hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Szerver leállás/kifagyás, weap_menu.amxx
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=8514
Oldal: 1 / 1

Szerző:  gabeszhun [2013.05.16. 13:47 ]
Hozzászólás témája:  Szerver leállás/kifagyás, weap_menu.amxx

Sziasztok!

Az lenne a nagy problémám, hogy a weap_menu.amxx nevű plugin (ha jól veszem észre) kifagyasztja a szervert. Valami problémája van a cs_set_user_money-val, de mivel nem nagyon vagyok profi scriptíró, ezért nem igazán értem...
Valaki tudna valami ötletet adni rá, hogy mi lehet az oka, esetleg ki tudja javítani a problémát?
Vagy valaki nem tudna adni egy tökéletesen működő fegyvermenü plugint?

Szerver LOG:

Kód:
L 05/16/2013 - 08:54:49: Start of error session.
L 05/16/2013 - 08:54:49: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130516.log")
L 05/16/2013 - 08:54:49: [CSTRIKE] Invalid player 7
L 05/16/2013 - 08:54:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "weap_menu.amxx")
L 05/16/2013 - 08:54:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/16/2013 - 08:54:49: [AMXX]    [0] weap_menu.sma::fegyvermenu (line 31)
L 05/16/2013 - 12:20:41: Start of error session.
L 05/16/2013 - 12:20:41: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130516.log")
L 05/16/2013 - 12:20:41: [CSTRIKE] Invalid player 1
L 05/16/2013 - 12:20:41: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "weap_menu.amxx")
L 05/16/2013 - 12:20:41: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/16/2013 - 12:20:41: [AMXX]    [0] weap_menu.sma::fegyvermenu (line 31)
L 05/16/2013 - 12:21:37: [CSTRIKE] Invalid player 2
L 05/16/2013 - 12:21:37: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "weap_menu.amxx")
L 05/16/2013 - 12:21:37: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/16/2013 - 12:21:37: [AMXX]    [0] weap_menu.sma::fegyvermenu (line 31)
L 05/16/2013 - 13:34:36: Start of error session.
L 05/16/2013 - 13:34:36: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130516.log")
L 05/16/2013 - 13:34:36: [CSTRIKE] Invalid player 1
L 05/16/2013 - 13:34:36: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "weap_menu.amxx")
L 05/16/2013 - 13:34:36: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/16/2013 - 13:34:36: [AMXX]    [0] weap_menu.sma::fegyvermenu (line 31)
L 05/16/2013 - 13:34:40: [CSTRIKE] Invalid player 2
L 05/16/2013 - 13:34:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "weap_menu.amxx")
L 05/16/2013 - 13:34:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/16/2013 - 13:34:40: [AMXX]    [0] weap_menu.sma::fegyvermenu (line 31)
L 05/16/2013 - 13:35:10: Start of error session.
L 05/16/2013 - 13:35:10: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130516.log")
L 05/16/2013 - 13:35:10: [CSTRIKE] Invalid player 1
L 05/16/2013 - 13:35:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "weap_menu.amxx")
L 05/16/2013 - 13:35:10: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/16/2013 - 13:35:10: [AMXX]    [0] weap_menu.sma::fegyvermenu (line 31)
L 05/16/2013 - 13:35:13: [CSTRIKE] Invalid player 2
L 05/16/2013 - 13:35:13: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "weap_menu.amxx")
L 05/16/2013 - 13:35:13: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/16/2013 - 13:35:13: [AMXX]    [0] weap_menu.sma::fegyvermenu (line 31)
L 05/16/2013 - 13:36:42: [CSTRIKE] Invalid player 3
L 05/16/2013 - 13:36:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "weap_menu.amxx")
L 05/16/2013 - 13:36:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/16/2013 - 13:36:42: [AMXX]    [0] weap_menu.sma::fegyvermenu (line 31)
L 05/16/2013 - 13:37:51: [CSTRIKE] Invalid player 4
L 05/16/2013 - 13:37:51: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "weap_menu.amxx")
L 05/16/2013 - 13:37:51: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/16/2013 - 13:37:51: [AMXX]    [0] weap_menu.sma::fegyvermenu (line 31)
L 05/16/2013 - 13:52:36: [CSTRIKE] Invalid player 2
L 05/16/2013 - 13:52:36: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "weap_menu.amxx")
L 05/16/2013 - 13:52:36: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/16/2013 - 13:52:36: [AMXX]    [0] weap_menu.sma::fegyvermenu (line 31)
L 05/16/2013 - 15:45:20: Start of error session.
L 05/16/2013 - 15:45:20: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130516.log")
L 05/16/2013 - 15:45:20: [CSTRIKE] Invalid player 1
L 05/16/2013 - 15:45:20: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "weap_menu.amxx")
L 05/16/2013 - 15:45:20: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/16/2013 - 15:45:20: [AMXX]    [0] weap_menu.sma::fegyvermenu (line 31)


Plugin .sma fájlja:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.   #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  53. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }
  299.  


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A másik kérdésem az lenne, hogy láttam olyanokat, hogy a szerverre "hírdetőtáblákat" helyeztek el. Ezt minek a segítségével lehet berakni?


Előre is hálás köszönetem a válaszolónak!

Üdv.: eXon^

Szerző:  fear_ezmegmi [2013.05.16. 15:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szerver leállás/kifagyás, weap_menu.amxx

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. if (!is_user_alive(id) && !is_user_connected(id))
  32. return;
  33.  
  34. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  35. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  36. {
  37. strip_user_weapons(id);
  38. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  39. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  42. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  43. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  44. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  45. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  46. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  47. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  48. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  49. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51. menu_display(id, menu);
  52. }
  53. else
  54. {
  55. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  56. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  57. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  58. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  59. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  60. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  61. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  62. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  63. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  64. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  65. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  66. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68. menu_display(id, menu);
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public handler(id, menu, item)
  73. {
  74. if( item == MENU_EXIT )
  75. {
  76. menu_destroy(menu);
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data);
  83. switch(key)
  84. {
  85.  
  86. case 1:
  87. {
  88.  
  89. give_player_grenades(id);
  90. give_item(id, "weapon_knife");
  91. give_item(id, "weapon_deagle");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "weapon_m4a1");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_ak47");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  115. }
  116. case 3:
  117. {
  118. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  119. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  120. {
  121. if(gWPCT < 2)
  122. {
  123.  
  124. give_player_grenades(id);
  125. give_item(id, "weapon_knife");
  126. give_item(id, "weapon_awp");
  127. give_item(id, "weapon_deagle");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. give_item(id, "ammo_338magnum");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  135. gWPCT++
  136. }
  137. else
  138. {
  139. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  140. fegyvermenu(id);
  141. }
  142. }
  143. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  144. {
  145. if(gWPTE < 2)
  146. {
  147.  
  148. give_player_grenades(id);
  149. give_item(id, "weapon_knife");
  150. give_item(id, "weapon_awp");
  151. give_item(id, "weapon_deagle");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_50ae");
  154. give_item(id, "ammo_50ae");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. give_item(id, "ammo_338magnum");
  157. give_item(id, "ammo_338magnum");
  158. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  159. gWPTE++
  160. }
  161. else
  162. {
  163. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  164. fegyvermenu(id);
  165. }
  166. }
  167.  
  168. }
  169. case 4:
  170. {
  171.  
  172. give_player_grenades(id);
  173. give_item(id, "weapon_knife");
  174. give_item(id, "weapon_deagle");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "ammo_50ae");
  177. give_item(id, "ammo_50ae");
  178. give_item(id, "weapon_m249");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. give_item(id, "ammo_556natobox");
  181. give_item(id, "ammo_556natobox");
  182. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  183. }
  184. case 5:
  185. {
  186.  
  187. give_player_grenades(id);
  188. give_item(id, "weapon_knife");
  189. give_item(id, "weapon_deagle");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae")
  193. give_item(id, "weapon_aug");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  198. }
  199. case 6:
  200. {
  201.  
  202. give_player_grenades(id);
  203. give_item(id, "weapon_knife");
  204. give_item(id, "weapon_deagle");
  205. give_item(id, "ammo_50ae");
  206. give_item(id, "ammo_50ae");
  207. give_item(id, "ammo_50ae")
  208. give_item(id, "weapon_famas");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  213. }
  214. case 7:
  215. {
  216.  
  217. give_player_grenades(id);
  218. give_item(id, "weapon_knife");
  219. give_item(id, "weapon_deagle");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "ammo_50ae")
  223. give_item(id, "weapon_galil");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  228. }
  229. case 8:
  230. {
  231.  
  232. give_player_grenades(id);
  233. give_item(id, "weapon_knife");
  234. give_item(id, "weapon_deagle");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae");
  237. give_item(id, "ammo_50ae")
  238. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. give_item(id, "ammo_9mm");
  242. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  243. }
  244. case 9:
  245. {
  246.  
  247. give_player_grenades(id);
  248. give_item(id, "weapon_knife");
  249. give_item(id, "weapon_deagle");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae");
  252. give_item(id, "ammo_50ae")
  253. give_item(id, "weapon_xm1014");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. give_item(id, "ammo_buckshot");
  256. give_item(id, "ammo_buckshot");
  257. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  258. }
  259. case 10:
  260. {
  261.  
  262. give_player_grenades(id);
  263. give_item(id, "weapon_knife");
  264. give_item(id, "weapon_deagle");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae");
  267. give_item(id, "ammo_50ae")
  268. give_item(id, "weapon_m3");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. give_item(id, "ammo_buckshot");
  272. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  273. }
  274. case 11:
  275. {
  276.  
  277. give_player_grenades(id);
  278. give_item(id, "weapon_knife");
  279. give_item(id, "weapon_deagle");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae");
  282. give_item(id, "ammo_50ae")
  283. give_item(id, "weapon_scout");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. give_item(id, "ammo_762nato");
  286. give_item(id, "ammo_762nato");
  287. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  288. }
  289. }
  290. return PLUGIN_HANDLED;
  291. }
  292.  
  293. stock give_player_grenades(index)
  294. {
  295. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  296. give_item(index, "weapon_flashbang");
  297. give_item(index, "weapon_flashbang");
  298. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  299. give_item(index, "item_thighpack");
  300. give_item(index, "item_assaultsuit");
  301. }

Szerző:  gabeszhun [2013.05.17. 19:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szerver leállás/kifagyás, weap_menu.amxx

fear_ezmegmi írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. if (!is_user_alive(id) && !is_user_connected(id))
  32. return;
  33.  
  34. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  35. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  36. {
  37. strip_user_weapons(id);
  38. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  39. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  42. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  43. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  44. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  45. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  46. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  47. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  48. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  49. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51. menu_display(id, menu);
  52. }
  53. else
  54. {
  55. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  56. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  57. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  58. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  59. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  60. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  61. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  62. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  63. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  64. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  65. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  66. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68. menu_display(id, menu);
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public handler(id, menu, item)
  73. {
  74. if( item == MENU_EXIT )
  75. {
  76. menu_destroy(menu);
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data);
  83. switch(key)
  84. {
  85.  
  86. case 1:
  87. {
  88.  
  89. give_player_grenades(id);
  90. give_item(id, "weapon_knife");
  91. give_item(id, "weapon_deagle");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "weapon_m4a1");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_ak47");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  115. }
  116. case 3:
  117. {
  118. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  119. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  120. {
  121. if(gWPCT < 2)
  122. {
  123.  
  124. give_player_grenades(id);
  125. give_item(id, "weapon_knife");
  126. give_item(id, "weapon_awp");
  127. give_item(id, "weapon_deagle");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. give_item(id, "ammo_338magnum");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  135. gWPCT++
  136. }
  137. else
  138. {
  139. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  140. fegyvermenu(id);
  141. }
  142. }
  143. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  144. {
  145. if(gWPTE < 2)
  146. {
  147.  
  148. give_player_grenades(id);
  149. give_item(id, "weapon_knife");
  150. give_item(id, "weapon_awp");
  151. give_item(id, "weapon_deagle");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_50ae");
  154. give_item(id, "ammo_50ae");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. give_item(id, "ammo_338magnum");
  157. give_item(id, "ammo_338magnum");
  158. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  159. gWPTE++
  160. }
  161. else
  162. {
  163. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  164. fegyvermenu(id);
  165. }
  166. }
  167.  
  168. }
  169. case 4:
  170. {
  171.  
  172. give_player_grenades(id);
  173. give_item(id, "weapon_knife");
  174. give_item(id, "weapon_deagle");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "ammo_50ae");
  177. give_item(id, "ammo_50ae");
  178. give_item(id, "weapon_m249");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. give_item(id, "ammo_556natobox");
  181. give_item(id, "ammo_556natobox");
  182. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  183. }
  184. case 5:
  185. {
  186.  
  187. give_player_grenades(id);
  188. give_item(id, "weapon_knife");
  189. give_item(id, "weapon_deagle");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae")
  193. give_item(id, "weapon_aug");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  198. }
  199. case 6:
  200. {
  201.  
  202. give_player_grenades(id);
  203. give_item(id, "weapon_knife");
  204. give_item(id, "weapon_deagle");
  205. give_item(id, "ammo_50ae");
  206. give_item(id, "ammo_50ae");
  207. give_item(id, "ammo_50ae")
  208. give_item(id, "weapon_famas");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  213. }
  214. case 7:
  215. {
  216.  
  217. give_player_grenades(id);
  218. give_item(id, "weapon_knife");
  219. give_item(id, "weapon_deagle");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "ammo_50ae")
  223. give_item(id, "weapon_galil");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  228. }
  229. case 8:
  230. {
  231.  
  232. give_player_grenades(id);
  233. give_item(id, "weapon_knife");
  234. give_item(id, "weapon_deagle");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae");
  237. give_item(id, "ammo_50ae")
  238. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. give_item(id, "ammo_9mm");
  242. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  243. }
  244. case 9:
  245. {
  246.  
  247. give_player_grenades(id);
  248. give_item(id, "weapon_knife");
  249. give_item(id, "weapon_deagle");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae");
  252. give_item(id, "ammo_50ae")
  253. give_item(id, "weapon_xm1014");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. give_item(id, "ammo_buckshot");
  256. give_item(id, "ammo_buckshot");
  257. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  258. }
  259. case 10:
  260. {
  261.  
  262. give_player_grenades(id);
  263. give_item(id, "weapon_knife");
  264. give_item(id, "weapon_deagle");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae");
  267. give_item(id, "ammo_50ae")
  268. give_item(id, "weapon_m3");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. give_item(id, "ammo_buckshot");
  272. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  273. }
  274. case 11:
  275. {
  276.  
  277. give_player_grenades(id);
  278. give_item(id, "weapon_knife");
  279. give_item(id, "weapon_deagle");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae");
  282. give_item(id, "ammo_50ae")
  283. give_item(id, "weapon_scout");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. give_item(id, "ammo_762nato");
  286. give_item(id, "ammo_762nato");
  287. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  288. }
  289. }
  290. return PLUGIN_HANDLED;
  291. }
  292.  
  293. stock give_player_grenades(index)
  294. {
  295. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  296. give_item(index, "weapon_flashbang");
  297. give_item(index, "weapon_flashbang");
  298. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  299. give_item(index, "item_thighpack");
  300. give_item(index, "item_assaultsuit");
  301. }


Ezer hálám!
És abban nem tudsz segíteni, hogy táblákat hogy tudok berakni?
Idézet:
A másik kérdésem az lenne, hogy láttam olyanokat, hogy a szerverre "hírdetőtáblákat" helyeztek el. Ezt minek a segítségével lehet berakni?

Szerző:  HuBaBuBa [2013.05.17. 19:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szerver leállás/kifagyás, weap_menu.amxx

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=49566

http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... ntspawner2

Szerző:  gabeszhun [2013.05.17. 21:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szerver leállás/kifagyás, weap_menu.amxx

HuBaBuBa írta:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=49566

http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... ntspawner2


Köszi szépen :)

A model nevét esetleg nem tudnád megmondani? Mindenhol keretem több néven is, de sehol...

Szerző:  HuBaBuBa [2013.05.17. 21:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szerver leállás/kifagyás, weap_menu.amxx

ha tábla modellt/modelleket keresel itt találsz párat : Tábla modellek

Szerző:  gabeszhun [2013.05.17. 23:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szerver leállás/kifagyás, weap_menu.amxx

HuBaBuBa írta:
ha tábla modellt/modelleket keresel itt találsz párat : Tábla modellek


Köszönöm a gyors válaszod, de el sem tudom képzelni, hogy mások hogy rakták fel a szerverükre...
Egyszerűen nem lehet egyenesen beállítani a földbe, irányíthatatlan, kezelhetetlen

A válaszod azért köszönöm szépen :)

Szerző:  HuBaBuBa [2013.05.18. 10:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szerver leállás/kifagyás, weap_menu.amxx

Az általam linkelt első pluginnal kedved szerint tudod mozgatni és elhelyezni a kívánt elemet/elemeket.
Idézet:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=49566

http://www.youtube.com/watch?v=8c2DRWa3Kao

Szerző:  gabeszhun [2013.05.18. 12:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szerver leállás/kifagyás, weap_menu.amxx

HuBaBuBa írta:
Az általam linkelt első pluginnal kedved szerint tudod mozgatni és elhelyezni a kívánt elemet/elemeket.
Idézet:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=49566

http://www.youtube.com/watch?v=8c2DRWa3Kao


Az In Game Ads-ot ismerem, és tudom, hogy egyszerű a használata.
De úgy szerettem volna, hogy lerakok egy táblát, és arra rakom rá a képet.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/