hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.10. 04:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 565 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 565 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Invalid multi-lingual
HozzászólásElküldve: 2013.07.14. 18:22 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Ezt miért írja a hibáknál?Bemásoltam a txt fájlt is.

L 07/14/2013 - 17:59:39: Invalid multi-lingual line (file "cstrike/addons/amxmodx/data/lang/lame_connection_punisher.txt" line 1)

[ablak][en]
JOIN_MSG = Players with a lame connection will be punished (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s was kicked for his lame connection.
MSG_ALL_BAN = %s was banned %d minutes for his lame connection.
MSG_ALL_PBAN = %s was permanently banned for his lame connection.
MSG_TARGET_LOSS = Your connection is loosing too many packets.
MSG_TARGET_FLUX = Your ping is too unstable.

[hu]
JOIN_MSG = Gyenge kapcsolattal rendelkezo jatekosok meglesznek buntetve (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s kirugva gyenge kapcsolata miatt.
MSG_ALL_BAN = %s bannolva %d percre gyenge kapcsolata miatt.
MSG_ALL_PBAN = %s bannolva orokre gyenge kapcsolata miatt.
MSG_TARGET_LOSS = A kapcsolatod tul sok csomagot vesztit el.
MSG_TARGET_FLUX = A pinged tulsagosan instabil.

[es]
JOIN_MSG = Jugadores con mala conexión serán castigados (límite de flujo de ping: %d, límite de loss: %d).
MSG_ALL_KICK = %s fue expulsado por su mala conexión.
MSG_ALL_BAN = %s fue baneado %d minutos por su mala conexión.
MSG_ALL_PBAN = %s fue baneado permanentemente por su mala conexión.
MSG_TARGET_LOSS = Tu conexión está perdiendo demasiados paquetes.
MSG_TARGET_FLUX = Tu ping es demasiado inestable.

[bp]
JOIN_MSG = Jogadores com ma conexao serao castigados (limite de flutuacao de latencia: %d, limite de perda: %d).
MSG_ALL_KICK = %s foi expulso por ma conexao.
MSG_ALL_BAN = %s foi banido por %d minutos por ma conexao.
MSG_ALL_PBAN = %s foi banido permanentemente por ter ma conexao
MSG_TARGET_LOSS = Sua conexao esta perdendo muitos pacotes.
MSG_TARGET_FLUX = Sua latencia esta muito instavel.

[fi]
JOIN_MSG = Pelaajia joilla on huono yhteys tullaan rangaistamaan (pingi sulateraja: %d, poistumaraja: %d).
MSG_ALL_KICK = %s potkittiin ulos huonon yhteyden takia.
MSG_ALL_BAN = %s sai porttikiellon %d minuuttia pahan yhteydensa takia.
MSG_ALL_PBAN = %s sai ikuisen porttikiellon huonon yhteyden takia.
MSG_TARGET_LOSS = Yhteytesi menettaa liian monia paketteja.
MSG_TARGET_FLUX = Pingisi on epavakaa.

[ro]
JOIN_MSG = Jucatorii cu o conexiune necorespunzatoare vor primi kick/ban (ping-ul maxim admis: %d, limita admisa de pierderi: %d).
MSG_ALL_KICK = %s a primit kick din cauza conexiunii necorespunzatoare.
MSG_ALL_BAN = %s a fost banat %d minute din cauza conexiunii necorespunzatoare.
MSG_ALL_PBAN = %s a fost banat permanent din cauza conexiunii necorespunzatoare.
MSG_TARGET_LOSS = Conexiunea ta cu server-ul pierde prea multe pachete.
MSG_TARGET_FLUX = Pingul tau variaza peste limitele admise.

[lt]
JOIN_MSG = Zaidejai turintys prasta interneto rysi bus baudziami (ping limitas: %d, loss limitas: %d).
MSG_ALL_KICK = %s buvo isspirtas del jo prasto interneto rysio.
MSG_ALL_BAN = %s buvo uzbanintas %d minutems(-iu)(-ei) del jo prasto interneto rysio.
MSG_ALL_PBAN = %s buvo uzbanintas visam laikui del jo prasto interneto rysio.
MSG_TARGET_LOSS = Jusu interneto rysis praranda per daug paketu.
MSG_TARGET_FLUX = Jusu ping'as per daug nestabilus.

[ru]
JOIN_MSG = Igroki s plohim internetom budut nakazany (Maksimal'nyj ping: %d, limit poter': %d).
MSG_ALL_KICK = %s byl kiknut za ego plohoj internet.
MSG_ALL_BAN = %s byl zabanen na %d minut za ego plohoj internet.
MSG_ALL_PBAN = %s byl zabanen navsegda za ego plohoj internet.
MSG_TARGET_LOSS = Vashe soedinenie terjaet ochen' mnogo paketov
MSG_TARGET_FLUX = Vash ping neravnomeren

[de]
JOIN_MSG = Spieler mit einer schlechten Verbindung werden gekickt (Pingschwankungs-Limit: %d, Loss-Limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s wurde wegen seiner schlechten Verbindung gekickt.
MSG_ALL_BAN = %s wurde %d Minuten wegen seiner schlechten Verbindung gebannt.
MSG_ALL_PBAN = %s wurde wegen seiner schlechten Verbindung permanent gebannt.
MSG_TARGET_LOSS = Ihre Verbindung verliert zu viele Packete.
MSG_TARGET_FLUX = Ihr Ping schwankt zu stark.

[nl]
JOIN_MSG = Spelers met een trage connectie zullen gestraft worden (ping flux limiet: %d, losse limiet: %d).
MSG_ALL_KICK = %s was gekickt voor zijn trage connectie.
MSG_ALL_BAN = %s was %d minuten verbannen voor zijn trage connectie.
MSG_ALL_PBAN = %s was permanent verbannen voor zijn trage connectie.
MSG_TARGET_LOSS = Jouw connectie is te veel pakketten aan het verliezen.
MSG_TARGET_FLUX = Jouw ping is te onstabiel.

[ua]
JOIN_MSG = Gravci z poganum internetom bydyt` pokarani (Maksumanlui ping: %d, vtrata peketiv: %d).
MSG_ALL_KICK = %s byv kicknytui za iogo poganui internet.
MSG_ALL_BAN = %s byv zabanenui na %d hvulun za iogo poganui internet.
MSG_ALL_PBAN = %s zabnenui nazavzhdu za iogo poganui internet.
MSG_TARGET_LOSS = Vashe zednanya vtra4ae bagato paketiv.
MSG_TARGET_FLUX = Vaw ping ne stabilnui.

[pl]
JOIN_MSG = Gracze ze zbyt duzym pingiem beda wyrzucani (limit pingu : %d, limit loss : %d).
MSG_ALL_KICK = %s zostal wyrzucony za lamerskie lacze.
MSG_ALL_BAN = %s zostal zbanowany na %d minut za lamerskie lacze.
MSG_ALL_PBAN = %s zostal permanentnie zbanowany za jego lamerskie lacze.
MSG_TARGET_LOSS = Twoje lacze traci zbyt wiele pakietow.
MSG_TARGET_FLUX = Twoj ping jest zbyt niestabilny.

[sv]
JOIN_MSG = Spelare med dalig uppkoppling kommer att straffas (max ping flux: %d, max loss: %d).
MSG_ALL_KICK = %s blev kickad f'o'r sin daliga uppkoppling.
MSG_ALL_BAN = %s blev bannad %d minuter f'o'r sin daliga uppkoppling.
MSG_ALL_PBAN = %s blev permanent bannad f'o'r sin daliga uppkoppling.
MSG_TARGET_LOSS = Din uppkoppling 'a'r f'o'r dalig och f'o'rlorar f'o'r manga paket (loss).
MSG_TARGET_FLUX = Din ping 'a'r f'o'r h'o'g och/eller ostabil.

[tr]
JOIN_MSG = Kotu baglantili oyuncular cezalandirilacak.! (ping siniri: %d, loss siniri: %d).
MSG_ALL_KICK = %s kotu baglantisi yuzunden kicklendi.
MSG_ALL_BAN = %s kotu baglantisi yuzunden %d dakika banlandi.
MSG_ALL_PBAN = %s Surekli kotu baglantisi yuzunden banlandi.
MSG_TARGET_LOSS = Senin baglantin cok fazla loss iceriyor.
MSG_TARGET_FLUX = Ping seviyen cok kararsiz hareket ediyor.

[fr]
JOIN_MSG = Tout joueur ayant une mauvaise connection sera punit (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s a ete kicke pour cause de mauvaise connection.
MSG_ALL_BAN = %s a ete banni %d minutes pour mauvaise connection.
MSG_ALL_PBAN = %s est ban permanent pour mauvaise connection.
MSG_TARGET_LOSS = Votre connection perd trop de paquets.
MSG_TARGET_FLUX = Votre PING est trop instable.

[bg]
JOIN_MSG = Igrachi s losha vruzka shte budat nakazani (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s beshe izritan poradi loshata si vruzka.
MSG_ALL_BAN = %s beshe bannat %d minuti poradi loshata si vruzka.
MSG_ALL_PBAN = %s beshe bannat zavinagi zaradi loshata si vruzka.
MSG_TARGET_LOSS = Tvoqta vruzka zagubi tvurde mnogo paketi.
MSG_TARGET_FLUX = Tvoqt ping e ne-stabilen.

[sk]
JOIN_MSG = Hraci s lamerskym pripojenim budu potrestani (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s bol vykopnuty pre jeho lamerske pripojenie.
MSG_ALL_BAN = %s bol zabanovany na %d minut pre jeho lamerske pripojenie.
MSG_ALL_PBAN = %s bol permanentne zabanovany pre jeho lamerske pripojenie.
MSG_TARGET_LOSS = Tvoje pripojenie straca prilis vela packetov.
MSG_TARGET_FLUX = Tvoj ping je prilis nestabilny.

[ru]
JOIN_MSG = Игроки с плохим подключением будут наказаны (макс. скачки пинга: %d, макс. потери: %d).
MSG_ALL_KICK = %s кикнут из-за плохого подключения.
MSG_ALL_BAN = %s забанен на %d минут из-за плохого подключения.
MSG_ALL_PBAN = %s забанен навсегда из-за плохого подключения.
MSG_TARGET_LOSS = Ваше подключение теряет слишком много пакетов.
MSG_TARGET_FLUX = Ваш пинг слишком не стабильный.

[tc]
JOIN_MSG = 玩家重入都將受到懲罰(平流量限制: %d ,限制: %d )。
MSG_ALL_KICK = %s 已踢出因重入本伺服器
MSG_ALL_BAN = %s 已禁止 %d 分鐘因重入本伺服器
MSG_ALL_PBAN = %s 被永久禁止因重入本伺服器。
MSG_TARGET_LOSS = 您因重入本伺服器而失去很多數據包
MSG_TARGET_FLUX = 您的廷遲不太穩定.[/ablak]

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Invalid multi-lingual
HozzászólásElküldve: 2013.07.14. 19:06 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Tomos írta:
Ezt miért írja a hibáknál?Bemásoltam a txt fájlt is.

L 07/14/2013 - 17:59:39: Invalid multi-lingual line (file "cstrike/addons/amxmodx/data/lang/lame_connection_punisher.txt" line 1)

[ablak][en]
JOIN_MSG = Players with a lame connection will be punished (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s was kicked for his lame connection.
MSG_ALL_BAN = %s was banned %d minutes for his lame connection.
MSG_ALL_PBAN = %s was permanently banned for his lame connection.
MSG_TARGET_LOSS = Your connection is loosing too many packets.
MSG_TARGET_FLUX = Your ping is too unstable.

[hu]
JOIN_MSG = Gyenge kapcsolattal rendelkezo jatekosok meglesznek buntetve (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s kirugva gyenge kapcsolata miatt.
MSG_ALL_BAN = %s bannolva %d percre gyenge kapcsolata miatt.
MSG_ALL_PBAN = %s bannolva orokre gyenge kapcsolata miatt.
MSG_TARGET_LOSS = A kapcsolatod tul sok csomagot vesztit el.
MSG_TARGET_FLUX = A pinged tulsagosan instabil.

[es]
JOIN_MSG = Jugadores con mala conexión serán castigados (límite de flujo de ping: %d, límite de loss: %d).
MSG_ALL_KICK = %s fue expulsado por su mala conexión.
MSG_ALL_BAN = %s fue baneado %d minutos por su mala conexión.
MSG_ALL_PBAN = %s fue baneado permanentemente por su mala conexión.
MSG_TARGET_LOSS = Tu conexión está perdiendo demasiados paquetes.
MSG_TARGET_FLUX = Tu ping es demasiado inestable.

[bp]
JOIN_MSG = Jogadores com ma conexao serao castigados (limite de flutuacao de latencia: %d, limite de perda: %d).
MSG_ALL_KICK = %s foi expulso por ma conexao.
MSG_ALL_BAN = %s foi banido por %d minutos por ma conexao.
MSG_ALL_PBAN = %s foi banido permanentemente por ter ma conexao
MSG_TARGET_LOSS = Sua conexao esta perdendo muitos pacotes.
MSG_TARGET_FLUX = Sua latencia esta muito instavel.

[fi]
JOIN_MSG = Pelaajia joilla on huono yhteys tullaan rangaistamaan (pingi sulateraja: %d, poistumaraja: %d).
MSG_ALL_KICK = %s potkittiin ulos huonon yhteyden takia.
MSG_ALL_BAN = %s sai porttikiellon %d minuuttia pahan yhteydensa takia.
MSG_ALL_PBAN = %s sai ikuisen porttikiellon huonon yhteyden takia.
MSG_TARGET_LOSS = Yhteytesi menettaa liian monia paketteja.
MSG_TARGET_FLUX = Pingisi on epavakaa.

[ro]
JOIN_MSG = Jucatorii cu o conexiune necorespunzatoare vor primi kick/ban (ping-ul maxim admis: %d, limita admisa de pierderi: %d).
MSG_ALL_KICK = %s a primit kick din cauza conexiunii necorespunzatoare.
MSG_ALL_BAN = %s a fost banat %d minute din cauza conexiunii necorespunzatoare.
MSG_ALL_PBAN = %s a fost banat permanent din cauza conexiunii necorespunzatoare.
MSG_TARGET_LOSS = Conexiunea ta cu server-ul pierde prea multe pachete.
MSG_TARGET_FLUX = Pingul tau variaza peste limitele admise.

[lt]
JOIN_MSG = Zaidejai turintys prasta interneto rysi bus baudziami (ping limitas: %d, loss limitas: %d).
MSG_ALL_KICK = %s buvo isspirtas del jo prasto interneto rysio.
MSG_ALL_BAN = %s buvo uzbanintas %d minutems(-iu)(-ei) del jo prasto interneto rysio.
MSG_ALL_PBAN = %s buvo uzbanintas visam laikui del jo prasto interneto rysio.
MSG_TARGET_LOSS = Jusu interneto rysis praranda per daug paketu.
MSG_TARGET_FLUX = Jusu ping'as per daug nestabilus.

[ru]
JOIN_MSG = Igroki s plohim internetom budut nakazany (Maksimal'nyj ping: %d, limit poter': %d).
MSG_ALL_KICK = %s byl kiknut za ego plohoj internet.
MSG_ALL_BAN = %s byl zabanen na %d minut za ego plohoj internet.
MSG_ALL_PBAN = %s byl zabanen navsegda za ego plohoj internet.
MSG_TARGET_LOSS = Vashe soedinenie terjaet ochen' mnogo paketov
MSG_TARGET_FLUX = Vash ping neravnomeren

[de]
JOIN_MSG = Spieler mit einer schlechten Verbindung werden gekickt (Pingschwankungs-Limit: %d, Loss-Limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s wurde wegen seiner schlechten Verbindung gekickt.
MSG_ALL_BAN = %s wurde %d Minuten wegen seiner schlechten Verbindung gebannt.
MSG_ALL_PBAN = %s wurde wegen seiner schlechten Verbindung permanent gebannt.
MSG_TARGET_LOSS = Ihre Verbindung verliert zu viele Packete.
MSG_TARGET_FLUX = Ihr Ping schwankt zu stark.

[nl]
JOIN_MSG = Spelers met een trage connectie zullen gestraft worden (ping flux limiet: %d, losse limiet: %d).
MSG_ALL_KICK = %s was gekickt voor zijn trage connectie.
MSG_ALL_BAN = %s was %d minuten verbannen voor zijn trage connectie.
MSG_ALL_PBAN = %s was permanent verbannen voor zijn trage connectie.
MSG_TARGET_LOSS = Jouw connectie is te veel pakketten aan het verliezen.
MSG_TARGET_FLUX = Jouw ping is te onstabiel.

[ua]
JOIN_MSG = Gravci z poganum internetom bydyt` pokarani (Maksumanlui ping: %d, vtrata peketiv: %d).
MSG_ALL_KICK = %s byv kicknytui za iogo poganui internet.
MSG_ALL_BAN = %s byv zabanenui na %d hvulun za iogo poganui internet.
MSG_ALL_PBAN = %s zabnenui nazavzhdu za iogo poganui internet.
MSG_TARGET_LOSS = Vashe zednanya vtra4ae bagato paketiv.
MSG_TARGET_FLUX = Vaw ping ne stabilnui.

[pl]
JOIN_MSG = Gracze ze zbyt duzym pingiem beda wyrzucani (limit pingu : %d, limit loss : %d).
MSG_ALL_KICK = %s zostal wyrzucony za lamerskie lacze.
MSG_ALL_BAN = %s zostal zbanowany na %d minut za lamerskie lacze.
MSG_ALL_PBAN = %s zostal permanentnie zbanowany za jego lamerskie lacze.
MSG_TARGET_LOSS = Twoje lacze traci zbyt wiele pakietow.
MSG_TARGET_FLUX = Twoj ping jest zbyt niestabilny.

[sv]
JOIN_MSG = Spelare med dalig uppkoppling kommer att straffas (max ping flux: %d, max loss: %d).
MSG_ALL_KICK = %s blev kickad f'o'r sin daliga uppkoppling.
MSG_ALL_BAN = %s blev bannad %d minuter f'o'r sin daliga uppkoppling.
MSG_ALL_PBAN = %s blev permanent bannad f'o'r sin daliga uppkoppling.
MSG_TARGET_LOSS = Din uppkoppling 'a'r f'o'r dalig och f'o'rlorar f'o'r manga paket (loss).
MSG_TARGET_FLUX = Din ping 'a'r f'o'r h'o'g och/eller ostabil.

[tr]
JOIN_MSG = Kotu baglantili oyuncular cezalandirilacak.! (ping siniri: %d, loss siniri: %d).
MSG_ALL_KICK = %s kotu baglantisi yuzunden kicklendi.
MSG_ALL_BAN = %s kotu baglantisi yuzunden %d dakika banlandi.
MSG_ALL_PBAN = %s Surekli kotu baglantisi yuzunden banlandi.
MSG_TARGET_LOSS = Senin baglantin cok fazla loss iceriyor.
MSG_TARGET_FLUX = Ping seviyen cok kararsiz hareket ediyor.

[fr]
JOIN_MSG = Tout joueur ayant une mauvaise connection sera punit (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s a ete kicke pour cause de mauvaise connection.
MSG_ALL_BAN = %s a ete banni %d minutes pour mauvaise connection.
MSG_ALL_PBAN = %s est ban permanent pour mauvaise connection.
MSG_TARGET_LOSS = Votre connection perd trop de paquets.
MSG_TARGET_FLUX = Votre PING est trop instable.

[bg]
JOIN_MSG = Igrachi s losha vruzka shte budat nakazani (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s beshe izritan poradi loshata si vruzka.
MSG_ALL_BAN = %s beshe bannat %d minuti poradi loshata si vruzka.
MSG_ALL_PBAN = %s beshe bannat zavinagi zaradi loshata si vruzka.
MSG_TARGET_LOSS = Tvoqta vruzka zagubi tvurde mnogo paketi.
MSG_TARGET_FLUX = Tvoqt ping e ne-stabilen.

[sk]
JOIN_MSG = Hraci s lamerskym pripojenim budu potrestani (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s bol vykopnuty pre jeho lamerske pripojenie.
MSG_ALL_BAN = %s bol zabanovany na %d minut pre jeho lamerske pripojenie.
MSG_ALL_PBAN = %s bol permanentne zabanovany pre jeho lamerske pripojenie.
MSG_TARGET_LOSS = Tvoje pripojenie straca prilis vela packetov.
MSG_TARGET_FLUX = Tvoj ping je prilis nestabilny.

[ru]
JOIN_MSG = Игроки с плохим подключением будут наказаны (макс. скачки пинга: %d, макс. потери: %d).
MSG_ALL_KICK = %s кикнут из-за плохого подключения.
MSG_ALL_BAN = %s забанен на %d минут из-за плохого подключения.
MSG_ALL_PBAN = %s забанен навсегда из-за плохого подключения.
MSG_TARGET_LOSS = Ваше подключение теряет слишком много пакетов.
MSG_TARGET_FLUX = Ваш пинг слишком не стабильный.

[tc]
JOIN_MSG = 玩家重入都將受到懲罰(平流量限制: %d ,限制: %d )。
MSG_ALL_KICK = %s 已踢出因重入本伺服器
MSG_ALL_BAN = %s 已禁止 %d 分鐘因重入本伺服器
MSG_ALL_PBAN = %s 被永久禁止因重入本伺服器。
MSG_TARGET_LOSS = 您因重入本伺服器而失去很多數據包
MSG_TARGET_FLUX = 您的廷遲不太穩定.[/ablak]


Próbáld úgy, hogy a .txt fileba, ezt bemásolod! CSAK EZT!
Kód:
[hu]
JOIN_MSG = Gyenge kapcsolattal rendelkezo jatekosok meglesznek buntetve (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s kirugva gyenge kapcsolata miatt.
MSG_ALL_BAN = %s bannolva %d percre gyenge kapcsolata miatt.
MSG_ALL_PBAN = %s bannolva orokre gyenge kapcsolata miatt.
MSG_TARGET_LOSS = A kapcsolatod tul sok csomagot vesztit el.
MSG_TARGET_FLUX = A pinged tulsagosan instabil.


És ezt compilerrel, lefordítod .amxx -é!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. ------------------------------------
  4. -*- Lame Connection Punisher 1.2 -*-
  5. ------------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This plugin improves your server's gameplay experience by automatically
  12. rejecting clients with "bad" conections, so that you'll never have to
  13. deal with players skipping around the map or being hard to hit anymore.
  14.  
  15. It can also detect clients running any background applications that may
  16. be affecting their connection, such as P2P programs using up too many
  17. bandwidth.
  18.  
  19. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  20. - How Does It Work -
  21. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  22.  
  23. It checks for player's ping fluctuations and packet loss rates, since
  24. these seem to be the most trustable factors in determining if there are
  25. any issues, in my experience.
  26.  
  27. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  28. - What Makes It Different -
  29. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  30.  
  31. Other solutions, such as Hing Ping Kickers, usually can't tell apart
  32. players with good or bad connections accurately. They may not detect
  33. a bad connection if the player's ping is too low, and likewise, they
  34. may end up kicking a player who's ping exceeds the limit but has a
  35. nice connection nonetheless, thus making you loose potential players.
  36.  
  37. ~~~~~~~~~
  38. - CVARS -
  39. ~~~~~~~~~
  40.  
  41. There are 2 main cvars to control the plugin's behavior (tolerance),
  42. though the default values are recommended.
  43.  
  44. Please note that small ping fluctuations and packet loss occur even
  45. on the best connections, so DO NOT set these too low, unless you are
  46. in for some nasty results!
  47.  
  48. * lcp_flux_limit [50] - Ping fluctuation limit (in ms.)
  49. * lcp_loss_limit [5] - Loss limit (% of packets)
  50.  
  51. Additionally, you can specify whether the plugin should kick or ban
  52. these players by changing the following settings.
  53.  
  54. * lcp_punishment [0/1/2] - 0 = Kick / 1 = Ban by SteamID / 2 = Ban by IP
  55. * lcp_ban_time [5] - Ban time in minutes (use 0 to permanently ban)
  56.  
  57. Lastly, players with the immunity flags will not be checked at all.
  58.  
  59. * lcp_immunity ["a"] - Immunity flags
  60.  
  61. ~~~~~~~~~~~~~
  62. - Changelog -
  63. ~~~~~~~~~~~~~
  64.  
  65. * v1.0: (Jan 05, 2009)
  66. - Public release
  67. - Added ban support
  68. - Added immunity feature
  69.  
  70. * v1.1: (Feb 08, 2009)
  71. - Code optimized
  72.  
  73. * v1.1a: (Feb 24, 2009)
  74. - Fixed IP ban code retrieving unneeded port number
  75.  
  76. * v1.2: (Jun 06, 2011)
  77. - Fixed plugin so that it works on all HL mods
  78.  
  79. =================================================================================*/
  80.  
  81. #include <amxmodx>
  82.  
  83. const TASK_JOINMSG = 100
  84. const TASK_DOCHECKS = 200
  85. #define ID_JOINMSG (taskid-TASK_JOINMSG)
  86.  
  87. new cvar_flux, cvar_loss, cvar_punishment, cvar_bantime, cvar_immunity
  88. new g_maxplayers, g_connected[33]
  89. new g_lastping[33], g_fluxcounter[33], g_losscounter[33], g_immune[33]
  90.  
  91. // I wouldn't recommend lowering these unless
  92. // you wanna pick up a lot of false positives
  93. const Float:CHECK_FREQ = 5.0
  94. const FLUX_TESTS = 12
  95. const LOSS_TESTS = 12
  96.  
  97. public plugin_init()
  98. {
  99. register_plugin("Lame Connection Punisher", "1.2", "MeRcyLeZZ")
  100. register_dictionary("lame_connection_punisher.txt")
  101.  
  102. cvar_flux = register_cvar("lcp_flux_limit", "50")
  103. cvar_loss = register_cvar("lcp_loss_limit", "5")
  104. cvar_punishment = register_cvar("lcp_punishment", "0")
  105. cvar_bantime = register_cvar("lcp_ban_time", "5")
  106. cvar_immunity = register_cvar("lcp_immunity", "a")
  107. g_maxplayers = get_maxplayers()
  108. }
  109.  
  110. public plugin_cfg()
  111. {
  112. // Start checking players
  113. set_task(CHECK_FREQ, "do_checks", TASK_DOCHECKS, _, _, "b")
  114. }
  115.  
  116. public client_putinserver(id)
  117. {
  118. set_task(16.0, "join_message", id+TASK_JOINMSG)
  119. g_connected[id] = true
  120. check_flags(id)
  121. }
  122.  
  123. public client_authorized(id)
  124. {
  125. check_flags(id)
  126. }
  127.  
  128. public client_infochanged(id)
  129. {
  130. check_flags(id)
  131. }
  132.  
  133. public client_disconnect(id)
  134. {
  135. remove_task(id+TASK_JOINMSG)
  136. g_fluxcounter[id] = 0
  137. g_losscounter[id] = 0
  138. g_lastping[id] = 0
  139. g_immune[id] = 0
  140. g_connected[id] = false
  141. }
  142.  
  143. public do_checks()
  144. {
  145. static id, ping, loss, name[32], auth[32], userid, minutes
  146.  
  147. for (id = 1; id <= g_maxplayers; id++)
  148. {
  149. if (!g_connected[id] || g_immune[id])
  150. continue;
  151.  
  152. get_user_ping(id, ping, loss)
  153.  
  154. if (loss > get_pcvar_num(cvar_loss))
  155. g_losscounter[id]++
  156. else if (g_losscounter[id] > 0)
  157. g_losscounter[id]--
  158.  
  159. if (g_losscounter[id] >= LOSS_TESTS)
  160. {
  161. get_user_name(id, name , sizeof name - 1)
  162. userid = get_user_userid(id)
  163.  
  164. switch (get_pcvar_num(cvar_punishment))
  165. {
  166. case 1:
  167. {
  168. get_user_authid(id, auth, sizeof auth - 1)
  169. minutes = get_pcvar_num(cvar_bantime)
  170.  
  171. if (minutes > 0)
  172. {
  173. client_print(0, print_chat, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "MSG_ALL_BAN", name, minutes)
  174. log_amx("%L", LANG_SERVER, "MSG_ALL_BAN", name, minutes)
  175. server_cmd("kick #%d ^"%L^";wait;banid %d ^"%s^";wait;writeid", userid, id, "MSG_TARGET_LOSS", minutes, auth)
  176. }
  177. else
  178. {
  179. client_print(0, print_chat, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "MSG_ALL_PBAN", name)
  180. log_amx("%L", LANG_SERVER, "MSG_ALL_PBAN", name)
  181. server_cmd("kick #%d ^"%L^";wait;banid 0 ^"%s^";wait;writeid", userid, id, "MSG_TARGET_LOSS", auth)
  182. }
  183. }
  184. case 2:
  185. {
  186. get_user_ip(id, auth, sizeof auth - 1, 1)
  187. minutes = get_pcvar_num(cvar_bantime)
  188.  
  189. if (minutes > 0)
  190. {
  191. client_print(0, print_chat, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "MSG_ALL_BAN", name, minutes)
  192. log_amx("%L", LANG_SERVER, "MSG_ALL_BAN", name, minutes)
  193. server_cmd("kick #%d ^"%L^";wait;addip %d ^"%s^";wait;writeip", userid, id, "MSG_TARGET_LOSS", minutes, auth)
  194. }
  195. else
  196. {
  197. client_print(0, print_chat, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "MSG_ALL_PBAN", name)
  198. log_amx("%L", LANG_SERVER, "MSG_ALL_PBAN", name)
  199. server_cmd("kick #%d ^"%L^";wait;addip 0 ^"%s^";wait;writeip", userid, id, "MSG_TARGET_LOSS", auth)
  200. }
  201. }
  202. default:
  203. {
  204. client_print(0, print_chat, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "MSG_ALL_KICK", name)
  205. log_amx("%L", LANG_SERVER, "MSG_ALL_KICK", name)
  206. server_cmd("kick #%d ^"%L^"", userid, id, "MSG_TARGET_LOSS")
  207. }
  208. }
  209. continue;
  210. }
  211.  
  212. if (abs(ping - g_lastping[id]) > get_pcvar_num(cvar_flux))
  213. g_fluxcounter[id]++
  214. else if (g_fluxcounter[id] > 0)
  215. g_fluxcounter[id]--
  216.  
  217. if (g_fluxcounter[id] >= FLUX_TESTS)
  218. {
  219. get_user_name(id, name , sizeof name - 1)
  220. userid = get_user_userid(id)
  221.  
  222. switch (get_pcvar_num(cvar_punishment))
  223. {
  224. case 1:
  225. {
  226. get_user_authid(id, auth, sizeof auth - 1)
  227. minutes = get_pcvar_num(cvar_bantime)
  228.  
  229. if (minutes > 0)
  230. {
  231. client_print(0, print_chat, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "MSG_ALL_BAN", name, minutes)
  232. log_amx("%L", LANG_SERVER, "MSG_ALL_BAN", name, minutes)
  233. server_cmd("kick #%d ^"%L^";wait;banid %d ^"%s^";wait;writeid", userid, id, "MSG_TARGET_FLUX", minutes, auth)
  234. }
  235. else
  236. {
  237. client_print(0, print_chat, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "MSG_ALL_PBAN", name)
  238. log_amx("%L", LANG_SERVER, "MSG_ALL_PBAN", name)
  239. server_cmd("kick #%d ^"%L^";wait;banid 0 ^"%s^";wait;writeid", userid, id, "MSG_TARGET_FLUX", auth)
  240. }
  241. }
  242. case 2:
  243. {
  244. get_user_ip(id, auth, sizeof auth - 1, 1)
  245. minutes = get_pcvar_num(cvar_bantime)
  246.  
  247. if (minutes > 0)
  248. {
  249. client_print(0, print_chat, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "MSG_ALL_BAN", name, minutes)
  250. log_amx("%L", LANG_SERVER, "MSG_ALL_BAN", name, minutes)
  251. server_cmd("kick #%d ^"%L^";wait;addip %d ^"%s^";wait;writeip", userid, id, "MSG_TARGET_FLUX", minutes, auth)
  252. }
  253. else
  254. {
  255. client_print(0, print_chat, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "MSG_ALL_PBAN", name)
  256. log_amx("%L", LANG_SERVER, "MSG_ALL_PBAN", name)
  257. server_cmd("kick #%d ^"%L^";wait;addip 0 ^"%s^";wait;writeip", userid, id, "MSG_TARGET_FLUX", auth)
  258. }
  259. }
  260. default:
  261. {
  262. client_print(0, print_chat, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "MSG_ALL_KICK", name)
  263. log_amx("%L", LANG_SERVER, "MSG_ALL_KICK", name)
  264. server_cmd("kick #%d ^"%L^"", userid, id, "MSG_TARGET_FLUX")
  265. }
  266. }
  267. continue;
  268. }
  269.  
  270. g_lastping[id] = ping
  271. }
  272. }
  273.  
  274. public join_message(taskid)
  275. {
  276. client_print(ID_JOINMSG, print_chat, "[AMXX] %L", ID_JOINMSG, "JOIN_MSG", get_pcvar_num(cvar_flux), get_pcvar_num(cvar_loss))
  277. }
  278.  
  279. check_flags(id)
  280. {
  281. new flags[6]
  282. get_pcvar_string(cvar_immunity, flags, charsmax(flags))
  283. g_immune[id] = get_user_flags(id) & read_flags(flags)
  284. }
  285.  

Remélem tudtam segíteni. :)

Üdv.
Anonymous1337

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Invalid multi-lingual
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 14:29 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Müködik de most ezt írja a hibakonzol

L 07/15/2013 - 08:52:34: [AMXX] Plugin file open error (plugin "lame_connection_punisher.amxx")

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Invalid multi-lingual
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 14:32 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Tomos írta:
Müködik de most ezt írja a hibakonzol

L 07/15/2013 - 08:52:34: [AMXX] Plugin file open error (plugin "lame_connection_punisher.amxx")


Jól írtad be a plugin nevét a plugins.ini -be? Csináld azt, hogy nevezd át "d" re az .amxx filet, és írd be plugins.ini -be hogy d.amxx

Valamit elírhattál, és a plugins.ini nem tudja megnyitni/olvasni, mert nincs ilyen nevű plugin!

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Invalid multi-lingual
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 14:35 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Anonymous1337 írta:
Tomos írta:
Müködik de most ezt írja a hibakonzol

L 07/15/2013 - 08:52:34: [AMXX] Plugin file open error (plugin "lame_connection_punisher.amxx")


Jól írtad be a plugin nevét a plugins.ini -be? Csináld azt, hogy nevezd át "d" re az .amxx filet, és írd be plugins.ini -be hogy d.amxx

Valamit elírhattál, és a plugins.ini nem tudja megnyitni/olvasni, mert nincs ilyen nevű plugin!


Átkonvertáltam és úgy raktam be 51e3ec4272dab.amxx ezzel a névvel

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Invalid multi-lingual
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 15:06 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4284
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Tomos írta:
Anonymous1337 írta:
Tomos írta:
Müködik de most ezt írja a hibakonzol

L 07/15/2013 - 08:52:34: [AMXX] Plugin file open error (plugin "lame_connection_punisher.amxx")


Jól írtad be a plugin nevét a plugins.ini -be? Csináld azt, hogy nevezd át "d" re az .amxx filet, és írd be plugins.ini -be hogy d.amxx

Valamit elírhattál, és a plugins.ini nem tudja megnyitni/olvasni, mert nincs ilyen nevű plugin!


Átkonvertáltam és úgy raktam be 51e3ec4272dab.amxx ezzel a névvel

Már az az amxx neve ami az smanak. Szóval írd át erre a plugin nevét ' lame_connection_punisher.amxx '

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Invalid multi-lingual
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 15:08 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Az baj ha nem írom át átalakitás után a nevet?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Invalid multi-lingual
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 17:28 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4284
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Tomos írta:
Az baj ha nem írom át átalakitás után a nevet?

valami olyasmi :D

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 108 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole