  291. public attack2(id) {
  292.  
  293. if (rocket[id])
  294. {
  295.  
  296. new rocket = create_entity("info_target")
  297. if(rocket == 0) return PLUGIN_CONTINUE
  298.  
  299. entity_set_string(rocket, EV_SZ_classname, "zp_jp_rocket")
  300. entity_set_model(rocket, ROCKET_MDL)
  301.  
  302. entity_set_size(rocket, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, Float:{0.0, 0.0, 0.0})
  303. entity_set_int(rocket, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY)
  304. entity_set_int(rocket, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  305.  
  306. new Float:vSrc[3]
  307. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, vSrc)
  308.  
  309. new Float:Aim[3],Float:origin[3]
  310. VelocityByAim(id, 64, Aim)
  311. entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)
  312.  
  313. vSrc[0] += Aim[0]
  314. vSrc[1] += Aim[1]
  315. entity_set_origin(rocket, vSrc)
  316.  
  317. new Float:velocity[3], Float:angles[3]
  318. VelocityByAim(id, get_pcvar_num(cvar_RocketSpeed), velocity)
  319.  
  320. entity_set_vector(rocket, EV_VEC_velocity, velocity)
  321. vector_to_angle(velocity, angles)
  322. entity_set_vector(rocket, EV_VEC_angles, angles)
  323. entity_set_edict(rocket,EV_ENT_owner,id)
  324. entity_set_float(rocket, EV_FL_takedamage, 1.0)
  325.  
  326. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  327. write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
  328. write_short(rocket)
  329. write_short(trail)
  330. write_byte(25)
  331. write_byte(5)
  332. write_byte(224)
  333. write_byte(224)
  334. write_byte(255)
  335. write_byte(255)
  336. message_end()
  337.  
  338. emit_sound(rocket, CHAN_WEAPON, ROCKET_SOUND, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  339.  
  340. shot[id] = true
  341. last_Rocket[id] = gltime + get_pcvar_num(cvar_RocketDelay)
  342. }
  343. return PLUGIN_CONTINUE
  344. }
  345.  
  346. public check_models(id) {
  347.  
  348. if (zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
  349. return FMRES_IGNORED
  350.  
  351. if(hasjet[id]) {
  352. new clip,ammo
  353. new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  354.  
  355. if ( wpnid == CSW_KNIFE ) {
  356. switchmodel(id)
  357. }
  358. return PLUGIN_CONTINUE
  359. }
  360. return PLUGIN_CONTINUE
  361. }
  362.  
  363. public switchmodel(id) {
  364. entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,"models/v_egon.mdl")
  365. entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,"models/p_egon.mdl")
  366. }
  367.  
  368. public remove_jetpacks() {
  369. new nextitem = find_ent_by_class(-1,"zp_jp_jetpack")
  370. while(nextitem) {
  371. remove_entity(nextitem)
  372. nextitem = find_ent_by_class(-1,"zp_jp_jetpack")
  373. }
  374. return PLUGIN_CONTINUE
  375. }
  376.  
  377. public emitsound(entity, channel, const sample[]) {
  378. if(is_user_alive(entity)) {
  379. new clip,ammo
  380. new weapon = get_user_weapon(entity,clip,ammo)
  381.  
  382. if(hasjet[entity] && weapon == CSW_KNIFE) {
  383. if(equal(sample,"weapons/knife_slash1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  384. if(equal(sample,"weapons/knife_slash2.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  385.  
  386. if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  387. if(equal(sample,"weapons/knife_hitwall1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  388.  
  389. if(equal(sample,"weapons/knife_hit1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  390. if(equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  391. if(equal(sample,"weapons/knife_hit3.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  392. if(equal(sample,"weapons/knife_hit4.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  393.  
  394. if(equal(sample,"weapons/knife_stab.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  395. }
  396. }
  397. return FMRES_IGNORED
  398. }
  399.  
  400. public Icon_Show(icon[], color[3], mode, id) {
  401.  
  402. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("StatusIcon"), {0,0,0}, id);
  403. write_byte(mode); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
  404. write_string(icon); // sprite name
  405. write_byte(color[0]); // red
  406. write_byte(color[1]); // green
  407. write_byte(color[2]); // blue
  408. message_end();
  409.  
  410. }
  411.  
  412. public Icon_Energy(color[3], mode, id) {
  413.  
  414. Icon_Show("item_longjump", color, mode, id)
  415. }
  416.  
  417. public human_fly(id) {
  418.  
  419. if (g_flyEnergy[id] <= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.1)
  420. {
  421. jp_off(id);
  422. }
  423. if (g_flyEnergy[id] > get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.1)
  424. {
  425. jp_on(id);
  426. }
  427. }
  428.  
  429. public jp_on(id) {
  430.  
  431. fly[id] = true
  432.  
  433. }
  434.  
  435. public jp_off(id) {
  436.  
  437. fly[id] = false
  438.  
  439. }
  440.  
  441. public check_rocket(id) {
  442.  
  443. if (last_Rocket[id] > gltime)
  444. {
  445. rk_forbidden(id)
  446. rksound[id] = true
  447. }
  448. else
  449. {
  450.  
  451. if (shot[id])
  452. {
  453. rksound[id] = false
  454. shot[id] = false
  455. }
  456. rk_sound(id)
  457. rk_allow(id)
  458. }
  459.  
  460. }
  461.  
  462. public rk_allow(id) {
  463.  
  464. rocket[id] = true
  465. }
  466.  
  467. public rk_forbidden(id) {
  468.  
  469. rocket[id] = false
  470.  
  471. }
  472.  
  473. public rk_sound(id) {
  474.  
  475. if (!rksound[id])
  476. {
  477. engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_WEAPON, getrocket, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  478. client_print(id, print_center, "*Raketaveto Ujratoltve*")
  479. rksound[id] = true
  480. }
  481. else if (rksound[id])
  482. {
  483.  
  484. }
  485.  
  486. }
  487.  
  488. public cmdHelp(id) {
  489.  
  490. new g_max = get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)
  491. new g_lost = get_pcvar_num(cvar_fly_engery)
  492. new g_back = get_pcvar_num(cvar_regain_energy)
  493. new g_dmg = get_pcvar_num(cvar_RocketDmg)
  494. new g_delay = get_pcvar_num(cvar_RocketDelay)
  495.  
  496. new jpmotd[2048], title[64], dpos = 0
  497. format(title,63,"[ZP] %s ver.%s",PLUGINNAME,VERSION)
  498.  
  499.  
  500. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"<html><head><style type=^"text/css^">pre{color:#FF0505;}body{background:#000000;margin-left:16px;margin-top:1px;}</style></head><pre><body>")
  501. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"<b>%s</b>^n^n",title)
  502.  
  503. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"Hogyan hasznaljuk:^n")
  504. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"=============^n^n")
  505. if(get_pcvar_num(cvar_jetpack) == 1) {
  506. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"- Valts kersre a loveshez! Es jobb klick^n")
  507. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"^n")
  508. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"- Bazooka hasznalata Job klick!^n^n")
  509. }
  510. else if(get_pcvar_num(cvar_jetpack) == 2){
  511. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"- A repuleshez nyomd a ctrl+spacet egybe!")
  512. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"^n")
  513. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"A raketa kiloveseert nyomd a Job kiclket^n^n")
  514. }
  515. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"INFO's^n")
  516. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"Max energia : <b>%i Units</b>^n^n", g_max)
  517. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"Jatpack repulesi sebessege %i 1masodperc. to work^n", g_lost)
  518. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"Energia ujratoltese %i . (when you are on the ground)^n^n", g_back)
  519. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"Raketa sebzese: <b>%i dmg</b>^n",g_dmg)
  520. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"New Rocket comes ervry <b>%i Sec.</b>^n^n", g_delay )
  521. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"-Hasznald egessegel!!^n")
  522.  
  523.  
  524. show_motd(id,jpmotd,title)
  525. }
  526.  
  527. public id_die() {
  528.  
  529. new id = read_data(2)
  530. if(hasjet[id]) {
  531. drop_jetpack(id)
  532. hasjet[id] = 0
  533. rocket[id] = false
  534. g_flyEnergy[id] = 0
  535. }
  536.  
  537. return PLUGIN_CONTINUE
  538. }
  539.  
  540. public cmdDrop(id) {
  541.  
  542. if(hasjet[id]) {
  543. new clip,ammo
  544. new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  545. if(weapon == CSW_KNIFE) {
  546. drop_jetpack(id)
  547. if(!zp_get_user_zombie(id)){
  548. entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,"models/v_knife.mdl")
  549. entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,"models/p_knife.mdl")
  550. }
  551. return PLUGIN_HANDLED
  552. }
  553. }
  554. return PLUGIN_CONTINUE
  555. }
  556.  
  557. public drop_jetpack(id) {
  558. if(hasjet[id]) {
  559. new Float:Aim[3],Float:origin[3]
  560. VelocityByAim(id, 64, Aim)
  561. entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)
  562.  
  563. origin[0] += Aim[0]
  564. origin[1] += Aim[1]
  565.  
  566. new jetpack = create_entity("info_target")
  567. entity_set_string(jetpack,EV_SZ_classname,"zp_jp_jetpack")
  568. entity_set_model(jetpack,"models/w_egon.mdl")
  569.  
  570. entity_set_size(jetpack,Float:{-16.0,-16.0,-16.0},Float:{16.0,16.0,16.0})
  571. entity_set_int(jetpack,EV_INT_solid,1)
  572.  
  573. entity_set_int(jetpack,EV_INT_movetype,6)
  574.  
  575. entity_set_vector(jetpack,EV_VEC_origin,origin)
  576.  
  577. Icon_Energy({255, 255, 0}, 0, id)
  578. Icon_Energy({128, 128, 0}, 0, id )
  579. Icon_Energy({0, 255, 0}, 0, id)
  580.  
  581. hasjet[id] = 0
  582. rocket[id] = false
  583. }
  584. }
  585.  
  586. public pfn_touch(ptr, ptd) {
  587. if(is_valid_ent(ptr)) {
  588. new classname[32]
  589. entity_get_string(ptr,EV_SZ_classname,classname,31)
  590.  
  591. if(equal(classname, "zp_jp_jetpack")) {
  592. if(is_valid_ent(ptd)) {
  593. new id = ptd
  594. if(id > 0 && id < 34) {
  595. if(!hasjet[id] && !zp_get_user_zombie(id) && is_user_alive(id)) {
  596.  
  597. hasjet[id] = 1
  598. g_flyEnergy[id] = get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)
  599. rocket[id] = true
  600. client_cmd(id,"spk items/gunpickup2.wav")
  601. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  602. switchmodel(id)
  603. remove_entity(ptr)
  604. }
  605. }
  606. }
  607. }else if(equal(classname, "zp_jp_rocket")) {
  608. new Float:fOrigin[3]
  609. new iOrigin[3]
  610. entity_get_vector(ptr, EV_VEC_origin, fOrigin)
  611. FVecIVec(fOrigin,iOrigin)
  612. jp_radius_damage(ptr)
  613.  
  614. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,iOrigin)
  615. write_byte(TE_EXPLOSION)
  616. write_coord(iOrigin[0])
  617. write_coord(iOrigin[1])
  618. write_coord(iOrigin[2])
  619. write_short(explosion)
  620. write_byte(30)
  621. write_byte(15)
  622. write_byte(0)
  623. message_end()
  624.  
  625. message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY,iOrigin)
  626. write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
  627. write_coord(iOrigin[0])
  628. write_coord(iOrigin[1])
  629. write_coord(iOrigin[2])
  630. write_coord(iOrigin[0])
  631. write_coord(iOrigin[1])
  632. write_coord(iOrigin[2]+200)
  633. write_short(white)
  634. write_byte(0)
  635. write_byte(1)
  636. write_byte(6)
  637. write_byte(8)
  638. write_byte(1)
  639. write_byte(255)
  640. write_byte(255)
  641. write_byte(192)
  642. write_byte(128)
  643. write_byte(5)
  644. message_end()
  645.  
  646. if(is_valid_ent(ptd)) {
  647. new classname2[32]
  648. entity_get_string(ptd,EV_SZ_classname,classname2,31)
  649.  
  650. if(equal(classname2,"func_breakable"))
  651. force_use(ptr,ptd)
  652. }
  653.  
  654. remove_entity(ptr)
  655. }
  656. }
  657. return PLUGIN_CONTINUE
  658. }
  659.  
  660. public zp_user_infected_pre(id, infector){
  661.  
  662. Icon_Energy({0, 255, 0}, 0, id);
  663. cmdDrop(id);
  664. hasjet[id] = 0;
  665. g_flyEnergy[id] = 0;
  666. rocket[id] = false;
  667. }
  668.  
  669. public zp_extra_item_selected(id, itemid){
  670.  
  671.  
  672. new clip,ammo
  673. new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  674.  
  675. if (itemid == g_item_jetpack)
  676. {
  677. hasjet[id] = 1
  678. g_flyEnergy[id] = get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)
  679. rocket[id] = true
  680. client_cmd(id,"spk items/gunpickup2.wav")
  681. if(weapon == CSW_KNIFE){
  682. switchmodel(id)
  683. }
  684. else
  685. {
  686. engclient_cmd(id,"weapon_knife"),switchmodel(id)
  687. }
  688. }
  689. }
  690.  
  691. stock jp_radius_damage(entity) {
  692. new id = entity_get_edict(entity,EV_ENT_owner)
  693. for(new i = 1; i < 33; i++) {
  694. if(is_user_alive(i)) {
  695. new dist = floatround(entity_range(entity,i))
  696.  
  697. if(dist <= get_pcvar_num(cvar_Dmg_range)) {
  698. new hp = get_user_health(i)
  699. new Float:damage = get_pcvar_float(cvar_RocketDmg)-(get_pcvar_float(cvar_RocketDmg)/get_pcvar_float(cvar_Dmg_range))*float(dist)
  700.  
  701. new Origin[3]
  702. get_user_origin(i,Origin)
  703.  
  704. if(zp_get_user_zombie(id) != zp_get_user_zombie(i)) {
  705. if(hp > damage)
  706. jp_take_damage(i,floatround(damage),Origin,DMG_BLAST)
  707. else
  708. log_kill(id,i,"Jetpack Rocket",0)
  709. }
  710. }
  711. }
  712. }
  713. }
  714.  
  715. stock log_kill(killer, victim, weapon[], headshot)
  716. {
  717. // code from MeRcyLeZZ
  718. set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"), BLOCK_SET)
  719. ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, killer, 2) // set last param to 2 if you want victim to gib
  720. set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"), BLOCK_NOT)
  721.  
  722.  
  723. message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("DeathMsg"))
  724. write_byte(killer)
  725. write_byte(victim)
  726. write_byte(headshot)
  727. write_string(weapon)
  728. message_end()
  729. //
  730.  
  731. if(get_user_team(killer)!=get_user_team(victim))
  732. set_user_frags(killer,get_user_frags(killer) +1)
  733. if(get_user_team(killer)==get_user_team(victim))
  734. set_user_frags(killer,get_user_frags(killer) -1)
  735.  
  736. new kname[32], vname[32], kauthid[32], vauthid[32], kteam[10], vteam[10]
  737.  
  738. get_user_name(killer, kname, 31)
  739. get_user_team(killer, kteam, 9)
  740. get_user_authid(killer, kauthid, 31)
  741.  
  742. get_user_name(victim, vname, 31)
  743. get_user_team(victim, vteam, 9)
  744. get_user_authid(victim, vauthid, 31)
  745.  
  746. log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
  747. kname, get_user_userid(killer), kauthid, kteam,
  748. vname, get_user_userid(victim), vauthid, vteam, weapon)
  749.  
  750. return PLUGIN_CONTINUE;
  751. }
  752.  
  753. stock jp_take_damage(victim,damage,origin[3],bit) {
  754. message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Damage"),{0,0,0},victim)
  755. write_byte(21)
  756. write_byte(20)
  757. write_long(bit)
  758. write_coord(origin[0])
  759. write_coord(origin[1])
  760. write_coord(origin[2])
  761. message_end()
  762.  
  763. set_user_health(victim,get_user_health(victim)-damage)
  764. }
  765.  
  766. public client_PreThink(id)
  767. {
  768. if(zp_get_user_survivor(id) && hasjet[id])
  769. fly[id] = false
  770. rocket[id] = false
  771. hasjet[id] = 0
  772. g_flyEnergy[id] = 0
  773. return PLUGIN_HANDLED;
  774. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Runtime error...
HozzászólásElküldve: 2012.09.18. 14:14 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
A hibásnak vélt sorokban nincs zp_get_user_zombie natív fgv. Módosítottad? Ha igen, akkor a módosított kódot küld el.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Runtime error...
HozzászólásElküldve: 2012.09.18. 14:17 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ez a módosított,azelőtt is dobta a logokat.Tegnap este töröltem,ma hazajöttem két 2 GB-s error logot kellett töröljek...Folyamatosan nyomja még ha nem is használja senki a JP-t.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Runtime error...
HozzászólásElküldve: 2012.09.20. 13:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Megoldva :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Runtime error...
HozzászólásElküldve: 2012.10.09. 17:12 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Valaki tudná nekem javítani? (nekem is ez a baj, fontos.)

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Runtime error...
HozzászólásElküldve: 2012.10.10. 12:31 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Na valakinek van kedve? (vagy mindenki lusta?)

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Runtime error...
HozzászólásElküldve: 2012.10.10. 14:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Norbee van az oldalon jetpack ami müködik, csak keresni kell!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Runtime error...
HozzászólásElküldve: 2012.10.10. 15:11 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Én raktam fel... Amugy meg az van fent, amugy más hiba volt még zpbe csak más zp4.3-at raktam fel és erre logol nekem is :(

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 153 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole