hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.04. 20:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 236 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 236 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] 5.0.8 Hud ínfó átírása
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 21:32 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Már láttam valahol hogy az 5.0.8-ba írja alul hogy
HP: 100 - Tipus: Nomál Ember - Lőszercsomag 1000

és azt kéne megcsinálni hogy ezt középen írja ne szélen.

Szerintem ezt kell átírni de nem vagyok benne bíztos.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. ----------------------------
  4. -*- [ZP] HUD Information -*-
  5. ----------------------------
  6.  
  7. This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
  8. terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
  9.  
  10. ================================================================================*/
  11.  
  12. #include <amxmodx>
  13. #include <fun>
  14. #include <cstrike>
  15. #include <fakemeta>
  16. #include <zp50_class_human>
  17. #include <zp50_class_zombie>
  18. #define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
  19. #include <zp50_class_nemesis>
  20. #define LIBRARY_SURVIVOR "zp50_class_survivor"
  21. #include <zp50_class_survivor>
  22. #define LIBRARY_AMMOPACKS "zp50_ammopacks"
  23. #include <zp50_ammopacks>
  24.  
  25. const Float:HUD_SPECT_X = 0.6
  26. const Float:HUD_SPECT_Y = 0.8
  27. const Float:HUD_STATS_X = 0.02
  28. const Float:HUD_STATS_Y = 0.9
  29.  
  30. const HUD_STATS_ZOMBIE_R = 200
  31. const HUD_STATS_ZOMBIE_G = 250
  32. const HUD_STATS_ZOMBIE_B = 0
  33.  
  34. const HUD_STATS_HUMAN_R = 0
  35. const HUD_STATS_HUMAN_G = 200
  36. const HUD_STATS_HUMAN_B = 250
  37.  
  38. const HUD_STATS_SPEC_R = 255
  39. const HUD_STATS_SPEC_G = 255
  40. const HUD_STATS_SPEC_B = 255
  41.  
  42. #define TASK_SHOWHUD 100
  43. #define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)
  44.  
  45. const PEV_SPEC_TARGET = pev_iuser2
  46.  
  47. new g_MsgSync
  48.  
  49. public plugin_init()
  50. {
  51. register_plugin("[ZP] HUD Information", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
  52.  
  53. g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  54. }
  55.  
  56. public plugin_natives()
  57. {
  58. set_module_filter("module_filter")
  59. set_native_filter("native_filter")
  60. }
  61. public module_filter(const module[])
  62. {
  63. if (equal(module, LIBRARY_NEMESIS) || equal(module, LIBRARY_SURVIVOR) || equal(module, LIBRARY_AMMOPACKS))
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65.  
  66. return PLUGIN_CONTINUE;
  67. }
  68. public native_filter(const name[], index, trap)
  69. {
  70. if (!trap)
  71. return PLUGIN_HANDLED;
  72.  
  73. return PLUGIN_CONTINUE;
  74. }
  75.  
  76. public client_putinserver(id)
  77. {
  78. if (!is_user_bot(id))
  79. {
  80. // Set the custom HUD display task
  81. set_task(1.0, "ShowHUD", id+TASK_SHOWHUD, _, _, "b")
  82. }
  83. }
  84.  
  85. public client_disconnect(id)
  86. {
  87. remove_task(id+TASK_SHOWHUD)
  88. }
  89.  
  90. // Show HUD Task
  91. public ShowHUD(taskid)
  92. {
  93. new player = ID_SHOWHUD
  94.  
  95. // Player dead?
  96. if (!is_user_alive(player))
  97. {
  98. // Get spectating target
  99. player = pev(player, PEV_SPEC_TARGET)
  100.  
  101. // Target not alive
  102. if (!is_user_alive(player))
  103. return;
  104. }
  105.  
  106. // Format classname
  107. static class_name[32], transkey[64]
  108. new red, green, blue
  109.  
  110. if (zp_core_is_zombie(player)) // zombies
  111. {
  112. red = HUD_STATS_ZOMBIE_R
  113. green = HUD_STATS_ZOMBIE_G
  114. blue = HUD_STATS_ZOMBIE_B
  115.  
  116. // Nemesis Class loaded?
  117. if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_nemesis_get(player))
  118. formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
  119. else
  120. {
  121. zp_class_zombie_get_name(zp_class_zombie_get_current(player), class_name, charsmax(class_name))
  122.  
  123. // ML support for class name
  124. formatex(transkey, charsmax(transkey), "ZOMBIENAME %s", class_name)
  125. if (GetLangTransKey(transkey) != TransKey_Bad) formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, transkey)
  126. }
  127. }
  128. else // humans
  129. {
  130. red = HUD_STATS_HUMAN_R
  131. green = HUD_STATS_HUMAN_G
  132. blue = HUD_STATS_HUMAN_B
  133.  
  134. // Survivor Class loaded?
  135. if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_survivor_get(player))
  136. formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
  137. else
  138. {
  139. zp_class_human_get_name(zp_class_human_get_current(player), class_name, charsmax(class_name))
  140.  
  141. // ML support for class name
  142. formatex(transkey, charsmax(transkey), "HUMANNAME %s", class_name)
  143. if (GetLangTransKey(transkey) != TransKey_Bad) formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, transkey)
  144. }
  145. }
  146.  
  147. // Spectating someone else?
  148. if (player != ID_SHOWHUD)
  149. {
  150. new player_name[32]
  151. get_user_name(player, player_name, charsmax(player_name))
  152.  
  153. // Show name, health, class, and money
  154. set_hudmessage(HUD_STATS_SPEC_R, HUD_STATS_SPEC_G, HUD_STATS_SPEC_B, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
  155.  
  156. if (LibraryExists(LIBRARY_AMMOPACKS, LibType_Library))
  157. ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "%L: %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", player_name, get_user_health(player), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", zp_ammopacks_get(player))
  158. else
  159. ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "%L: %s^nHP: %d - %L %s - %L $ %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", player_name, get_user_health(player), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "MONEY1", cs_get_user_money(player))
  160. }
  161. else
  162. {
  163. // Show health, class
  164. set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
  165.  
  166. if (LibraryExists(LIBRARY_AMMOPACKS, LibType_Library))
  167. ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "HP: %d - %L %s - %L %d", get_user_health(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", zp_ammopacks_get(ID_SHOWHUD))
  168. else
  169. ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "HP: %d - %L %s", get_user_health(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name)
  170. }
  171. }
  172.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] 5.0.8 Hud ínfó átírása
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 23:49 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.12. 15:34
Hozzászólások: 82
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. ----------------------------
  4. -*- [ZP] HUD Information -*-
  5. ----------------------------
  6.  
  7. This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
  8. terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
  9.  
  10. ================================================================================*/
  11.  
  12. #include <amxmodx>
  13. #include <fun>
  14. #include <cstrike>
  15. #include <fakemeta>
  16. #include <zp50_class_human>
  17. #include <zp50_class_zombie>
  18. #define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
  19. #include <zp50_class_nemesis>
  20. #define LIBRARY_SURVIVOR "zp50_class_survivor"
  21. #include <zp50_class_survivor>
  22. #define LIBRARY_AMMOPACKS "zp50_ammopacks"
  23. #include <zp50_ammopacks>
  24.  
  25. const Float:HUD_SPECT_X = 0.6
  26. const Float:HUD_SPECT_Y = 0.8
  27. const Float:HUD_STATS_X = 0.02
  28. const Float:HUD_STATS_Y = 0.9
  29.  
  30. const HUD_STATS_ZOMBIE_R = 200
  31. const HUD_STATS_ZOMBIE_G = 250
  32. const HUD_STATS_ZOMBIE_B = 0
  33.  
  34. const HUD_STATS_HUMAN_R = 0
  35. const HUD_STATS_HUMAN_G = 200
  36. const HUD_STATS_HUMAN_B = 250
  37.  
  38. const HUD_STATS_SPEC_R = 255
  39. const HUD_STATS_SPEC_G = 255
  40. const HUD_STATS_SPEC_B = 255
  41.  
  42. #define TASK_SHOWHUD 100
  43. #define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)
  44.  
  45. const PEV_SPEC_TARGET = pev_iuser2
  46.  
  47. new g_MsgSync
  48.  
  49. public plugin_init()
  50. {
  51. register_plugin("[ZP] HUD Information", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
  52.  
  53. g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  54. }
  55.  
  56. public plugin_natives()
  57. {
  58. set_module_filter("module_filter")
  59. set_native_filter("native_filter")
  60. }
  61. public module_filter(const module[])
  62. {
  63. if (equal(module, LIBRARY_NEMESIS) || equal(module, LIBRARY_SURVIVOR) || equal(module, LIBRARY_AMMOPACKS))
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65.  
  66. return PLUGIN_CONTINUE;
  67. }
  68. public native_filter(const name[], index, trap)
  69. {
  70. if (!trap)
  71. return PLUGIN_HANDLED;
  72.  
  73. return PLUGIN_CONTINUE;
  74. }
  75.  
  76. public client_putinserver(id)
  77. {
  78. if (!is_user_bot(id))
  79. {
  80. // Set the custom HUD display task
  81. set_task(1.0, "ShowHUD", id+TASK_SHOWHUD, _, _, "b")
  82. }
  83. }
  84.  
  85. public client_disconnect(id)
  86. {
  87. remove_task(id+TASK_SHOWHUD)
  88. }
  89.  
  90. // Show HUD Task
  91. public ShowHUD(taskid)
  92. {
  93. new player = ID_SHOWHUD
  94.  
  95. // Player dead?
  96. if (!is_user_alive(player))
  97. {
  98. // Get spectating target
  99. player = pev(player, PEV_SPEC_TARGET)
  100.  
  101. // Target not alive
  102. if (!is_user_alive(player))
  103. return;
  104. }
  105.  
  106. // Format classname
  107. static class_name[32], transkey[64]
  108. new red, green, blue
  109.  
  110. if (zp_core_is_zombie(player)) // zombies
  111. {
  112. red = HUD_STATS_ZOMBIE_R
  113. green = HUD_STATS_ZOMBIE_G
  114. blue = HUD_STATS_ZOMBIE_B
  115.  
  116. // Nemesis Class loaded?
  117. if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_nemesis_get(player))
  118. formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
  119. else
  120. {
  121. zp_class_zombie_get_name(zp_class_zombie_get_current(player), class_name, charsmax(class_name))
  122.  
  123. // ML support for class name
  124. formatex(transkey, charsmax(transkey), "ZOMBIENAME %s", class_name)
  125. if (GetLangTransKey(transkey) != TransKey_Bad) formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, transkey)
  126. }
  127. }
  128. else // humans
  129. {
  130. red = HUD_STATS_HUMAN_R
  131. green = HUD_STATS_HUMAN_G
  132. blue = HUD_STATS_HUMAN_B
  133.  
  134. // Survivor Class loaded?
  135. if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_survivor_get(player))
  136. formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
  137. else
  138. {
  139. zp_class_human_get_name(zp_class_human_get_current(player), class_name, charsmax(class_name))
  140.  
  141. // ML support for class name
  142. formatex(transkey, charsmax(transkey), "HUMANNAME %s", class_name)
  143. if (GetLangTransKey(transkey) != TransKey_Bad) formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, transkey)
  144. }
  145. }
  146.  
  147. // Spectating someone else?
  148. if (player != ID_SHOWHUD)
  149. {
  150. new player_name[32]
  151. get_user_name(player, player_name, charsmax(player_name))
  152.  
  153. // Show name, health, class, and money
  154. set_hudmessage(HUD_STATS_SPEC_R, HUD_STATS_SPEC_G, HUD_STATS_SPEC_B, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
  155.  
  156. if (LibraryExists(LIBRARY_AMMOPACKS, LibType_Library))
  157. ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "%L: %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", player_name, get_user_health(player), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", zp_ammopacks_get(player))
  158. else
  159. ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "%L: %s^nHP: %d - %L %s - %L $ %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", player_name, get_user_health(player), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "MONEY1", cs_get_user_money(player))
  160. }
  161. else
  162. {
  163. // Show health, class
  164. set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
  165.  
  166. if (LibraryExists(LIBRARY_AMMOPACKS, LibType_Library))
  167. ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "HP: %d - %L %s - %L %d", get_user_health(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", zp_ammopacks_get(ID_SHOWHUD))
  168. else
  169. ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "HP: %d - %L %s", get_user_health(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name)
  170. }
  171. }
  172.  
  173.  
  174.  
  175.  

Remélem jó lett


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] 5.0.8 Hud ínfó átírása
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 00:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Wrong!!


Itt van ez jó lesz:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3.   ----------------------------
  4.   -*- [ZP] HUD Information -*-
  5.   ----------------------------
  6.  
  7.   This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
  8.   terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
  9.  
  10.   ================================================================================*/
  11.  
  12. #include <amxmodx>
  13. #include <fun>
  14. #include <cstrike>
  15. #include <fakemeta>
  16. #include <zp50_class_human>
  17. #include <zp50_class_zombie>
  18. #define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
  19. #include <zp50_class_nemesis>
  20. #define LIBRARY_SURVIVOR "zp50_class_survivor"
  21. #include <zp50_class_survivor>
  22. #define LIBRARY_AMMOPACKS "zp50_ammopacks"
  23. #include <zp50_ammopacks>
  24.  
  25. const Float:HUD_SPECT_X = 0.3
  26. const Float:HUD_SPECT_Y = 0.4
  27. const Float:HUD_STATS_X = 0.3
  28. const Float:HUD_STATS_Y = 0.4
  29.  
  30. const HUD_STATS_ZOMBIE_R = 200
  31. const HUD_STATS_ZOMBIE_G = 250
  32. const HUD_STATS_ZOMBIE_B = 0
  33.  
  34. const HUD_STATS_HUMAN_R = 0
  35. const HUD_STATS_HUMAN_G = 200
  36. const HUD_STATS_HUMAN_B = 250
  37.  
  38. const HUD_STATS_SPEC_R = 255
  39. const HUD_STATS_SPEC_G = 255
  40. const HUD_STATS_SPEC_B = 255
  41.  
  42. #define TASK_SHOWHUD 100
  43. #define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)
  44.  
  45. const PEV_SPEC_TARGET = pev_iuser2
  46.  
  47. new g_MsgSync
  48.  
  49. public plugin_init()
  50. {
  51. register_plugin("[ZP] HUD Information", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
  52.  
  53. g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  54. }
  55.  
  56. public plugin_natives()
  57. {
  58. set_module_filter("module_filter")
  59. set_native_filter("native_filter")
  60. }
  61. public module_filter(const module[])
  62. {
  63. if (equal(module, LIBRARY_NEMESIS) || equal(module, LIBRARY_SURVIVOR) || equal(module, LIBRARY_AMMOPACKS))
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65.  
  66. return PLUGIN_CONTINUE;
  67. }
  68. public native_filter(const name[], index, trap)
  69. {
  70. if (!trap)
  71. return PLUGIN_HANDLED;
  72.  
  73. return PLUGIN_CONTINUE;
  74. }
  75.  
  76. public client_putinserver(id)
  77. {
  78. if (!is_user_bot(id))
  79. {
  80. // Set the custom HUD display task
  81. set_task(1.0, "ShowHUD", id+TASK_SHOWHUD, _, _, "b")
  82. }
  83. }
  84.  
  85. public client_disconnect(id)
  86. {
  87. remove_task(id+TASK_SHOWHUD)
  88. }
  89.  
  90. // Show HUD Task
  91. public ShowHUD(taskid)
  92. {
  93. new player = ID_SHOWHUD
  94.  
  95. // Player dead?
  96. if (!is_user_alive(player))
  97. {
  98. // Get spectating target
  99. player = pev(player, PEV_SPEC_TARGET)
  100.  
  101. // Target not alive
  102. if (!is_user_alive(player))
  103. return;
  104. }
  105.  
  106. // Format classname
  107. static class_name[32], transkey[64]
  108. new red, green, blue
  109.  
  110. if (zp_core_is_zombie(player)) // zombies
  111. {
  112. red = HUD_STATS_ZOMBIE_R
  113. green = HUD_STATS_ZOMBIE_G
  114. blue = HUD_STATS_ZOMBIE_B
  115.  
  116. // Nemesis Class loaded?
  117. if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_nemesis_get(player))
  118. formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
  119. else
  120. {
  121. zp_class_zombie_get_name(zp_class_zombie_get_current(player), class_name, charsmax(class_name))
  122.  
  123. // ML support for class name
  124. formatex(transkey, charsmax(transkey), "ZOMBIENAME %s", class_name)
  125. if (GetLangTransKey(transkey) != TransKey_Bad) formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, transkey)
  126. }
  127. }
  128. else // humans
  129. {
  130. red = HUD_STATS_HUMAN_R
  131. green = HUD_STATS_HUMAN_G
  132. blue = HUD_STATS_HUMAN_B
  133.  
  134. // Survivor Class loaded?
  135. if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_survivor_get(player))
  136. formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
  137. else
  138. {
  139. zp_class_human_get_name(zp_class_human_get_current(player), class_name, charsmax(class_name))
  140.  
  141. // ML support for class name
  142. formatex(transkey, charsmax(transkey), "HUMANNAME %s", class_name)
  143. if (GetLangTransKey(transkey) != TransKey_Bad) formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, transkey)
  144. }
  145. }
  146.  
  147. // Spectating someone else?
  148. if (player != ID_SHOWHUD)
  149. {
  150. new player_name[32]
  151. get_user_name(player, player_name, charsmax(player_name))
  152.  
  153. // Show name, health, class, and money
  154. set_hudmessage(HUD_STATS_SPEC_R, HUD_STATS_SPEC_G, HUD_STATS_SPEC_B, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
  155.  
  156. if (LibraryExists(LIBRARY_AMMOPACKS, LibType_Library))
  157. ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "%L: %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", player_name, get_user_health(player), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", zp_ammopacks_get(player))
  158. else
  159. ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "%L: %s^nHP: %d - %L %s - %L $ %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", player_name, get_user_health(player), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "MONEY1", cs_get_user_money(player))
  160. }
  161. else
  162. {
  163. // Show health, class
  164. set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
  165.  
  166. if (LibraryExists(LIBRARY_AMMOPACKS, LibType_Library))
  167. ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "HP: %d - %L %s - %L %d", get_user_health(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", zp_ammopacks_get(ID_SHOWHUD))
  168. else
  169. ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "HP: %d - %L %s", get_user_health(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name)
  170. }
  171. }


UI: csap egy tipp, ezt nagyon sok embert zavarni fogja.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 67 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole