hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 13:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 422 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 421 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: szint
HozzászólásElküldve: 2013.07.17. 13:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Valaki ezt ki tudná javítani?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. native cso_cs_get_user_money(id)
  9. native cso_cs_set_user_money(id,value)
  10.  
  11. #define PLUGIN "[ZP]Addon: HP&DMG System"
  12. #define VERSION "0.7"
  13. #define AUTHOR "heka"
  14.  
  15. #define MAX_HEALTH_LEVEL 10
  16. #define MAX_DAMAGE_LEVEL 10
  17.  
  18. #define HEALTH_LEVEL_COST 3000
  19. #define DAMAGE_LEVEL_COST 3000
  20.  
  21. new
  22. g_Levels_Menu,
  23. buffer[512],
  24. g_Health_Level[33],
  25. g_Damage_Level[33]
  26.  
  27.  
  28. public plugin_init() {
  29. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  30.  
  31. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "CPlayer__TakeDamage")
  32.  
  33. register_clcmd("say /szint_menu","Level_Menu");
  34. }
  35.  
  36. public client_putinserver(iPlayer){
  37. g_Health_Level[iPlayer] = 0
  38. }
  39.  
  40. public Level_Menu(iPlayer){
  41. if(g_Health_Level[iPlayer] >= 10 && g_Damage_Level[iPlayer] >= 10){
  42. formatex(buffer, charsmax(buffer), "Élet szint maximum^nSebzés szint maximum");
  43. }else
  44. if(g_Health_Level[iPlayer] >= 10 && g_Damage_Level[iPlayer] < 10){
  45. formatex(buffer, charsmax(buffer), "Élet szint maximum^nSebzés szint: %d", g_Damage_Level[iPlayer]);
  46. }else
  47. if(g_Health_Level[iPlayer] < 10 && g_Damage_Level[iPlayer] >= 10){
  48. formatex(buffer, charsmax(buffer), "Élet szint: %d^nSebzés szint maximum", g_Health_Level[iPlayer]);
  49. }else{
  50. formatex(buffer, charsmax(buffer), "Élet szint: %d^nSebzés szint: %d", g_Health_Level[iPlayer], g_Damage_Level[iPlayer]);
  51. }
  52.  
  53. g_Levels_Menu = menu_create(buffer, "Level_Menu_Handler");
  54.  
  55. if(!is_user_alive(iPlayer)){
  56. menu_additem(g_Levels_Menu, "\rÉlet szint fejlesztés \d[\yCSak élő játékosnak\d]", "1");
  57. }
  58. else if(g_Health_Level[iPlayer] >= MAX_HEALTH_LEVEL){
  59. menu_additem(g_Levels_Menu, "\dÉlet szint fejlesztés \r[Élet szint maximumon]", "1");
  60. }
  61. else if(cso_cs_get_user_money(iPlayer) < HEALTH_LEVEL_COST){
  62. menu_additem(g_Levels_Menu, "\dÉlet szint fejlesztés \r[Nincs elég pénted]", "2");
  63. }else{
  64. menu_additem(g_Levels_Menu, "\rÉlet szint fejlesztés \d[\y3000$\d]", "1");
  65. }
  66. if(!is_user_alive(iPlayer)){
  67. menu_additem(g_Levels_Menu, "\rSebzés szint fejlesztés \d[\yCSak élő játékosnak\d]", "2");
  68. }
  69. else if(g_Damage_Level[iPlayer] >= MAX_DAMAGE_LEVEL){
  70. menu_additem(g_Levels_Menu, "\dSebzés szint fejlesztés \r[Sebzés szint maximumon]", "2");
  71. }
  72. else if(cso_cs_get_user_money(iPlayer) < DAMAGE_LEVEL_COST){
  73. menu_additem(g_Levels_Menu, "\dSebzés szint fejlesztés \r[Nincs elég pénted]", "2");
  74. }else{
  75. menu_additem(g_Levels_Menu, "\rSebzés szint fejlesztés \d[\y3000$\d]", "2");
  76. }
  77.  
  78. menu_setprop(g_Levels_Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  79. menu_display(iPlayer, g_Levels_Menu, 0);
  80. }
  81.  
  82. public Level_Menu_Handler(iPlayer, iMenu, iItem){
  83. if(iItem == MENU_EXIT) menu_destroy(iMenu);
  84.  
  85. new data[6], iName[64], access, callback, iKey
  86.  
  87. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, access, data, 5, iName, 63, callback)
  88.  
  89. iKey = str_to_num(data)
  90.  
  91. switch(iKey){
  92. case 1:{
  93. if(g_Health_Level[iPlayer] >= MAX_HEALTH_LEVEL){
  94. client_print(iPlayer, print_center, "Élet szint maximumon")
  95.  
  96. return PLUGIN_HANDLED;
  97. }else if(!is_user_alive(iPlayer)){
  98. client_print(iPlayer, print_center, "Csak élő játékosoknak")
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }else if(cso_cs_get_user_money(iPlayer) < HEALTH_LEVEL_COST){
  102. client_print(iPlayer, print_center, "Nincs elég pénzed")
  103.  
  104. return PLUGIN_HANDLED;
  105. }else{
  106. if (!cso_get_user_terrorist(iPlayer) && !cso_get_user_counter-terrorist(iPlayer)) set_user_health(iPlayer, get_user_health(iPlayer) + 20)
  107.  
  108. g_Health_Level[iPlayer]++
  109. client_print(iPlayer, print_center, "Élet szint fejlesztés a következő: %d", g_Health_Level[iPlayer])
  110.  
  111. cso_cs_set_user_money(iPlayer, cso_cs_get_user_money(iPlayer) - HEALTH_LEVEL_COST)
  112. }
  113. }
  114. case 2:{
  115. if(g_Damage_Level[iPlayer] >= MAX_HEALTH_LEVEL){
  116. client_print(iPlayer, print_center, "Sebzés szint a maximumon")
  117.  
  118. return PLUGIN_HANDLED;
  119. }else if(!is_user_alive(iPlayer)){
  120. client_print(iPlayer, print_center, "Csak élő játékosoknak")
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }else if(cso_cs_get_user_money(iPlayer) < DAMAGE_LEVEL_COST){
  124. client_print(iPlayer, print_center, "Nincs elég pénzed")
  125.  
  126. return PLUGIN_HANDLED;
  127. }else{
  128. g_Damage_Level[iPlayer]++
  129. client_print(iPlayer, print_center, "Sebzés szint fejlesztés a következő: %d", g_Damage_Level[iPlayer])
  130.  
  131. cso_cs_set_user_money(iPlayer, cso_cs_get_user_money(iPlayer) - DAMAGE_LEVEL_COST)
  132. }
  133. }
  134. }
  135. return PLUGIN_HANDLED;
  136. }
  137.  
  138. public CPlayer__TakeDamage(iPlayer, iInflector, iAttacker, Float:iDamage, damagebits)
  139. {
  140. if (iPlayer == iAttacker) return;
  141. if (!is_user_connected(iAttacker)) return;
  142. if (cso_get_user_terrorist(iAttacker)) return;
  143.  
  144. if (!cso_get_user_counter-terrorist(iAttacker)) SetHamParamFloat(4, iDamage + g_Damage_Level[iAttacker] * 20.0);
  145. }
  146.  
  147. public zp_user_humanized_post(iPlayer){
  148. if (cso_get_user_counter-terrorist(iPlayer)) return;
  149.  
  150. set_user_health(iPlayer, get_user_health(iPlayer) + g_Health_Level[iPlayer] * 20)
  151. }


Ahova írtam a cso-t ott van a hiba, sorok:
106
142
144
148

Előre is köszi.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szint
HozzászólásElküldve: 2013.07.19. 18:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Próbáld ki nemtudom h fog e menni :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <hamsandwich>
  9.  
  10.  
  11. #define PLUGIN "[ZP]Addon: HP&DMG System"
  12. #define VERSION "0.7"
  13. #define AUTHOR "heka"
  14.  
  15. #define MAX_HEALTH_LEVEL 10
  16. #define MAX_DAMAGE_LEVEL 10
  17.  
  18. #define HEALTH_LEVEL_COST 3000
  19. #define DAMAGE_LEVEL_COST 3000
  20.  
  21. new
  22. g_Levels_Menu,
  23. buffer[512],
  24. g_Health_Level[33],
  25. g_Damage_Level[33]
  26.  
  27.  
  28. public plugin_init() {
  29. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  30.  
  31. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "CPlayer__TakeDamage")
  32.  
  33. register_clcmd("say /szint_menu","Level_Menu");
  34. }
  35.  
  36. public client_putinserver(iPlayer){
  37. g_Health_Level[iPlayer] = 0
  38. }
  39.  
  40. public Level_Menu(iPlayer){
  41. if(g_Health_Level[iPlayer] >= 10 && g_Damage_Level[iPlayer] >= 10){
  42. formatex(buffer, charsmax(buffer), "Élet szint maximum^nSebzés szint maximum");
  43. }else
  44. if(g_Health_Level[iPlayer] >= 10 && g_Damage_Level[iPlayer] < 10){
  45. formatex(buffer, charsmax(buffer), "Élet szint maximum^nSebzés szint: %d", g_Damage_Level[iPlayer]);
  46. }else
  47. if(g_Health_Level[iPlayer] < 10 && g_Damage_Level[iPlayer] >= 10){
  48. formatex(buffer, charsmax(buffer), "Élet szint: %d^nSebzés szint maximum", g_Health_Level[iPlayer]);
  49. }else{
  50. formatex(buffer, charsmax(buffer), "Élet szint: %d^nSebzés szint: %d", g_Health_Level[iPlayer], g_Damage_Level[iPlayer]);
  51. }
  52.  
  53. g_Levels_Menu = menu_create(buffer, "Level_Menu_Handler");
  54.  
  55. if(!is_user_alive(iPlayer)){
  56. menu_additem(g_Levels_Menu, "\rÉlet szint fejlesztés \d[\yCSak élő játékosnak\d]", "1");
  57. }
  58. else if(g_Health_Level[iPlayer] >= MAX_HEALTH_LEVEL){
  59. menu_additem(g_Levels_Menu, "\dÉlet szint fejlesztés \r[Élet szint maximumon]", "1");
  60. }
  61. else if(cs_get_user_money(iPlayer) < HEALTH_LEVEL_COST){
  62. menu_additem(g_Levels_Menu, "\dÉlet szint fejlesztés \r[Nincs elég pénted]", "2");
  63. }else{
  64. menu_additem(g_Levels_Menu, "\rÉlet szint fejlesztés \d[\y3000$\d]", "1");
  65. }
  66. if(!is_user_alive(iPlayer)){
  67. menu_additem(g_Levels_Menu, "\rSebzés szint fejlesztés \d[\yCSak élő játékosnak\d]", "2");
  68. }
  69. else if(g_Damage_Level[iPlayer] >= MAX_DAMAGE_LEVEL){
  70. menu_additem(g_Levels_Menu, "\dSebzés szint fejlesztés \r[Sebzés szint maximumon]", "2");
  71. }
  72. else if(cs_get_user_money(iPlayer) < DAMAGE_LEVEL_COST){
  73. menu_additem(g_Levels_Menu, "\dSebzés szint fejlesztés \r[Nincs elég pénted]", "2");
  74. }else{
  75. menu_additem(g_Levels_Menu, "\rSebzés szint fejlesztés \d[\y3000$\d]", "2");
  76. }
  77.  
  78. menu_setprop(g_Levels_Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  79. menu_display(iPlayer, g_Levels_Menu, 0);
  80. }
  81.  
  82. public Level_Menu_Handler(iPlayer, iMenu, iItem){
  83. if(iItem == MENU_EXIT) menu_destroy(iMenu);
  84.  
  85. new data[6], iName[64], access, callback, iKey
  86.  
  87. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, access, data, 5, iName, 63, callback)
  88.  
  89. iKey = str_to_num(data)
  90.  
  91. switch(iKey){
  92. case 1:{
  93. if(g_Health_Level[iPlayer] >= MAX_HEALTH_LEVEL){
  94. client_print(iPlayer, print_center, "Élet szint maximumon")
  95.  
  96. return PLUGIN_HANDLED;
  97. }else if(!is_user_alive(iPlayer)){
  98. client_print(iPlayer, print_center, "Csak élő játékosoknak")
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }else if(cs_get_user_money(iPlayer) < HEALTH_LEVEL_COST){
  102. client_print(iPlayer, print_center, "Nincs elég pénzed")
  103.  
  104. return PLUGIN_HANDLED;
  105. }else{
  106. if (cs_get_user_team(iPlayer) != CS_TEAM_T && cs_get_user_team(iPlayer) != CS_TEAM_CT) set_user_health(iPlayer, get_user_health(iPlayer) + 20)
  107.  
  108. g_Health_Level[iPlayer]++
  109. client_print(iPlayer, print_center, "Élet szint fejlesztés a következő: %d", g_Health_Level[iPlayer])
  110.  
  111. cs_set_user_money(iPlayer, cs_get_user_money(iPlayer) - HEALTH_LEVEL_COST)
  112. }
  113. }
  114. case 2:{
  115. if(g_Damage_Level[iPlayer] >= MAX_HEALTH_LEVEL){
  116. client_print(iPlayer, print_center, "Sebzés szint a maximumon")
  117.  
  118. return PLUGIN_HANDLED;
  119. }else if(!is_user_alive(iPlayer)){
  120. client_print(iPlayer, print_center, "Csak élő játékosoknak")
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }else if(cs_get_user_money(iPlayer) < DAMAGE_LEVEL_COST){
  124. client_print(iPlayer, print_center, "Nincs elég pénzed")
  125.  
  126. return PLUGIN_HANDLED;
  127. }else{
  128. g_Damage_Level[iPlayer]++
  129. client_print(iPlayer, print_center, "Sebzés szint fejlesztés a következő: %d", g_Damage_Level[iPlayer])
  130.  
  131. cs_set_user_money(iPlayer, cs_get_user_money(iPlayer) - DAMAGE_LEVEL_COST)
  132. }
  133. }
  134. }
  135. return PLUGIN_HANDLED;
  136. }
  137.  
  138. public CPlayer__TakeDamage(iPlayer, iInflector, iAttacker, Float:iDamage, damagebits)
  139. {
  140. if (iPlayer == iAttacker) return;
  141. if (!is_user_connected(iAttacker)) return;
  142. if (cs_get_user_team(iAttacker) == CS_TEAM_T) return;
  143.  
  144. if (cs_get_user_team(iAttacker) != CS_TEAM_CT) SetHamParamFloat(4, iDamage + g_Damage_Level[iAttacker] * 20.0);
  145. }
  146.  
  147. public zp_user_humanized_post(iPlayer){
  148. if (cs_get_user_team(iPlayer) == CS_TEAM_CT) return;
  149.  
  150. set_user_health(iPlayer, get_user_health(iPlayer) + g_Health_Level[iPlayer] * 20)
  151. }
  152.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szint
HozzászólásElküldve: 2013.07.20. 22:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Köszi működik :D

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 94 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole