hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.21. 02:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 685 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 683 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], DeteCT0R az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2012.07.31. 18:18 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv.!

Ezt a plugint Oroszrulett csinálta , én meg kiegészítettem itemekkel, de nem értem hogy mért nem találja a lang fájlt, a data/lang ba bennt van de azt írja hogy ML_NOTFOUND stb. Pontosan ott van a lang fájl ahol kell lennie.

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <cstrike>

  4. #include <fakemeta>

  5. #include <fun>

  6. #include <colorchat>

  7. #include <dhudmessage>

  8. #include <hamsandwich>

  9.  

  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"

  11. #define VERZIO "1.0"

  12. #define KESZITO "OroSzRuLetT."

  13.  

  14. /////////////////////////////////////////////////////////////////////

  15. //   Definiálom a különböző értékeket!                             //

  16. /////////////////////////////////////////////////////////////////////

  17.  

  18. #define KEZDOPONT       5

  19. #define KEZDOPONT_VIP   10

  20. #define OLESPONT        3

  21. #define OLESPONT_VIP    4

  22.  

  23. #define BONUSZ1         5

  24. #define BONUSZ2         10

  25. #define BONUSZ3         15

  26.  

  27. #define BONUSZIDO1      180.0

  28. #define BONUSZIDO2      300.0

  29. #define BONUSZIDO3      600.0

  30.  

  31. #define VIPJOG          ADMIN_LEVEL_B

  32.  

  33. #define SZINT_2         50

  34. #define SZINT_2_BONUSZ  10

  35.  

  36. /////////////////////////////////////////////////////////////////////

  37. //  Elkészítem azokat a "tömböket", amelyeknek szerepük lesz a     //

  38. //  mindenkori pontok meghatározásában, és a HUD színének kisorso- //

  39. //  lásában!                                                       //

  40. /////////////////////////////////////////////////////////////////////

  41.  

  42. new pontok[33]

  43. new r

  44. new g

  45. new b

  46. new menu

  47.        

  48. public plugin_init() {

  49.         register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO)

  50.         register_clcmd("say /pontok", "kiir_pont")

  51.         register_clcmd("say /pont", "kiir_pont")

  52.         register_clcmd("say /shop", "go_shopmenu")

  53.         register_clcmd("say /bolt", "go_shopmenu")

  54.        

  55.         register_dictionary("pont.txt")

  56.        

  57.         RegisterHam(Ham_Killed,         "player", "fw_player_killed")

  58.        

  59.         {

  60.                 menu = menu_create("\rDubstepCity \wShop Menu","menu_funkciok")

  61.                 menu_additem(menu, "\yAK47 - \r|30|pont")

  62.                 menu_additem(menu, "\yGranat - \r|10|pont")

  63.                 menu_additem(menu, "\yUZI - \r|20|pont")

  64.                 menu_additem(menu, "\yAuto Shotgun - \r|25|pont")

  65.                 menu_additem(menu, "\yMagozo - \r|40|pont")

  66.                 menu_additem(menu, "\yDeagle - \r|25|pont")

  67.         }

  68. }

  69.  

  70. public menu_funkciok(id, menu, key)

  71. {

  72.         key++

  73.         if(key == 1)

  74.         {

  75. if(pontok[id] >= 30)

  76. {

  77.         give_item(id, "weapon_ak47")

  78.         cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,120)

  79.         pontok[id] -= 30

  80. }

  81.         }

  82.         if(key == 2)

  83.         {

  84. if(pontok[id] >= 10)

  85. {

  86.         give_item(id, "weapon_hegrenade")

  87.         pontok[id] -= 10

  88. }

  89.         }

  90.         if(key == 3)

  91.         {

  92. if(pontok[id] >= 20)

  93. {

  94.         give_item(id, "weapon_mac10")

  95.         cs_set_user_bpammo(id,CSW_MAC10,150)

  96.         pontok[id] -= 20

  97. }

  98.         }

  99.        

  100.         if(key == 4)

  101.         {

  102. if(pontok[id] >= 25)

  103. {

  104.         give_item(id, "weapon_xm1014")

  105.         cs_set_user_bpammo(id,CSW_XM1014,90)

  106.         pontok[id] -= 25

  107. }

  108.         }

  109.         if(key == 5)

  110.         {

  111. if(pontok[id] >= 40)

  112. {

  113.         give_item(id, "weapon_sg550")

  114.         cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG550,90)

  115.         pontok[id] -= 40

  116. }

  117.         }

  118.        

  119.         if(key == 6)

  120.         {

  121. if(pontok[id] >= 25)

  122. {

  123.         give_item(id, "weapon_deagle")

  124.         cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,100)

  125.         pontok[id] -= 25

  126. }

  127.         }

  128. }

  129. public client_putinserver( id )

  130. {

  131.         pontok[id] = KEZDOPONT

  132.         set_task(5.0, "kiir_hud_pont", id)

  133.         set_task(5.1, "kiir_chat_info", id)    

  134.        

  135.         //Ido bonusz

  136.         set_task(BONUSZIDO1, "bonusz_1", id)

  137.         set_task(BONUSZIDO2, "bonusz_2", id)

  138.         set_task(BONUSZIDO3, "bonusz_3", id)

  139. }

  140. public bonusz_1( id )

  141. {

  142.         pontok[id] += BONUSZ1

  143.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BONUSZ_1", BONUSZ1, BONUSZIDO1)

  144. }

  145. public bonusz_2( id )

  146. {

  147.         pontok[id] += BONUSZ2

  148.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BONUSZ_2", BONUSZ2, BONUSZIDO1)

  149. }

  150. public bonusz_3( id )

  151. {

  152.         pontok[id] += BONUSZ3

  153.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BONUSZ_3", BONUSZ3, BONUSZIDO1)

  154. }

  155.  

  156. public kiir_hud_pont( id )

  157. {

  158.         r = random_num(50, 256)

  159.         g = random_num(50, 256)

  160.         b = random_num(50, 256)

  161.         set_dhudmessage(r, g, b, 0.7,-1.0, 0, 6.0, 12.0)

  162.         show_dhudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER, "PONTOK_HUD", pontok[id])

  163. }

  164.  

  165. public kiir_chat_info( id )

  166. {

  167.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "INFO_CHAT_1")

  168.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "INFO_CHAT_2")

  169. }

  170.  

  171. public kiir_pont( id )

  172. {

  173.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "PONTOK_CHAT", pontok[id])

  174. }

  175.  

  176.  

  177. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)

  178. {

  179.         if(get_user_flags(id, VIPJOG))

  180.         {

  181.                 pontok[attacker] += OLESPONT_VIP

  182.                 ColorChat(attacker, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "OLES", OLESPONT_VIP)

  183.                

  184.                 if(pontok[id] >= SZINT_2)

  185.                 {      

  186.                         new name[33]

  187.                         get_user_name(id, name, 31)

  188.                         ColorChat(0, RED, "%L", LANG_PLAYER, "SZINTLEPES", name, SZINT_2_BONUSZ)

  189.                         pontok[id] += SZINT_2_BONUSZ

  190.                 }      

  191.         }else{

  192.                 pontok[attacker] += OLESPONT

  193.                 ColorChat(attacker, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "OLES", OLESPONT)

  194.         }

  195. }

  196.  

  197. public go_shopmenu(id)

  198. {

  199. menu_display(id,menu)

  200.  

  201. return PLUGIN_HANDLED

  202. }

  203.  


pont.txt tartalma:
Kód:
  1. BONUSZ_1 = Kaptal ^x03 %d ^x04 Pontot, mert jatszottal ^x03 %d ^x04 mp-t!

  2. BONUSZ_2 = Kaptal ^x03 %d ^x04 Pontot, mert jatszottal ^x03 %d ^x04 mp-t!

  3. BONUSZ_3 = Kaptal ^x03 %d ^x04 Pontot, mert jatszottal ^x03 %d ^x04 mp-t!

  4. PONTOK_HUD = Pontjaid: %d ^nOlj ellenseget, hogy szerezz!

  5. INFO_CHAT_1 = A Szerveren ^x03 Pont Rendszer ^x04 uzemel!

  6. INFO_CHAT_2 = Bolt elohivasa: ^x03 /bolt, /shop !

  7. PONTOK_CHAT = Te jelenlegi pontjaid szama: ^x03 %d

  8. OLES = Kaptal ^x03 %d ^x04 pontot olesert!

  9. SZINTLEPES = %s ^x04 lepett egy szintet, ezert kapott ^x03 %d ^x04 pontot!

Valaki megtudja mondani nekem, hogy mit csináltam rosszul?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2012.07.31. 18:19 
Online
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
Kód:
  1.  

  2. [hu]

  3. BONUSZ_1 = Kaptal ^x03 %d ^x04 Pontot, mert jatszottal ^x03 %d ^x04 mp-t!

  4. BONUSZ_2 = Kaptal ^x03 %d ^x04 Pontot, mert jatszottal ^x03 %d ^x04 mp-t!

  5. BONUSZ_3 = Kaptal ^x03 %d ^x04 Pontot, mert jatszottal ^x03 %d ^x04 mp-t!

  6. PONTOK_HUD = Pontjaid: %d ^nOlj ellenseget, hogy szerezz!

  7. INFO_CHAT_1 = A Szerveren ^x03 Pont Rendszer ^x04 uzemel!

  8. INFO_CHAT_2 = Bolt elohivasa: ^x03 /bolt, /shop !

  9. PONTOK_CHAT = Te jelenlegi pontjaid szama: ^x03 %d

  10. OLES = Kaptal ^x03 %d ^x04 pontot olesert!

  11. SZINTLEPES = %s ^x04 lepett egy szintet, ezert kapott ^x03 %d ^x04 pontot!

  12.  

  13. [en]

  14. BONUSZ_1 = Kaptal ^x03 %d ^x04 Pontot, mert jatszottal ^x03 %d ^x04 mp-t!

  15. BONUSZ_2 = Kaptal ^x03 %d ^x04 Pontot, mert jatszottal ^x03 %d ^x04 mp-t!

  16. BONUSZ_3 = Kaptal ^x03 %d ^x04 Pontot, mert jatszottal ^x03 %d ^x04 mp-t!

  17. PONTOK_HUD = Pontjaid: %d ^nOlj ellenseget, hogy szerezz!

  18. INFO_CHAT_1 = A Szerveren ^x03 Pont Rendszer ^x04 uzemel!

  19. INFO_CHAT_2 = Bolt elohivasa: ^x03 /bolt, /shop !

  20. PONTOK_CHAT = Te jelenlegi pontjaid szama: ^x03 %d

  21. OLES = Kaptal ^x03 %d ^x04 pontot olesert!

  22. SZINTLEPES = %s ^x04 lepett egy szintet, ezert kapott ^x03 %d ^x04 pontot!

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2012.07.31. 18:20 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Jaaaa értem! Akkor köszönöm DeteCTOR!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.01.15. 11:13 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2009.12.28. 10:01
Hozzászólások: 204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Nekem nem jó

ezt írja ki :
ML_NOTFOUND: INFO_CHAT_1
ML_NOTFOUND: INFO_CHAT_2


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.01.15. 11:29 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7964
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Régi téma... Amúgy nem raktad fel a lang fájlát.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.01.15. 20:50 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2009.12.28. 10:01
Hozzászólások: 204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
pedig a txt filét a lang mappába raktam


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.01.15. 21:04 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
elérési utat nem változtattad?!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_dictionary("pont.txt")

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.01.15. 21:20 
Online
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
socrazy írta:
elérési utat nem változtattad?!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_dictionary("pont.txt")

Ugytudom nemkell eleresi utvonal:)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.01.15. 21:26 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
a txt.-nek? de kell :o

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.01.15. 21:43 
Online
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
socrazy írta:
a txt.-nek? de kell :o


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Language files
  2. register_dictionary("zombie_plague.txt")

De nemkell:)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 67 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole