hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Hud Icon
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=9449
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Show1337 [ 2013.07.13. 12:00 ]
Hozzászólás témája:  Hud Icon

Tiszteltem!

Ez a forráskód arra szolgál, hogy készítsen egy új hud sprite icont a fegyvernek.
Az a problémám, hogyha kiválasztom a kést, akkor nem vált rá, hanem az előző fegyveren marad.
Lehet én írtam rosszul valamit, lehet félreértelmeztem valamit azét nem megy.
Szóval tessék SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. new MsgIndexWeaponList;
  6.  
  7. public plugin_precache()
  8. {
  9. precache_generic( "sprites/knife_axe_bos93.txt" );
  10. precache_generic( "sprites/bos93_cso/640hud47.spr" );
  11. }
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. RegisterHam( Ham_Item_AddToPlayer, "weapon_knife", "OnAddToPlayerKnife", .Post = true );
  16. RegisterHam( Ham_Item_ItemSlot, "weapon_knife", "OnItemSlotKnife" );
  17.  
  18. register_clcmd( "weapon_axe", "ClientCommand_SelectFlare" );
  19.  
  20. MsgIndexWeaponList = get_user_msgid( "WeaponList" );
  21. }
  22.  
  23. public ClientCommand_SelectFlare( const client )
  24. {
  25. engclient_cmd( client, "weapon_knife" );
  26. }
  27.  
  28. public OnAddToPlayerKnife( const item, const player )
  29. {
  30. if( pev_valid( item ) && is_user_alive( player ) ) // just for safety.
  31. {
  32. message_begin( MSG_ONE, MsgIndexWeaponList, .player = player );
  33. {
  34. write_string( "knife_axe_bos93" ); // WeaponName
  35. write_byte( -1 ); // PrimaryAmmoID
  36. write_byte( -1 ); // PrimaryAmmoMaxAmount
  37. write_byte( -1 ); // SecondaryAmmoID
  38. write_byte( -1 ); // SecondaryAmmoMaxAmount
  39. write_byte( 2 ); // SlotID (0...N)
  40. write_byte( 1 ); // NumberInSlot (1...N)
  41. write_byte( CSW_KNIFE ); // WeaponID
  42. write_byte( 0 ); // Flags
  43. }
  44. message_end();
  45. }
  46. }
  47.  
  48. public OnItemSlotKnife( const item )
  49. {
  50. SetHamReturnInteger( 5 );
  51. return HAM_SUPERCEDE;
  52. }


Aki segít annak nagyon köszönöm.

Szerző:  pocok5 [ 2013.07.13. 18:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud Icon

Hali
Ha sprites mappába spr fájlok vannak , azt hiszem, akk itt
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. precache_generic( "sprites/knife_axe_bos93.txt" );
Miért .txt van. NEm az a hiba h .spr legyen ??? Sorry ha hülyeséget írtam :)

Szerző:  kiki [ 2013.07.13. 19:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud Icon

pocok5 írta:
Hali
Ha sprites mappába spr fájlok vannak , azt hiszem, akk itt
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. precache_generic( "sprites/knife_axe_bos93.txt" );
Miért .txt van. NEm az a hiba h .spr legyen ??? Sorry ha hülyeséget írtam :)



Nemtalált!


Mellesleg: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=175632

Szerző:  Show1337 [ 2013.07.13. 22:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud Icon

Ezt a tutorialt követtem én is és ha oda tettem még egy itemet ahol a c4 van, akkor ott ment is, de az ott nem felel meg nekem, ha ott van a kés. Tehát most hogy nézem lehet, hogy ezzel új itemeket vagy azokhoz spitet lehet készíteni és nem módosítani.

Szóval így valaki tud adni egy olyan kódot, mivel egy adott hudot lehet lecserélni?

És az előbbire a .txt fájl azért kell, mert az tárolja azokat az értékekt amik pont odaigazítják a spritet a hudra.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/