hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Nem teszi be a skineket https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=8019 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | Xtazy [ 2013.04.05. 19:19 ] |
Hozzászólás témája: | Nem teszi be a skineket |
Sziasztok! Az lenne a problémám hogy a szerverre szeretnék betenni skineket.. Letöltöttem.És csak annyit csináltam hogy a p/v/w/ak47-et rámásoltam az eredetire De sajnos nem tölti le a szerver..tehát nem mutatja a skineket Lehet hogy ez így még kevés és kell valamit csinálni? |
Szerző: | m0csy652 [ 2013.04.05. 19:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem teszi be a skineket |
Xtazy írta: Sziasztok! Az lenne a problémám hogy a szerverre szeretnék betenni skineket.. Letöltöttem.És csak annyit csináltam hogy a p/v/w/ak47-et rámásoltam az eredetire De sajnos nem tölti le a szerver..tehát nem mutatja a skineket Lehet hogy ez így még kevés és kell valamit csinálni? nem is fogja. max errort fog dobni. ezt GHW_Weapon_replecament alliedmoddersen keress rá. |
Szerző: | kiki [ 2013.04.05. 19:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem teszi be a skineket |
Igen. Ez így nem fog menni, azonnal tedd vissza a régieket, mert még hibákat is okozhat majd. Az újakat, minden estre csak pluginnal tudod betenni. Csinálsz a modelsen belül egy mappát, pl "nemtom", és oda berakod, majd egy plugin segítségével lecseréled. Itt a plugin, van hozzá leírás is! http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43979 |
Szerző: | Xtazy [ 2013.04.05. 20:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem teszi be a skineket |
Nem tudok angolul Adok skypot ott tudnál nekem segíteni léccives? Ezt szeretném megtanulni |
Szerző: | Metal [ 2013.04.05. 21:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem teszi be a skineket |
Először angolul tanulj meg Xtazy írta: Nem tudok angolul Adok skypot ott tudnál nekem segíteni léccives? Ezt szeretném megtanulni
|
Szerző: | tomy3231 [ 2013.04.05. 21:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem teszi be a skineket |
Kód: z a plugin lehetővé teszi, hogy cserélje ki az összes ügyfél fegyver modellek + hangok egyéni felszínek a szerverről. In Példa: talált egy szép M4A1 modellt kívánt mindenki használni mert annyira leet, akkor töltse le és tedd rá a szerver, és módosítsa a konfigurációs fájlt használja az egyéni M4A1 modellek. Hangok azonban csak akkor működik, a közelharci fegyver (IE: kés, feszítővassal.) A lustaság határtalan! |
Szerző: | Xtazy [ 2013.04.05. 21:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem teszi be a skineket |
1-2 hét alatt nem tanulom meg az angolt és nagyon kellene.. Tomy.. Nem vagyok lusta tudod? Sokszor kerestem.. Most nem tehetek róla hogy nem találtam rá. De azért köszi a segítséget |
Szerző: | Xtazy [ 2013.04.05. 21:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem teszi be a skineket |
De sajnos még ez sem megy :/ Látom hogy lefordítottad de aztis hogy valami netes fordítóval és elég értelmetlen néhány mondat amit nem értek :S |
Szerző: | HuBaBuBa [ 2013.04.05. 21:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem teszi be a skineket |
# A plugin telepítése: # 1. A new_weapons.ini nevű fájlt másold fel a szervered "cstrike/addons/amxmodx/configs" mappájába # 2. A ".amxx" kiterjesztésű fájlt másold fel a szervered "cstrike/addons/amxmodx/plugins" mappájába ezután a "cstrike/addons/amxmodx/configs/" mappán belül megnyitod a plugins.ini nevű fájlt és a végére beírod a plugin nevét: GHW_Weapon_Replacement.amxx, majd elmented a fájlt. # 3. válts pályát, vagy restartold a szervert, és már működni is fog # # A plugin használata: # letöltünk egy egyedi fegyverskint valahonnan, pl. a http://www.fpsbanana.com-ról # a skineket/modelleket a cstrike/models mappába, azon belül egy új könyvtárba csomagoljuk ki # MINDEZT TERMÉSZETESEN CSAK A SZERVEREN, nem a kliens gépeken # # (a letöltött skinekben három .mdl kiterjesztésű fájlt találhatunk általában # a v_ a játékos saját fegyverét, amit belső nézetből lát # a w_ kezdetű a földre ledobott állapotban kinéző fegyvert jelöli # a p_ a játékosok kezében lévőt # tehát ha letöltünk egy USP modelt, abban egy v_usp.mdl egy p_usp.mdl és egy w_usp.mdl fájlt lehet.) # # az alábbi példában az usp-t cseréljük le, az új könyvtárban lévővel # itt a "cstrike/models" mappán belül csináltunk egy "new" nevű könyvtárat, oda másoltuk az új modelleket # a baloldali oszlopban az eredeti model neve szerepel, a jobb oldaliban az, amire cserélni akarjuk # a kiindulási könyvtár a cstrike, ezért nem kell részletesebben megadni # a macskakörmök használata kötelező, a példában látottak szerint "models/w_usp.mdl" "models/new/w_usp.mdl" "models/p_usp.mdl" "models/new/p_usp.mdl" "models/v_usp.mdl" "models/new/v_usp.mdl" |
Szerző: | Xtazy [ 2013.04.05. 22:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem teszi be a skineket |
Király már értem Asszem De már csak holnap tesztelem Még egyszer köszi! |
Oldal: 1 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |