hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Nem teszi be a skineket
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=8019
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Xtazy [ 2013.04.05. 19:19 ]
Hozzászólás témája:  Nem teszi be a skineket

Sziasztok!

Az lenne a problémám hogy a szerverre szeretnék betenni skineket..

Letöltöttem.És csak annyit csináltam hogy a p/v/w/ak47-et rámásoltam az eredetire

De sajnos nem tölti le a szerver..tehát nem mutatja a skineket

Lehet hogy ez így még kevés és kell valamit csinálni?

Szerző:  m0csy652 [ 2013.04.05. 19:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem teszi be a skineket

Xtazy írta:
Sziasztok!

Az lenne a problémám hogy a szerverre szeretnék betenni skineket..

Letöltöttem.És csak annyit csináltam hogy a p/v/w/ak47-et rámásoltam az eredetire

De sajnos nem tölti le a szerver..tehát nem mutatja a skineket

Lehet hogy ez így még kevés és kell valamit csinálni?

nem is fogja. max errort fog dobni.
ezt GHW_Weapon_replecament
alliedmoddersen keress rá.

Szerző:  kiki [ 2013.04.05. 19:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem teszi be a skineket

Igen. Ez így nem fog menni, azonnal tedd vissza a régieket, mert még hibákat is okozhat majd.


Az újakat, minden estre csak pluginnal tudod betenni. Csinálsz a modelsen belül egy mappát, pl "nemtom", és oda berakod, majd egy plugin segítségével lecseréled.

Itt a plugin, van hozzá leírás is!

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43979

Szerző:  Xtazy [ 2013.04.05. 20:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem teszi be a skineket

Nem tudok angolul :( Adok skypot ott tudnál nekem segíteni léccives? Ezt szeretném megtanulni

Szerző:  Metal [ 2013.04.05. 21:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem teszi be a skineket

Először angolul tanulj meg

Xtazy írta:
Nem tudok angolul :( Adok skypot ott tudnál nekem segíteni léccives? Ezt szeretném megtanulni

Szerző:  tomy3231 [ 2013.04.05. 21:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem teszi be a skineket

Kód:
z a plugin lehetővé teszi, hogy cserélje ki az összes ügyfél fegyver modellek + hangok egyéni felszínek a szerverről. In Példa: talált egy szép M4A1 modellt kívánt mindenki használni mert annyira leet, akkor töltse le és tedd rá a szerver, és módosítsa a konfigurációs fájlt használja az egyéni M4A1 modellek. Hangok azonban csak akkor működik, a közelharci fegyver (IE: kés, feszítővassal.)


Config fájl Info:
Idézet:
file: | amxmodx / configs / new_weapons.ini

szintaktika: | "régi modell / sound" "fájl új modellt / hang fájl" ["Team"]
Például: | "modellek / model.mdl" "modellek / newmodel.mdl"
Például: | "sound / fegyverek / sound.wav" "sound / fegyverek / newsound.wav" "CT"
Például: | "modellek / v_knife.mdl" "models/v_knife2.mdl", "T"
Például: | "modellek / p_rocketlauncher.mdl" "models/p_rocketlauncher2.mdl" "Axis"
new_weapons.ini olvasható minden térképet, ha new_weapons_mapname.ini nem található. (IE: new_weapons_de_dust2.ini)
A csapat neve, ami után a modell / hangok egyaránt lehet anélkül, vagy idézetek. A csapat nem kötelező, ha nincs megadva csapat a modell / hang alkalmazni kell minden játékos minden csapat. Ha nem adja meg a csapatnak kell lennie az alábbi lehetőségek közül:
T
Terrorista
Terroristák
Kék
B
Szövetségesek
1
CT
Számláló
Counter-Terrorist
Counter-terroristák
CounterTerrorists
Terrorizmus elleni
Piros
R
Tengely
2
Sárga
Y
3
Zöld
G
4

Megjegyzések:
Megjegyzés 1: A nagyobb modellek + hangzik kicseréli a config file a kevésbé hatékony ez a plugin lesz. Ez nem jelenti azt, hogy nem tudja, hogy egy csomó modell + hangok a config file, azt sem, hogy nem ajánlott, csak hogy ha a szerver tapasztal magasabb ping, fontolja számának csökkentése helyébe modell + hangok.
Megjegyzés 2: alapértelmezés szerint ki lehet cserélni a max, 50 v_models + 50 + 50 p_models w_models + 50 hangok. Meg tudod változtatni ezt a vonalak 5 - 9 a. Sma fájlt, akkor neked kell fordítanod + helyett a bővítmény az új. Sma fájlt, és te good2go.
Megjegyzés 3: Ne feledje, hogy az ügyfél, hogy letölthető minden modell + hangot, hogy Ön helyébe való belépéskor a szerver. Ne ess túlzásba kérlek.
4. megjegyzés: nem helyettesíti a hangfájlokat, kivéve a közelharci fegyvereket.
5. megjegyzés: Maradj távol a szimbólumok a fájlok és mappák nevét. Példa: "sound / fegyverek / == GHW == / knife_slash1.wav" egy rossz név. "Sound/weapons/GHW/knife_slash1-2.wav" is egy rossz név.
6. megjegyzés: Nem helyettesíti pajzs modellek.


Ajánlások:
FPS Banana (skins)
sv_downloadurl

A lustaság határtalan!

Szerző:  Xtazy [ 2013.04.05. 21:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem teszi be a skineket

1-2 hét alatt nem tanulom meg az angolt :D és nagyon kellene..


Tomy.. Nem vagyok lusta tudod? Sokszor kerestem.. Most nem tehetek róla hogy nem találtam rá.

De azért köszi a segítséget

Szerző:  Xtazy [ 2013.04.05. 21:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem teszi be a skineket

De sajnos még ez sem megy :/
Látom hogy lefordítottad de aztis hogy valami netes fordítóval és elég értelmetlen néhány mondat amit nem értek :S

Szerző:  HuBaBuBa [ 2013.04.05. 21:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem teszi be a skineket

# A plugin telepítése:
# 1. A new_weapons.ini nevű fájlt másold fel a szervered "cstrike/addons/amxmodx/configs" mappájába
# 2. A ".amxx" kiterjesztésű fájlt másold fel a szervered "cstrike/addons/amxmodx/plugins" mappájába ezután a "cstrike/addons/amxmodx/configs/" mappán belül megnyitod a plugins.ini nevű fájlt és a végére beírod a plugin nevét: GHW_Weapon_Replacement.amxx, majd elmented a fájlt.
# 3. válts pályát, vagy restartold a szervert, és már működni is fog
#
# A plugin használata:
# letöltünk egy egyedi fegyverskint valahonnan, pl. a http://www.fpsbanana.com-ról
# a skineket/modelleket a cstrike/models mappába, azon belül egy új könyvtárba csomagoljuk ki
# MINDEZT TERMÉSZETESEN CSAK A SZERVEREN, nem a kliens gépeken
#
# (a letöltött skinekben három .mdl kiterjesztésű fájlt találhatunk általában
# a v_ a játékos saját fegyverét, amit belső nézetből lát
# a w_ kezdetű a földre ledobott állapotban kinéző fegyvert jelöli
# a p_ a játékosok kezében lévőt
# tehát ha letöltünk egy USP modelt, abban egy v_usp.mdl egy p_usp.mdl és egy w_usp.mdl fájlt lehet.)
#
# az alábbi példában az usp-t cseréljük le, az új könyvtárban lévővel
# itt a "cstrike/models" mappán belül csináltunk egy "new" nevű könyvtárat, oda másoltuk az új modelleket
# a baloldali oszlopban az eredeti model neve szerepel, a jobb oldaliban az, amire cserélni akarjuk
# a kiindulási könyvtár a cstrike, ezért nem kell részletesebben megadni
# a macskakörmök használata kötelező, a példában látottak szerint

"models/w_usp.mdl" "models/new/w_usp.mdl"
"models/p_usp.mdl" "models/new/p_usp.mdl"
"models/v_usp.mdl" "models/new/v_usp.mdl"

Szerző:  Xtazy [ 2013.04.05. 22:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem teszi be a skineket

Király már értem :D Asszem :D De már csak holnap tesztelem :( Még egyszer köszi!

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/