hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 09:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 487 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 486 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hó esés
HozzászólásElküldve: 2013.02.01. 19:59 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Amikor át akarom alakitani ezt a plugint amit lentéb be irtam ezt irja ki átalakitásnál mi lehet a gond?

510c1015043b7.sma(8) : fatal error 100: cannot read from file: "ojos.inc"

Compilation aborted.
1 Error.
Hiba! - Az atalakitas sikertelen. (Forras fajlok torolve.)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. /* Choose One */
  4. //#include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. #include "ojos.inc"
  8.  
  9. #define MAX_LIGHT_POINTS 3
  10.  
  11. new weather_ent
  12. new Float:g_strikedelay
  13. new g_lightpoints[MAX_LIGHT_POINTS]
  14. new g_fxbeam;
  15. new g_soundstate[33]
  16. new g_maxplayers;
  17. new g_stormintensity;
  18.  
  19. public plugin_precache()
  20. {
  21. register_plugin("RainySnowy", "2.0y", "OneEyed & teame06");
  22. register_cvar("rainysnowy", "2.0y", FCVAR_SERVER);
  23. register_cvar("weather_type", "3");
  24. register_cvar("weather_storm", "50");
  25.  
  26. g_maxplayers = get_maxplayers();
  27.  
  28. new type = get_cvar_num("weather_type");
  29. if(type == 3)
  30. type = random_num(0,2);
  31.  
  32. switch(type) {
  33. case 1:
  34. {
  35. g_fxbeam = precache_model("sprites/laserbeam.spr");
  36. precache_model("models/chick.mdl");
  37. precache_sound("ambience/rain.wav");
  38. precache_sound("ambience/thunder_clap.wav");
  39. weather_ent = CREATE_ENTITY("env_rain")
  40. THINK("env_rain","WeatherSystem")
  41. NEXTTHINK(weather_ent,1.0)
  42. }
  43. case 2:
  44. {
  45. weather_ent = CREATE_ENTITY("env_snow");
  46. }
  47. }
  48. }
  49.  
  50. public client_putinserver(id)
  51. client_cmd(id,"cl_weather 1");
  52.  
  53. //This is only for rain.
  54. public WeatherSystem(entid) {
  55. if(entid == weather_ent)
  56. {
  57. //Is weather_storm activated? ( 0 = OFF ) -- ( 1-100 = INTENSITY )
  58. g_stormintensity = get_cvar_num("weather_storm");
  59.  
  60. //Do our soundstate and picks random player.
  61. new victim = GetSomeoneUnworthy();
  62.  
  63. if(g_stormintensity)
  64. {
  65. //Is the delay up?
  66. if(g_strikedelay < get_gametime())
  67. {
  68. //We got player to create lightning from?
  69. if(victim)
  70. {
  71. //Do our Lightning Technique.
  72. CreateLightningPoints(victim);
  73. }
  74. }
  75. }
  76. NEXTTHINK(weather_ent,2.0)
  77. }
  78. return PLUGIN_CONTINUE
  79. }
  80.  
  81. GetSomeoneUnworthy() {
  82. new cnt, id, total[33];
  83. for(id=1;id<g_maxplayers;id++)
  84. if(is_user_alive(id))
  85. if(is_user_outside(id))
  86. {
  87. total[cnt++] = id;
  88.  
  89. if(!g_soundstate[id]) {
  90. g_soundstate[id] = 1;
  91. client_cmd(id, "speak ambience/rain.wav");
  92. }
  93. }
  94. else if(g_soundstate[id])
  95. {
  96. g_soundstate[id] = 0;
  97. client_cmd(id, "speak NULL")
  98. }
  99.  
  100. if(cnt)
  101. return total[random_num(0, (cnt-1))];
  102. return 0;
  103. }
  104.  
  105. CreateLightningPoints(victim)
  106. {
  107. if(IS_VALID_ENT(g_lightpoints[0]))
  108. return 0;
  109.  
  110. new ent, x, Float:tVel[3];
  111. new Float:vOrig[3];
  112. new Float:mins[3] = { -1.0, -1.0, -1.0 };
  113. new Float:maxs[3] = { 1.0, 1.0, 1.0 };
  114. new Float:dist = is_user_outside(victim)-5; //Get distance to set ents at.
  115.  
  116. GET_ORIGIN(victim,vOrig)
  117. if(dist > 700.0) { //cap distance.
  118. dist = 700.0;
  119. }
  120. vOrig[2] += dist;
  121.  
  122. //Create lightning bolts by spreading X entities randomly with velocity
  123. for(x=0;x<MAX_LIGHT_POINTS;x++)
  124. {
  125. ent = CREATE_ENTITY("env_sprite")
  126. SET_INT(ent,movetype,MOVETYPE_FLY)
  127. SET_INT(ent,solid,SOLID_TRIGGER)
  128. SET_FLOAT(ent,renderamt,0.0)
  129. SET_INT(ent,rendermode,kRenderTransAlpha)
  130. SET_MODEL(ent,"models/chick.mdl")
  131.  
  132. SET_VECTOR(ent,mins,mins)
  133. SET_VECTOR(ent,maxs,maxs)
  134. tVel[0] = random_float(-500.0,500.0);
  135. tVel[1] = random_float(-500.0,500.0);
  136. tVel[2] = random_float((dist<=700.0?0.0:-100.0),(dist<=700.0?0.0:50.0));
  137.  
  138. SET_VECTOR(ent,origin,vOrig)
  139. SET_VECTOR(ent,velocity,tVel)
  140. g_lightpoints[x] = ent;
  141. }
  142. emit_sound(ent, CHAN_STREAM, "ambience/thunder_clap.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  143. set_task(random_float(0.6,2.0),"Lightning",victim);
  144. return 1;
  145. }
  146.  
  147. // Creating a beam at each entity consecutively.
  148. // Player has 1 in 1000 chance of getting struck !
  149. public Lightning(victim)
  150. {
  151. new x, a, b, rand;
  152. new endpoint = MAX_LIGHT_POINTS-1;
  153. while(x < endpoint) {
  154. a = g_lightpoints[x];
  155. b = g_lightpoints[x+1];
  156. x++
  157. if(x == endpoint) {
  158. rand = random_num(1,1000); //One unlucky son of a bish.
  159. if(rand == 1) {
  160. b = victim;
  161. FAKE_DAMAGE(victim,"Lightning",100.0,1);
  162. }
  163. }
  164. CreateBeam(a,b);
  165. }
  166.  
  167. for(x=0;x<MAX_LIGHT_POINTS;x++)
  168. if(IS_VALID_ENT(g_lightpoints[x]))
  169. REMOVE_ENTITY(g_lightpoints[x])
  170.  
  171.  
  172. //Set up next lightning.
  173. if(g_stormintensity > 100) {
  174. set_cvar_num("weather_storm", 100);
  175. g_stormintensity = 100;
  176. }
  177. new Float:mins = 50.0-float(g_stormintensity/2);
  178. new Float:maxs = 50.0-float(g_stormintensity/3);
  179. g_strikedelay = get_gametime() + random_float(mins, maxs);
  180. }
  181.  
  182. //return distance above us to sky
  183. Float:is_user_outside(id) {
  184. new Float:origin[3], Float:dist;
  185. GET_ORIGIN(id, origin)
  186.  
  187. dist = origin[2];
  188.  
  189. while (POINTCONTENTS(origin) == -1)
  190. origin[2] += 5.0;
  191.  
  192. if (POINTCONTENTS(origin) == -6) return (origin[2]-dist);
  193. return 0.0;
  194. }
  195.  
  196. CreateBeam(entA, entB)
  197. {
  198. message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
  199. write_byte( 8 );
  200. write_short( entA );
  201. write_short( entB );
  202. write_short( g_fxbeam );
  203. write_byte(0); //start frame
  204. write_byte(10); //framerate
  205. write_byte(5); //life
  206. write_byte(8); //width
  207. write_byte(100); //noise
  208. write_byte(255); //red
  209. write_byte(255); //green
  210. write_byte(255); //blue
  211. write_byte(255); //brightness
  212. write_byte(10); //scroll speed
  213. message_end();
  214. }
  215. Feltoltes sikeres. (ID: 510c1015043b7)
  216. Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
  217. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hó esés
HozzászólásElküldve: 2013.02.01. 20:09 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
[url]forums.alliedmods.net/attachment.php?attachmentid=9535&d=1154307974[/url]
Az átalakítod-nak vagy egy mappája: includes
Ezt rakd bele.
És akkor menni fog

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hó esés
HozzászólásElküldve: 2013.02.02. 09:44 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
ultraibolya írta:
[url]forums.alliedmods.net/attachment.php?attachmentid=9535&d=1154307974[/url]
Az átalakítod-nak vagy egy mappája: includes
Ezt rakd bele.
És akkor menni fog


Az átalakitást nem engedi nem az van hogy nem fut

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hó esés
HozzászólásElküldve: 2013.02.02. 09:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
oldalon alakítod át?

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hó esés
HozzászólásElküldve: 2013.02.02. 10:10 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
ultraibolya írta:
oldalon alakítod át?


Igen

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hó esés
HozzászólásElküldve: 2013.02.02. 10:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
feltölteném az amxx fájlt,csak nem szabad.Ahonnan ezt szetted ott kell lenni az amxx fájlnak is.

KATT

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hó esés
HozzászólásElküldve: 2013.02.02. 14:05 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Amugy hijanzik a "ojos.inc" -include.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hó esés
HozzászólásElküldve: 2013.02.02. 14:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
amit linkeltem neki az 1. hozzászólásomban,de ő az oldalon alakítja át.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole