hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 21:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 143 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 143 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ADMIN & VIP PREFIX
HozzászólásElküldve: 2012.11.02. 12:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Ebbe valaki bele tudná írni a VIPnek a színes chatet én bele írom és hibás :S

Csak 2 jóg kell a vipnek:

-ADMIN_LEVEL_H
-ÉS SZÍNES CHAT

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8. register_message(get_user_msgid("SayText"),"Tekst");
  9. }
  10. public Tekst(msgId,msgDest,msgEnt){
  11. new id = get_msg_arg_int(1);
  12.  
  13. if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
  14.  
  15. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  16. {
  17. new szTmp[256],szTmp2[256];
  18. get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
  19.  
  20. new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
  21.  
  22. if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
  23. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  24. add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
  25. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
  26. }
  27. else{
  28. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  29. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : ^x04%s2");
  30. }
  31.  
  32. set_msg_arg_string(2,szTmp2);
  33. }
  34. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  35. {
  36. new szTmp[256],szTmp2[256];
  37. get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
  38.  
  39. new szPrefix[64] = "^x04[ADMIN]";
  40.  
  41. if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
  42. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  43. add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
  44. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
  45. }
  46. else{
  47. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  48. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : ^x04%s2");
  49. }
  50.  
  51. set_msg_arg_string(2,szTmp2);
  52. }
  53. return PLUGIN_CONTINUE;
  54. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ADMIN & VIP PREFIX
HozzászólásElküldve: 2012.11.02. 13:21 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
ezzel tudsz vip-nek prefixet adni: LINK

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ADMIN & VIP PREFIX
HozzászólásElküldve: 2012.11.02. 13:26 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
De nekem nem ilyen kell :S

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ADMIN & VIP PREFIX
HozzászólásElküldve: 2012.11.02. 16:15 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.08. 11:16
Hozzászólások: 115
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "Arion"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new g_AdminListen
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. new const g_szTag[][] = {
  22. "",
  23. "[TULAJ]",
  24. "[ADMIN]",
  25. "[VIP]"
  26. }
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.  
  32. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  33.  
  34.  
  35. sayText = get_user_msgid("SayText")
  36. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  37. maxPlayers = get_maxplayers()
  38.  
  39. register_clcmd("say", "hook_say")
  40. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  41. }
  42.  
  43. public hook_say(id)
  44. {
  45. read_args(message, 191)
  46. remove_quotes(message)
  47.  
  48. // Gungame commands and empty messages
  49. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  50. return PLUGIN_CONTINUE
  51.  
  52. new name[32]
  53. get_user_name(id, name, 31)
  54.  
  55. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  56.  
  57. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  58. admin = 1
  59. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  60. admin = 2
  61. else if(iFlags & ADMIN_RESERVATION)
  62. admin = 3
  63.  
  64. new isAlive
  65.  
  66. if(is_user_alive(id))
  67. {
  68. isAlive = 1
  69. alive = "^x01"
  70. }
  71. else
  72. {
  73. isAlive = 0
  74. alive = "^x01*DEAD* "
  75. }
  76.  
  77. static color[10]
  78.  
  79. if(admin)
  80. {
  81. get_user_team(id, color, 9)
  82. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  83. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  84. }
  85. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  86. {
  87. get_user_team(id, color, 9)
  88. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  89. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  90. }
  91.  
  92.  
  93. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  94.  
  95. return PLUGIN_HANDLED
  96. }
  97.  
  98.  
  99. public hook_teamsay(id)
  100. {
  101. new playerTeam = get_user_team(id)
  102. new playerTeamName[19]
  103.  
  104. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  105. {
  106. case 1:
  107. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  108.  
  109. case 2:
  110. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  111.  
  112. default:
  113. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  114. }
  115.  
  116. read_args(message, 191)
  117. remove_quotes(message)
  118.  
  119. // Gungame commands and empty messages
  120. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  121. return PLUGIN_CONTINUE
  122.  
  123. new name[32]
  124. get_user_name(id, name, 31)
  125.  
  126. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  127.  
  128. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  129. admin = 1
  130. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  131. admin = 2
  132. else if(iFlags & ADMIN_RESERVATION)
  133. admin = 3
  134.  
  135. new isAlive
  136.  
  137. if(is_user_alive(id))
  138. {
  139. isAlive = 1
  140. alive = "^x01"
  141. }
  142. else
  143. {
  144. isAlive = 0
  145. alive = "^x01*DEAD* "
  146. }
  147.  
  148. static color[10]
  149.  
  150. if(admin)
  151. {
  152. get_user_team(id, color, 9)
  153. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  154. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  155. }
  156. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  157. {
  158. get_user_team(id, color, 9)
  159. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  160. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  161. }
  162.  
  163.  
  164. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  165.  
  166. return PLUGIN_HANDLED
  167. }
  168.  
  169. public sendMessage(color[], alive)
  170. {
  171. new teamName[10]
  172.  
  173. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  174. {
  175. if(!is_user_connected(player))
  176. continue
  177.  
  178. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  179. {
  180. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  181. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  182. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  183. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  184. }
  185. }
  186. }
  187.  
  188.  
  189. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  190. {
  191. new teamName[10]
  192.  
  193. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  194. {
  195. if(!is_user_connected(player))
  196. continue
  197.  
  198. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  199. {
  200. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  201. {
  202. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  203. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  204. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  205. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  206. }
  207. }
  208. }
  209. }
  210.  
  211.  
  212. public changeTeamInfo(player, team[])
  213. {
  214. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  215. write_byte(player) // Write byte needed
  216. write_string(team) // Changes player's team
  217. message_end() // Also Needed
  218. }
  219.  
  220.  
  221. public writeMessage(player, message[])
  222. {
  223. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  224. write_byte(player) // Write byte needed
  225. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  226. message_end() // Needed as always
  227. }

Erre gondoltal ugye?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ADMIN & VIP PREFIX
HozzászólásElküldve: 2012.11.02. 17:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Nem..

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ADMIN & VIP PREFIX
HozzászólásElküldve: 2012.11.02. 17:17 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Idézet:
-ADMIN_LEVEL_H
-ÉS SZÍNES CHAT

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ADMIN & VIP PREFIX
HozzászólásElküldve: 2012.11.02. 17:24 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.08. 11:16
Hozzászólások: 115
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
akkor mire?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ADMIN & VIP PREFIX
HozzászólásElküldve: 2012.11.02. 17:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Amit én másoltam abba kéne beleírni :D

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ADMIN & VIP PREFIX
HozzászólásElküldve: 2012.11.02. 17:33 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.08. 11:16
Hozzászólások: 115
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Es pedig mit akarnal , hogy bene legyen ???


Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ADMIN & VIP PREFIX
HozzászólásElküldve: 2012.11.02. 21:09 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Úristen hagyuk: kocfg

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole