hlmod.hu
https://hlmod.hu/

sebzés (fw_player_damage)
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=9210
Oldal: 1 / 1

Szerző:  expert [2013.06.29. 20:51 ]
Hozzászólás témája:  sebzés (fw_player_damage)

Valaki eltudná magyarázni, hogy ezzel a sebzés eventnél mivel mit is állítok ?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new bool:onehit[33]
  3.  
  4. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  5. {
  6. if(onehit[attacker])
  7. {
  8. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  9. }
  10. return HAM_IGNORED
  11. }
  12.  

a 4- es szám mit is jelent ? 4x-es sebzést ? meg azt se értem ami utána van még igazából

Szerző:  Gatshow [2013.06.29. 21:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: sebzés (fw_player_damage)

Ha jól értelmezem akkor amit tudok:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new bool:onehit[33]
  3.  
  4. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) //áldozat, ezt nem tudom, támadó, Float:sebzés, sebzés típusa
  5. {
  6. if(onehit[attacker]) //ha a támadó talál
  7. {
  8. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1)) //Float, lekéri a sebzett játékos hpját, +1
  9. }
  10. return HAM_IGNORED
  11. }
  12.  
  13.  

legalább is én ezt így értelmeztem.. :roll: már amit tudok

Szerző:  fuck604 [2013.07.01. 16:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: sebzés (fw_player_damage)

expert írta:
Valaki eltudná magyarázni, hogy ezzel a sebzés eventnél mivel mit is állítok ?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new bool:onehit[33]
  3.  
  4. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  5. {
  6. if(onehit[attacker])
  7. {
  8. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  9. }
  10. return HAM_IGNORED
  11. }
  12.  

a 4- es szám mit is jelent ? 4x-es sebzést ? meg azt se értem ami utána van még igazából

a 4es szám a negyedik paramétert jelenti vagyis azt állítod (demage) ,
amit az egész ciklus jelent: ha onehit[attacker] igaz akkor a sebzést beállítja a védekező hpja+1re vagyis a védekező röktön meghal

Szerző:  Silent [2013.07.01. 17:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: sebzés (fw_player_damage)

fuck604 írta:
expert írta:
Valaki eltudná magyarázni, hogy ezzel a sebzés eventnél mivel mit is állítok ?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new bool:onehit[33]
  3.  
  4. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  5. {
  6. if(onehit[attacker])
  7. {
  8. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  9. }
  10. return HAM_IGNORED
  11. }
  12.  

a 4- es szám mit is jelent ? 4x-es sebzést ? meg azt se értem ami utána van még igazából

a 4es szám a negyedik paramétert jelenti vagyis azt állítod (demage) ,
amit az egész ciklus jelent: ha onehit[attacker] igaz akkor a sebzést beállítja a védekező hpja+1re vagyis a védekező röktön meghal


Ciklust nem látok benne, csak egy feltételt. A napokban írtam ezekről tutorialt, legalább elolvashatnád.. :DD

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/