hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Hud szinezés ( random )
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=6335
Oldal: 1 / 1

Szerző:  ChaspeR [ 2012.10.18. 18:46 ]
Hozzászólás témája:  Hud szinezés ( random )

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "VirTuaL ~`"
 
 
public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_logevent("rstart", 2, "1=Round_Start")
}
public rstart()
{
    new iPlayers[32], iNum
    get_players(iPlayers, iNum)
    for(new i;i < iNum; i++)
    {
        set_task(0.2, "infohud", iPlayers[i], _, _, "b")
    }
}
 
public infohud(id)
{
   new time[32], text[158]
 
   get_time("%H:%M:%S", time, sizeof(time) -1)
 
   formatex(text, sizeof(text) -1, "' JatekCentrum -  |  Only Dust2  | ^nPontos Ido: %s", time,)
 
   set_hudmessage(212, 255, 255, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
   show_hudmessage(id, text)
}
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1048{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



random szineket szeretnék neki , és 2 warningbe ütköztem :D

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

asd-vagyok.sma(33) : error 029: invalid expression, assumed zero
asd-vagyok.sma(33 -- 35) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"

2 Errors.
Compile failed!


valaki javítsa ki legyenszíves !!!

Thnyou!;)

Szerző:  small [ 2012.10.18. 19:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud szinezés ( random )

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "VirTuaL ~`"
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_logevent("rstart", 2, "1=Round_Start")
  14. }
  15. public rstart()
  16. {
  17. new iPlayers[32], iNum
  18. get_players(iPlayers, iNum)
  19. for(new i;i < iNum; i++)
  20. {
  21. set_task(0.2, "infohud", iPlayers[i], _, _, "b")
  22. }
  23. }
  24.  
  25. public infohud(id)
  26. {
  27. new time[32], text[158]
  28.  
  29. get_time("%H:%M:%S", time, sizeof(time) -1)
  30.  
  31. formatex(text, sizeof(text) -1, "' JatekCentrum - | Only Dust2 | ^nPontos Ido: %s", time)
  32.  
  33. new r = random(256)
  34. new g = random(256)
  35. new b = random(256)
  36.  
  37. set_hudmessage(r, g, b, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
  38. show_hudmessage(id, text)
  39. }

Szerző:  ChaspeR [ 2012.10.18. 19:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud szinezés ( random )

jólesz , csak kicsit gyorsan váltakozik lehetne rajta álitani mondjuk fél percenként 1 szin legyen ?:)

Szerző:  small [ 2012.10.18. 20:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud szinezés ( random )

Kód:
set_hudmessage(r, g, b, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 12.0)


---->

Kód:
set_hudmessage(r, g, b, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 30.0)

Szerző:  HunGamer [ 2012.10.18. 20:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud szinezés ( random )

small írta:
Kód:
set_hudmessage(r, g, b, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 12.0)


---->

Kód:
set_hudmessage(r, g, b, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 30.0)

+ a set_task idejét is át kell írnod.

Szerző:  ChaspeR [ 2012.10.20. 17:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud szinezés ( random )

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <printcolor>
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "VirTuaL ~`"
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_logevent("rstart", 2, "1=Round_Start")
  16. }
  17. public rstart()
  18. {
  19. new iPlayers[32], iNum
  20. get_players(iPlayers, iNum)
  21. for(new i;i < iNum; i++)
  22. {
  23. set_task(0.20, "infohud", iPlayers[i], _, _, "b")
  24. }
  25. }
  26.  
  27. public infohud(id)
  28. {
  29. new time[32], text[158]
  30.  
  31. get_time("%H:%M:%S", time, sizeof(time) -1)
  32.  
  33. formatex(text, sizeof(text) -1, "' ArénaCity - | ^.Sniper.^ | ^nPontos Idő: %s", time)
  34.  
  35. new r = random(256)
  36. new g = random(256)
  37. new b = random(256)
  38.  
  39. set_hudmessage(r, g, b, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 20.0)
  40. show_hudmessage(id, text)
  41. }
  42. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  43. {
  44. new count = 1, players[32]
  45. static msg[191]
  46. vformat(msg, 190, input, 3)
  47.  
  48. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  49. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  50. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  51. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  52. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  53. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  54. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  55. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  56. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  57. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  58. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  59. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  60. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  61. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  62. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  63. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  64. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  65. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  66. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  67. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  68. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  69.  
  70. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  71. {
  72. for (new i = 0; i < count; i++)
  73. {
  74. if (is_user_connected(players[i]))
  75. {
  76. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  77. write_byte(players[i])
  78. write_string(msg)
  79. message_end()
  80. }
  81. }
  82. }
  83. return PLUGIN_HANDLED
  84. }


Valamiért nem akarja leforditani... :S valaki tudja a hiba irja már be még legyenszives hogy a következő pályát is irja.!

Szerző:  kiki [ 2012.10.20. 19:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud szinezés ( random )

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "VirTuaL ~`"
  8.  
  9. public plugin_init()
  10. {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. register_logevent("rstart", 2, "1=Round_Start")
  13. }
  14. public rstart()
  15. {
  16. new iPlayers[32], iNum
  17. get_players(iPlayers, iNum)
  18. for(new i;i < iNum; i++)
  19. {
  20. set_task(0.20, "infohud", iPlayers[i], _, _, "b")
  21. }
  22. }
  23.  
  24. public infohud(id)
  25. {
  26. new timee[32], text[158], nextmap[32]
  27. get_cvar_string("amx_nextmap",nextmap,31)
  28. get_time("%H:%M:%S", timee, sizeof(timee) -1);
  29.  
  30. formatex(text, sizeof(text) -1, "Ido: %s, kovmap %s", timee, nextmap)
  31.  
  32. new r = random(256)
  33. new g = random(256)
  34. new b = random(256)
  35.  
  36. set_hudmessage(r, g, b, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 20.0)
  37. show_hudmessage(id, text)
  38. }
  39. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  40. {
  41. new count = 1, players[32]
  42. static msg[191]
  43. vformat(msg, 190, input, 3)
  44.  
  45. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  46. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  47. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  48. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  49. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  50. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  51. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  52. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  53. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  54. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  55. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  56. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  57. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  58. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  59. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  60. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  61. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  62. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  63. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  64. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  65. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  66.  
  67. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  68. {
  69. for (new i = 0; i < count; i++)
  70. {
  71. if (is_user_connected(players[i]))
  72. {
  73. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  74. write_byte(players[i])
  75. write_string(msg)
  76. message_end()
  77. }
  78. }
  79. }
  80. return PLUGIN_HANDLED
  81. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/