hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.17. 20:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 790 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 787 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], koko.988 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: bomba lerakása magátol
HozzászólásElküldve: 2013.05.16. 21:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok.
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy meg-e lehet oldani hogy a BOMBÁT ne a T -nek kelljen lerakni hanem magátol lerakja és pl 35 (amenyire be van alitva) felrobban és vége a körnek?

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bomba lerakása magátol
HozzászólásElküldve: 2013.05.16. 21:20 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Formatright © 2011, ConnorMcLeod
  2.  
  3. This plugin is free software;
  4. you can redistribute it and/or modify it under the terms of the
  5. GNU General Public License as published by the Free Software Foundation.
  6.  
  7. This program is distributed in the hope that it will be useful,
  8. but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
  9. MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
  10. GNU General Public License for more details.
  11.  
  12. You should have received a copy of the GNU General Public License
  13. along with this plugin; if not, write to the
  14. Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330,
  15. Boston, MA 02111-1307, USA.
  16. */
  17.  
  18. #include <amxmodx>
  19. #include <fakemeta>
  20. #include <hamsandwich>
  21.  
  22. #define VERSION "0.0.1"
  23. #define PLUGIN "Auto Plant Bomb At Round Start"
  24.  
  25. // "player" offsets
  26. #define m_iUserState 193 // don't name this offset OFFSET_DEFUSE_PLANT since (1<<0) is wheter player wants or not to hear radios
  27. const hasC4 = (1<<8)
  28. #define m_fClientMapZone 235 // m_fMapZone ??
  29. #define m_rgpPlayerItems_Slot5 372
  30. #define m_pActiveItem 373
  31.  
  32. // "weapon_***" offsets
  33. #define XO_WEAPON 4
  34. // "weapon_c4" specific offsets
  35. #define m_fBombState 78
  36. const C4_STARTED_ARMING = 1<<0
  37.  
  38. new Array:g_aBombSites, g_iSitesCount
  39. new bool:g_bPlanted
  40.  
  41. public plugin_init()
  42. {
  43. register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")
  44.  
  45. static const CLASSNAME[] = "classname"
  46. new ent = FM_NULLENT, Float:origin[3]
  47. while( ( ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, CLASSNAME, "func_bomb_target") ) )
  48. {
  49. if( !g_aBombSites )
  50. {
  51. g_aBombSites = ArrayCreate(3, 2)
  52. }
  53. fm_get_brush_entity_origin(ent, origin)
  54. ArrayPushArray(g_aBombSites, origin)
  55. }
  56. ent = FM_NULLENT
  57. while( ( ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, CLASSNAME, "info_bomb_target") ) )
  58. {
  59. if( !g_aBombSites )
  60. {
  61. g_aBombSites = ArrayCreate(3, 2)
  62. }
  63. fm_get_brush_entity_origin(ent, origin)
  64. ArrayPushArray(g_aBombSites, origin)
  65. }
  66. if( g_aBombSites )
  67. {
  68. register_event("HLTV", "Event_HLTV_New_Round", "a", "1=0", "2=0")
  69. register_logevent("LogEvent_Spawned_With_The_Bomb", 3, "2=Spawned_With_The_Bomb")
  70. register_logevent("LogEvent_Planted_The_Bomb", 3, "2=Planted_The_Bomb")
  71. g_iSitesCount = ArraySize( g_aBombSites )
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public LogEvent_Planted_The_Bomb()
  76. {
  77. g_bPlanted = true
  78. }
  79.  
  80. public Event_HLTV_New_Round()
  81. {
  82. g_bPlanted = false
  83. }
  84.  
  85. public LogEvent_Spawned_With_The_Bomb()
  86. {
  87. new szLogUser[80], szName[32]
  88. read_logargv(0, szLogUser, charsmax(szLogUser))
  89. parse_loguser(szLogUser, szName, charsmax(szName))
  90.  
  91. new id = get_user_index(szName)
  92. if( is_user_alive(id) )
  93. {
  94. new c4 = get_pdata_cbase(id, m_rgpPlayerItems_Slot5)
  95. if( c4 > 0 )
  96. {
  97. if( !g_bPlanted )
  98. {
  99. new flags = pev(id, pev_flags)
  100. set_pev(id, pev_flags, flags | FL_ONGROUND)
  101.  
  102. set_pdata_int(id, m_fClientMapZone, get_pdata_int(id, m_fClientMapZone) | (1<<1))
  103.  
  104. set_pdata_int(c4, m_fBombState, get_pdata_int(c4, m_fBombState, XO_WEAPON) | C4_STARTED_ARMING, XO_WEAPON)
  105.  
  106. new Float:origin[3], Float:siteOrigin[3]
  107. pev(id, pev_origin, origin)
  108. ArrayGetArray(g_aBombSites, random(g_iSitesCount), siteOrigin)
  109. set_pev(id, pev_origin, siteOrigin)
  110.  
  111. ExecuteHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, c4)
  112.  
  113. set_pev(id, pev_origin, origin)
  114. set_pev(id, pev_flags, flags)
  115. }
  116. else
  117. {
  118. if( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) == c4 )
  119. {
  120. ExecuteHam(Ham_Weapon_RetireWeapon, c4)
  121. }
  122. if( ExecuteHam(Ham_RemovePlayerItem, id, c4) )
  123. {
  124. user_has_weapon(id, CSW_C4, 0)
  125. ExecuteHam(Ham_Item_Kill, c4)
  126. set_pev(id, pev_body, 0)
  127. set_pdata_int(id, m_iUserState, get_pdata_int(id, m_iUserState) & ~hasC4)
  128. }
  129. }
  130. }
  131. }
  132. }
  133.  
  134. fm_get_brush_entity_origin(index, Float:origin[3]) {
  135. new Float:mins[3], Float:maxs[3];
  136.  
  137. pev(index, pev_origin, origin); // this needed ???
  138. pev(index, pev_mins, mins);
  139. pev(index, pev_maxs, maxs);
  140.  
  141. origin[0] += (mins[0] + maxs[0]) * 0.5;
  142. origin[1] += (mins[1] + maxs[1]) * 0.5;
  143. origin[2] += (mins[2] + maxs[2]) * 0.5;
  144.  
  145. return 1;
  146. }

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bomba lerakása magátol
HozzászólásElküldve: 2013.05.16. 21:23 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
asszem mégis megérdemled a superadmint :)

Köszi :)

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 66 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole