hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 03:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 193 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 192 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 20:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Sziasztok, van a c4 plugin amivel meglehet határozni hogy hova lehessen rakni a bombát, na és ez a plugin leáll ha nem bombás map van vagy ha nincs az ini fájlba beleirva a bomba lerakok stb.
Na és ez a rész érdekelne engemet hogy hogy állítja le ?(nem pause hanem stop) a kodot néztem de én nem tudtam kibogarászni belőle
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. c4 management NotBombMap ConnorMcLeod c4_management.a stopped

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define VERSION "0.2.7"
  7.  
  8. #define MAX_PLAYERS 32
  9.  
  10. enum _:BombSites_Datas {
  11. iBsIndex,
  12. szBsModel[5]
  13. }
  14.  
  15. enum _:BombSites_States {
  16. AllSites,
  17. MainSite,
  18. NoSite
  19. }
  20.  
  21. #define StatusIconDontShow 0
  22. #define StatusIconShow 1
  23.  
  24. new const func_bomb_target[] = "func_bomb_target"
  25. new const info_bomb_target[] = "info_bomb_target"
  26.  
  27. new const classname[] = "classname"
  28.  
  29. #define FIND_ENT_BY_CLASSNAME(%1,%2) engfunc(EngFunc_FindEntityByString, %1, classname, %2)
  30.  
  31. #define XTRA_OFS_PLAYER 5
  32. #define m_iTeam 114
  33. #define cs_get_user_team_index(%1) get_pdata_int(%1, m_iTeam, XTRA_OFS_PLAYER)
  34. #define CS_TEAM_CT 2
  35.  
  36. new g_iMaxPlayers
  37.  
  38. new g_pCvarMinCts, g_pCvarMidCts
  39. new g_pCvarStartRoundText, g_pCvarPlanterText
  40.  
  41. new bool:g_bMainSiteSet
  42.  
  43. new szConfigFile[64], g_szMapName[32]
  44. new g_mMainBombSite[BombSites_Datas]
  45. new g_szBombSiteName[16]
  46. new Array:g_aBombSites
  47.  
  48. new Float:g_flCountUntilGameTime
  49. new bool:g_bCountNewSpawns
  50.  
  51. new g_iSyncHud
  52.  
  53. new mp_buytime
  54.  
  55. new gmsgStatusIcon
  56.  
  57. new g_iBombSites_State
  58.  
  59. new g_iC4Carrier
  60.  
  61. public plugin_init()
  62. {
  63. new iEnt, mDatas[BombSites_Datas]
  64. while( (iEnt = FIND_ENT_BY_CLASSNAME(iEnt, func_bomb_target)) )
  65. {
  66. if( g_aBombSites == Invalid_Array )
  67. {
  68. g_aBombSites = ArrayCreate(BombSites_Datas)
  69. }
  70.  
  71. mDatas[iBsIndex] = iEnt
  72. pev(iEnt, pev_model, mDatas[szBsModel], charsmax(mDatas[szBsModel]))
  73. ArrayPushString(g_aBombSites, mDatas)
  74. }
  75. while( (iEnt = FIND_ENT_BY_CLASSNAME(iEnt, info_bomb_target)) )
  76. {
  77. if( g_aBombSites == Invalid_Array )
  78. {
  79. g_aBombSites = ArrayCreate(BombSites_Datas)
  80. }
  81.  
  82. mDatas[iBsIndex] = iEnt
  83. pev(iEnt, pev_model, mDatas[szBsModel], charsmax(mDatas[szBsModel]))
  84. ArrayPushString(g_aBombSites, mDatas)
  85. }
  86.  
  87. if( g_aBombSites == Invalid_Array )
  88. {
  89. register_plugin("c4 management", "NotBombMap", "ConnorMcLeod")
  90. pause("ad")
  91. return
  92. }
  93.  
  94. register_plugin("c4 management", VERSION, "ConnorMcLeod")
  95. register_dictionary("c4management.txt")
  96.  
  97. g_pCvarMinCts = register_cvar("bm_minct", "0")
  98. g_pCvarMidCts = register_cvar("bm_midct", "5")
  99. g_pCvarStartRoundText = register_cvar("bm_roundstart_text", "2")
  100. g_pCvarPlanterText = register_cvar("bm_planter_text", "1")
  101.  
  102. get_mapname(g_szMapName, charsmax(g_szMapName))
  103.  
  104. get_localinfo("amxx_configsdir", szConfigFile, charsmax(szConfigFile))
  105. format(szConfigFile, charsmax(szConfigFile), "%s/bombsites.ini", szConfigFile)
  106. if( !file_exists(szConfigFile) )
  107. {
  108. new iFile = fopen(szConfigFile, "at")
  109. fprintf(iFile, "; c4 management configuration file^n")
  110. fclose(iFile)
  111. }
  112.  
  113. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  114.  
  115. GetMainBombSiteByFile()
  116.  
  117. register_event("HLTV", "Event_HLTV_New_Round", "a", "1=0", "2=0")
  118. register_logevent("LogEvent_RoundStart", 2, "1=Round_Start")
  119. register_logevent("Logevent_Round_End", 2, "1=Round_End")
  120. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn_Post", 1)
  121.  
  122. register_event("WeapPickup", "Event_WeapPickup_c4", "be", "1=6")
  123. register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "Message_StatusIcon")
  124.  
  125. register_event("BombDrop", "Event_BombDrop", "bc")
  126.  
  127. register_event("TextMsg", "Event_TextMsg_C4PlantAtBombSpot", "be", "1=4", "2=#C4_Plant_At_Bomb_Spot")
  128.  
  129. register_clcmd("bm_mark_bs", "AdminCommand_MarkBombSite", ADMIN_CFG, " <BombSite Name>")
  130.  
  131. g_iSyncHud = CreateHudSyncObj()
  132. mp_buytime = get_cvar_pointer("mp_buytime")
  133. gmsgStatusIcon = get_user_msgid("StatusIcon")
  134. }
  135.  
  136. GetMainBombSiteByFile()
  137. {
  138. new iFile = fopen(szConfigFile, "rt")
  139. if( iFile )
  140. {
  141. new szData[64], szMapname[32], szModel[5], szBombSiteName[16]
  142. while( fgets(iFile, szData, charsmax(szData)) )
  143. {
  144. if( !szData[0] || szData[0] == '/' || szData[0] == ';' || szData[0] == '#' )
  145. {
  146. continue
  147. }
  148.  
  149. trim(szData)
  150. parse(szData, szMapname, charsmax(szMapname),
  151. szModel, charsmax(szModel),
  152. szBombSiteName, charsmax(szBombSiteName))
  153.  
  154. if( equali(szMapname, g_szMapName) )
  155. {
  156. new iEnt
  157. // less efficient than engine but used only at map start
  158. iEnt = FIND_ENT_BY_MODELNAME(g_iMaxPlayers, func_bomb_target, szModel)
  159.  
  160. if( !iEnt )
  161. {
  162. iEnt = FIND_ENT_BY_MODELNAME(g_iMaxPlayers, info_bomb_target, szModel)
  163. }
  164.  
  165. if( iEnt )
  166. {
  167. g_mMainBombSite[iBsIndex] = iEnt
  168. g_mMainBombSite[szBsModel] = szModel
  169. remove_quotes(szBombSiteName)
  170. g_szBombSiteName = szBombSiteName
  171.  
  172. g_bMainSiteSet = true
  173. }
  174. break
  175. }
  176. }
  177. fclose(iFile)
  178. }
  179. }
  180.  
  181. public plugin_pause()
  182. {
  183. new iBombSiteNum = ArraySize(g_aBombSites)
  184. new mBombSiteDatas[BombSites_Datas]
  185.  
  186. for(new i; i<iBombSiteNum; i++)
  187. {
  188. ArrayGetArray(g_aBombSites, i, mBombSiteDatas)
  189. SetBombSite(mBombSiteDatas[iBsIndex], true)
  190. }
  191. }
  192.  
  193. public plugin_end()
  194. {
  195. if( g_aBombSites != Invalid_Array )
  196. {
  197. ArrayDestroy(g_aBombSites)
  198. }
  199. }
  200.  
  201. public Event_HLTV_New_Round()
  202. {
  203. g_iC4Carrier = 0
  204. g_bCountNewSpawns = false
  205. g_iBombSites_State = AllSites
  206. }
  207.  
  208. public Event_BombDrop()
  209. {
  210. g_iC4Carrier = 0
  211.  
  212. if( read_data(4) ) // Bomb Planted
  213. {
  214. g_bCountNewSpawns = false
  215. }
  216. }
  217.  
  218. public Logevent_Round_End()
  219. {
  220. g_bCountNewSpawns = false
  221. }
  222.  
  223. public LogEvent_RoundStart()
  224. {
  225. g_bCountNewSpawns = true
  226. g_flCountUntilGameTime = get_gametime() + get_pcvar_float(mp_buytime) * 60.0
  227.  
  228. if(!g_bMainSiteSet)
  229. {
  230. return
  231. }
  232.  
  233. CountCounterTerrorists()
  234. }
  235.  
  236. public AdminCommand_MarkBombSite(id, level, cid)
  237. {
  238. if( !cmd_access(id, level, cid, 2) )
  239. {
  240. return PLUGIN_HANDLED
  241. }
  242.  
  243. if(g_bMainSiteSet)
  244. {
  245. client_print(id, print_console, "%L", id, "BM_ALREADY")
  246. client_cmd(id, "spk buttons/latchlocked1")
  247. return PLUGIN_HANDLED
  248. }
  249.  
  250. new iBombSiteNum = ArraySize(g_aBombSites)
  251.  
  252. new mBombSiteDatas[BombSites_Datas], iEnt
  253. new Float:fVecOrigin[3], Float:fVecAbsMin[3], Float:fVecAbsMax[3]
  254.  
  255. for(new i=0; i<iBombSiteNum; i++)
  256. {
  257. ArrayGetArray(g_aBombSites, i, mBombSiteDatas)
  258. iEnt = mBombSiteDatas[iBsIndex]
  259.  
  260. pev(id, pev_origin, fVecOrigin)
  261. pev(iEnt, pev_absmin, fVecAbsMin)
  262. pev(iEnt, pev_absmax, fVecAbsMax)
  263.  
  264. if( (fVecAbsMin[0] <= fVecOrigin[0] <= fVecAbsMax[0])
  265. && (fVecAbsMin[1] <= fVecOrigin[1] <= fVecAbsMax[1])
  266. && (-72.0 <= (((fVecAbsMax[2] + fVecAbsMin[2]) / 2.0) - fVecOrigin[2]) <= 72.0) )
  267. {
  268. read_argv(1, g_szBombSiteName, charsmax(g_szBombSiteName))
  269. new iFile = fopen(szConfigFile, "at")
  270. fprintf(iFile, "^n%s %s ^"%s^"", g_szMapName, mBombSiteDatas[szBsModel], g_szBombSiteName)
  271. fclose(iFile)
  272.  
  273. g_mMainBombSite = mBombSiteDatas
  274. g_bMainSiteSet = true
  275.  
  276. client_print(id, print_console, "%L", id, "BM_DEFINED")
  277. client_cmd(id, "spk events/task_complete")
  278. return PLUGIN_HANDLED
  279. }
  280. }
  281.  
  282. client_print(id, print_console, "%L", id, "BM_NOTBOMBSITE")
  283. client_cmd(id, "spk events/friend_died")
  284. return PLUGIN_HANDLED
  285. }
  286.  
  287. public Event_WeapPickup_c4( id )
  288. {
  289. g_iC4Carrier = id
  290. }
  291.  
  292. public Message_StatusIcon(/*iMsgId, iMsgDest, id*/)
  293. {
  294. if( g_iBombSites_State != AllSites && get_msg_arg_int(1) == StatusIconShow )
  295. {
  296. new szIcon[4]
  297. get_msg_arg_string(2, szIcon, charsmax(szIcon))
  298. if( get_msg_arg_string(2, szIcon, charsmax(szIcon)) == 2 // check "c4" length first
  299. && equal(szIcon, "c4") )
  300. {
  301. switch( g_iBombSites_State )
  302. {
  303. case NoSite:
  304. {
  305. set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 0)
  306. }
  307. case MainSite:
  308. {
  309. set_msg_arg_int(3, ARG_BYTE, 200)
  310. set_msg_arg_int(4, ARG_BYTE, 100)
  311. }
  312. }
  313. }
  314. }
  315. }
  316.  
  317. public Event_TextMsg_C4PlantAtBombSpot(id)
  318. {
  319. if( !get_pcvar_num(g_pCvarPlanterText) )
  320. {
  321. return
  322. }
  323.  
  324. new iBombSiteNum = ArraySize(g_aBombSites)
  325.  
  326. new mBombSiteDatas[BombSites_Datas], iEnt
  327. new Float:fVecOrigin[3], Float:fVecAbsMin[3], Float:fVecAbsMax[3]
  328.  
  329. for(new i=0; i<iBombSiteNum; i++)
  330. {
  331. ArrayGetArray(g_aBombSites, i, mBombSiteDatas)
  332. iEnt = mBombSiteDatas[iBsIndex]
  333.  
  334. pev(id, pev_origin, fVecOrigin)
  335. pev(iEnt, pev_absmin, fVecAbsMin)
  336. pev(iEnt, pev_absmax, fVecAbsMax)
  337.  
  338. if( (fVecAbsMin[0] <= fVecOrigin[0] <= fVecAbsMax[0])
  339. && (fVecAbsMin[1] <= fVecOrigin[1] <= fVecAbsMax[1])
  340. && (-72.0 <= (((fVecAbsMax[2] + fVecAbsMin[2]) / 2.0) - fVecOrigin[2]) <= 72.0) )
  341. {
  342. switch( g_iBombSites_State )
  343. {
  344. case NoSite:
  345. {
  346. client_print(id, print_center, "%L", id, "BM_AD_NOPLANT", get_pcvar_num(g_pCvarMinCts))
  347. }
  348. case MainSite:
  349. {
  350. client_print(id, print_center, "%L", id, "BM_AD_ONLYMAIN",
  351. get_pcvar_num(g_pCvarMidCts), g_szBombSiteName)
  352. }
  353. }
  354.  
  355. break
  356. }
  357. }
  358. }
  359.  
  360. public Player_Spawn_Post(id)
  361. {
  362. if( g_bMainSiteSet
  363. && g_bCountNewSpawns
  364. && is_user_alive(id)
  365. && cs_get_user_team_index(id) == CS_TEAM_CT )
  366. {
  367. if( g_flCountUntilGameTime < get_gametime() )
  368. {
  369. g_bCountNewSpawns = false
  370. return
  371. }
  372. CountCounterTerrorists()
  373. }
  374. }
  375.  
  376. CountCounterTerrorists()
  377. {
  378. new iPlayers[MAX_PLAYERS], iNum, iCtNum
  379. get_players(iPlayers, iNum, "h")
  380.  
  381. for(new i; i<iNum; i++)
  382. {
  383. if( cs_get_user_team_index(iPlayers[i]) == CS_TEAM_CT )
  384. {
  385. iCtNum++
  386. }
  387. }
  388.  
  389. new iMinCts = get_pcvar_num(g_pCvarMinCts)
  390. new iMidCts = get_pcvar_num(g_pCvarMidCts)
  391.  
  392. new const szTag[] = "C4 Management"
  393.  
  394. new iBombSiteNum = ArraySize(g_aBombSites)
  395. new mBombSiteDatas[BombSites_Datas]
  396.  
  397. if( iCtNum < iMinCts)
  398. {
  399. switch( get_pcvar_num(g_pCvarStartRoundText) )
  400. {
  401. case 1:
  402. {
  403. client_print(0, print_chat, "* [%s] %L", szTag, LANG_PLAYER, "BM_AD_NOPLANT", iMinCts)
  404. }
  405. case 2:
  406. {
  407. set_hudmessage(200, 50, 50, -1.0, 0.15, .holdtime=8.0, .channel=-1)
  408. ShowSyncHudMsg(0, g_iSyncHud, "%s : %L", szTag, LANG_PLAYER, "BM_AD_NOPLANT", iMinCts)
  409. }
  410. }
  411.  
  412. for(new i; i<iBombSiteNum; i++)
  413. {
  414. ArrayGetArray(g_aBombSites, i, mBombSiteDatas)
  415. SetBombSite(mBombSiteDatas[iBsIndex], false)
  416. }
  417.  
  418. g_iBombSites_State = NoSite
  419. if( g_iC4Carrier )
  420. {
  421. Send_StatusIcon_c4(g_iC4Carrier)
  422. }
  423. }
  424. else if( iCtNum < iMidCts)
  425. {
  426. switch( get_pcvar_num(g_pCvarStartRoundText) )
  427. {
  428. case 1:
  429. {
  430. client_print(0, print_chat, "* [%s] %L", szTag, LANG_PLAYER, "BM_AD_ONLYMAIN", iMidCts, g_szBombSiteName)
  431. }
  432. case 2:
  433. {
  434. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, .holdtime=8.0, .channel=-1)
  435. ShowSyncHudMsg(0, g_iSyncHud, "%s : %L", szTag, LANG_PLAYER, "BM_AD_ONLYMAIN", iMidCts, g_szBombSiteName)
  436. }
  437. }
  438.  
  439. new iEnt
  440. for(new i; i<iBombSiteNum; i++)
  441. {
  442. ArrayGetArray(g_aBombSites, i, mBombSiteDatas)
  443. iEnt = mBombSiteDatas[iBsIndex]
  444. SetBombSite(iEnt, iEnt == g_mMainBombSite[iBsIndex] ? true : false)
  445. }
  446.  
  447. g_iBombSites_State = MainSite
  448. if( g_iC4Carrier )
  449. {
  450. Send_StatusIcon_c4(g_iC4Carrier, StatusIconShow, 200, 100, 0)
  451. }
  452. }
  453. else
  454. {
  455. switch( get_pcvar_num(g_pCvarStartRoundText) )
  456. {
  457. case 1:
  458. {
  459. client_print(0, print_chat, "* [%s] %L", szTag, LANG_PLAYER, "BM_AD_ALLSITES")
  460. }
  461. case 2:
  462. {
  463. set_hudmessage(50, 200, 50, -1.0, 0.15, .holdtime=8.0, .channel=-1)
  464. ShowSyncHudMsg(0, g_iSyncHud, "%s : %L", szTag, LANG_PLAYER, "BM_AD_ALLSITES")
  465. }
  466. }
  467.  
  468. for(new i; i<iBombSiteNum; i++)
  469. {
  470. ArrayGetArray(g_aBombSites, i, mBombSiteDatas)
  471. SetBombSite(mBombSiteDatas[iBsIndex], true)
  472. }
  473.  
  474. g_iBombSites_State = AllSites
  475. if( g_iC4Carrier )
  476. {
  477. Send_StatusIcon_c4(g_iC4Carrier, StatusIconShow, 0, 160, 0)
  478. }
  479. }
  480. }
  481.  
  482. SetBombSite(iEnt, bool:bActive)
  483. {
  484. set_pev(iEnt, pev_solid, bActive ? SOLID_TRIGGER : SOLID_NOT)
  485. }
  486.  
  487. Send_StatusIcon_c4(id, Mode=StatusIconDontShow, r=0, g=0, b=0)
  488. {
  489. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusIcon, .player=id)
  490. write_byte(Mode)
  491. write_string("c4")
  492. if( Mode )
  493. {
  494. write_byte(r)
  495. write_byte(g)
  496. write_byte(b)
  497. }
  498. message_end()
  499. }
  500.  
  501. FIND_ENT_BY_MODELNAME(const iStartEnt, const szClassName[], const szModel[])
  502. {
  503. new iEnt = iStartEnt
  504. new szMdl[72]
  505. while( (iEnt = FIND_ENT_BY_CLASSNAME(iEnt, szClassName)) )
  506. {
  507. pev(iEnt, pev_model, szMdl, charsmax(szMdl))
  508. if( equal(szMdl, szModel) )
  509. {
  510. return iEnt
  511. }
  512. }
  513. return 0
  514. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 00:08 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_fail_state("Itt meglehet adni hibaüzenetet")

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 06:01 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Nandee írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_fail_state("Itt meglehet adni hibaüzenetet")

Bocsi de ha nem igy van javíts ki de ez a parancs s zervert állitja le nem a plugint nem ? csak mert silverss plugin megvédése tutorial ban is ez a parancs van és az a szervertt állítja le :-) na meg a másik az, hogy én ebben a kodban nem l.átnám hogy benne lenne ez

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 08:11 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Nem, ez nincs benne a kódba, a plugint az elején állítja le, miután ellenőrizte hogy van e bombalerakó.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if( g_aBombSites == Invalid_Array )
  2. {
  3. register_plugin("c4 management", "NotBombMap", "ConnorMcLeod")
  4. pause("ad")
  5. return
  6. //Jól látható hogy itt más "verziót" kap a plugin, ha megnézed akkor ha a:
  7. }


Plugin fut:
Kód:
c4 management           0.2.7  ConnorMcLeod      c4_management.a  running


Plugin nem fut
Kód:
c4 management           NotBombMap  ConnorMcLeod      c4_management.a  stopped


Egyszóval ha már el sem indul a plugin, más verziószámmal regisztrálja.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 10:10 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
expert írta:
Nandee írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_fail_state("Itt meglehet adni hibaüzenetet")

Bocsi de ha nem igy van javíts ki de ez a parancs s zervert állitja le nem a plugint nem ? csak mert silverss plugin megvédése tutorial ban is ez a parancs van és az a szervertt állítja le :-) na meg a másik az, hogy én ebben a kodban nem l.átnám hogy benne lenne ez

A c4-es plugint azt csak példának írtad, a plugin megállításra kerestél megoldást ha jól értelmeztem :)

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 18:33 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
értem kiki és köszi.
Nandee: De még mindíg nem jót adtál akkor mivel a parancs az az egész szervert leállítja nem ??
ebből is gondolom meg tudom--> Hogyan védd meg a pluginodat/mododat?

ui: szóval ha én pl egy maphoz szeretném használni akkor szerinted jó lessz kiki ?
Így gondoltam valahogy (az alltalk csak példa):
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init()
  2. {
  3. if(get_cvar_num("sv_alltalk")==1)
  4. {
  5. pause("ad")
  6. return
  7. }
  8. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 04:44 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
expert írta:
értem kiki és köszi.
Nandee: De még mindíg nem jót adtál akkor mivel a parancs az az egész szervert leállítja nem ??
ebből is gondolom meg tudom--> Hogyan védd meg a pluginodat/mododat?

ui: szóval ha én pl egy maphoz szeretném használni akkor szerinted jó lessz kiki ?
Így gondoltam valahogy (az alltalk csak példa):
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init()
  2. {
  3. if(get_cvar_num("sv_alltalk")==1)
  4. {
  5. pause("ad")
  6. return
  7. }
  8. }

hidd el hogy arra való, ott sem a szervert állítja le csak a plugin-t, szerintem a kód az jó ha így nem menne akkor hasznlj get_cvar_pointer-t (valószínű így is jó lesz).

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 07:56 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ha csak egy mapon akarod használni, akkor jobb a mapot leellenőrizni. Mellesleg a set_fail_state-t én egyszer használtam, de nekem sem állította le a szervert.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 08:23 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
persze ha mapra akarom használni akkor lekérem a mapot majd, kipróbálom akkor és majd kiderűl :-)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole