hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Hitbox https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=8897 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Gatshow [ 2013.06.10. 15:31 ] |
Hozzászólás témája: | Hitbox |
Annyit látom de nem tudom mi az a HitBox valaki elmondaná?? |
Szerző: | Joke [ 2013.06.10. 15:33 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hitbox |
Gatshow írta: Annyit látom de nem tudom mi az a HitBox valaki elmondaná?? Lövés segítő (Hol kapjanak találatot az emberek) |
Szerző: | ChaspeR [ 2013.06.10. 15:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hitbox |
http://www.counter-strike.hu/content/2005/06/05/Hitbox_tisztazas A CS:Source megjelenése óta igencsak megosztott lett a Counter-Strike társadalom a játékot illetően. Sokan favorizálják az új generációs motort és az általa nyújtott lehetőségeket, ám egyelőre többen vannak, akik mindezek ellenére még nem álltak át. Ennek egyik legfőbb okaként a legtöbb játékos a hitboxban rejlő hibákat jelölik meg. Most azonban megjelent egy kimerítő cikk, mely hosszan taglalja ezt a témát, és minden ilyen dologra fényt vet! Érdemes mindenkinek elolvasni. Íme egy kiragadott rész belőle.
A játékban fellelhető valós elemek interpolácioja még azokban az esetekben is bekövetkeznek, ha játékosok saját gépéről futó szervereken játszanak. Az sv_showhitbox paranccsal a játékosok hitboxai a szerverhez mérten rajzolódnak ki, ami azt jelenti, hogy a modellek a hitboxok megjelenéséhez képest 100ms el előrébb jelennek meg. Ezeket az eltolódásokat azonban a játékosoknak nem kell figyelembe venniük, mivel a szerver-oldali lag kompenzálja eme hibákat. A torzulások kikapcsolását a cl_interpolate 0 parancsal lehet elérni, amikor is a hitbox a megjelenő modelleken lesz, ezzel azonban az animációk és különböző mozgások igencsak szaggatottá válnak |
Szerző: | Anonymous1337 [ 2013.06.10. 15:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hitbox |
Joke írta: Gatshow írta: Annyit látom de nem tudom mi az a HitBox valaki elmondaná?? Lövés segítő (Hol kapjanak találatot az emberek) Edit[2013.06.10 // 15:42].: Elnézést, nem láttam hogy már válaszoltak előttem, mert pont akkor írtam én is! Üdv! Pontosabban( Én írtam még anno ): A hitbox. Avagy én lövöm a fejét de nincs neki.... Anonymous1337, 2009, augusztus 8 - 11:46 CS beállítások Néhány napja beszélgettünk Astroval, és szóba kerültek az cs-s hitboxok furcsaságai, vagy ha úgy tetszik specialitásai, és úgy gondoltuk hogy a téma meg ér egy cikket. Ezt olvashatjátok itt. Röviden, tömören! Azzal kezdeném, hogy a cs-ben az újabb játékoktól eltérően nem pixel alapú a hitbox hanem kockákból áll össze. Tehát nem a karakter grafikája az amit játék közben eltaláltok, hanem egy láthatatlan kocka, kockák. Remélem tudtam segíteni! Üdv. Anonymous1337 |
Szerző: | BeepBeep [ 2013.06.10. 16:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hitbox |
A model hitboxát ( ami ténylegesen az ) megnézhetitek a HLMW-vel is, ha már a felépítéséről van szó. A hitbox csúszása függ a kliens és a szerver gépe között. Tehát nem kéne agyonterhelni a dolgokat, ez a megoldás rá |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |