hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 09:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 269 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 268 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ultimate sounds
HozzászólásElküldve: 2013.07.02. 15:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Valaki tudja, hogy ebbe az ultimate sounds pluginban miért nem játssza le a hangokat:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN_NAME "Kill Sounds"
  6. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  7. #define PLUGIN_AUTHOR "Name"
  8.  
  9.  
  10. new kills[33] = {0,...};
  11. new deaths[33] = {0,...};
  12. new firstblood
  13. new kill[33][24];
  14.  
  15. #define LEVELS 10
  16. #define hsounds 4
  17. #define knsounds 3
  18. #define fbsounds 2
  19. #define prpsounds 4
  20. #define maxdbsounds 2
  21. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  22.  
  23. new hsenable
  24. new knifeenable
  25. new firstbloodenable
  26. new nadecvar
  27. new cvardouble
  28. new rnstartcvar
  29. new killstreaktype
  30.  
  31.  
  32. new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};
  33.  
  34. new sounds[10][] =
  35. {
  36. "kill_sounds/multikill",
  37. "kill_sounds/combowhore",
  38. "kill_sounds/ultrakill",
  39. "kill_sounds/killingspree",
  40. "kill_sounds/megakill",
  41. "kill_sounds/holyshit",
  42. "kill_sounds/ludicrouskill",
  43. "kill_sounds/rampage",
  44. "kill_sounds/unstoppable",
  45. "kill_sounds/monsterkill"
  46. };
  47.  
  48. new messages[10][] =
  49. {
  50. "%s: Multi Kill!",
  51. "%s: IS COMBOWHORE!!!",
  52. "%s: Ultra Kill!",
  53. "%s: IS ON A KILLING SPREE!!!",
  54. "%s: Mega Kill !",
  55. "%s: HOLYSHIT !",
  56. "%s: Ludicrous kill!",
  57. "%s: Rampage!",
  58. "%s: Unstoppable!",
  59. "%s: Monster-Kill!"
  60. };
  61.  
  62. new hslist[hsounds][] =
  63. {
  64. "kill_sounds/headshot1",
  65. "kill_sounds/headshot2",
  66. "kill_sounds/headshot3",
  67. "kill_sounds/headshot4"
  68. }
  69.  
  70. new fblist[fbsounds][]=
  71. {
  72. "kill_sounds/firstblood1",
  73. "kill_sounds/firstblood2"
  74. }
  75.  
  76. new preplist[prpsounds][]=
  77. {
  78. "kill_sounds/prepare1",
  79. "kill_sounds/prepare2",
  80. "kill_sounds/prepare3",
  81. "kill_sounds/prepare4"
  82. }
  83.  
  84.  
  85. new fbmessages[3][]=
  86. {
  87. "%s Az első ölést megtette",
  88. "%s Első halott vérével rajzolt a falra...",
  89. "%s Elősször gyilkolt..."
  90. }
  91.  
  92. new hsmessages[4][]=
  93. {
  94. "%s eltávolította %s fejét...",
  95. "%s leszedte %s fejét...",
  96. "%s fejbe durrantotta %s",
  97. "%s eltüntette %s fejét..."
  98. }
  99.  
  100. new knlist[knsounds][]=
  101. {
  102. "kill_sounds/knife1",
  103. "kill_sounds/knife2",
  104. "kill_sounds/knife3"
  105. }
  106.  
  107. new knmessages[3][]=
  108. {
  109. "%s knife kill %s",
  110. "%s Kibelezte %s",
  111. "%s profin megölte késsel %s-t"
  112. }
  113.  
  114. new nademessages[3][]=
  115. {
  116. "%s Grenade %s",
  117. "%s felrobbantotta %s-t",
  118. "%s Nagyon pontosan dobott a gránáttal!"
  119. }
  120.  
  121. new suicidemess[2][]=
  122. {
  123. "%s tudja hogyan gyilkolja meg magát...",
  124. "%s nagyon tudja mit kell tennie hogy meghaljon."
  125. }
  126.  
  127. new doublelist[maxdbsounds][]=
  128. {
  129. "kill_sounds/doublekill1",
  130. "kill_sounds/doublekill2"
  131. }
  132.  
  133. is_mode_set(bits) {
  134. new mode[9];
  135. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  136. return read_flags(mode) & bits;
  137. }
  138.  
  139. public plugin_init() {
  140. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  141. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  142. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  143. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  144. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  145. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  146. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  147. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  148. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  149. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  150. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  151.  
  152. return PLUGIN_CONTINUE;
  153. }
  154.  
  155.  
  156. public event_death(id) {
  157. new killer = read_data(1);
  158. new victim = read_data(2);
  159. new headshot = read_data(3);
  160. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  161. read_data(4,weapon,23)
  162. get_user_name(victim,vicname,31)
  163. get_user_name(killer,killname,31)
  164.  
  165.  
  166.  
  167. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  168. {
  169. set_hudmessage(127, 85, 255, -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  170. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  171. new i
  172. i = random_num(0,hsounds-1)
  173. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  174. }
  175.  
  176.  
  177. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  178. {
  179. set_hudmessage(255, 127, 0, -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  180. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  181. new r
  182. r = random_num(0,knsounds-1)
  183. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  184. }
  185.  
  186.  
  187. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  188. {
  189. set_hudmessage(255, 148, 009, -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  190. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  191. new t
  192. t = random_num(0,fbsounds-1)
  193. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  194. firstblood = 0
  195. }
  196.  
  197.  
  198. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  199. {
  200. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  201. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  202. client_cmd(0,"spk kill_sounds/nade_ultimate")
  203. }
  204.  
  205.  
  206.  
  207. {
  208. set_hudmessage(255, 148, 009, -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  209. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  210. new z
  211.  
  212.  
  213.  
  214. }
  215.  
  216.  
  217. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  218. {
  219. set_hudmessage(255, 148, 009, -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  220. show_hudmessage(0,"%s 2 embert egyszerre megölt!", killname)
  221. kill[killer][0] = 0;
  222. new q
  223. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  224. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  225. }
  226.  
  227. else
  228. {
  229. kill[killer] = weapon;
  230. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  231. }
  232.  
  233.  
  234.  
  235. kills[killer] += 1;
  236. kills[victim] = 0;
  237. deaths[killer] = 0;
  238. deaths[victim] += 1;
  239.  
  240. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  241. {
  242. if (kills[killer] == levels[i])
  243. {
  244. announce(killer, i);
  245. return PLUGIN_CONTINUE;
  246. }
  247. }
  248.  
  249. return PLUGIN_CONTINUE;
  250. }
  251.  
  252. announce(killer, level)
  253. {
  254.  
  255. new name[33]
  256. new r = random(256)
  257. new g = random(256)
  258. new b = random(256)
  259.  
  260. get_user_name(killer, name, 32);
  261. set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 1, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  262.  
  263. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  264. return PLUGIN_HANDLED;
  265.  
  266.  
  267.  
  268. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  269. {
  270. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  271. }
  272.  
  273. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  274. {
  275. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  276. }
  277.  
  278. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  279. {
  280. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  281. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  282. }
  283.  
  284. return PLUGIN_CONTINUE;
  285.  
  286. }
  287.  
  288.  
  289. public reset_hud(id)
  290. {
  291. firstblood = 1
  292. if (is_mode_set(16)) {
  293. if (kills[id] > levels[0]) {
  294. ColorChat(id, NORMAL,
  295. "*^4 [Just - OnlyDust2]^1 Te öltél^3 %d^1 embert, így tovább haver!", kills[id]);
  296. } else if (deaths[id] > 1) {
  297. ColorChat(id, NORMAL,
  298. "*^4 [Just - OnlyDust2]^1 Te meghaltál már^3 %dx^1 egymás után, vigyáz magadra haver!", deaths[id]);
  299.  
  300. }
  301. }
  302. }
  303.  
  304. public rnstart(id)
  305. {
  306. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  307. {
  308. firstblood = 1
  309. set_hudmessage(random(255),random(255), random(255), -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  310. show_hudmessage(0, "Play! Play! Play!")
  311. new q
  312. q = random_num(0,prpsounds-1)
  313. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  314. }
  315. }
  316.  
  317. public client_connect(id) {
  318. kills[id] = 0;
  319. deaths[id] = 0;
  320. }
  321.  
  322. public clear_kill(taskid)
  323. {
  324. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  325. kill[id][0] = 0;
  326. }
  327.  
  328. public plugin_precache()
  329. {
  330. precache_sound("kill_sounds/combowhore.wav")
  331. precache_sound("kill_sounds/multikill.wav")
  332. precache_sound("kill_sounds/ultrakill.wav")
  333. precache_sound("kill_sounds/killingspree.wav")
  334. precache_sound("kill_sounds/killingspree2.wav")
  335. precache_sound("kill_sounds/megakill.wav")
  336. precache_sound("kill_sounds/holyshit.wav")
  337. precache_sound("kill_sounds/ludicrouskill.wav")
  338. precache_sound("kill_sounds/rampage.wav")
  339. precache_sound("kill_sounds/unstoppable.wav")
  340. precache_sound("kill_sounds/monsterkill.wav")
  341. precache_sound("kill_sounds/headshot1.wav")
  342. precache_sound("kill_sounds/headshot2.wav")
  343. precache_sound("kill_sounds/headshot3.wav")
  344. precache_sound("kill_sounds/headshot4.wav")
  345. precache_sound("kill_sounds/knife1.wav")
  346. precache_sound("kill_sounds/knife2.wav")
  347. precache_sound("kill_sounds/knife3.wav")
  348. precache_sound("kill_sounds/firstblood1.wav")
  349. precache_sound("kill_sounds/firstblood2.wav")
  350. precache_sound("kill_sounds/prepare1.wav")
  351. precache_sound("kill_sounds/prepare2.wav")
  352. precache_sound("kill_sounds/prepare3.wav")
  353. precache_sound("kill_sounds/prepare4.wav")
  354. precache_sound("kill_sounds/nade.wav")
  355. precache_sound("kill_sounds/doublekill1.wav")
  356. precache_sound("kill_sounds/doublekill2.wav")
  357. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate sounds
HozzászólásElküldve: 2013.07.05. 17:45 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.03. 14:21
Hozzászólások: 105
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN_NAME "Kill Sounds"
  6. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  7. #define PLUGIN_AUTHOR "Name"
  8.  
  9.  
  10. new kills[33] = {0,...};
  11. new deaths[33] = {0,...};
  12. new firstblood
  13. new kill[33][24];
  14.  
  15. #define LEVELS 10
  16. #define hsounds 4
  17. #define knsounds 3
  18. #define fbsounds 2
  19. #define prpsounds 4
  20. #define maxdbsounds 2
  21. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  22.  
  23. new hsenable
  24. new knifeenable
  25. new firstbloodenable
  26. new nadecvar
  27. new cvardouble
  28. new rnstartcvar
  29. new killstreaktype
  30.  
  31.  
  32. new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};
  33.  
  34. new sounds[10][] =
  35. {
  36. "kill_sounds/multikill",
  37. "kill_sounds/combowhore",
  38. "kill_sounds/ultrakill",
  39. "kill_sounds/killingspree",
  40. "kill_sounds/megakill",
  41. "kill_sounds/holyshit",
  42. "kill_sounds/ludicrouskill",
  43. "kill_sounds/rampage",
  44. "kill_sounds/unstoppable",
  45. "kill_sounds/monsterkill"
  46. };
  47.  
  48. new messages[10][] =
  49. {
  50. "%s: Multi Kill!",
  51. "%s: IS COMBOWHORE!!!",
  52. "%s: Ultra Kill!",
  53. "%s: IS ON A KILLING SPREE!!!",
  54. "%s: Mega Kill !",
  55. "%s: HOLYSHIT !",
  56. "%s: Ludicrous kill!",
  57. "%s: Rampage!",
  58. "%s: Unstoppable!",
  59. "%s: Monster-Kill!"
  60. };
  61.  
  62. new hslist[hsounds][] =
  63. {
  64. "kill_sounds/headshot1",
  65. "kill_sounds/headshot2",
  66. "kill_sounds/headshot3",
  67. "kill_sounds/headshot4"
  68. }
  69.  
  70. new fblist[fbsounds][]=
  71. {
  72. "kill_sounds/firstblood1",
  73. "kill_sounds/firstblood2"
  74. }
  75.  
  76. new preplist[prpsounds][]=
  77. {
  78. "kill_sounds/prepare1",
  79. "kill_sounds/prepare2",
  80. "kill_sounds/prepare3",
  81. "kill_sounds/prepare4"
  82. }
  83.  
  84.  
  85. new fbmessages[3][]=
  86. {
  87. "%s Az első ölést megtette",
  88. "%s Első halott vérével rajzolt a falra...",
  89. "%s Elősször gyilkolt..."
  90. }
  91.  
  92. new hsmessages[4][]=
  93. {
  94. "%s eltávolította %s fejét...",
  95. "%s leszedte %s fejét...",
  96. "%s fejbe durrantotta %s",
  97. "%s eltüntette %s fejét..."
  98. }
  99.  
  100. new knlist[knsounds][]=
  101. {
  102. "kill_sounds/knife1",
  103. "kill_sounds/knife2",
  104. "kill_sounds/knife3"
  105. }
  106.  
  107. new knmessages[3][]=
  108. {
  109. "%s knife kill %s",
  110. "%s Kibelezte %s",
  111. "%s profin megölte késsel %s-t"
  112. }
  113.  
  114. new nademessages[3][]=
  115. {
  116. "%s Grenade %s",
  117. "%s felrobbantotta %s-t",
  118. "%s Nagyon pontosan dobott a gránáttal!"
  119. }
  120.  
  121. new suicidemess[2][]=
  122. {
  123. "%s tudja hogyan gyilkolja meg magát...",
  124. "%s nagyon tudja mit kell tennie hogy meghaljon."
  125. }
  126.  
  127. new doublelist[maxdbsounds][]=
  128. {
  129. "kill_sounds/doublekill1",
  130. "kill_sounds/doublekill2"
  131. }
  132.  
  133. is_mode_set(bits) {
  134. new mode[9];
  135. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  136. return read_flags(mode) & bits;
  137. }
  138.  
  139. public plugin_init() {
  140. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  141. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  142. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  143. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  144. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  145. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  146. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  147. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  148. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  149. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  150. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  151.  
  152. return PLUGIN_CONTINUE;
  153. }
  154.  
  155.  
  156. public event_death(id) {
  157. new killer = read_data(1);
  158. new victim = read_data(2);
  159. new headshot = read_data(3);
  160. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  161. read_data(4,weapon,23)
  162. get_user_name(victim,vicname,31)
  163. get_user_name(killer,killname,31)
  164.  
  165.  
  166.  
  167. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  168. {
  169. set_hudmessage(127, 85, 255, -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  170. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  171. new i
  172. i = random_num(0,hsounds-1)
  173. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  174. }
  175.  
  176.  
  177. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  178. {
  179. set_hudmessage(255, 127, 0, -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  180. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  181. new r
  182. r = random_num(0,knsounds-1)
  183. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  184. }
  185.  
  186.  
  187. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  188. {
  189. set_hudmessage(255, 148, 009, -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  190. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  191. new t
  192. t = random_num(0,fbsounds-1)
  193. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  194. firstblood = 0
  195. }
  196.  
  197.  
  198. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  199. {
  200. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  201. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  202. client_cmd(0,"spk kill_sounds/nade_ultimate")
  203. }
  204.  
  205.  
  206.  
  207. {
  208. set_hudmessage(255, 148, 009, -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  209. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  210. new z
  211. z = random_num(0,hsounds-1)
  212. client_cmd(0,"spk %s",hslist[z])
  213.  
  214.  
  215. }
  216.  
  217.  
  218. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  219. {
  220. set_hudmessage(255, 148, 009, -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  221. show_hudmessage(0,"%s 2 embert egyszerre megölt!", killname)
  222. kill[killer][0] = 0;
  223. new q
  224. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  225. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  226. }
  227.  
  228. else
  229. {
  230. kill[killer] = weapon;
  231. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  232. }
  233.  
  234.  
  235.  
  236. kills[killer] += 1;
  237. kills[victim] = 0;
  238. deaths[killer] = 0;
  239. deaths[victim] += 1;
  240.  
  241. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  242. {
  243. if (kills[killer] == levels[i])
  244. {
  245. announce(killer, i);
  246. return PLUGIN_CONTINUE;
  247. }
  248. }
  249.  
  250. return PLUGIN_CONTINUE;
  251. }
  252.  
  253. announce(killer, level)
  254. {
  255.  
  256. new name[33]
  257. new r = random(256)
  258. new g = random(256)
  259. new b = random(256)
  260.  
  261. get_user_name(killer, name, 32);
  262. set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 1, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  263.  
  264. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  265. return PLUGIN_HANDLED;
  266.  
  267.  
  268.  
  269. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  270. {
  271. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  272. }
  273.  
  274. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  275. {
  276. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  277. }
  278.  
  279. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  280. {
  281. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  282. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  283. }
  284.  
  285. return PLUGIN_CONTINUE;
  286.  
  287. }
  288.  
  289.  
  290. public reset_hud(id)
  291. {
  292. firstblood = 1
  293. if (is_mode_set(16)) {
  294. if (kills[id] > levels[0]) {
  295. ColorChat(id, NORMAL,
  296. "*^4 [Just - OnlyDust2]^1 Te öltél^3 %d^1 embert, így tovább haver!", kills[id]);
  297. } else if (deaths[id] > 1) {
  298. ColorChat(id, NORMAL,
  299. "*^4 [Just - OnlyDust2]^1 Te meghaltál már^3 %dx^1 egymás után, vigyáz magadra haver!", deaths[id]);
  300.  
  301. }
  302. }
  303. }
  304.  
  305. public rnstart(id)
  306. {
  307. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  308. {
  309. firstblood = 1
  310. set_hudmessage(random(255),random(255), random(255), -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  311. show_hudmessage(0, "Play! Play! Play!")
  312. new q
  313. q = random_num(0,prpsounds-1)
  314. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  315. }
  316. }
  317.  
  318. public client_connect(id) {
  319. kills[id] = 0;
  320. deaths[id] = 0;
  321. }
  322.  
  323. public clear_kill(taskid)
  324. {
  325. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  326. kill[id][0] = 0;
  327. }
  328.  
  329. public plugin_precache()
  330. {
  331. precache_sound("kill_sounds/combowhore.wav")
  332. precache_sound("kill_sounds/multikill.wav")
  333. precache_sound("kill_sounds/ultrakill.wav")
  334. precache_sound("kill_sounds/killingspree.wav")
  335. precache_sound("kill_sounds/killingspree2.wav")
  336. precache_sound("kill_sounds/megakill.wav")
  337. precache_sound("kill_sounds/holyshit.wav")
  338. precache_sound("kill_sounds/ludicrouskill.wav")
  339. precache_sound("kill_sounds/rampage.wav")
  340. precache_sound("kill_sounds/unstoppable.wav")
  341. precache_sound("kill_sounds/monsterkill.wav")
  342. precache_sound("kill_sounds/headshot1.wav")
  343. precache_sound("kill_sounds/headshot2.wav")
  344. precache_sound("kill_sounds/headshot3.wav")
  345. precache_sound("kill_sounds/headshot4.wav")
  346. precache_sound("kill_sounds/knife1.wav")
  347. precache_sound("kill_sounds/knife2.wav")
  348. precache_sound("kill_sounds/knife3.wav")
  349. precache_sound("kill_sounds/firstblood1.wav")
  350. precache_sound("kill_sounds/firstblood2.wav")
  351. precache_sound("kill_sounds/prepare1.wav")
  352. precache_sound("kill_sounds/prepare2.wav")
  353. precache_sound("kill_sounds/prepare3.wav")
  354. precache_sound("kill_sounds/prepare4.wav")
  355. precache_sound("kill_sounds/nade.wav")
  356. precache_sound("kill_sounds/doublekill1.wav")
  357. precache_sound("kill_sounds/doublekill2.wav")
  358. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 79 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole