hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 01:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 472 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 471 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Modell + Hang
HozzászólásElküldve: 2013.03.16. 10:03 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.03.07. 14:30
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Üdv.

Hogyan tudom lecserélni a kés modellét valamint a hangját a "GHW Weapon Replacement" plugin nélkül ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define MODEL_V "models/v_sk.mdl"
  7. #define MODEL_P "models/p_sk.mdl"
  8.  
  9. public Plugin_Init()
  10. {
  11. Register_Event("CurWeapon","KesModell","be","1=1")
  12. }
  13.  
  14. public Plugin_Precache()
  15. {
  16. precache_model(MODEL_V)
  17. precache_model(MODEL_P)
  18. }
  19.  
  20. public KesModell(id)
  21. {
  22. new clip, ammo
  23. new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  24.  
  25. if(weap == CSW_KNIFE)
  26. {
  27. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MODEL_V)
  28. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_P)
  29. }
  30. }
  31.  


Asszem a model megvan csak a hang kell, de lehet ezen is el*****tam valamit megnéznétek?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell + Hang
HozzászólásElküldve: 2013.03.16. 16:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Show1337 írta:
Üdv.

Hogyan tudom lecserélni a kés modellét valamint a hangját a "GHW Weapon Replacement" plugin nélkül ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define MODEL_V "models/v_sk.mdl"
  7. #define MODEL_P "models/p_sk.mdl"
  8.  
  9. public Plugin_Init()
  10. {
  11. Register_Event("CurWeapon","KesModell","be","1=1")
  12. }
  13.  
  14. public Plugin_Precache()
  15. {
  16. precache_model(MODEL_V)
  17. precache_model(MODEL_P)
  18. }
  19.  
  20. public KesModell(id)
  21. {
  22. new clip, ammo
  23. new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  24.  
  25. if(weap == CSW_KNIFE)
  26. {
  27. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MODEL_V)
  28. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_P)
  29. }
  30. }
  31.  


Asszem a model megvan csak a hang kell, de lehet ezen is el*****tam valamit megnéznétek?


Egyszerűbb ha EZT a plugint használod.
Itt mindent ki tudsz cserélni.
PL:
"sound/weapons/sound.wav" "sound/weapons/newsound.wav" "CT"
Én is ezt használtam pont ezek amikre te akarod.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell + Hang
HozzászólásElküldve: 2013.03.16. 16:40 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
pixxa112 írta:
Show1337 írta:
Üdv.

Hogyan tudom lecserélni a kés modellét valamint a hangját a "GHW Weapon Replacement" plugin nélkül ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define MODEL_V "models/v_sk.mdl"
  7. #define MODEL_P "models/p_sk.mdl"
  8.  
  9. public Plugin_Init()
  10. {
  11. Register_Event("CurWeapon","KesModell","be","1=1")
  12. }
  13.  
  14. public Plugin_Precache()
  15. {
  16. precache_model(MODEL_V)
  17. precache_model(MODEL_P)
  18. }
  19.  
  20. public KesModell(id)
  21. {
  22. new clip, ammo
  23. new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  24.  
  25. if(weap == CSW_KNIFE)
  26. {
  27. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MODEL_V)
  28. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_P)
  29. }
  30. }
  31.  


Asszem a model megvan csak a hang kell, de lehet ezen is el*****tam valamit megnéznétek?


Egyszerűbb ha EZT a plugint használod.
Itt mindent ki tudsz cserélni.
PL:
"sound/weapons/sound.wav" "sound/weapons/newsound.wav" "CT"
Én is ezt használtam pont ezek amikre te akarod.


Idézet:
"Hogyan tudom lecserélni a kés modellét valamint a hangját a "GHW Weapon Replacement" plugin nélkül ?"

:D

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell + Hang
HozzászólásElküldve: 2013.03.16. 16:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
crazy` írta:
pixxa112 írta:
Show1337 írta:
Üdv.

Hogyan tudom lecserélni a kés modellét valamint a hangját a "GHW Weapon Replacement" plugin nélkül ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define MODEL_V "models/v_sk.mdl"
  7. #define MODEL_P "models/p_sk.mdl"
  8.  
  9. public Plugin_Init()
  10. {
  11. Register_Event("CurWeapon","KesModell","be","1=1")
  12. }
  13.  
  14. public Plugin_Precache()
  15. {
  16. precache_model(MODEL_V)
  17. precache_model(MODEL_P)
  18. }
  19.  
  20. public KesModell(id)
  21. {
  22. new clip, ammo
  23. new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  24.  
  25. if(weap == CSW_KNIFE)
  26. {
  27. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MODEL_V)
  28. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_P)
  29. }
  30. }
  31.  


Asszem a model megvan csak a hang kell, de lehet ezen is el*****tam valamit megnéznétek?


Egyszerűbb ha EZT a plugint használod.
Itt mindent ki tudsz cserélni.
PL:
"sound/weapons/sound.wav" "sound/weapons/newsound.wav" "CT"
Én is ezt használtam pont ezek amikre te akarod.


Idézet:
"Hogyan tudom lecserélni a kés modellét valamint a hangját a "GHW Weapon Replacement" plugin nélkül ?"

:D


Ja xDD.
Azt nem néztem.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 144 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole