hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 17:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 447 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 445 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.10.16. 15:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv!

Erre a hiba üzenetre van megoldás, és ha igen, mi lenne az?
FATAL ERROR (shutting down): Too many resources on server.
/servers/scripts/cs16_run: line 20: /servers/scripts/crashlogger/crash.log: Permission denied

Sok CSO-s fegyver van benne, hallottam vmi unprecacheről, valaki tudna segíteni?

Kösz előre is!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.19. 16:45 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Úgylátom van return értéke!


Kód:
int __cdecl SV_CreateResourceList()
{
  int v0; // edi@3
  int v1; // ebx@5
  int v2; // edi@11
  int v3; // eax@12
  int v4; // ebx@13
  int v5; // ebx@17
  int v6; // edi@24
  int v7; // ebx@26
  int result; // eax@29
  int v9; // ebx@31
  int v10; // edi@31
  char *v11; // edi@35
  int v12; // ebx@36
  const char *v13; // [sp+20h] [bp-28h]@30
  int v14; // [sp+24h] [bp-24h]@36
  const char *v15; // [sp+28h] [bp-20h]@36
  char v16; // [sp+2Fh] [bp-19h]@26
  int v17; // [sp+30h] [bp-18h]@26
  const char *v18; // [sp+34h] [bp-14h]@13
  int v19; // [sp+38h] [bp-10h]@5
  signed int v20; // [sp+3Ch] [bp-Ch]@1
  signed int i; // [sp+3Ch] [bp-Ch]@8
  signed int v22; // [sp+3Ch] [bp-Ch]@21
  int v23; // [sp+3Ch] [bp-Ch]@29
  signed int v24; // [sp+3Ch] [bp-Ch]@34
  signed int v25; // [sp+40h] [bp-8h]@1
  int *v26; // [sp+44h] [bp-4h]@1
  char *v27; // [sp+44h] [bp-4h]@8
  int *v28; // [sp+44h] [bp-4h]@21

  v25 = 0;
  *(_DWORD *)&sv[174400] = 0;
  v26 = (int *)&sv[209744];
  v20 = 1;
  if ( *(_DWORD *)&sv[209744] )
  {
    do
    {
      if ( *(_DWORD *)&svs[8] > 1 )
        v0 = FS_FileSize(*v26);
      else
        v0 = 0;
      v19 = *v26;
      v1 = 136 * *(_DWORD *)&sv[174400];
      if ( *(_DWORD *)&sv[174400] > 1279 )
        Sys_Error("Too many resources on server.");
      ++*(_DWORD *)&sv[174400];
      *(_DWORD *)&sv[v1 + 384] = 4;
      Q_strncpy(&sv[v1 + 320], (const char *)v19, 0x3Fu);
      sv[v1 + 383] = 0;
      *(_DWORD *)&sv[v1 + 392] = v0;
      sv[v1 + 396] = 1;
      *(_DWORD *)&sv[v1 + 388] = v20;
      ++v26;
      ++v20;
    }
    while ( *v26 );
  }
  v27 = &sv[205644];
  for ( i = 1; *(_DWORD *)v27; ++i )
  {
    if ( **(_BYTE **)v27 == 33 )
    {
      if ( !v25 )
      {
        v25 = 1;
        v5 = 136 * *(_DWORD *)&sv[174400];
        if ( *(_DWORD *)&sv[174400] > 1279 )
          Sys_Error("Too many resources on server.");
        ++*(_DWORD *)&sv[174400];
        *(_DWORD *)&sv[v5 + 384] = 0;
        Q_strncpy(&sv[v5 + 320], "!", 0x3Fu);
        sv[v5 + 383] = 0;
        *(_DWORD *)&sv[v5 + 392] = 0;
        sv[v5 + 396] = 1;
        *(_DWORD *)&sv[v5 + 388] = i;
      }
    }
    else
    {
      if ( *(_DWORD *)&svs[8] > 1 )
      {
        v3 = (int)va("sound/%s", *(_DWORD *)v27);
        v2 = FS_FileSize(v3);
      }
      else
      {
        v2 = 0;
      }
      v18 = *(const char **)v27;
      v4 = 136 * *(_DWORD *)&sv[174400];
      if ( *(_DWORD *)&sv[174400] > 1279 )
        Sys_Error("Too many resources on server.");
      ++*(_DWORD *)&sv[174400];
      *(_DWORD *)&sv[v4 + 384] = 0;
      Q_strncpy(&sv[v4 + 320], v18, 0x3Fu);
      sv[v4 + 383] = 0;
      *(_DWORD *)&sv[v4 + 392] = v2;
      sv[v4 + 396] = 0;
      *(_DWORD *)&sv[v4 + 388] = i;
    }
    v27 += 4;
  }
  v28 = (int *)&sv[196940];
  v22 = 1;
  if ( *(_DWORD *)&sv[196940] )
  {
    do
    {
      if ( *(_DWORD *)&svs[8] > 1 && *(_BYTE *)*v28 != 42 )
        v6 = FS_FileSize(*v28);
      else
        v6 = 0;
      v17 = *v28;
      v16 = sv[v22 + 201032];
      v7 = 136 * *(_DWORD *)&sv[174400];
      if ( *(_DWORD *)&sv[174400] > 1279 )
        Sys_Error("Too many resources on server.");
      ++*(_DWORD *)&sv[174400];
      *(_DWORD *)&sv[v7 + 384] = 2;
      Q_strncpy(&sv[v7 + 320], (const char *)v17, 0x3Fu);
      sv[v7 + 383] = 0;
      *(_DWORD *)&sv[v7 + 392] = v6;
      sv[v7 + 396] = v16;
      *(_DWORD *)&sv[v7 + 388] = v22;
      ++v28;
      ++v22;
    }
    while ( *v28 );
  }
  v23 = 0;
  result = 0;
  if ( sv_decalnamecount > 0 )
  {
    v13 = sv_decalnames;
    do
    {
      v10 = Draw_DecalSize(v23);
      v9 = 136 * *(_DWORD *)&sv[174400];
      if ( *(_DWORD *)&sv[174400] > 1279 )
        Sys_Error("Too many resources on server.");
      ++*(_DWORD *)&sv[174400];
      *(_DWORD *)&sv[v9 + 384] = 3;
      result = (int)Q_strncpy(&sv[v9 + 320], v13, 0x3Fu);
      sv[v9 + 383] = 0;
      *(_DWORD *)&sv[v9 + 392] = v10;
      sv[v9 + 396] = 0;
      *(_DWORD *)&sv[v9 + 388] = v23;
      v13 += 17;
      ++v23;
    }
    while ( v23 < sv_decalnamecount );
  }
  v24 = 1;
  if ( *(_DWORD *)&sv[201572] )
  {
    v11 = &sv[201572];
    do
    {
      v15 = (const char *)*((_DWORD *)v11 - 2);
      v14 = *((_DWORD *)v11 - 1);
      v12 = 136 * *(_DWORD *)&sv[174400];
      if ( *(_DWORD *)&sv[174400] > 1279 )
        Sys_Error("Too many resources on server.");
      ++*(_DWORD *)&sv[174400];
      *(_DWORD *)&sv[v12 + 384] = 5;
      Q_strncpy(&sv[v12 + 320], v15, 0x3Fu);
      sv[v12 + 383] = 0;
      *(_DWORD *)&sv[v12 + 392] = v14;
      sv[v12 + 396] = 1;
      *(_DWORD *)&sv[v12 + 388] = v24;
      v11 += 16;
      result = v24 + 1;
      v24 = result;
    }
    while ( result <= 255 && *(_DWORD *)v11 );
  }
  return result;
}


Próbáld meg hookolni és kicsi értéket adni neki, mindenféle képpen pret hookolj és supercedevel térj vissza, egy próbát megér!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.19. 16:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
-.-"

Akk lehet átírni ezt a limitet mondjuk orpheu-val?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.19. 16:50 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Rage inkább, orpheu nem erre való, de lehet azzal is próbálkozni

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.19. 17:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Ezeket tudod, persze megírni már nem tudod... hát köszi!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.19. 17:28 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Jó, próbálkozz orpheuval!

Csinálsz egy pre hookot erre a függvényre mint mondtam és ki íratod a return értékét, s ha a szám egyezik azzal hogy beírod konzolba hogy entities és a két szám egyezik akkor örülhetsz, ha nem akkor nem!


Signature-t ne felejtsd el, argument és indentities nincs, return részt meg tedd intre, bocsi nem fogom helyetted megrágni a kaját, innentől boldogulnod kell!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.19. 18:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Bence98007 írta:
Ezeket tudod, persze megírni már nem tudod... hát köszi!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.19. 18:14 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ha úgy érzed jól van, ahogy gondolod:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.19. 18:20 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Már megírtam orpheuvel
naon komoly több mint 2000 mdlt meg soundot engedélyez! Kösz a helpet kiki!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.19. 18:21 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Érdekes, nem is mondtam return értéket hogyan lehet felül csapatni:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 139 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole