hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Játékos model cserélése (nem cs_set_user_model-el)
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=9814
Oldal: 1 / 1

Szerző:  expert [ 2013.08.02. 12:53 ]
Hozzászólás témája:  Játékos model cserélése (nem cs_set_user_model-el)

Sziasztok. Hogy tudom lecserélni a játékos modeljét cs_set_user_model funkcio kivételével ?
nekem az a fő, hogy a models mappában saját elérési utat adjak meg és ne legyen kötelezö a models/player/modelneve/modelneve.mdl mappába tenni

Szerző:  kiki [ 2013.08.02. 13:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos model cserélése (nem cs_set_user_model-el)

Igazából a cs_set_user_model nem csinál más, meg a többi sem, mint beálítja a modelt a model parancsal. A model parancsal meg ugye alap a models/player/xy/xy.mdl-t nyitja meg. Szóval más mappára nem lesz megoldás.

De ám:

Tutorial: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=69386

Szerző:  expert [ 2013.08.02. 13:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos model cserélése (nem cs_set_user_model-el)

igazábol átnéztem a tut-ot de nem nagyon sokkal jutottam előrébb, fakemeta-val meglehet oldani sztem valahogy.
ez igy nem jó -->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. fm_cs_set_user_model(id, models/asd.mdl)

Szerző:  fuck604 [ 2013.08.02. 13:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos model cserélése (nem cs_set_user_model-el)

ezzel a modullal is ugyan úgy lehet mint cstrike modullal de hátha segít vmit: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=164453
vagy így:
set_user_info(player, "model", modelname)

amit te akarsz azt nem lehet megoldani

Szerző:  fuck604 [ 2013.08.02. 13:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos model cserélése (nem cs_set_user_model-el)

fakemeta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. engfunc(EngFunc_SetModel, id, "models/player/asd/asd.mdl")

Szerző:  expert [ 2013.08.02. 13:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos model cserélése (nem cs_set_user_model-el)

de valahogy meglehet oldani a mapopa elérés eltérést mivel itt is másképpen van !
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(g_bIsHider[id])
  2. {
  3. set_playerview(id);
  4. set_pev(id, pev_health, 125.0);
  5. set_visible(id, 0);
  6. //enable prop
  7. static iProp, szEntModel[64], rand_mdl;
  8. iProp = g_iProp[id]
  9. set_visible(iProp);
  10. rand_mdl = random_num(0, ArraySize(g_sPropsModel) - 1);
  11. ArrayGetString(g_sPropsModel, rand_mdl, szEntModel, charsmax(szEntModel));
  12. format(szEntModel, charsmax(szEntModel), "models/props/%s.mdl", szEntModel);
  13. engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, szEntModel);

Szerző:  Vinnice [ 2013.08.02. 13:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos model cserélése (nem cs_set_user_model-el)

expert írta:
de valahogy meglehet oldani a mapopa elérés eltérést mivel itt is másképpen van !
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(g_bIsHider[id])
  2. {
  3. set_playerview(id);
  4. set_pev(id, pev_health, 125.0);
  5. set_visible(id, 0);
  6. //enable prop
  7. static iProp, szEntModel[64], rand_mdl;
  8. iProp = g_iProp[id]
  9. set_visible(iProp);
  10. rand_mdl = random_num(0, ArraySize(g_sPropsModel) - 1);
  11. ArrayGetString(g_sPropsModel, rand_mdl, szEntModel, charsmax(szEntModel));
  12. format(szEntModel, charsmax(szEntModel), "models/props/%s.mdl", szEntModel);
  13. engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, szEntModel);


Szerintem ez nem Játékos modell.

Szerző:  expert [ 2013.08.02. 14:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos model cserélése (nem cs_set_user_model-el)

De az mivel a játékos külső kinézetét változtatja meg ! Metal féle HNS Modjában van benne és valahogy ő is átírta csak nem tudom hogy :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/