hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 09:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 499 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 498 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: FegyverPackMenü javitása
HozzászólásElküldve: 2013.04.26. 17:36 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Valaki javitaná ezt a fegyver menüt ezt irja átalakitásnál.

517a9e8e61c5a.sma(19) : warning 209: function "fegyvermenu" should return a value
517a9e8e61c5a.sma(36) : error 021: symbol already defined: "fegyvermenu"
517a9e8e61c5a.sma(73) : warning 209: function "fegyvermenu" should return a value

1 Error.
Could not locate output file 517a9e8e61c5a.amx (compile failed).

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public fegyvermenu(id) {
  16. new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
  17. if(team != CS_TEAM_CT)
  18. return HAM_IGNORED;
  19. }
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  24. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  25. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  26. }
  27.  
  28. public logevent_end()
  29. {
  30. gWPCT = 0;
  31. gWPTE = 0;
  32. }
  33.  
  34.  
  35. public fegyvermenu(id)
  36. {
  37. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  38. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  39. {
  40. strip_user_weapons(id);
  41. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  42. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  43. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  44. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  45. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  46. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  47. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  48. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  49. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  50. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  51. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  52. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  53. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  54. menu_display(id, menu);
  55. }
  56. else
  57. {
  58. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  59. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  60. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  61. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  62. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  63. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  64. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  65. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  66. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  67. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  68. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  69. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  70. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  71. menu_display(id, menu);
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public handler(id, menu, item)
  76. {
  77. if( item == MENU_EXIT )
  78. {
  79. menu_destroy(menu);
  80. return PLUGIN_HANDLED;
  81. }
  82. new data[6], szName[64];
  83. new access, callback;
  84. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  85. new key = str_to_num(data);
  86. switch(key)
  87. {
  88.  
  89. case 1:
  90. {
  91.  
  92. give_player_grenades(id);
  93. give_item(id, "weapon_knife");
  94. give_item(id, "weapon_deagle");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "ammo_50ae");
  98. give_item(id, "weapon_m4a1");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. give_item(id, "ammo_556nato");
  101. give_item(id, "ammo_556nato");
  102. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  103. }
  104. case 2:
  105. {
  106.  
  107. give_player_grenades(id);
  108. give_item(id, "weapon_knife");
  109. give_item(id, "weapon_deagle");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "ammo_50ae");
  112. give_item(id, "ammo_50ae");
  113. give_item(id, "weapon_ak47");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. give_item(id, "ammo_762nato");
  116. give_item(id, "ammo_762nato");
  117. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  118. }
  119. case 3:
  120. {
  121. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  122. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  123. {
  124. if(gWPCT < 2)
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_awp");
  130. give_item(id, "weapon_deagle");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  138. gWPCT++
  139. }
  140. else
  141. {
  142. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  143. fegyvermenu(id);
  144. }
  145. }
  146. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  147. {
  148. if(gWPTE < 2)
  149. {
  150.  
  151. give_player_grenades(id);
  152. give_item(id, "weapon_knife");
  153. give_item(id, "weapon_awp");
  154. give_item(id, "weapon_deagle");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  162. gWPTE++
  163. }
  164. else
  165. {
  166. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  167. fegyvermenu(id);
  168. }
  169. }
  170.  
  171. }
  172. case 4:
  173. {
  174.  
  175. give_player_grenades(id);
  176. give_item(id, "weapon_knife");
  177. give_item(id, "weapon_deagle");
  178. give_item(id, "ammo_50ae");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "ammo_50ae");
  181. give_item(id, "weapon_m249");
  182. give_item(id, "ammo_556natobox");
  183. give_item(id, "ammo_556natobox");
  184. give_item(id, "ammo_556natobox");
  185. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  186. }
  187. case 5:
  188. {
  189.  
  190. give_player_grenades(id);
  191. give_item(id, "weapon_knife");
  192. give_item(id, "weapon_deagle");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae");
  195. give_item(id, "ammo_50ae")
  196. give_item(id, "weapon_aug");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. give_item(id, "ammo_556nato");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  201. }
  202. case 6:
  203. {
  204.  
  205. give_player_grenades(id);
  206. give_item(id, "weapon_knife");
  207. give_item(id, "weapon_deagle");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae");
  210. give_item(id, "ammo_50ae")
  211. give_item(id, "weapon_famas");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. give_item(id, "ammo_556nato");
  215. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  216. }
  217. case 7:
  218. {
  219.  
  220. give_player_grenades(id);
  221. give_item(id, "weapon_knife");
  222. give_item(id, "weapon_deagle");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae");
  225. give_item(id, "ammo_50ae")
  226. give_item(id, "weapon_galil");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. give_item(id, "ammo_556nato");
  230. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  231. }
  232. case 8:
  233. {
  234.  
  235. give_player_grenades(id);
  236. give_item(id, "weapon_knife");
  237. give_item(id, "weapon_deagle");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae");
  240. give_item(id, "ammo_50ae")
  241. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. give_item(id, "ammo_9mm");
  244. give_item(id, "ammo_9mm");
  245. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  246. }
  247. case 9:
  248. {
  249.  
  250. give_player_grenades(id);
  251. give_item(id, "weapon_knife");
  252. give_item(id, "weapon_deagle");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae");
  255. give_item(id, "ammo_50ae")
  256. give_item(id, "weapon_xm1014");
  257. give_item(id, "ammo_buckshot");
  258. give_item(id, "ammo_buckshot");
  259. give_item(id, "ammo_buckshot");
  260. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  261. }
  262. case 10:
  263. {
  264.  
  265. give_player_grenades(id);
  266. give_item(id, "weapon_knife");
  267. give_item(id, "weapon_deagle");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae");
  270. give_item(id, "ammo_50ae")
  271. give_item(id, "weapon_m3");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. give_item(id, "ammo_buckshot");
  274. give_item(id, "ammo_buckshot");
  275. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  276. }
  277. case 11:
  278. {
  279.  
  280. give_player_grenades(id);
  281. give_item(id, "weapon_knife");
  282. give_item(id, "weapon_deagle");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae");
  285. give_item(id, "ammo_50ae")
  286. give_item(id, "weapon_scout");
  287. give_item(id, "ammo_762nato");
  288. give_item(id, "ammo_762nato");
  289. give_item(id, "ammo_762nato");
  290. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  291. }
  292. }
  293. return PLUGIN_HANDLED;
  294. }
  295.  
  296. stock give_player_grenades(index)
  297. {
  298. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  299. give_item(index, "weapon_flashbang");
  300. give_item(index, "weapon_flashbang");
  301. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  302. give_item(index, "item_thighpack");
  303. give_item(index, "item_assaultsuit");
  304. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverPackMenü javitása
HozzászólásElküldve: 2013.04.26. 18:10 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
FegyverPackMenü


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 176 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole