hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 01:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 534 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 534 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Plugin összekapcsolás.
HozzászólásElküldve: 2013.06.16. 20:45 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Hello. Valaki nem tud segiteni abban, hogy hogyan lehet plugint összekapcsolni? azaz, hogy ha egy teljesen uj fegyvert bele akarok irni Menübe, (case xy:), akkor ne magába a fegyverbe kelljen beleirni hogy pl.
register_clcmd("fegyver", "usas12"); vagy register_clcmd("say /fegyver", "usas12");, hanem például így: give_item(id, "weapon_usas12")vagy valami más megoldással.

előre közlöm, ne irjátok nekem ezt a plugin egybeírást, mert ez csak egy fegyver esetében müködne, ha müködne, tehát nem tudnék több uj fegyvert csinálni.

Tehát, ha ez esetleg nem lehetséges, vagy nem tudtok segíteni, akkor azt hogy tudom megcsinálni, hogy tudok 2 uj fegyver pluginban lévő vegyvert ugy addolni mint pl.
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "weapon_m4a1")


és így megoldani:
give_item(id, weapon_usas12")
give_item(id, weapon_dualinfinity")


Ezt azért kellene, hogy ha pl, kapna egy USAS12-t, és egy Dual Infinity-t, de az első fegyvert eldobja, ha meg kapja a másodikat.

Remélem érthetően fogalmaztam, és értelmes választ is kérek
:)

_______________
Kép

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin összekapcsolás.
HozzászólásElküldve: 2013.06.16. 20:59 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
pluginból public funkció meghívás:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if(callfunc_begin("tar21","tar21.amxx") == 1)
  3. {
  4. callfunc_push_int(id)
  5. callfunc_end()
  6. }
  7.  

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin összekapcsolás.
HozzászólásElküldve: 2013.06.16. 21:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
vagy array :D

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin összekapcsolás.
HozzászólásElküldve: 2013.06.16. 23:49 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
RaZzoR írta:
pluginból public funkció meghívás:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if(callfunc_begin("tar21","tar21.amxx") == 1)
  3. {
  4. callfunc_push_int(id)
  5. callfunc_end()
  6. }
  7.  

sztem ez igy nemleszjo...
siman letrehozol uj modellt....


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin összekapcsolás.
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 00:14 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
m0csy652 írta:
RaZzoR írta:
pluginból public funkció meghívás:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if(callfunc_begin("tar21","tar21.amxx") == 1)
  3. {
  4. callfunc_push_int(id)
  5. callfunc_end()
  6. }
  7.  

sztem ez igy nemleszjo...
siman letrehozol uj modellt....


Hogyérted azt, hogy uj model?

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin összekapcsolás.
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 08:33 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Szerintem nem.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin összekapcsolás.
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 12:50 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
tehát valaki le irná akkor összefoglalva mit kell csinálnom?

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin összekapcsolás.
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 13:53 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
nátíve

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin összekapcsolás.
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 14:31 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Csak az a baj hogy angol, és én németül tanulok...

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin összekapcsolás.
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 14:57 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
ugyan így regelsz egy nativet usas12 néven csak az fogja a fegyvert adni az egyik pluginban a másigban meghívod az incet és ugyanúgy tudod neki adni a fegyót[ablak]Code:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
 
public plugin_init()
    register_plugin("Dynamic Native Test - Handler","1.0","Hawk552")
 
public plugin_natives() //regeled a native-t
{
    register_library("dyn_test")
 
    register_native("half_user_hp","_half_user_hp")
}
 
public _half_user_hp(iPlugin,iParams)
{
    if(iParams != 1)
        return PLUGIN_CONTINUE
 
    new id = get_param(1)
    if(!id)
        return PLUGIN_CONTINUE
 
    set_user_health(id,get_user_health(id) / 2)
 
    return PLUGIN_HANDLED
}

 
Code:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <dyn_test>
 
public plugin_init()
    register_plugin("Dynamic Native Test - Caller","1.0","Hawk552")
 
public client_putinserver(id)
    if(is_user_alive(id))
        half_user_hp(id)


ez egy include csinálsz egy dyn_test.inc filet és berakod a fordítónak a megfelelő mappájába

Code:
Kód:
// Jegyzet: muszáj meghívnod ezt a filet:  dyn_test.inc (vagy újranevezheted #include <dyn_test> a második szkriptben)
 
#pragma reqlib "dyn_test"
 
native half_user_hp(id)
[/ablak]

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole