hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 13:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 539 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 539 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: No team flash-illetve én se vakuljak
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 21:41 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Valaki áttudná nekem írni a No team flash plugint úgy, hpogy nem csak a társaim ne vakuljanak de én se a saját flash-emtől !?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new g_msgScreenFade, grenade[32], last
  4. new Float:g_gametime, g_owner
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8. register_plugin("No Team Flash", "0.2", "KRoTaL")
  9. register_cvar("no_team_flash", "1")
  10. register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
  11. register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole", "b", "2&#Game_radio", "4&#Fire_in_the_hole")
  12. register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole2", "b", "3&#Game_radio", "5&#Fire_in_the_hole")
  13. register_event("99", "grenade_throw", "b")
  14. g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
  15. }
  16.  
  17. public eventFlash(id)
  18. {
  19. new Float:gametime = get_gametime()
  20. if(gametime != g_gametime)
  21. {
  22. g_owner = get_grenade_owner()
  23. g_gametime = gametime
  24. }
  25. if(is_user_connected(g_owner) && g_owner != id && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner))
  26. {
  27. message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
  28. write_short(1)
  29. write_short(1)
  30. write_short(1)
  31. write_byte(0)
  32. write_byte(0)
  33. write_byte(0)
  34. write_byte(255)
  35. message_end()
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public grenade_throw()
  40. {
  41. if(read_datanum() < 2)
  42. return PLUGIN_HANDLED_MAIN
  43.  
  44. if(read_data(1) == 11 && (read_data(2) == 0 || read_data(2) == 1))
  45. {
  46. add_grenade_owner(last)
  47. }
  48.  
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. }
  51.  
  52. public fire_in_the_hole()
  53. {
  54. new name[32]
  55. read_data(3, name, 31)
  56. last = get_user_index(name)
  57.  
  58. return PLUGIN_CONTINUE
  59. }
  60.  
  61. public fire_in_the_hole2()
  62. {
  63. new name[32]
  64. read_data(4, name, 31)
  65. last = get_user_index(name)
  66.  
  67. return PLUGIN_CONTINUE
  68. }
  69.  
  70. add_grenade_owner(owner)
  71. {
  72. for(new i = 0; i < 32; i++)
  73. {
  74. if(grenade[i] == 0)
  75. {
  76. grenade[i] = owner
  77. return
  78. }
  79. }
  80. }
  81.  
  82. get_grenade_owner()
  83. {
  84. new which = grenade[0]
  85. for(new i = 1; i < 32; i++)
  86. {
  87. grenade[i-1] = grenade[i]
  88. }
  89. grenade[31] = 0
  90. return which
  91. }
  92.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 21:47 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
ez valamikor müködik valamikor nem...

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 22:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Próbáld(Teszt nem volt):
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new g_msgScreenFade, grenade[32], last
  4. new Float:g_gametime, g_owner
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8. register_plugin("No Team Flash", "0.2", "KRoTaL")
  9. register_cvar("no_team_flash", "1")
  10. register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
  11. register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole", "b", "2&#Game_radio", "4&#Fire_in_the_hole")
  12. register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole2", "b", "3&#Game_radio", "5&#Fire_in_the_hole")
  13. register_event("99", "grenade_throw", "b")
  14. g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
  15. }
  16.  
  17. public eventFlash(id)
  18. {
  19. new Float:gametime = get_gametime()
  20. if(gametime != g_gametime)
  21. {
  22. g_owner = get_grenade_owner()
  23. g_gametime = gametime
  24. }
  25. if(is_user_connected(g_owner) && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner))
  26. {
  27. message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
  28. write_short(1)
  29. write_short(1)
  30. write_short(1)
  31. write_byte(0)
  32. write_byte(0)
  33. write_byte(0)
  34. write_byte(255)
  35. message_end()
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public grenade_throw()
  40. {
  41. if(read_datanum() < 2)
  42. return PLUGIN_HANDLED_MAIN
  43.  
  44. if(read_data(1) == 11 && (read_data(2) == 0 || read_data(2) == 1))
  45. {
  46. add_grenade_owner(last)
  47. }
  48.  
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. }
  51.  
  52. public fire_in_the_hole()
  53. {
  54. new name[32]
  55. read_data(3, name, 31)
  56. last = get_user_index(name)
  57.  
  58. return PLUGIN_CONTINUE
  59. }
  60.  
  61. public fire_in_the_hole2()
  62. {
  63. new name[32]
  64. read_data(4, name, 31)
  65. last = get_user_index(name)
  66.  
  67. return PLUGIN_CONTINUE
  68. }
  69.  
  70. add_grenade_owner(owner)
  71. {
  72. for(new i = 0; i < 32; i++)
  73. {
  74. if(grenade[i] == 0)
  75. {
  76. grenade[i] = owner
  77. return
  78. }
  79. }
  80. }
  81.  
  82. get_grenade_owner()
  83. {
  84. new which = grenade[0]
  85. for(new i = 1; i < 32; i++)
  86. {
  87. grenade[i-1] = grenade[i]
  88. }
  89. grenade[31] = 0
  90. return which
  91. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 08:38 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
nem jó, még mindíg vakulok ugyan úgy

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 46 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole