Hali.
Azt, hogy lehet meg csinálni soccerjam módban, hogy valaki gólt rúg akkor a feje fölött meg jelenik egy .spr azzal a felírattal, hogy "GOOL !!"
Vagy létezik már ilyen plugin és valakinek meg van azt elküldené

Előre is köszi
Ezt valahogy át lehet úgy írni, hogy minden gól lövőnek kiírj a fele fölé??
/* Soccerjam Passz Sprite*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Soccerjam Passz Cmd"
#define AUTHOR "DeTecTOR"
#define VERSION "0.0.1"
new MessageSay;
new passzsprite;
public plugin_init()
{
//Plugin Regisztrálása
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
//Kliens parancsok regisztrálása
register_clcmd("say /passz", "passzcmd")
register_clcmd("say_team /passz", "passzcmd")
//Cvarok
//Spawn event
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujraeledes", 1)
//Asd nemtudom xD
MessageSay = get_user_msgid ( "SayText" )
}
public plugin_precache()
{
passzsprite = precache_model("sprites/passz.spr")
}
public passzcmd(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
message_begin( MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_PLAYERATTACHMENT )
write_byte( id )
write_coord( 45 )
write_short( passzsprite );
write_short( 20 ) //Ez durván 4-5 másdoperc!
message_end( )
}
else if(!is_user_alive(id))
{
colored_print(id, "!gCsak az elok tudjak hasznalni ezt a parancsot");
}
}
public ujraeledes(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
colored_print(id, "!gA szerveren Soccerjam Passz Plugin Fut, ird be a chatbe hogy: /passz ");
}
}
stock colored_print ( const index, const input [ ], any:... )
{
new sz_Message [ 191 ]
vformat ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), input, 3 )
replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!g", "^4" ) //Zöld
replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!t", "^3" ) //Csapatszín
replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!y", "^1" ) //Concolor értéke
new i_Players [ 32 ]
new i_Count
i_Count = 1
if ( index )
{
i_Players [ 0 ] = index
}
else
{
get_players ( i_Players, i_Count, "ch" )
}
new i_Number
for ( i_Number = 0; i_Number < i_Count; i_Number ++ )
{
if ( is_user_connected ( i_Players [ i_Number ] ) )
{
message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, MessageSay, _, i_Players [ i_Number ] )
write_byte ( i_Players [ i_Number ] )
write_string ( sz_Message )
message_end ( )
}
}
}