hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 08:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 545 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 545 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver csík
HozzászólásElküldve: 2013.05.10. 21:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Itt hol tudom beállítani a fegyver csík színét: (Ez lenne az RGB színe: "0 255 255")
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON
  2. //#define PER_PLAYER_SETTINGS
  3.  
  4. /*********** END OF CUSTOMIZATION AREA ***********/
  5.  
  6. #include <amxmodx>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <fakemeta>
  9. #include <hamsandwich>
  10.  
  11. #define VERSION "1.3.0"
  12.  
  13. #define MAX_PLAYERS 32
  14. #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )
  15. #define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)
  16.  
  17. #define m_pActiveItem 373
  18.  
  19. const GUNS_BITSUM = ((1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE))
  20. const SHOTGUNS_BITSUM = ((1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3))
  21. const SMGS_BITSUM = ((1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_P90))
  22. const RIFFLES_BITSUM = ((1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47))
  23. const SNIPERS_BITSUM = ((1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_G3SG1))
  24.  
  25. const SILEN_BITSUM = ((1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1))
  26.  
  27. enum _:PcvarsNum {
  28. HandGuns = 0,
  29. ShotGuns,
  30. SmgGuns,
  31. RiffleGuns,
  32. SnipeGuns
  33. }
  34.  
  35. new const g_iWeaponBitSumList[] = { GUNS_BITSUM , SHOTGUNS_BITSUM , SMGS_BITSUM , RIFFLES_BITSUM , SNIPERS_BITSUM }
  36.  
  37. new g_iMaxPlayers
  38. new Trie:g_tClassNames
  39.  
  40. new g_pCvar[PcvarsNum], g_pCvarTraceEnabled, g_pCvarTraceHideSilen
  41.  
  42. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  43. new g_bHltv[MAX_PLAYERS+1], g_bSeeTracers[MAX_PLAYERS+1]
  44. new g_pCvarTraceHltv
  45. #endif
  46.  
  47. public plugin_precache()
  48. {
  49. g_tClassNames = TrieCreate()
  50.  
  51. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "TraceAttack", 1)
  52. TrieSetCell(g_tClassNames, "worldspawn", 1)
  53. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack", 1)
  54. TrieSetCell(g_tClassNames, "player", 1)
  55.  
  56. register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1)
  57. }
  58.  
  59. public Spawn( iEnt )
  60. {
  61. if( pev_valid(iEnt) )
  62. {
  63. static szClassName[32]
  64. pev(iEnt, pev_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
  65. if( !TrieKeyExists(g_tClassNames, szClassName) )
  66. {
  67. RegisterHam(Ham_TraceAttack, szClassName, "TraceAttack", 1)
  68. TrieSetCell(g_tClassNames, szClassName, 1)
  69. }
  70. }
  71. }
  72.  
  73. public plugin_end()
  74. {
  75. TrieDestroy(g_tClassNames)
  76. }
  77.  
  78. public plugin_init()
  79. {
  80. register_plugin("Advanced Weapon Tracers", VERSION, "ConnorMcLeod")
  81. register_cvar("awt_version", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)
  82.  
  83. g_pCvarTraceEnabled = register_cvar("amx_tracers", "1")
  84.  
  85. g_pCvar[HandGuns] = register_cvar("amx_trace_handguns", "1")
  86. g_pCvar[ShotGuns] = register_cvar("amx_trace_shotguns", "1")
  87. g_pCvar[SmgGuns] = register_cvar("amx_trace_smgguns", "1")
  88. g_pCvar[RiffleGuns] = register_cvar("amx_trace_riffleguns", "1")
  89. g_pCvar[SnipeGuns] = register_cvar("amx_trace_snipeguns", "1")
  90.  
  91. g_pCvarTraceHideSilen = register_cvar("amx_trace_hide_silen", "1")
  92.  
  93. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  94. g_pCvarTraceHltv = register_cvar("amx_trace_hltv", "1")
  95. register_clcmd("say /tracers", "ClientCommand_Tracers")
  96. #endif
  97.  
  98. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  99. }
  100.  
  101. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  102. public client_putinserver(id)
  103. {
  104. g_bSeeTracers[id] = !is_user_bot(id)
  105. g_bHltv[id] = is_user_hltv(id)
  106. set_task(35.0, "TaskAnnouncement", id)
  107. }
  108.  
  109. public ClientCommand_Tracers(id)
  110. {
  111. client_print(id, print_chat, "** [Advanced Weapon Tracers] Tracers are now %s",
  112. (g_bSeeTracers[id] = !g_bSeeTracers[id]) ? "ON" : "OFF")
  113. return PLUGIN_HANDLED
  114. }
  115.  
  116. public TaskAnnouncement(id)
  117. {
  118. client_print(id, print_chat, "** [Advanced Weapon Tracers] You can [en/dis]able tracers by typing /tracers in chat")
  119. }
  120. #endif
  121.  
  122. public TraceAttack(iEnt, iAttacker, Float:flDamage, Float:fDir[3], ptr, iDamageType)
  123. {
  124. if( !IsPlayer(iAttacker) || get_pcvar_num(g_pCvarTraceEnabled) == 0 )
  125. {
  126. return
  127. }
  128.  
  129. new iWeapon = get_user_weapon(iAttacker)
  130. if( iWeapon == CSW_KNIFE )
  131. {
  132. return
  133. }
  134.  
  135. new bWeapon = (1<<iWeapon)
  136. for(new a; a<sizeof(g_iWeaponBitSumList); a++)
  137. {
  138. if( bWeapon & g_iWeaponBitSumList[a] )
  139. {
  140. if( get_pcvar_num(g_pCvar[a]) )
  141. {
  142. break
  143. }
  144. else
  145. {
  146. return
  147. }
  148. }
  149. }
  150.  
  151. if( SILEN_BITSUM & bWeapon )
  152. {
  153. if( get_pcvar_num(g_pCvarTraceHideSilen) )
  154. {
  155. if( cs_get_weapon_silen(get_pdata_cbase(iAttacker, m_pActiveItem)) )
  156. {
  157. return
  158. }
  159. }
  160. }
  161. #if defined TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON
  162. else if( iWeapon == CSW_TMP && get_pcvar_num(g_pCvarTraceHideSilen) )
  163. {
  164. return
  165. }
  166. #endif
  167.  
  168. new iOrigin[3], Float:flEnd[3]
  169.  
  170. get_user_origin(iAttacker, iOrigin, 1)
  171. get_tr2(ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
  172.  
  173. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  174. new iPlayers[MAX_PLAYERS], iNum, iPlayer, bHltv
  175. new x = iOrigin[0], y = iOrigin[1], z = iOrigin[2]
  176. new Float:fX = flEnd[0], Float:fY = flEnd[1], Float:fZ = flEnd[2]
  177. get_players(iPlayers, iNum)
  178. for(new i; i<iNum; i++)
  179. {
  180. iPlayer = iPlayers[i]
  181. if( g_bHltv[iPlayer] )
  182. {
  183. if( !bHltv && get_pcvar_num(g_pCvarTraceHltv) == 1 )
  184. {
  185. bHltv = true
  186. message_begin(MSG_SPEC, SVC_TEMPENTITY)
  187. write_byte(TE_TRACER)
  188. write_coord(x)
  189. write_coord(y)
  190. write_coord(z)
  191. write_coord_f(fX)
  192. write_coord_f(fY)
  193. write_coord_f(fZ)
  194. message_end()
  195. }
  196. }
  197. else if( g_bSeeTracers[iPlayer] )
  198. {
  199. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, iPlayer)
  200. write_byte(TE_TRACER)
  201. write_coord(x)
  202. write_coord(y)
  203. write_coord(z)
  204. write_coord_f(fX)
  205. write_coord_f(fY)
  206. write_coord_f(fZ)
  207. message_end()
  208. }
  209. }
  210. #else
  211. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  212. write_byte(TE_TRACER)
  213. write_coord(iOrigin[0])
  214. write_coord(iOrigin[1])
  215. write_coord(iOrigin[2])
  216. write_coord_f(flEnd[0])
  217. write_coord_f(flEnd[1])
  218. write_coord_f(flEnd[2])
  219. message_end()
  220. #endif
  221. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csík
HozzászólásElküldve: 2013.05.11. 12:13 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
Ez a plugin amit belinkeltél a golyók csíkját mutatja:
http://img690.imageshack.us/img690/4371 ... 072294.jpg

Fegyver csík:
Csatolmány:
WeaponTrail.sma [3.43 KiB]
Letöltve 37 alkalommal.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csík
HozzászólásElküldve: 2013.05.11. 15:23 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
HuBaBuBa írta:
Ez a plugin amit belinkeltél a golyók csíkját mutatja:
http://img690.imageshack.us/img690/4371 ... 072294.jpg

Fegyver csík:
Csatolmány:
WeaponTrail.sma


Tudom.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csík
HozzászólásElküldve: 2013.05.11. 16:29 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
Kép : http://img69.imageshack.us/img69/1339/h ... 253583.jpg
Csatolmány:
tracer.sma [3.03 KiB]
Letöltve 46 alkalommal.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára HuBaBuBa 2013.05.11. 17:06-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csík
HozzászólásElküldve: 2013.05.11. 16:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
HuBaBuBa írta:


Akkor ez most kék lesz?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csík
HozzászólásElküldve: 2013.05.11. 16:37 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
Igen, ezt a színkódot adtad meg.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csík
HozzászólásElküldve: 2013.05.11. 16:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
HuBaBuBa írta:
Igen, ezt a színkódot adtad meg.


Megy köszi.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 70 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole