hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 21:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 372 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 370 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Spec ne tudjon újraéledni
HozzászólásElküldve:2013.05.16. 20:51 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Valaki be tudna linkelni egy olyan, hogy ha beírja a játékos a SPECBEN, hogy /ujra
Akkor ne tudjon újra éledni.

Előre is köszi :)

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spec ne tudjon újraéledni
HozzászólásElküldve:2013.05.17. 06:44 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include "amxmodx.inc"
  3. #include "cstrike.inc"
  4.  
  5. public plugin_precache()
  6. {
  7. register_plugin(".","0.1",".");
  8. register_clcmd("say /ujra", "CmdUjra");
  9. }
  10.  
  11. public CmdUjra(i)
  12. {
  13. new CsTeams:csapat = cs_get_user_team(i);
  14. if(csapat == CS_TEAM_SPECTATOR)
  15. return 1;
  16. return 0;
  17. }
  18.  


:DDDDD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spec ne tudjon újraéledni
HozzászólásElküldve:2013.05.17. 08:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Silent írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include "amxmodx.inc"
  3. #include "cstrike.inc"
  4.  
  5. public plugin_precache()
  6. {
  7. register_plugin(".","0.1",".");
  8. register_clcmd("say /ujra", "CmdUjra");
  9. }
  10.  
  11. public CmdUjra(i)
  12. {
  13. new CsTeams:csapat = cs_get_user_team(i);
  14. if(csapat == CS_TEAM_SPECTATOR)
  15. return 1;
  16. return 0;
  17. }
  18.  


:DDDDD


Köszi.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spec ne tudjon újraéledni
HozzászólásElküldve:2013.05.17. 10:37 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Ehm, direkt trollkoddtál Silent?
Az volt a kérése h speciben ne éledjen újra az újrával.
Ha más pluginban van ugyanilyen parancs, attól még újraéled, ez nem csinál senmit blokkolást :)


Silent írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include "amxmodx.inc"
  3. #include "cstrike.inc"
  4.  
  5. public plugin_precache()
  6. {
  7. register_plugin(".","0.1",".");
  8. register_clcmd("say /ujra", "CmdUjra");
  9. }
  10.  
  11. public CmdUjra(i)
  12. {
  13. new CsTeams:csapat = cs_get_user_team(i);
  14. if(csapat == CS_TEAM_SPECTATOR)
  15. return 1;
  16. return 0;
  17. }
  18.  


:DDDDD

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spec ne tudjon újraéledni
HozzászólásElküldve:2013.05.17. 14:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Metal írta:
Ehm, direkt trollkoddtál Silent?
Az volt a kérése h speciben ne éledjen újra az újrával.
Ha más pluginban van ugyanilyen parancs, attól még újraéled, ez nem csinál senmit blokkolást :)


Silent írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include "amxmodx.inc"
  3. #include "cstrike.inc"
  4.  
  5. public plugin_precache()
  6. {
  7. register_plugin(".","0.1",".");
  8. register_clcmd("say /ujra", "CmdUjra");
  9. }
  10.  
  11. public CmdUjra(i)
  12. {
  13. new CsTeams:csapat = cs_get_user_team(i);
  14. if(csapat == CS_TEAM_SPECTATOR)
  15. return 1;
  16. return 0;
  17. }
  18.  


:DDDDD


És nem tudnád bele írni, hogy ne tudjon újraéledni a Spectorban?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spec ne tudjon újraéledni
HozzászólásElküldve:2013.05.17. 15:42 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Idézet:
Ehm, direkt trollkoddtál Silent?


Nem, véletlen írtam oda hat szmájlit alá :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spec ne tudjon újraéledni
HozzászólásElküldve:2013.05.17. 15:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Silent írta:
Idézet:
Ehm, direkt trollkoddtál Silent?


Nem, véletlen írtam oda hat szmájlit alá :D


Nem javítanád úgy, hogy működjön is? PLS

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spec ne tudjon újraéledni
HozzászólásElküldve:2013.05.18. 07:52 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Illeszd már be az eredeti plugint, you dawg! :DD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole