hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.13. 00:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 576 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 576 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.07.10. 20:28 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
A plugin működik a kérésem az volna, hogy mikor megveszem akkor írja ki az infot, hogy
[ZP] Vettel most egy valamit.. pl(majd én azt átírom) köszönöm

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <zombieplague>
  9. #include <zmvip>
  10.  
  11. #define PLUGIN "[ZP] Sniper"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Vechta"
  14.  
  15. new cvar_health, cvar_armor, cvar_speed, cvar_damage, cvar_glow, cvar_gravity
  16. new g_sniper[33], g_hassniper[33]
  17. new g_item_sniper
  18.  
  19.  
  20.  
  21.  
  22. new const SNIPER_AWP[] = "models/LTS_ZP/v_awp.mdl" // here you can change to your awp model
  23.  
  24. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32) // Check player
  25.  
  26. public plugin_init()
  27. {
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  29.  
  30. g_item_sniper = zv_register_extra_item("Mesterlovesz Puska", "[8 ezer sebzes,10 tolteny]", 400, ZV_TEAM_HUMAN) // Register Sniper as Item
  31.  
  32. cvar_health = register_cvar("zp_sniper_health", "150") // Default - 100
  33. cvar_armor = register_cvar("zp_sniper_armor", "100") // Default - 100
  34. cvar_speed = register_cvar("zp_sniper_speed", "240.0") // Default - 240.0
  35. cvar_gravity = register_cvar("zp_sniper_gravity", "0.5") // Default - 0.5 (Half gravity)
  36. cvar_damage = register_cvar("zp_sniper_awp_damage", "8000") // Default - 1000
  37. cvar_glow = register_cvar("zp_sniper_glow", "0 255 0") // Default - 0 255 0
  38.  
  39. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1"); // Awp model
  40.  
  41. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fw_PlayerDamaged", 1) // Register sniper damage
  42. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fm_PlayerPreThink") // Replace speed?
  43. }
  44.  
  45. public plugin_precache()
  46. precache_model(SNIPER_AWP) // Precache Awp model
  47.  
  48. public zv_extra_item_selected(player, itemid)
  49. {
  50. if (itemid == g_item_sniper)
  51. {
  52. if (!g_hassniper[player])
  53. {
  54. // Set the player to Sniper
  55. g_sniper[player] = true
  56. g_hassniper[player] = true
  57.  
  58. // Change users: health, armor, speed, gravity
  59. set_user_health(player, get_user_health(player) + get_pcvar_num(cvar_health))
  60. set_user_armor(player, get_user_armor(player) + get_pcvar_num(cvar_armor))
  61. set_pev(player, pev_speed, get_pcvar_float(cvar_speed))
  62. set_pev(player, pev_gravity, get_pcvar_float(cvar_gravity))
  63.  
  64. // Strip first users weapon to give Awp
  65. strip_user_weapons(player)
  66.  
  67. // Give weapon awp
  68. give_item(player, "weapon_knife")
  69. give_item(player, "weapon_awp")
  70. }
  71. else
  72. {
  73. client_print(player, print_chat, "[LTS ZP] Most nem tudsz Mesterlovesz Puskat venni csak kesobb!")
  74. return ZP_PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. }
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79.  
  80. public Fw_PlayerDamaged(id, inflictor, attacker, damage, damagebits)
  81. {
  82. if ( is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && g_hassniper[attacker] )
  83. SetHamParamFloat(4, damage *= get_pcvar_float(cvar_damage))
  84. }
  85.  
  86. public Event_CurWeapon(id)
  87. {
  88. if (get_user_weapon(id) == CSW_AWP && g_hassniper[id])
  89. set_pev(id, pev_viewmodel2, SNIPER_AWP)
  90. }
  91.  
  92. public fm_PlayerPreThink(id)
  93. {
  94. if (!is_user_alive(id)) return;
  95.  
  96. if (g_hassniper[id])
  97. set_pev(id, pev_speed, get_pcvar_float(cvar_speed))
  98. }
  99.  
  100. public SetUserGlow(id)
  101. {
  102. if (!is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return;
  103.  
  104. if (g_hassniper[id])
  105. {
  106. // Glow part
  107. new szColors[16]
  108. get_pcvar_string(cvar_glow, szColors, 15)
  109.  
  110. new gRed[4], gGreen[4], gBlue[4], iRed, iGreen, iBlue
  111. parse(szColors, gRed, 3, gGreen, 3, gBlue, 3)
  112.  
  113. iRed = clamp(str_to_num(gRed), 0, 255)
  114. iGreen = clamp(str_to_num(gGreen), 0, 255)
  115. iBlue = clamp(str_to_num(gBlue), 0, 255)
  116.  
  117. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, iRed, iGreen, iBlue, kRenderNormal, 20)
  118. }
  119. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.10. 20:31 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
A 71. sor tartalmat masold a 69. sorba is, majd ird at a szoveget, ergo az else resz fölé rakd.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.10. 20:41 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
kiki írta:
A 71. sor tartalmat masold a 69. sorba is, majd ird at a szoveget, ergo az else resz fölé rakd.


71. ? de hát az az else pont... :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.10. 20:57 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Meg fogod oldani, bizunk benned!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 54 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole