hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Respawn
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=6854
Oldal: 1 / 2

Szerző:  pixxa112 [2012.12.17. 17:32 ]
Hozzászólás témája:  Respawn

Hali

Valaki be tudná linkelni azt a plugint amikor valaki beírja a chatbe ezt akkor újra éled INGYEN:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /ujra || /respawn

Szerző:  CocaIne.^ [2012.12.17. 19:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Respawn

próbáld ki nem biztos hogy jó ( nem találtam meg neten ezt a plugint )
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define KESZITO "CocaIne/ujra?!"
  2. #define PLUGINNEV "Ujraeledes"
  3. #define VERZIO "1.0"
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <amxmisc>
  8. #include <fun>
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin("PLUGINNEV","VERZIO","KESZITO")
  13. register_clcmd("say /ujra","respawn");
  14. register_clcmd("say /respawn","respawn");
  15. return PLUGIN_CONTINUE
  16. }
  17. public respawn (id) {
  18. new arg[32]
  19. read_argv(1, arg, 31)
  20. new player = cmd_target(id, arg, 2)
  21. cs_user_spawn(player)
  22.  
  23. }

Szerző:  HunGamer [2012.12.17. 20:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Respawn

Felesleges az argot lekérdezni, mivel aki beírta annak az IDje lesz a respawn függvény 1. paramétere.
Elég ennyi: cs_user_spawn(id)

Ui. Nem árt megnézni, hogy halott-e.

Szerző:  Chaos Killer [2012.12.17. 20:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Respawn

Hát én így csinálnám, de van egyszerűbb megoldás is.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Respawn for Free"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Chaos Killer"
  11.  
  12. new bool:halott[33]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed")
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_eled", 1);
  18. register_clcmd("say /ujra", "eleszt")
  19. }
  20.  
  21. public fw_eled(id)
  22. halott[id] = false
  23.  
  24. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)
  25. {
  26. if (!is_user_alive(victim))
  27. {
  28. halott[victim] = true
  29. }
  30. }
  31.  
  32. public eleszt(id)
  33. {
  34. if (halott[id] == true)
  35. {
  36. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  37. halott[id] = false
  38. }
  39. else
  40. {
  41. client_print(id, print_chat, "[Ujra] Csak halottak eledhetnek ujra!")
  42. }
  43. }

Szerző:  HunGamer [2012.12.17. 21:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Respawn

Tényleg van :) Pl a tömb helyett csak simán "is_user_alive"-t használsz.

Szerző:  Chaos Killer [2012.12.17. 21:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Respawn

Tudom én :)

Szerző:  pixxa112 [2012.12.18. 12:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Respawn

Köszi működik :D

Szerző:  pixxa112 [2012.12.18. 18:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Respawn

Chaos Killer írta:
Hát én így csinálnám, de van egyszerűbb megoldás is.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Respawn for Free"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Chaos Killer"
  11.  
  12. new bool:halott[33]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed")
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_eled", 1);
  18. register_clcmd("say /ujra", "eleszt")
  19. }
  20.  
  21. public fw_eled(id)
  22. halott[id] = false
  23.  
  24. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)
  25. {
  26. if (!is_user_alive(victim))
  27. {
  28. halott[victim] = true
  29. }
  30. }
  31.  
  32. public eleszt(id)
  33. {
  34. if (halott[id] == true)
  35. {
  36. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  37. halott[id] = false
  38. }
  39. else
  40. {
  41. client_print(id, print_chat, "[Ujra] Csak halottak eledhetnek ujra!")
  42. }
  43. }


Úgy meg tudjátok még csinálni, hogy automatikusan ha valaki meg hall akkor újra éledjen?? de + az /ujra és a /respawn parancsal is újra éleszék magukat ha be bugol.

Előre is köszi :D

Szerző:  small [2012.12.18. 18:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Respawn

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Respawn for Free"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Chaos Killer & Small"
  11.  
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  16. register_clcmd("say /ujra", "eleszt")
  17. register_clcmd("say /respawn", "eleszt")
  18. }
  19. public Death(id)
  20. {
  21. set_task(3.0,"eleszt",id)
  22. }
  23. public eleszt(id)
  24. {
  25.  
  26. if (is_user_alive(id))
  27. {
  28. new id = read_data(2)
  29.  
  30. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  31. }
  32. else
  33. {
  34. client_print(id, print_chat, "[Ujra] Csak halottak eledhetnek ujra!")
  35. }
  36. }

Szerző:  Chaos Killer [2012.12.18. 18:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Respawn

Hát small, nem tudom hogy ez így jó lesz-e, ugyanis az "eleszt" parancssorban van id definiálva, de minek kéred le "read_data(2)" -vel a játékos id-jét? Ha deathmsgben a meghalt játékosnak teszed id-re a tasket, nem kell megint lekérni az id-t, ugyanis csak neki fog meghívódni.

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/