hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 07:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 225 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 224 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Extra item miért van ez?
HozzászólásElküldve: 2013.06.12. 22:32 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Az miért van hogy utolsónak rakom be és fölötte ott a többi extra .amxx-e és mégis 1. helyre rakja be?..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extra item miért van ez?
HozzászólásElküldve: 2013.06.12. 22:49 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Mit?! Pontosabban kérlek!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extra item miért van ez?
HozzászólásElküldve: 2013.06.12. 23:10 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
eddig nem csinálta ezt.. most némelyiket ha utolsónak rakom be extra cuccok közé

tehát van fölötte. pl

jetpack.amxx
raketa.amxx
valami.amxx
és akkor ide berakom pl hogy gun.amxx

nos és a gun.amxx kerül játékban első helyre.. a többi pedig követi a normális sorrendet..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extra item miért van ez?
HozzászólásElküldve: 2013.06.13. 09:32 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Mindig úgy tölti be , Amilyen sorrendbe van ini-be , Zombinál ne a plugins.ini-be írd! :) Tuti jólesz csak elnézhettél valamit , de az extraitem.ini - be is átírható minden...

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extra item miért van ez?
HozzászólásElküldve: 2013.06.13. 15:34 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Valószínűleg azért rakja első helyre mert az extra item a preceche-ban van regisztrálva, írd át initbe azt a részt és jó lesz

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extra item miért van ez?
HozzászólásElküldve: 2013.06.13. 16:44 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nandee írta:
Valószínűleg azért rakja első helyre mert az extra item a preceche-ban van regisztrálva, írd át initbe azt a részt és jó lesz



precheche? azaz? az smaba az van beírva hogy 1. helyre rakja? azt írjam át vagymi? nem értem :(

ja és amúgy ha a .inibe átírom vagy átrakom az semmit se fog változtatni.. ott utolsó helyen mutatja mégis 1. tehát


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extra item miért van ez?
HozzászólásElküldve: 2013.06.13. 16:54 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
ltscavo írta:
Nandee írta:
Valószínűleg azért rakja első helyre mert az extra item a preceche-ban van regisztrálva, írd át initbe azt a részt és jó lesz



precheche? azaz? az smaba az van beírva hogy 1. helyre rakja? azt írjam át vagymi? nem értem :(

ja és amúgy ha a .inibe átírom vagy átrakom az semmit se fog változtatni.. ott utolsó helyen mutatja mégis 1. tehát

Add meg a problémás sma-t megmutatom mire gondolok

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extra item miért van ez?
HozzászólásElküldve: 2013.06.13. 17:08 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
register_forward(FM_PrecacheEvent, "fw_PrecacheEvent_Post", 1)

ez volna az igaz? mire kellene átírnom?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extra item miért van ez?
HozzászólásElküldve: 2013.06.13. 17:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
nem,nem ez az.
Az extra item-nek kellne az sma-ja

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extra item miért van ez?
HozzászólásElküldve: 2013.06.13. 17:53 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
ez az smajabaol valo, de akkor tessek az egeszet küldöm.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <xs>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <zombieplague>
  9.  
  10. #define ENG_NULLENT -1
  11. #define EV_INT_WEAPONKEY EV_INT_impulse
  12. #define apache_WEAPONKEY 46573
  13. #define MAX_PLAYERS 32
  14. const USE_STOPPED = 0
  15. const OFFSET_ACTIVE_ITEM = 373
  16. const OFFSET_WEAPONOWNER = 41
  17. const OFFSET_LINUX = 5
  18. const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4
  19. #define WEAP_LINUX_XTRA_OFF 4
  20. #define m_fKnown 44
  21. #define m_flNextPrimaryAttack 46
  22. #define m_flTimeWeaponIdle 48
  23. #define m_iClip 51
  24. #define m_fInReload 54
  25. #define PLAYER_LINUX_XTRA_OFF 5
  26. #define m_flNextAttack 83
  27. #define apache_RELOAD_TIME 3.7
  28. const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM =
  29. (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<
  30. CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
  31. new const WEAPONENTNAMES[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
  32. "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
  33. "weapon_ump45", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
  34. "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
  35. "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
  36.  
  37. new const Sound_Fire[][] = { "weapons/apache-1.wav" }
  38. new const GUNSHOT_DECALS[] = { 41, 42, 43, 44, 45 }
  39. new apache_V_MODEL[64] = "models/v_apache.mdl"
  40. new apache_P_MODEL[64] = "models/p_apache.mdl"
  41. new apache_W_MODEL[64] = "models/w_apache.mdl"
  42. new cvar_dmg_apache, cvar_recoil_apache, g_itemid_apache, cvar_clip_apache, cvar_spd_apache, cvar_apache_ammo
  43. new g_has_apache[33], g_MaxPlayers, Float:cl_pushangle[MAX_PLAYERS + 1][3], m_iBlood[2],
  44. g_orig_event_apache, g_IsInPrimaryAttack, g_clip_ammo[33], g_apache_TmpClip[33]
  45.  
  46. public plugin_init()
  47. {
  48. register_plugin("[ZP] Extra: Apache", "1.0", "TeRKe")
  49. register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")
  50. register_event("CurWeapon","CurrentWeapon","be","1=1")
  51. RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, "weapon_ump45", "fw_Aug_AddToPlayer")
  52. RegisterHam(Ham_Use, "func_tank", "fw_UseStationary_Post", 1)
  53. RegisterHam(Ham_Use, "func_tankmortar", "fw_UseStationary_Post", 1)
  54. RegisterHam(Ham_Use, "func_tankrocket", "fw_UseStationary_Post", 1)
  55. RegisterHam(Ham_Use, "func_tanklaser", "fw_UseStationary_Post", 1)
  56. for (new i = 1; i < sizeof WEAPONENTNAMES; i++)
  57. if (WEAPONENTNAMES[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "fw_Item_Deploy_Post", 1)
  58. RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ump45", "fw_Aug_PrimaryAttack")
  59. RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ump45", "fw_Aug_PrimaryAttack_Post", 1)
  60. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  61. RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, "weapon_ump45", "apache__ItemPostFrame");
  62. RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_ump45", "apache__Reload");
  63. RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_ump45", "apache__Reload_Post", 1);
  64. register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")
  65. register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
  66. register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent")
  67. register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart")
  68.  
  69. cvar_dmg_apache = register_cvar("zp_apache_dmg", "1.13")
  70. cvar_recoil_apache = register_cvar("zp_apache_recoil", "0.6")
  71. cvar_clip_apache = register_cvar("zp_apache_clip", "30")
  72. cvar_spd_apache = register_cvar("zp_apache_spd", "0.4")
  73. cvar_apache_ammo = register_cvar("zp_apache_ammo", "240")
  74.  
  75. g_itemid_apache = zp_register_extra_item("Ŕâňîěŕň \yApache", 5, ZP_TEAM_HUMAN)
  76. g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  77. }
  78.  
  79. public plugin_precache()
  80. {
  81. precache_model(apache_V_MODEL)
  82. precache_model(apache_P_MODEL)
  83. precache_model(apache_W_MODEL)
  84. for(new i = 0; i < sizeof Sound_Fire; i++)
  85. precache_sound(Sound_Fire[i])
  86. precache_sound("weapons/apache_draw.wav")
  87. precache_sound("weapons/apache_clipin.wav")
  88. precache_sound("weapons/apache_clipout.wav")
  89. precache_sound("weapons/apache_clipon.wav")
  90. m_iBlood[0] = precache_model("sprites/blood.spr")
  91. m_iBlood[1] = precache_model("sprites/bloodspray.spr")
  92.  
  93. register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent_Post", 1)
  94. }
  95.  
  96. public zp_user_humanized_post(id)
  97. {
  98. g_has_apache[id] = false
  99. }
  100.  
  101. public fwPrecacheEvent_Post(type, const name[])
  102. {
  103. if (equal("events/ump45.sc", name))
  104. {
  105. g_orig_event_apache = get_orig_retval()
  106. return FMRES_HANDLED
  107. }
  108.  
  109. return FMRES_IGNORED
  110. }
  111.  
  112. public client_connect(id)
  113. {
  114. g_has_apache[id] = false
  115. }
  116.  
  117. public client_disconnect(id)
  118. {
  119. g_has_apache[id] = false
  120. }
  121.  
  122. public zp_user_infected_post(id)
  123. {
  124. if (zp_get_user_zombie(id))
  125. {
  126. g_has_apache[id] = false
  127. }
  128. }
  129.  
  130. public fw_SetModel(entity, model[])
  131. {
  132. if(!is_valid_ent(entity))
  133. return FMRES_IGNORED;
  134.  
  135. static szClassName[33]
  136. entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
  137.  
  138. if(!equal(szClassName, "weaponbox"))
  139. return FMRES_IGNORED;
  140.  
  141. static iOwner
  142.  
  143. iOwner = entity_get_edict(entity, EV_ENT_owner)
  144.  
  145. if(equal(model, "models/w_ump45.mdl"))
  146. {
  147. static iStoredAugID
  148.  
  149. iStoredAugID = find_ent_by_owner(ENG_NULLENT, "weapon_ump45", entity)
  150.  
  151. if(!is_valid_ent(iStoredAugID))
  152. return FMRES_IGNORED;
  153.  
  154. if(g_has_apache[iOwner])
  155. {
  156. entity_set_int(iStoredAugID, EV_INT_WEAPONKEY, apache_WEAPONKEY)
  157.  
  158. g_has_apache[iOwner] = false
  159.  
  160. entity_set_model(entity, apache_W_MODEL)
  161.  
  162. return FMRES_SUPERCEDE;
  163. }
  164. }
  165.  
  166. return FMRES_IGNORED;
  167. }
  168.  
  169. public zp_extra_item_selected(id, itemid)
  170. {
  171. if(itemid == g_itemid_apache)
  172. {
  173. drop_weapons(id, 1);
  174. new iWep2 = give_item(id,"weapon_ump45")
  175. if( iWep2 > 0 )
  176. {
  177. cs_set_weapon_ammo( iWep2, get_pcvar_num(cvar_clip_apache) )
  178. cs_set_user_bpammo (id, CSW_UMP45, get_pcvar_num(cvar_apache_ammo))
  179. UTIL_PlayWeaponAnimation(id, 2)
  180. }
  181. g_has_apache[id] = true;
  182. }
  183. }
  184.  
  185. public fw_Aug_AddToPlayer(Aug, id)
  186. {
  187. if(!is_valid_ent(Aug) || !is_user_connected(id))
  188. return HAM_IGNORED;
  189.  
  190. if(entity_get_int(Aug, EV_INT_WEAPONKEY) == apache_WEAPONKEY)
  191. {
  192. g_has_apache[id] = true
  193.  
  194. entity_set_int(Aug, EV_INT_WEAPONKEY, 0)
  195.  
  196. return HAM_HANDLED;
  197. }
  198.  
  199. return HAM_IGNORED;
  200. }
  201.  
  202. public fw_UseStationary_Post(entity, caller, activator, use_type)
  203. {
  204. if (use_type == USE_STOPPED && is_user_connected(caller))
  205. replace_weapon_models(caller, get_user_weapon(caller))
  206. }
  207.  
  208. public fw_Item_Deploy_Post(weapon_ent)
  209. {
  210. static owner
  211. owner = fm_cs_get_weapon_ent_owner(weapon_ent)
  212.  
  213. static weaponid
  214. weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)
  215.  
  216. replace_weapon_models(owner, weaponid)
  217. }
  218.  
  219. public CurrentWeapon(id)
  220. {
  221. replace_weapon_models(id, read_data(2))
  222.  
  223. if(read_data(2) != CSW_UMP45 || !g_has_apache[id])
  224. return
  225.  
  226. static Float:iSpeed
  227. if(g_has_apache[id])
  228. iSpeed = get_pcvar_float(cvar_spd_apache)
  229.  
  230. static weapon[32],Ent
  231. get_weaponname(read_data(2),weapon,31)
  232. Ent = find_ent_by_owner(-1,weapon,id)
  233. if(Ent)
  234. {
  235. static Float:Delay
  236. Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * iSpeed
  237. if (Delay > 0.0)
  238. {
  239. set_pdata_float(Ent, 46, Delay, 4)
  240. }
  241. }
  242. }
  243.  
  244. replace_weapon_models(id, weaponid)
  245. {
  246. switch (weaponid)
  247. {
  248. case CSW_UMP45:
  249. {
  250. if (zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id))
  251. return;
  252.  
  253. if(g_has_apache[id])
  254. {
  255. set_pev(id, pev_viewmodel2, apache_V_MODEL)
  256. set_pev(id, pev_weaponmodel2, apache_P_MODEL)
  257. }
  258. }
  259. }
  260. }
  261.  
  262. public fw_UpdateClientData_Post(Player, SendWeapons, CD_Handle)
  263. {
  264. if(!is_user_alive(Player) || (get_user_weapon(Player) != CSW_UMP45 || !g_has_apache[Player]))
  265.  
  266. return FMRES_IGNORED
  267.  
  268. set_cd(CD_Handle, CD_flNextAttack, halflife_time () + 0.001)
  269. return FMRES_HANDLED
  270. }
  271.  
  272. public fw_Aug_PrimaryAttack(Weapon)
  273. {
  274. new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
  275.  
  276. if (!g_has_apache[Player])
  277. return;
  278.  
  279. g_IsInPrimaryAttack = 1
  280. pev(Player,pev_punchangle,cl_pushangle[Player])
  281.  
  282. g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon)
  283. }
  284.  
  285. public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
  286. {
  287. if ((eventid != g_orig_event_apache) || !g_IsInPrimaryAttack)
  288. return FMRES_IGNORED
  289. if (!(1 <= invoker <= g_MaxPlayers))
  290. return FMRES_IGNORED
  291.  
  292. playback_event(flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
  293. return FMRES_SUPERCEDE
  294. }
  295.  
  296. public fw_Aug_PrimaryAttack_Post(Weapon)
  297. {
  298. g_IsInPrimaryAttack = 0
  299. new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
  300.  
  301. if(g_has_apache[Player])
  302. {
  303. new Float:push[3]
  304. pev(Player,pev_punchangle,push)
  305. xs_vec_sub(push,cl_pushangle[Player],push)
  306.  
  307. xs_vec_mul_scalar(push,get_pcvar_float(cvar_recoil_apache),push)
  308. xs_vec_add(push,cl_pushangle[Player],push)
  309. set_pev(Player,pev_punchangle,push)
  310.  
  311. if (!g_clip_ammo[Player])
  312. return
  313.  
  314. emit_sound(Player, CHAN_WEAPON, Sound_Fire[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  315. UTIL_PlayWeaponAnimation(Player, random_num(3, 4))
  316.  
  317. make_blood_and_bulletholes(Player)
  318. }
  319. }
  320.  
  321. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  322. {
  323. if (victim != attacker && is_user_connected(attacker))
  324. {
  325. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_UMP45)
  326. {
  327. if(g_has_apache[attacker])
  328. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(cvar_dmg_apache))
  329. }
  330. }
  331. }
  332.  
  333. public message_DeathMsg(msg_id, msg_dest, id)
  334. {
  335. static szTruncatedWeapon[33], iAttacker, iVictim
  336.  
  337. get_msg_arg_string(4, szTruncatedWeapon, charsmax(szTruncatedWeapon))
  338.  
  339. iAttacker = get_msg_arg_int(1)
  340. iVictim = get_msg_arg_int(2)
  341.  
  342. if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim)
  343. return PLUGIN_CONTINUE
  344.  
  345. if(equal(szTruncatedWeapon, "ump45") && get_user_weapon(iAttacker) == CSW_UMP45)
  346. {
  347. if(g_has_apache[iAttacker])
  348. set_msg_arg_string(4, "apache")
  349. }
  350.  
  351. return PLUGIN_CONTINUE
  352. }
  353.  
  354. stock fm_cs_get_current_weapon_ent(id)
  355. {
  356. return get_pdata_cbase(id, OFFSET_ACTIVE_ITEM, OFFSET_LINUX);
  357. }
  358.  
  359. stock fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
  360. {
  361. return get_pdata_cbase(ent, OFFSET_WEAPONOWNER, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
  362. }
  363.  
  364. stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
  365. {
  366. set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
  367.  
  368. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
  369. write_byte(Sequence)
  370. write_byte(pev(Player, pev_body))
  371. message_end()
  372. }
  373.  
  374. stock make_blood_and_bulletholes(id)
  375. {
  376. new aimOrigin[3], target, body
  377. get_user_origin(id, aimOrigin, 3)
  378. get_user_aiming(id, target, body)
  379.  
  380. if(target > 0 && target <= g_MaxPlayers && zp_get_user_zombie(target))
  381. {
  382. new Float:fStart[3], Float:fEnd[3], Float:fRes[3], Float:fVel[3]
  383. pev(id, pev_origin, fStart)
  384.  
  385. velocity_by_aim(id, 64, fVel)
  386.  
  387. fStart[0] = float(aimOrigin[0])
  388. fStart[1] = float(aimOrigin[1])
  389. fStart[2] = float(aimOrigin[2])
  390. fEnd[0] = fStart[0]+fVel[0]
  391. fEnd[1] = fStart[1]+fVel[1]
  392. fEnd[2] = fStart[2]+fVel[2]
  393.  
  394. new res
  395. engfunc(EngFunc_TraceLine, fStart, fEnd, 0, target, res)
  396. get_tr2(res, TR_vecEndPos, fRes)
  397.  
  398. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  399. write_byte(TE_BLOODSPRITE)
  400. write_coord(floatround(fStart[0]))
  401. write_coord(floatround(fStart[1]))
  402. write_coord(floatround(fStart[2]))
  403. write_short( m_iBlood [ 1 ])
  404. write_short( m_iBlood [ 0 ] )
  405. write_byte(70)
  406. write_byte(random_num(1,2))
  407. message_end()
  408.  
  409.  
  410. }
  411. else if(!is_user_connected(target))
  412. {
  413. if(target)
  414. {
  415. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  416. write_byte(TE_DECAL)
  417. write_coord(aimOrigin[0])
  418. write_coord(aimOrigin[1])
  419. write_coord(aimOrigin[2])
  420. write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num ( 0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1 ) ] )
  421. write_short(target)
  422. message_end()
  423. }
  424. else
  425. {
  426. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  427. write_byte(TE_WORLDDECAL)
  428. write_coord(aimOrigin[0])
  429. write_coord(aimOrigin[1])
  430. write_coord(aimOrigin[2])
  431. write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num ( 0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1 ) ] )
  432. message_end()
  433. }
  434.  
  435. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  436. write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
  437. write_coord(aimOrigin[0])
  438. write_coord(aimOrigin[1])
  439. write_coord(aimOrigin[2])
  440. write_short(id)
  441. write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num ( 0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1 ) ] )
  442. message_end()
  443. }
  444. }
  445.  
  446. public apache__ItemPostFrame(weapon_entity)
  447. {
  448. new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
  449. if (!is_user_connected(id))
  450. return HAM_IGNORED;
  451.  
  452. if (!g_has_apache[id])
  453. return HAM_IGNORED;
  454.  
  455. static iClipExtra
  456.  
  457. if(g_has_apache[id])
  458. iClipExtra = get_pcvar_num(cvar_clip_apache)
  459.  
  460. new Float:flNextAttack = get_pdata_float(id, m_flNextAttack, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
  461.  
  462. new iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_UMP45);
  463. new iClip = get_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  464.  
  465. new fInReload = get_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  466.  
  467. if( fInReload && flNextAttack <= 0.0 )
  468. {
  469. new j = min(iClipExtra - iClip, iBpAmmo)
  470.  
  471. set_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, iClip + j, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  472. cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, iBpAmmo-j);
  473.  
  474. set_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, 0, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  475. fInReload = 0
  476. }
  477.  
  478. return HAM_IGNORED;
  479. }
  480.  
  481. public apache__Reload(weapon_entity)
  482. {
  483. new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
  484. if (!is_user_connected(id))
  485. return HAM_IGNORED;
  486.  
  487. if (!g_has_apache[id])
  488. return HAM_IGNORED;
  489.  
  490. static iClipExtra
  491.  
  492. if(g_has_apache[id])
  493. iClipExtra = get_pcvar_num(cvar_clip_apache)
  494.  
  495. g_apache_TmpClip[id] = -1;
  496.  
  497. new iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_UMP45);
  498. new iClip = get_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  499.  
  500. if (iBpAmmo <= 0)
  501. return HAM_SUPERCEDE;
  502.  
  503. if (iClip >= iClipExtra)
  504. return HAM_SUPERCEDE;
  505.  
  506.  
  507. g_apache_TmpClip[id] = iClip;
  508.  
  509. return HAM_IGNORED;
  510. }
  511.  
  512. public apache__Reload_Post(weapon_entity)
  513. {
  514. new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
  515. if (!is_user_connected(id))
  516. return HAM_IGNORED;
  517.  
  518. if (!g_has_apache[id])
  519. return HAM_IGNORED;
  520.  
  521. if (g_apache_TmpClip[id] == -1)
  522. return HAM_IGNORED;
  523.  
  524. static Float:iReloadTime
  525. if(g_has_apache[id])
  526. iReloadTime = apache_RELOAD_TIME
  527.  
  528. set_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, g_apache_TmpClip[id], WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  529.  
  530. set_pdata_float(weapon_entity, m_flTimeWeaponIdle, iReloadTime, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  531.  
  532. set_pdata_float(id, m_flNextAttack, iReloadTime, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
  533.  
  534. set_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, 1, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  535.  
  536. UTIL_PlayWeaponAnimation(id, 1)
  537.  
  538. return HAM_IGNORED;
  539.  
  540. }
  541.  
  542. stock drop_weapons(id, dropwhat)
  543. {
  544. static weapons[32], num, i, weaponid
  545. num = 0
  546. get_user_weapons(id, weapons, num)
  547.  
  548. for (i = 0; i < num; i++)
  549. {
  550. weaponid = weapons[i]
  551.  
  552. if (dropwhat == 1 && ((1<<weaponid) & PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM))
  553. {
  554. static wname[32]
  555. get_weaponname(weaponid, wname, sizeof wname - 1)
  556. engclient_cmd(id, "drop", wname)
  557. }
  558. }
  559. }
  560. //// Ыᤨ롧妫᩠misna 嬿 ňˇŞ˛ížąíż°ower-cs.ru
  561. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  562. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  563. */
  564.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole