hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 13:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 351 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 349 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Javítani
HozzászólásElküldve: 2013.06.23. 15:11 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.04.10. 13:11
Hozzászólások: 161
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok...

Íme ebből a pont rendszerből amit átírtam javítanátok a hibákat? Köszönök (aki megcsinálja gomb)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "Crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. SURFPACK,
  28. SZAZOTVENHP,
  29. ONEHIT,
  30. FULLPENZ,
  31. MAGOZOTE,
  32. MAGOZOCT,
  33. AWP
  34. };
  35. new cvar_bolt[shopitems]
  36.  
  37. new bool:activ_sebesseg[33]
  38. new bool:activ_onehit[33]
  39.  
  40. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  41. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  42. {
  43. "",
  44. "\yGránátok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  45. "\yNagyobb Sebesség \r|%d| Pont",
  46. "\ySurf Felszerelés \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  47. "\y+150 HP \r|%d| Pont",
  48. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kőr) \r|%d| Pont",
  49. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  50. "\yTE Magozó \r|%d| Pont",
  51. "\yCT Magozó \r|%d| Pont",
  52. "\yAWP \r|%d| Pont"
  53. };
  54. public plugin_init() {
  55.  
  56. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  57. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  58.  
  59. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  60. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  61.  
  62. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  63. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  64. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  65.  
  66. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  67. register_clcmd("say /adas", "adas")
  68. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  69.  
  70. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  71. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  72.  
  73. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  74. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  75.  
  76. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  77. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  78. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  79. cvar_bolt[SZAZOTVENHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  80. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  81. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  82. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "680")
  83. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "680")
  84. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  85.  
  86. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  87.  
  88. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  89. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  90. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  91. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  92. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  93. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  94. new itemszam = (_:shopitems)
  95. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  96. {
  97. set_fail_state("Valamit elrontottál. A shopitems tömbben és a shop_item_names tömbben nem ugyanannyi elem van")
  98. }
  99. }
  100. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  101. {
  102. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  103. return PLUGIN_CONTINUE;
  104.  
  105. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  106. {
  107. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  108. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megért ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  109. }
  110. else
  111. {
  112. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  113. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az ölésért!", get_pcvar_num(killp))
  114. }
  115. return PLUGIN_CONTINUE
  116. }
  117. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  118. {
  119. if(activ_onehit[attacker])
  120. {
  121. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  122. }
  123. if(activ_halhatatlan[victim])
  124. {
  125. return HAM_SUPERCEDE
  126. }
  127. return HAM_IGNORED
  128. }
  129. public fw_player_spawn(id)
  130. {
  131. activ_onehit[id] = false
  132. activ_sebesseg[id] = false
  133. }
  134. public fw_player_spawn_post(id)
  135. {
  136. {
  137. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  138. }
  139. }
  140. public Event_Change_Weapon(id)
  141. {
  142. if(activ_sebesseg[id])
  143. {
  144. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  145. }
  146. return PLUGIN_CONTINUE
  147. }
  148. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  149. {
  150. static Item[64]
  151.  
  152. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  153. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  154.  
  155. new szTempid[10]
  156.  
  157. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  158. {
  159. num_to_str(i, szTempid, 9)
  160. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  161. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  162. }
  163. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  164. menu_display(id, Menu)
  165.  
  166. return PLUGIN_HANDLED
  167. }
  168. public Shoph(id, menu, item)
  169. {
  170. if( item == MENU_EXIT )
  171. {
  172. menu_destroy(menu)
  173. return PLUGIN_HANDLED
  174. }
  175. new data[6], iName[64]
  176. new access, callback
  177. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  178.  
  179. new key = str_to_num(data)
  180. new elo = is_user_alive(id)
  181. new ar[_:shopitems+1]
  182. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  183. {
  184. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  185. }
  186.  
  187. switch(key)
  188. {
  189. case 1:
  190. {
  191. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  192. {
  193. pontok[id] -= ar[key]
  194. give_item(id, "weapon_flashbang")
  195. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  196. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  197. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a gránátokat!")
  198. }
  199. else
  200. {
  201. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  202. }
  203. }
  204. case 2:
  205. {
  206. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  207. {
  208. pontok[id] -= ar[key]
  209. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  210. activ_sebesseg[id] = true
  211. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebességed gyorsítva lett!")
  212. }
  213. else
  214. {
  215. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod!")
  216. }
  217. }
  218. case 4:
  219. {
  220. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  221. {
  222. pontok[id] -= ar[key];
  223. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  224. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  225. give_item(id, "weapon_flashbang")
  226. give_item(id, "weapon_flashbang")
  227.  
  228. give_item(id, "weapon_knife")
  229. give_item(id, "weapon_deagle")
  230. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  231. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Surf Felszerelést!")
  232. }
  233. else
  234. {
  235. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  236. }
  237. }
  238. case 6:
  239. {
  240. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  241. {
  242. pontok[id] -= ar[key]
  243. set_user_health(id, get_user_health(id)+150)
  244. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az életet!")
  245. }
  246. else
  247. {
  248. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  249. }
  250. }
  251. case 7:
  252. {
  253. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  254. {
  255. pontok[id] -= ar[key]
  256. activ_onehit[id] = true
  257. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lövésből ölést!")
  258. }
  259. else
  260. {
  261. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  262. }
  263. }
  264. case 9:
  265. {
  266. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  267. {
  268. pontok[id] -= ar[key]
  269. cs_set_user_money(id, 16000)
  270. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a pénzt!")
  271. }
  272. else
  273. {
  274. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  275. }
  276. }
  277. case 10:
  278. {
  279. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  280. {
  281. pontok[id] -= ar[key]
  282. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  283. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  284. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a TE magozót!")
  285. }
  286. else
  287. {
  288. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  289. }
  290. }
  291. case 11:
  292. {
  293. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  294. {
  295. pontok[id] -= ar[key];
  296. give_item(id, "weapon_sg550")
  297. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  298. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a CT magozót!")
  299. }
  300. else
  301. {
  302. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  303. }
  304. }
  305. case 12:
  306. {
  307. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  308. {
  309. pontok[id] -= ar[key];
  310. give_item(id, "weapon_awp");
  311. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  312. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az awpt!")
  313. }
  314. else
  315. {
  316. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  317. }
  318. }
  319. }
  320. menu_destroy(menu)
  321. return PLUGIN_HANDLED
  322. }
  323.  
  324. public mentes(id)
  325. {
  326. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  327.  
  328. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  329. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  330.  
  331. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  332. return PLUGIN_CONTINUE
  333. }
  334. public betoltes(id)
  335. {
  336. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  337.  
  338. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  339.  
  340. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  341.  
  342. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  343. return PLUGIN_CONTINUE;
  344. }
  345. public client_disconnect(id)
  346. {
  347. mentes(id);
  348. remove_task(id);
  349. pontok[id] = 0;
  350. activ_onehit[id] = false
  351. activ_sebesseg[id] = false
  352. }
  353.  
  354. public client_connect(id)
  355. {
  356. get_user_name(id, name[id], 31)
  357. betoltes(id);
  358. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  359. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  360. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  361. }
  362. public adas(id)
  363. {
  364. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  365. {
  366. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  367. new players[32], pnum, tempid
  368. new szName[32], szTempid[10]
  369. get_players(players, pnum)
  370. for( new i; i<pnum; i++ )
  371. {
  372. tempid = players[i];
  373. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  374. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  375. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  376.  
  377. }
  378. menu_display(id, menu, 0)
  379. }
  380. else
  381. {
  382. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod használni ezt a parancsot!")
  383.  
  384. }
  385. }
  386. public menu_handler(id, menu, item)
  387. {
  388. if( item == MENU_EXIT )
  389. {
  390. menu_destroy(menu);
  391. return PLUGIN_HANDLED;
  392. }
  393.  
  394. new data[6], szName[64];
  395. new access, callback;
  396. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  397.  
  398. new tempid = str_to_num(data);
  399.  
  400. if( is_user_alive(tempid) )
  401. {
  402. pontok[tempid] += 10
  403. }
  404. client_cmd(id,"pont_adas")
  405. menu_destroy(menu);
  406. return PLUGIN_HANDLED;
  407. }
  408. public ajandek_1(id)
  409. {
  410. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  411. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pontot kaptál, mert itt vagy már 5 perce!", penz)
  412. pontok[id] += penz;
  413. }
  414. public ajandek_2(id)
  415. {
  416. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  417. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pontot kaptál, mert itt vagy már 10 perce!", penz)
  418. pontok[id] += penz;
  419. }
  420. public ajandek_3(id)
  421. {
  422. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  423. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pontot kaptál, mert itt vagy már 30 perce!", penz)
  424. pontok[id] += penz;
  425. }
  426.  
  427. public hud()
  428. {
  429. admin = 0;
  430. new players[32], pnum, tempid
  431. get_players(players, pnum, "c")
  432.  
  433. for( new i; i<pnum; i++ )
  434. {
  435. tempid = players[i]
  436. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  437. {
  438. admin++;
  439. }
  440.  
  441. }
  442. for( new i; i<pnum; i++ )
  443. {
  444. tempid = players[i]
  445. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  446. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlévő Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  447. }
  448. }
  449.  
  450.  
  451.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Javítani
HozzászólásElküldve: 2013.06.23. 15:15 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.05.12. 16:44
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "Crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. SURFPACK,
  28. SZAZOTVENHP,
  29. ONEHIT,
  30. FULLPENZ,
  31. MAGOZOTE,
  32. MAGOZOCT,
  33. AWP
  34. };
  35. new cvar_bolt[shopitems]
  36.  
  37. new bool:activ_sebesseg[33]
  38. new bool:activ_onehit[33]
  39. new bool:activ_halhatatlan[33]
  40.  
  41. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  42. new const shop_item_names[][] =
  43. {
  44. "",
  45. "\yGránátok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  46. "\yNagyobb Sebesség \r|%d| Pont",
  47. "\ySurf Felszerelés \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  48. "\y+150 HP \r|%d| Pont",
  49. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kőr) \r|%d| Pont",
  50. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  51. "\yTE Magozó \r|%d| Pont",
  52. "\yCT Magozó \r|%d| Pont",
  53. "\yAWP \r|%d| Pont"
  54. };
  55. public plugin_init() {
  56.  
  57. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  58. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  59.  
  60. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  61. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  62.  
  63. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  64. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  65. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  66.  
  67. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  68. register_clcmd("say /adas", "adas")
  69. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  70.  
  71. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  72. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  73.  
  74. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  75. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  76.  
  77. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  78. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  79. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  80. cvar_bolt[SZAZOTVENHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  81. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  82. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  83. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "680")
  84. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "680")
  85. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  86.  
  87. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  88.  
  89. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  90. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  91. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  92. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  93. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  94. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  95. new itemszam = (_:shopitems)
  96. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  97. {
  98. set_fail_state("Valamit elrontottál. A shopitems tömbben és a shop_item_names tömbben nem ugyanannyi elem van")
  99. }
  100. }
  101. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  102. {
  103. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  104. return PLUGIN_CONTINUE;
  105.  
  106. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  107. {
  108. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  109. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megért ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  110. }
  111. else
  112. {
  113. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  114. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az ölésért!", get_pcvar_num(killp))
  115. }
  116. return PLUGIN_CONTINUE
  117. }
  118. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  119. {
  120. if(activ_onehit[attacker])
  121. {
  122. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  123. }
  124. if(activ_halhatatlan[victim])
  125. {
  126. return HAM_SUPERCEDE
  127. }
  128. return HAM_IGNORED
  129. }
  130. public fw_player_spawn(id)
  131. {
  132. activ_onehit[id] = false
  133. activ_sebesseg[id] = false
  134. }
  135. public fw_player_spawn_post(id)
  136. {
  137. {
  138. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  139. }
  140. }
  141. public Event_Change_Weapon(id)
  142. {
  143. if(activ_sebesseg[id])
  144. {
  145. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  146. }
  147. return PLUGIN_CONTINUE
  148. }
  149. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  150. {
  151. static Item[64]
  152.  
  153. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  154. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  155.  
  156. new szTempid[10]
  157.  
  158. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  159. {
  160. num_to_str(i, szTempid, 9)
  161. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  162. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  163. }
  164. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  165. menu_display(id, Menu)
  166.  
  167. return PLUGIN_HANDLED
  168. }
  169. public Shoph(id, menu, item)
  170. {
  171. if( item == MENU_EXIT )
  172. {
  173. menu_destroy(menu)
  174. return PLUGIN_HANDLED
  175. }
  176. new data[6], iName[64]
  177. new access, callback
  178. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  179.  
  180. new key = str_to_num(data)
  181. new elo = is_user_alive(id)
  182. new ar[_:shopitems+1]
  183. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  184. {
  185. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  186. }
  187.  
  188. switch(key)
  189. {
  190. case 1:
  191. {
  192. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  193. {
  194. pontok[id] -= ar[key]
  195. give_item(id, "weapon_flashbang")
  196. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  197. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  198. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a gránátokat!")
  199. }
  200. else
  201. {
  202. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  203. }
  204. }
  205. case 2:
  206. {
  207. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  208. {
  209. pontok[id] -= ar[key]
  210. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  211. activ_sebesseg[id] = true
  212. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebességed gyorsítva lett!")
  213. }
  214. else
  215. {
  216. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod!")
  217. }
  218. }
  219. case 4:
  220. {
  221. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  222. {
  223. pontok[id] -= ar[key];
  224. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  225. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  226. give_item(id, "weapon_flashbang")
  227. give_item(id, "weapon_flashbang")
  228.  
  229. give_item(id, "weapon_knife")
  230. give_item(id, "weapon_deagle")
  231. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  232. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Surf Felszerelést!")
  233. }
  234. else
  235. {
  236. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  237. }
  238. }
  239. case 6:
  240. {
  241. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  242. {
  243. pontok[id] -= ar[key]
  244. set_user_health(id, get_user_health(id)+150)
  245. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az életet!")
  246. }
  247. else
  248. {
  249. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  250. }
  251. }
  252. case 7:
  253. {
  254. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  255. {
  256. pontok[id] -= ar[key]
  257. activ_onehit[id] = true
  258. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lövésből ölést!")
  259. }
  260. else
  261. {
  262. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  263. }
  264. }
  265. case 9:
  266. {
  267. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  268. {
  269. pontok[id] -= ar[key]
  270. cs_set_user_money(id, 16000)
  271. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a pénzt!")
  272. }
  273. else
  274. {
  275. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  276. }
  277. }
  278. case 10:
  279. {
  280. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  281. {
  282. pontok[id] -= ar[key]
  283. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  284. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  285. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a TE magozót!")
  286. }
  287. else
  288. {
  289. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  290. }
  291. }
  292. case 11:
  293. {
  294. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  295. {
  296. pontok[id] -= ar[key];
  297. give_item(id, "weapon_sg550")
  298. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  299. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a CT magozót!")
  300. }
  301. else
  302. {
  303. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  304. }
  305. }
  306. case 12:
  307. {
  308. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  309. {
  310. pontok[id] -= ar[key];
  311. give_item(id, "weapon_awp");
  312. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  313. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az awpt!")
  314. }
  315. else
  316. {
  317. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs elég pontod")
  318. }
  319. }
  320. }
  321. menu_destroy(menu)
  322. return PLUGIN_HANDLED
  323. }
  324.  
  325. public mentes(id)
  326. {
  327. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  328.  
  329. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  330. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  331.  
  332. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  333. return PLUGIN_CONTINUE
  334. }
  335. public betoltes(id)
  336. {
  337. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  338.  
  339. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  340.  
  341. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  342.  
  343. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  344. return PLUGIN_CONTINUE;
  345. }
  346. public client_disconnect(id)
  347. {
  348. mentes(id);
  349. remove_task(id);
  350. pontok[id] = 0;
  351. activ_onehit[id] = false
  352. activ_sebesseg[id] = false
  353. }
  354.  
  355. public client_connect(id)
  356. {
  357. get_user_name(id, name[id], 31)
  358. betoltes(id);
  359. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  360. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  361. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  362. }
  363. public adas(id)
  364. {
  365. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  366. {
  367. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  368. new players[32], pnum, tempid
  369. new szName[32], szTempid[10]
  370. get_players(players, pnum)
  371. for( new i; i<pnum; i++ )
  372. {
  373. tempid = players[i];
  374. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  375. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  376. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  377.  
  378. }
  379. menu_display(id, menu, 0)
  380. }
  381. else
  382. {
  383. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod használni ezt a parancsot!")
  384.  
  385. }
  386. }
  387. public menu_handler(id, menu, item)
  388. {
  389. if( item == MENU_EXIT )
  390. {
  391. menu_destroy(menu);
  392. return PLUGIN_HANDLED;
  393. }
  394.  
  395. new data[6], szName[64];
  396. new access, callback;
  397. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  398.  
  399. new tempid = str_to_num(data);
  400.  
  401. if( is_user_alive(tempid) )
  402. {
  403. pontok[tempid] += 10
  404. }
  405. client_cmd(id,"pont_adas")
  406. menu_destroy(menu);
  407. return PLUGIN_HANDLED;
  408. }
  409. public ajandek_1(id)
  410. {
  411. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  412. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pontot kaptál, mert itt vagy már 5 perce!", penz)
  413. pontok[id] += penz;
  414. }
  415. public ajandek_2(id)
  416. {
  417. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  418. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pontot kaptál, mert itt vagy már 10 perce!", penz)
  419. pontok[id] += penz;
  420. }
  421. public ajandek_3(id)
  422. {
  423. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  424. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pontot kaptál, mert itt vagy már 30 perce!", penz)
  425. pontok[id] += penz;
  426. }
  427.  
  428. public hud()
  429. {
  430. admin = 0;
  431. new players[32], pnum, tempid
  432. get_players(players, pnum, "c")
  433.  
  434. for( new i; i<pnum; i++ )
  435. {
  436. tempid = players[i]
  437. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  438. {
  439. admin++;
  440. }
  441.  
  442. }
  443. for( new i; i<pnum; i++ )
  444. {
  445. tempid = players[i]
  446. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  447. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlévő Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  448. }
  449. }
  450.  
  451.  
  452.  

Teszt nem volt, de hibátlanul lefut.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 126 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole