hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Modell + Hang
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=7729
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Show1337 [2013.03.16. 10:03 ]
Hozzászólás témája:  Modell + Hang

Üdv.

Hogyan tudom lecserélni a kés modellét valamint a hangját a "GHW Weapon Replacement" plugin nélkül ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define MODEL_V "models/v_sk.mdl"
  7. #define MODEL_P "models/p_sk.mdl"
  8.  
  9. public Plugin_Init()
  10. {
  11. Register_Event("CurWeapon","KesModell","be","1=1")
  12. }
  13.  
  14. public Plugin_Precache()
  15. {
  16. precache_model(MODEL_V)
  17. precache_model(MODEL_P)
  18. }
  19.  
  20. public KesModell(id)
  21. {
  22. new clip, ammo
  23. new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  24.  
  25. if(weap == CSW_KNIFE)
  26. {
  27. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MODEL_V)
  28. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_P)
  29. }
  30. }
  31.  


Asszem a model megvan csak a hang kell, de lehet ezen is el*****tam valamit megnéznétek?

Szerző:  pixxa112 [2013.03.16. 16:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Modell + Hang

Show1337 írta:
Üdv.

Hogyan tudom lecserélni a kés modellét valamint a hangját a "GHW Weapon Replacement" plugin nélkül ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define MODEL_V "models/v_sk.mdl"
  7. #define MODEL_P "models/p_sk.mdl"
  8.  
  9. public Plugin_Init()
  10. {
  11. Register_Event("CurWeapon","KesModell","be","1=1")
  12. }
  13.  
  14. public Plugin_Precache()
  15. {
  16. precache_model(MODEL_V)
  17. precache_model(MODEL_P)
  18. }
  19.  
  20. public KesModell(id)
  21. {
  22. new clip, ammo
  23. new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  24.  
  25. if(weap == CSW_KNIFE)
  26. {
  27. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MODEL_V)
  28. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_P)
  29. }
  30. }
  31.  


Asszem a model megvan csak a hang kell, de lehet ezen is el*****tam valamit megnéznétek?


Egyszerűbb ha EZT a plugint használod.
Itt mindent ki tudsz cserélni.
PL:
"sound/weapons/sound.wav" "sound/weapons/newsound.wav" "CT"
Én is ezt használtam pont ezek amikre te akarod.

Szerző:  crazy` [2013.03.16. 16:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Modell + Hang

pixxa112 írta:
Show1337 írta:
Üdv.

Hogyan tudom lecserélni a kés modellét valamint a hangját a "GHW Weapon Replacement" plugin nélkül ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define MODEL_V "models/v_sk.mdl"
  7. #define MODEL_P "models/p_sk.mdl"
  8.  
  9. public Plugin_Init()
  10. {
  11. Register_Event("CurWeapon","KesModell","be","1=1")
  12. }
  13.  
  14. public Plugin_Precache()
  15. {
  16. precache_model(MODEL_V)
  17. precache_model(MODEL_P)
  18. }
  19.  
  20. public KesModell(id)
  21. {
  22. new clip, ammo
  23. new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  24.  
  25. if(weap == CSW_KNIFE)
  26. {
  27. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MODEL_V)
  28. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_P)
  29. }
  30. }
  31.  


Asszem a model megvan csak a hang kell, de lehet ezen is el*****tam valamit megnéznétek?


Egyszerűbb ha EZT a plugint használod.
Itt mindent ki tudsz cserélni.
PL:
"sound/weapons/sound.wav" "sound/weapons/newsound.wav" "CT"
Én is ezt használtam pont ezek amikre te akarod.


Idézet:
"Hogyan tudom lecserélni a kés modellét valamint a hangját a "GHW Weapon Replacement" plugin nélkül ?"

:D

Szerző:  pixxa112 [2013.03.16. 16:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Modell + Hang

crazy` írta:
pixxa112 írta:
Show1337 írta:
Üdv.

Hogyan tudom lecserélni a kés modellét valamint a hangját a "GHW Weapon Replacement" plugin nélkül ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define MODEL_V "models/v_sk.mdl"
  7. #define MODEL_P "models/p_sk.mdl"
  8.  
  9. public Plugin_Init()
  10. {
  11. Register_Event("CurWeapon","KesModell","be","1=1")
  12. }
  13.  
  14. public Plugin_Precache()
  15. {
  16. precache_model(MODEL_V)
  17. precache_model(MODEL_P)
  18. }
  19.  
  20. public KesModell(id)
  21. {
  22. new clip, ammo
  23. new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  24.  
  25. if(weap == CSW_KNIFE)
  26. {
  27. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MODEL_V)
  28. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_P)
  29. }
  30. }
  31.  


Asszem a model megvan csak a hang kell, de lehet ezen is el*****tam valamit megnéznétek?


Egyszerűbb ha EZT a plugint használod.
Itt mindent ki tudsz cserélni.
PL:
"sound/weapons/sound.wav" "sound/weapons/newsound.wav" "CT"
Én is ezt használtam pont ezek amikre te akarod.


Idézet:
"Hogyan tudom lecserélni a kés modellét valamint a hangját a "GHW Weapon Replacement" plugin nélkül ?"

:D


Ja xDD.
Azt nem néztem.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/