hlmod.hu
https://hlmod.hu/

model fixálása
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=9815
Oldal: 1 / 1

Szerző:  expert [ 2013.08.02. 14:37 ]
Hozzászólás témája:  model fixálása

Mien funkcioval tudom a modelt fixálni, hogy ne tudjon átmenni rajta senki ?

Szerző:  Nandee [ 2013.08.03. 01:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: model fixálása

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. entity_set_int(ent,EV_INT_solid,SOLID_BBOX)

Szerző:  expert [ 2013.08.05. 15:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: model fixálása

Valamiért nem jó , nem fixálja.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin( "Model fixalasa", "1.0", "expert" );
  7. register_clcmd( "say /fix","fix");
  8. }
  9.  
  10. public fix(id)
  11. {
  12. entity_set_int(id,EV_INT_solid,SOLID_BBOX)
  13. client_print(id, print_chat, "Model fixalva lett !")
  14. }

Szerző:  Nandee [ 2013.08.05. 20:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: model fixálása

expert írta:
Valamiért nem jó , nem fixálja.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin( "Model fixalasa", "1.0", "expert" );
  7. register_clcmd( "say /fix","fix");
  8. }
  9.  
  10. public fix(id)
  11. {
  12. entity_set_int(id,EV_INT_solid,SOLID_BBOX)
  13. client_print(id, print_chat, "Model fixalva lett !")
  14. }

Játékoson alapból nem tud átmenni senki, ha meg igen akkor szedd ki a plugint ne egy másik pluginnal akard blokkolni

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/